Oud 16-07-2007, 21:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
kwamen we er vanacht achter dat de roze maandag pas volgende week maandag is
en ben met mijn moeder naar de kermis in uden geweest het was gezellig en ben net thuis
en heb choco pinda's
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 16-07-2007, 21:11
kroot
kroot is offline
@ sonho: ahh wat een schatjes

vervelende rekeningen betaald. Moet nu even zorgen dat ik voor bloed prikken niet helemaal naar Breda hoef, maar dat ik hopelijk bij de huisarts van therapie terecht kan, moet dus ff bellen morgen. En ik heb mijn kamer al een beetje opgeruimd!
Oud 16-07-2007, 21:35
Little_lady
Little_lady is offline
Grrrr... Muggen Morgen tover ik mijn kamer om tot citronella-paradijs, ga ik een klamboe regelen en hopen dat ik van de ondertussen al aanwezige 47 muggenbulten af kan blijven. Ach, wat zeur ik ook eigenlijk, de schade valt nog mee dit jaar..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 16-07-2007, 21:48
moon
Avatar van moon
moon is offline
Geen idee wat er met jullie gebeurt is in de afgelopen 3 weken, ik had geen geduld om het allemaal door te lezen . Heb alleen nog even gekeken wie er gemeet hebben en waar en wanneer .
Nou ja, ik ben dus terug van vakantie! Een hele mooie leuke vakantie in Italië aan 't idromeer. Ben opzich ook wel weer blij om thuis te zijn, heb alleen meteen weer een druk programma de aankomende week. Begint morgen al, meteen weer iets engs, de adrenaline begint alweer te stromen. Ach ja, dat is nou eenmaal mijn handicap, die angt/zenuwen, niets aan te doen.
Willen mensen die nog wat belangrijks hebben mee gemaakt dit even aan mij melden? (voel me meteen wereldvreemd als ik dit topic 3 weken niet gevolgd heb )
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 16-07-2007, 21:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
moon schreef op 16-07-2007 @ 22:48 :
Geen idee wat er met jullie gebeurt is in de afgelopen 3 weken, ik had geen geduld om het allemaal door te lezen . Heb alleen nog even gekeken wie er gemeet hebben en waar en wanneer .
Nou ja, ik ben dus terug van vakantie! Een hele mooie leuke vakantie in Italië aan 't idromeer. Ben opzich ook wel weer blij om thuis te zijn, heb alleen meteen weer een druk programma de aankomende week. Begint morgen al, meteen weer iets engs, de adrenaline begint alweer te stromen. Ach ja, dat is nou eenmaal mijn handicap, die angt/zenuwen, niets aan te doen.
Willen mensen die nog wat belangrijks hebben mee gemaakt dit even aan mij melden? (voel me meteen wereldvreemd als ik dit topic 3 weken niet gevolgd heb )
of het belangrijk is weet ik niet maar ik ben sinds 3 weken geen vrijgezel meer
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-07-2007, 21:54
Verwijderd
trug uit corsica
Oud 16-07-2007, 21:56
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
bah, t gaat niet meer..
Oud 16-07-2007, 22:10
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 16-07-2007 @ 22:56 :
bah, t gaat niet meer..
*knuff* watisser?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 16-07-2007, 22:13
Verwijderd
Vandaag was mijn werk echt dommer dan dom. Nog 3 dagen.
Verder wil ik zo graag even met hem praten. OVer niks, zoals altijd, maar gewoon even babbelen. Ik ben eenzaam hier. Het word steeds duidelijker. Ik spreek bijna niemand, ik zie vrijwel niemand, en ja, dat is ook heus mijn eigen schuld. Beide kanten, geloof ik. Ik krijg ook niet meer het idee dat de andere partijen zin in mij hebben. Het zij zo. Maar ik weet niet of ik dat kan veranderen.
nog 7,5 week...
Oud 16-07-2007, 22:52
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Er is ALTIJD wel iets waarover ik kan piekeren. Altijd iets waar ik ontzettend negatief over kan denken. Vooral dat ene. Ondanks alles, ondanks gister en vandaag maak ik me toch nog druk. Pff, wat ben ik toch een onzekere trien af en toe! Ik wil gewoon een beetje zekerheid in mijn leven, en dat heb ik op dit moment totaal niet...
Oud 16-07-2007, 23:35
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Woei, het was vandaag best gezellig met beide mensen waar ik heenging. En toen zat ik in de trein terug met best een grote grijns want toen had ik heel erg veel zin in mijn vakantie morgen en om B. te zien want die wordt steeds leuker lalaaa. Nu kamer opruimen en morgen vroeg op, slapen is voor na de zomer
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 17-07-2007, 07:02
Little_lady
Little_lady is offline
Pff, de kliniek zit midden in de stad.. Straks kom ik allemaal bekenden tegen, ik wil niet.. Maar het moet toch, ik moet doorzetten.

