Oud 27-04-2009, 10:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hoofdpijn en ik moet vanmiddag werken en mijn scriptie lukt totaal niet, ik heb daar te weinig tijd voor maar ook als ik tijd zou hebben zou het niet lukken want ik kan het toch niet.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Oud 27-04-2009, 10:12
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Maar licht is toch functioneel? Dus dan mag je vast nog wel een lamp kopen, die niet alleen licht geeft, maar ook mooi is...
Hij denkt daar dus anders over. We hebben een staande lamp die je ook kunt dimmen en dat vindt hij genoeg. Terwijl ik er zeker nog wel 4 lampjes bij wil eigenlijk. Schoonmoeder en zusje vonden dat ik ook wel de grotere versie van de lamp had kunnen kopen gezien de ruimte. En ze snappen ook dat ik nog een grote plant wil en eigenlijk een staande lamp in een hoek. Maar m'n vriend is er dus enorm stellig in dat hij dat niét wil. Ik ga het allemaal wel weer in de week zetten, waarschijnlijk wil hij het over een paar maanden dan wel (net zoals nu).

OT: blegh, rotweer hier. En ik moét zo nog even naar de supermarkt. Straks weer werken, ook niet echt zin in. Nouja, het is deze week sowieso 4 en misschien maar 3 daagjes en dan werk ik woensdag ook nog ietsje korter.
Oud 27-04-2009, 10:21
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Voor het eerst in weken een rustig weekend gehad dat niet verstoord werd door nare dingen

Nu m'n eigen leven nog op de rails zien te krijgen. Ik ben alles lekker aan het uitstellen...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 27-04-2009, 10:25
Alyssia
Alyssia is offline
Mijn weekend was echt fijn<3 Gewoon gezellig gehad met n paar vrienden op een klein festival, fijn bij m'n vriend geslapen... Ja het was echt leuk, hoewel we zondag alletwee wel even 'genoeg' van elkaar hadden af en toe. Dus toen hebben we maar gewoon lekker gelezen ofzo.
Hmm.
Oud 27-04-2009, 12:39
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben vanmorgen naar yoga geweest.
en ik heb een tt gekregen tegen me hoofdpijn.
dat is een soort handeling.
en dat werkten even.
en verder was yoga wel lekker rustig.
en nou komt me hoofdpijn en misselijkheid weer terug.
en om 15:00 hebben we psycho eductatie tot 16:00 ik ben benieuwd.
want vorige week hing er een briefje dat het over wonen en werken zou gaan.
dat zeide ze teminste ook vantevoren.
en sinds gisteren hangt er een briefje dat het over veiligheid hier in de groep zou gaan enzo.
nouja de verpleging weet het ook niet teminste die er niet bij zitten.
dus ik wacht maar af dan.
en we kregen te horen dat we vanwege koninginnedag woensdag al naar huis mogen.
en dan hoeven we die zondag avond pas terug te komen.
dus ongeveer 5 dagen thuis dat is wel fijn.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 27-04-2009 om 15:08.
Oud 27-04-2009, 15:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
psycho educatie was wel interessant over de veiligheid.
en hoe we het hier zelf veiliger kunnen maken.
en over brand en de nood uitgangen.
en over roddelen.
en morgen moet ik om 16:30 bij de somatische arts hier zijn.
van me enkel dingen vragen of me dubbelen kous af mag en af mag blijven.
en dan vraag ik gelijk voor me hoofdpijn enzo.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-04-2009, 17:56
Verwijderd
ik heb vandaag stiekem de hele dag in bed gelegen. was niet helemaal de bedoeling, maar boeie. Ik voel me nu wel een stuk beter dan vanochtend. Helaas krijg ik geen bezoek vanavond, dus ik mmoet nog maar even gaan zien wat ik ga doen. Misschien vind ik eindleijk weer wat kracht om aan mijn haakwerkje verder te gaan, of misschien zelfs even te lezen.
Oud 27-04-2009, 18:17
Verwijderd
Ik zou stiekem nu meteen mijn bed in willen kruipen en er morgenmiddag pas weer uitkomen. Ik ben zo ontzettend moe. De bedoeling van vakantie was volgens mij dat je je ontspant en je niet bezig houdt met studie gerelateerde zaken, maar het lijkt erop dat ik echt de hele vakantie nodig heb om alles op tijd af te krijgen. In mijn hoofd heb ik in elk geval geen rust. Ik wil dit studiejaar gewoon zo perfect mogelijk afronden, en ik begrijp niet hoe anderen zorgeloos op vakantie kunnen gaan en hun studie voor anderhalve week kunnen vergeten. Het lijkt me heerlijk, en ondoenbaar. Ik gun mezelf geen rust. Om niet over mijn grenzen te gaan heb ik wel met mezelf afgesproken dat ik voor 6:30 en na 22:30 niets aan school doe, maar of ik me daar aan ga houden weet ik nog niet. Ik probeer mezelf eraan te herinneren dat ik het leuk vind om met mijn studie bezig te zijn, maar momenteel voel ik me een fabriek die aan een stuk door moet produceren.
Oud 27-04-2009, 18:30
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Zo, ik heb hier al lang niet gepost geloof ik? Mijn sneltrein staat nog steeds niet stil, ik heb nog steeds het gevoel dat ik er niet uit kan. Ik word er eigenlijk nu wel echt gek van. Die prestatiedrang die ik toch blijk te hebben, de verwachtingen van anderen, de hoeveelheden dingen die ik allemaal wil doen. Maar ik zie ook geen mogelijk om het nu niet te doen. Het enige wat ik er nu aan kan doen is denk ik rustig aandoen en niet stressen (vind mijn lichaam blijkbaar niet leuk, want ik ben nog steeds moe terwijl ik best een normaal ritme heb) en leuke dingen blijven doen. Zo ga ik morgen met m'n nieuwe commissie (en die is echt leuk <3 ) eten en met Koninginnedag ga ik veel nieuwe mensen leren kennen.
Oud 27-04-2009, 19:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
een hele dag nutteloos geweest! applaus voor mij
ik heb het druk zat en dan nog niets doen... grmble