Ik heb trouwens écht een leuke hond, hihi. Los uitlaten is leuk met haar, eerst luistert ze heel goed en waagt ze het niet om weg te gaan maar dan opeens krijgt ze een moment, dan kijkt ze me aan en rent ze er als een haas vandoor. En of ze dan onder groen uitgeslagen hekjes door rent met d'r kop maakt haar niet uit, laat staan het feit dat ze vervolgens zelf hartstikke groen ziet. <3

Het moet even gauw zo'n beetje 9 uur worden, dan ga ik d'r bellen. Kan nu ook wel maar ik waag het er maar niet op, vind het nog een beetje vroeg en ik ben veel te bang om d'r weer wakker te maken.. En ik wil vanmiddag weer bij d'r langs met hondje-lief eigenlijk, het moet dus even droog blijven.

En gelukkig heb ik nu niet meer zo'n last van m'n longen als ik gister ineens kreeg..

Edit: ik durfde d'r niet te bellen en heb geen idee waarom, maar voor 11-en hoef ik het nu ook niet meer te doen..
__________________
Lise *10-11-2010 <3

Laatst gewijzigd op 17-07-2007 om 08:19.
Oud 17-07-2007, 09:51
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Het valt me steeds zo tegen als ik met hem bel. Waarschijnlijk heb ik het mooier voorgesteld dan dat het weer zou zijn. Nu weet ik pas echt wat ik mis en dat is niet hém. Gelukkig heb ik de foto's en liedjes nog

'Cada vez que te busco te vas y cada vez que te llamo no estas. Es por eso que debo decir, que tu solo en mis fotos estas'

Laat de echte vakantie maar beginnen!
Oud 17-07-2007, 09:55
Verwijderd
Pff, als ik zo boodschappen ga doen, dan kan ik zien of ik een brief heb...
Oud 17-07-2007, 10:11
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 16-07-2007 @ 16:45 :
Ik heb hier geen regen gezien Was vast een heeeeel lokale bui.

Succes met werkzoekerij...!
Nee, ik zit in Zeeland, bij m'n vriend.
En thx

OT: Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Leuk, vakantie in je eentje. Vriendje komt pas laat thuis vanavond, die vermaakt zich wel op z'n werk. Eerst borrel vanmiddag en daarna gaan ze misschien nog badmintonnen en dan komt-ie thuis en gaan we eten en dan moet ie nog naar z'n zusje en dan zal het wel computeren worden. Ik kan net zo goed thuis zijn. Zie me na de vakantie nog niet bij hem intrekken.

Ik wil wat doen, hoeft niet eens perse werk te zijn, want ik heb nog wel wat geld over en waarschijnlijk ga ik na het weekend toch weer naar huis, ga ik daar wel weer werken, dáár hoef ik het niet meer te zoeken. Ik wil niet weer de hele dag hier zitten, ik wil naar het strand, lekker even uitwaaien. Es even kijken hoe ik daar ga komen.
Oud 17-07-2007, 11:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn lichaam is echt stom. Ik heb echt geen ritme. Tijdens m'n stage ging ik om half twaalf naar bed en was ik doodmoe om kwart voor zeven, als ik eruit moest. Nu ga ik tegen twaalven slapen en wordt ik uit mezelf om kwart voor zeven wakker
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-07-2007, 12:11
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Keihard sparen om mijn boeken te kunnen betalen. Ik hoop maar dat ik ze 2ehands kan kopen want als ik 600euro voor boeken op moet hoesten moet ik elke dag brood eten.

[SIZE=0,1]Maar ik had zoveel rekeningen en ik hou wel eventjes 150 euro over!! Volgende maand waarschijnlijk weinig rekeningen dus het komt helemaal goed!![/SIZE]

En al moet ik elke dag brood eten dat heb ik er absoluut voor over!!
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.

Laatst gewijzigd op 17-07-2007 om 12:17.
Oud 17-07-2007, 12:13
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-07-2007 @ 12:27 :
Mijn lichaam is echt stom. Ik heb echt geen ritme. Tijdens m'n stage ging ik om half twaalf naar bed en was ik doodmoe om kwart voor zeven, als ik eruit moest. Nu ga ik tegen twaalven slapen en wordt ik uit mezelf om kwart voor zeven wakker
Dat is dus juist wél een ritme. Gewoon proberen een ritme aan te houden wat bij je past. Als je er echt niet in kunt komen, moet je gewoon wat minder gaan slapen.

Ontopic:
Weer heerlijk gezwommen vanochtend. Het buitenbad was zo heerlijk warm (22 graden) en het was lekker rustig. Na 10 minuten kwam er een meisje waarbij ik op de middelbare school heb gezeten en zij heeft het lekker minder lang volgehouden dan ik.
Daarna ff lekker gebubbeld en toen naar huis.
Net naar de bieb geweest en goddank is het gelukt om boeken te lenen, wel 4 euro verder, maar vooruit.

Alleen nu ben ik wat moeiig. Dat is wel jammer.
__________________
Oud 17-07-2007, 12:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
En natuurlijk moet ik ook even vertellen dat het éindelijk super mooi weer is.
23 graden, lekker windje en niet al teveel wolken.
__________________
Oud 17-07-2007, 12:21
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik doe mijn best ook niet meer voor ze. Ze flikkeren allemaal maar een eind op. Ze hebben toch geen idee wat voor strijd ik eigenlijk moet leveren, denken waarschijnlijk dat ik me aanstel.
Nou, dan maar niet.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 17-07-2007, 12:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gemaild Ik weet niet of ik nu trots op mezelf mag zijn of dat mijn mailtje iets teveel betoog is van: maar eigenlijk is er helemaal niets aan de hand dus ik wil dat jullie me terugmailen met dat ik helemaal geen eetstoornis heb. Maar ik ben wel eerlijk geweest, dus.

Verder gaat het eigenlijk wel goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-07-2007, 13:14
Verwijderd
@stoepkrijtje: Welke opleiding ga je doen?

OT: Terug naar de kapper geweest, haar is beetje bijgeknipt, ziet er nu ietsjes beter uit.
Ze deden vet aardig en zo en nu twijfel ik of ik de volgende keer naar een andere zal gaan of toch weer naar deze.
Maargoed, tijd zat om dat te bedenken .

[edit] Net maar eens even de woningbouw gebeld over water, blijkt dat ik wél zelf een contract moet afsluiten met het waterbedrijf. Er was me eerder verteld dat dat dus juist niet hoefde .

Laatst gewijzigd op 17-07-2007 om 13:25.
Oud 17-07-2007, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 17-07-2007 @ 10:55 :
Pff, als ik zo boodschappen ga doen, dan kan ik zien of ik een brief heb...
Geen post. Helemaal niets.
En nu maak ik me natuurlijk weer druk over het feit of het dan misschien verkeerd is afgeleverd

Ik maak mezelf echt gek. En het erge is dat ik weer excuses ben gaan zoeken.
Gisteren ging de telefoon, ik zag dat het voor mijn man was en weigerde op te nemen; dat moest hij maar doen. Toen hij later vroeg waarom ik niet op had genomen kwamen de excuses; 'de telefoon ligt er zo onhandig, het was toch voor jou, ik ben iets aan het doen'. Hij zei meteen dat dat niet klopte, en hij had natuurlijk gelijk. Ik durfde gewoon niet. En het was niet eens een enge vreemde collega van hem, maar gewoon zijn zusje... die altijd heel aardig is en zodra ik haar aan de lijn heb, beginnen we gewoon te kletsen, niets raars. Maar toch durf ik niet.

En nu heb ik weer het idee dat het niet klopt. Zo irritant allemaal. Ik vecht echt met mezelf.

Maar Harry Potter maakt me blij, ik luister naar deel 4 (voorgelezen door Stephen Fry) en moet regelmatig hardop lachen. Vooral om Mr. Weasley
Vanavond naar de bioscoop Daar heb ik echt zin in, en ik heb me voorgenomen dat ík naar de kassa ga om de kaartjes te kopen en dat ík popcorn koop.
Oud 17-07-2007, 13:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, hij is ff naar de uni, nu ff een uurtje alleen thuis, ga zo lekker op het balkon in het zonnetje m'n tijdschrift zitten lezen. Vakantie <3

Dit is echt het eerste jaar sinds jaren dat ik zo geniet van alleen het feit dat ik vakantie heb, heerlijk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-07-2007, 15:03
Little_lady
Little_lady is offline
Ik heb voor mijn doen best al veel gedaan voor op een vrije dag en nou voelt het echt alsof het al 6 uur is ofzo.

En ik heb voor het eerst in anderhalf jaar iemand gezien over wie ik al heel veel gehoord had. En dat ik 'm nu pas voor 't eerst gezien heb is best erg want hij woont maar 5 km. bij me vandaan en hij komt heel vaak heel dicht in de buurt. En het klinkt allemaal vast heel vaag wat ik nu zeg, maar ik vind het gewoon zo leuk dat ik 'm eindelijk gezien heb dat ik niet helemaal uit m'n woorden kom
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 17-07-2007, 16:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Phoe ik heb echt ziekelijk veel geld uit gegeven vandaag ...

Wel 100 euro aan cadeautjes voor mn vader. Mooi fotoboek van vorig jaar vakantie een zo'n digitaal fotolijstje wat ie al heel lang wil hebben. Heb het met korting gekregen, bleek er een krasje op te zitten, toen ben ik naar een andere blokker gegaan en toen daar een nieuwe gevraagd ...

Verder teveel kleren, maar wel in de uitverkoop . Ook gewoon 2 zomerbroeken, maar 1tje is voor de vakantie. En nog een mooie witte broek, die ik nog had vond ik niet leuk meer . Verder nog een lange tuniek, heel mooi doorschijnend. Echt nuttig is het niet, maar wel leuk . Hopelijk staat hij mij alleen net zo mooi als m'n vriendin bij wie ik hem gezien had. Zij is echt super mooi en mooi figuur en alles staat haar, maar ja. Verder nog 1 niet zo bloot hempje (daar ging ik eigenlijk voor) en een natuurlijk wel te bloot, maar wel heel leuk hempje .

En de dokter bevestigde wat ik dacht, maar gelukkig mag ik nog iig 1x die laxeerpillen nemen, daarna stoppen. Logisch, je molt je hele darmen en nog meer. Daarna iets anders gaan proberen, hopelijk helpt het. Want ik wil dat m'n darmen weer normaal gaan werken en dan maak ik ze anders alleen maar lui...

En morgen lekker gefrituurde garnalen eten. Slecht voor m'n darmen, maar ja, heb toch al veel pijn.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 17-07-2007, 16:58
Verwijderd
We zijn nu zo ongeveer drie-en-een-halve-week achtereenvolgend bij elkaar en het is heerlijk, ik verveel me geen seconde met haar <3 En straks is ze voor drie weken weg (ok, 19 dagen) en dat is jammer maar toch leuk, want ze gaat zoveel dingen zien en ik ben duisentbenieuwd en volgend jaar gaan we lekker samen interrailen ofzo en naar Lowlands en ik kan niet wachten wat allemaal meer

I will always be with you
Oud 17-07-2007, 17:11
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 17-07-2007 @ 14:14 :
@stoepkrijtje: Welke opleiding ga je doen?

Pabo in Deventer.


Verder voel ik me wel oké. Net was er een vriendinnetje hier en we hebben over vanalles gepraat. Dat is altijd leuk!!!
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 17-07-2007, 17:28
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-07-2007 @ 14:37 :
Ik maak mezelf echt gek. En het erge is dat ik weer excuses ben gaan zoeken. *Verhaal*
Ik heb dat ook met de telefoon. Ik was een keer alleen bij m'n schoonouders in de kamer, vriendje was er niet, z'n moeder ook niet en z'n vader in de tuin. En toen ging de telefoon. Ik dus niet opnemen, toen-ie net uitgerinkeld was, kwam z'n vader de kamer in. Waarom ik niet opgenomen had en dan echt op zo'n manier dat ik dat echt wel had moeten doen. Ik heb gezegd dat ik dacht dat hij hem wel hoorde
Ook een keer bij m'n vriend toen hij net een aansluiting had. Ik was overdag bij hem terwijl hij op z'n werk was. Uiteindelijk belde hij op m'n mobiel. Waarom ik de huistelefoon niet opnam? Toen heb ik gezegd dat ik die niet gehoord had (hij gaat ook heel zachtjes, op de wc hoor je hem niet, boven ook niet)

Nu neem ik die wel op en dan zeg ik alleen m'n voornaam. Tis nog niet voorgekomen dat er iemand anders belde dan hij, maar anders ga ik wel uitleggen wie ik ben. Beter dan opnemen als 'hallo met het huis van...' Dat vind ik helemaal erg.

En kaartjes kopen voor de bios is niet zo eng. Jij zegt voor welke film je kaartjes wilt en geeft het geld en dan krijg je de kaartjes. Eigenlijk is er niks engs aan. Maar ik snap je wel hoor, ik heb ook moeite met dit soort dingen.

OT: toch maar niet naar het strand geweest, ik ga denk ik morgen. Beetje vroeg weg naar Vlissingen en dan met de boot. Heb ik weer een uitje.
Zo meteen koken voor vriendje, hij belde dat hij nog ging badmintonnen en rond half 8 thuis zou zijn. Tuurlijk moet het kunnen, maar ik vind het niet leuk want ik zit hier al de hele dag alleen. Maarja.
Oud 17-07-2007, 17:42
Verwijderd
Ik weet ook wel dat kassa's niet eng zijn, en het is ook niet zo dat ik 'dichtklap' als ik er voor sta ofzo. Ik weet wat ik moet zeggen en ben voor mijn gevoel ook altijd heel normaal en vriendelijk. Maar toch zie ik er áltijd tegenop. Het liefst zou ik gewoon een automatische kassa hebben, net zoals je treinkaartjes bij een automaat kan kopen.

Ik vind het wel heel lief van m'n man dat hij 't me nu niet meer kwalijk neemt wanneer ik de telefoon bv. niet op neem. Het is maar tijdelijk, want over een tijdje moet hij me niet meer zo afhankelijk laten zijn, maar het is voor nu wel even fijn. Vroeger vond hij het maar gek dat ik niet op durfde te nemen als er iemand belde, nu snapt hij 't in ieder geval

(Ik nam ooit eens tijdens het oppassen de telefoon op, en toen zei de persoon aan de andere kant 'oh, sorry, verkeerd verbonden' en hing op voor ik kon zeggen dat ik de oppas was. Meteen daarna belde hij weer, en toen nam ik maar niet op )
Oud 17-07-2007, 17:59
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Andijvie: ik zie er ook altijd tegenop om dingen bij de kassa ofzo te zeggen. Ook als ik naar de supermarkt ga, terwijl ik zelf ook achter de kassa zit.
Goed dat je je hebt voorgenomen om vanavond de kaartjes enzo te halen

Gisteravond om een uur of half acht werd het donker. Ik stond buiten om de prullenbak te legen samen met M. en het leek wel een uur of tien. Toen hebben ze snel het terras leegehaald, en net op tijd want het kwam met bakken uit de hemel. Toen kwamen er ook geen klanten meer in de winkel, alleen bij de deur stonden er een heleboel te wachten. Toen ben ik maar gaan vegen.
Ik vroeg aan R. wat hij met het apparaat ging doen als hij klaar was met bestellen. Hij geeft altijd heel uitgebreid antwoord als je iets vraagt over de winkel. Hij nam me helemaal mee naar het kantoortje en ging alles uitleggen. Toen moest hij nog codes van de boekjes invoeren, zodat de kassa die goed scant. Ik mocht de laatste twee invoeren. Toen kwam M. ook nog, en hij zei dat ik voortaan dat mag doen als het rustig is en de rest mag de 'kutklussen' (zijn woorden) doen
Mijn zusje werd gisteren ingewerkt. Ik vroeg aan R. en M. of ze het goed deed. 'Ja, het zit in de familie.' 'Ze is een natuurtalent, net als jij.'
Later vroeg M. nog of ik het naar me zin heb in de winkel. Ik zei ja, want anders was ik dit jaar niet teruggekomen. 'Ja, dat is ook wel te zien.'
Het hoosde en onweerde weer toen we naar huis konden. Gelukkig kwam mijn vader me ophalen. M. bracht me met de auto naar de receptie, zodat ik niet hoefde te lopen door te regenen.

Ik zie er meer dan eens tegenop om te werken, maar als ik daar ben en met M. (en R.) loop te lachen voel ik me gewoon goed. Gleukkig. Ik voel me thuis in de winkel. Het werk is eentonig, je zegt en doet bijna altijd hetzelfde. Maar ze zijn aardig, het personeel en de klanten. Soms wil ik dat er meer is tussen ons, dat we niet alleen collega's zijn. Maar dat zal nooit veranderen.

Morgen om acht uur in de ochtend beginnen, de twee dagen erna ook. Dat is minder, ik ben moe. Maar als ik daar ben valt het wel mee.
Ik ben op mijn werk veel 'brutaler' dan ergens anders. Ik durf meer te zeggen, ik ben veel minder verlegen daar dan op school of ergens anders. Hopelijk kan ik ook buiten huis en buiten de winkel minder verlegen zijn en gewoon zeggen wat ik wil en denk.

Oke, lang en saai verhaal, maar zo kan ik het bewaren.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 17-07-2007, 18:11
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Gisteravond is mijn konijntje doodgegaan... En ik had hem al een week niet meer gezien of geaaid (omdat hij bij mijn ouders woont)... Ze zijn nu in ieder geval weer samen, hij en zijn broertje. Die ging een maand geleden dood. Ik ben er helemaal overdonderd van, al had ik het wel aan zien komen, alleen niet dat het zo snel zou gebeuren. Het zal niet meer hetzelfde zijn als ik bij mijn ouders kom .
Vandaag weer een rare dag werken. Ik zal blij zijn als het volgende week is, dat ik de meeste mensen 'ken' en weet waar ik de schoonmaakspullen moet zoeken enzo. Dit vreet energie.
Oud 17-07-2007, 18:13
Little_lady
Little_lady is offline
Bah, bah, bah. Ze had een rotdag, wéér een aanval namelijk. En dat kan ik echt niet aanzien, want ze had nog geen 3 weken geleden ook al een aanval en als ze er binnen nu en een maand nog 1 krijgt moet ze opgenomen worden. Gatverdegatver, dan ligt ze straks in het zh als ik ga verhuizen.. 'Leuk' afscheid wordt dat dan *Kappen, rotaanvallen! * En ik met m'n grote mond vertel d'r ook doodleuk dingen die ik juist vandaag met d'r baaldag niet zou moeten vertellen.. Ik ben echt een trut.

Ja HaWaHaai, dat weet ik nog wel dat een maand geleden z'n broertje dood gegaan is.. Maar 1 troost: ze zijn nu weer samen En mooie herinneringen zijn ook heel wat waard *knuff*
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 17-07-2007, 18:17
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
waarom heb ik een sterk voorgevoel dat hij het uit gaat maken?
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-07-2007, 18:26
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik had vandaag een heel lekkere maaltijd salade gemaakt, die objectief gezien ook helemaal niet extreem veel kcal bevat of zo.. Maar nu voel ik me er toch de hele tijd al onrustig over, omdat ik niet precies weet hoeveel ik er van gegeten heb.. en of dat nou eigenlijk "teveel" was. Het kán niet. Ik had een heel magere dressing gemaakt, zonder mayonaise of olie.. en de ingrediënten waren ook helemaal niet hoog in calorieën.. Ik heb er geen kaas in gedaan of niks. Waarom wéét ik dit allemaal wel en voel ik me nu toch zo schuldig? Ik voel mijn buik haast groeien en ik weet dat het niet kan, maar toch voel ik het. Bwuh
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 17-07-2007, 18:36
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Yana schreef op 17-07-2007 @ 19:26 :
Ik had vandaag een heel lekkere maaltijd salade gemaakt, die objectief gezien ook helemaal niet extreem veel kcal bevat of zo.. Maar nu voel ik me er toch de hele tijd al onrustig over, omdat ik niet precies weet hoeveel ik er van gegeten heb.. en of dat nou eigenlijk "teveel" was. Het kán niet. Ik had een heel magere dressing gemaakt, zonder mayonaise of olie.. en de ingrediënten waren ook helemaal niet hoog in calorieën.. Ik heb er geen kaas in gedaan of niks. Waarom wéét ik dit allemaal wel en voel ik me nu toch zo schuldig? Ik voel mijn buik haast groeien en ik weet dat het niet kan, maar toch voel ik het. Bwuh
herkenning
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-07-2007, 18:39
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Little_lady schreef op 17-07-2007 @ 19:13 :
Bah, bah, bah. Ze had een rotdag, wéér een aanval namelijk. En dat kan ik echt niet aanzien, want ze had nog geen 3 weken geleden ook al een aanval en als ze er binnen nu en een maand nog 1 krijgt moet ze opgenomen worden. Gatverdegatver, dan ligt ze straks in het zh als ik ga verhuizen.. 'Leuk' afscheid wordt dat dan *Kappen, rotaanvallen! * En ik met m'n grote mond vertel d'r ook doodleuk dingen die ik juist vandaag met d'r baaldag niet zou moeten vertellen.. Ik ben echt een trut.
Wat heeft ze (als ik dat mag vragen)?

Hawahaai:
Maar zoals Littlelady ook zei: ze zijn nu wel weer samen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 17-07-2007, 19:20
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Morgen naar uwv voor Wajong keuring gedoe.
En ik ben toch wel gespannen nu weer.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 17-07-2007, 19:37
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Heksjuh: werk je in een supermarkt?

OT: net gegeten en afgewassen, nu is hij weer weg. Hij vond het volgens mij ook niet leuk en zei dat hij snel terug zou komen. Hij vroeg of ik mee wou en dat wilde ik wel maar het is te makkelijk. Dus ben ik maar niet meegegaan en nu Waarom doe ik nooit wat ik wil, waarom moet ik er altijd eerst over nadenken en overwegen of het wel goed is?

Ik moet oppassen dat ik me niet op m'n vriend ga afreageren, hij heeft gewoon een normaal leven, hij heeft gewoon alles. Dat ik dat niet heb is niet zijn schuld. Morgen moet hij alweer om half 8 beginnen, echt geweldig. Hopelijk is hij dan wel wat eerder thuis.
Oud 17-07-2007, 19:42
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ok, wáárom in hemelsnaam staat er een <3-achtig teken op het briefje van L. (vriendinnetje) naar mijn zus? Dit vind ik echt een beetje heel eng. Ik moet inpakken en nog iemand bellen en nu ben ik misselijk .
Vandaag was best ok verder, ik heb een mooie nieuwe jas en t-shirt en goed passende korte broek en ondergoed, daar kan ik best blij mee zijn. Maar mijn moeder zeurt over wat ik nog allemaal moet doen en buhh. Nu durf ik niet meer. Oh men, ik ga mezelf moed inpraten ofzo pff.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 17-07-2007, 19:46
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 17-07-2007 @ 20:37 :
@ Heksjuh: werk je in een supermarkt?
Ja, op een camping, vakantiewerk. Dus niet het hele jaar, maar vanaf ongeveer april tot eind september ofzo.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 17-07-2007, 19:48
Verwijderd
Vandaag was niet leuk. 9 ons aangekomen, gesprek kon niet doorgaan (maar daar heb ik een stokje voor gestoken want het was een belangrijk onderwerp), ik moet zelf beslissen over wat ik ga eten nu, ik moet sowieso weer heel veel eet dingen uitproberen, daar ben ik ook al mee begonnen, ik had wel goed ingebracht bij een therapie, daarna meteen hét gesprek wat doodeng en heel naar was (maar wel goed), toen te laat bij de volgende therapie "en zeg maar tegen je psycho dat ze volgende keer eerder d'r mond dichthoud" en toen knapte er iets en ging ik huilen en was ik alleen nog maar verdrietig en boos en wilde ik meteen dood. Dat had dus ook wel wat minder heftig gemogen... Nou ja, daarna vies gegeten en ook nog B&J's ijs. Ach, bluh. Nu wil ik niet meer eten, maar daar schiet ik helemaal niks mee op, maar ik wil ook echt niet verder aankomen en ik weet ook niet wat ik met al die gedachten en gevoelens moet. Kortom: chaos.
Oud 17-07-2007, 19:50
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 17-07-2007 @ 19:39 :
Wat heeft ze (als ik dat mag vragen)?
MS..

OT. Wat gezellig, not! M'n broer is met z'n opleiding gestopt omdat hij gaat overstappen. Hij wil z'n boeken dus wel kwijt En dat kon heel mooi, een vriendin van mij gaat dezelfde opleiding doen dus die kan die boeken goed gebruiken. Haar moeder was alleen vroeger een vriendin van onze moeder en dat botert niet zo meer, waar ze blijkbaar erg mee zit.. Want m'n broer had heel mooie prijsjes bedacht voor de boeken, die er na een jaar gebruik nog best netjes uitzien op de normale gebruikssporen na. Maar zij vond van niet en dat vond ik nergens op slaan, dus dat zei ik. Krijg ik me toch een lading over me heen dat ik me er niet mee moest bemoeien want ze was met m'n broer in onderhandeling en niet met mij, en ze had ook best wel zaterdagavond willen komen als m'n ouders er wel waren (zijn uit kamperen) want ze kwam echt niet omdat ze er niet waren en blabla.. Halló, ik zit hier in ONS huis en ik bemoei me ermee als ik dat nodig vind. Ik ben verdorie geen klein kind meer! Haar dochter overigens wel in haar ogen, die is 5 maanden ouder dan ik dus al bijna 18 maar volgens mama nog niet volwassen.. Zelfs d'r eigen kind zet ze voor schut! Nou kennen we d'r al jaren, maar toch. Ik laat me niet zo afbekken in m'n eigen huis
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 17-07-2007, 20:12
kroot
kroot is offline
vandaag weer verder op mijn werk met kabels, en verloopjes op de goeie plek hangen en prijzen. Er is toch niets te doen in de vakantie, dus ga je dat maar doen...
En een lief vriendinnetje kwam langs bij mijn werk, en toen moesten we verplicht van mijn baas van zijn geld koffie met gebak gaan eten!! Echt lief!
Oud 17-07-2007, 20:56
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Waarom is die oh, zo mooie IPOD zo duurr



oh, ik wil hem zo graag..
Oud 17-07-2007, 21:30
Verwijderd
De foto's die we vanmiddag gemaakt hadden zijn zó leuk! Ik hou van hem en wil nu alweer bij hem zijn!<3
Oud 17-07-2007, 22:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat een kutwijf
krijg lekker de pleuris
door de strond zakken kan je
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-07-2007, 22:35
Verwijderd
Meeeeeen wat een slecht gesprek.

Het eten was wel echt superlekker. Kies en wok de gexte


I was hoping, I was hoping we could challenge each other.
Oud 17-07-2007, 23:21
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
bah hoeveel kut opmerkingen kan je in een paar minuten te horen krijgen waar ook gelijk nog herinneringen door terugkomen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-07-2007, 23:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
kutzooi
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.