positief: ik mag mn uber dure zonnebril ophalen.. hij ligt klaar het zou minimaal 1.5 week duren! maar tis net een week
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-04-2009, 20:49
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben moe en onrustig.
en er zat net een mot in me kamer die er gelukkig uitvloog.
want daardoor word ik nog zenuwachtiger.
als er beestjes in me kamer zitten.
en verder even wachten tot de wasdroger klaar is.
en dan nog even boven in bed tv kijken.
en dan slapen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-04-2009, 21:26
Verwijderd
Ik heb net een haas doodgereden . En ik vind het zo erg van mezelf, maar ik kon er niets aan doen, want hij stak zomaar over en ik kon niet meer remmen. Maar ik vind het wel vreselijk . Nu moet zijn andere vriendje die nog aan de kant zat alleen in de wei gaan rennen .
Oud 27-04-2009, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Vanavond zie ik ze weer allemaal!
Ik heb er zoveel zin in, lekker met z'n allen rond het kampvuur.

Aaaah. ik hou van ze! (L)



Wat moet je toch zonder vrienden?
dit klinkt als iets waar ik graag bij wil zijn, en zulke situaties zijn altijd
Oud 27-04-2009, 22:56
fractuur
fractuur is offline
Ziek in het weekend voor een tentamen en het ziet er uit dat ik dat nog wel even blijf. Verdomme.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 28-04-2009, 06:04
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Mushu: ooh naar is dat Maar niet jouw schuld.. *knuf*

OT: Af en toe weet ik niet meer wat nu echt is en wat niet. Welke angsten werkelijk zijn en welke angsten nergens op slaan. Ik heb het zo belachelijk druk deze week, maar ik heb m'n hoofd er niet bij. Ik ben constant in mijn eigen wereldje lijkt het, waarin er van alles gebeurt wat ik vrees. Waarin de tegenstrijdigheden van de afgelopen week zich constant tegen elkaar opbieden. Ik weet niet meer wat er nu werkelijk een bedreiging vormt, wat er nu echt 'eng' is en wat ik wel en niet aan kan. Ik wil het zo graag tegen J. zeggen, want hoe leuk het nu ook is tussen ons, het is een grote donderwolk die boven mijn hoofd hangt, eentje die ervoor zorgt dat ik weg wil rennen en er direct mee wil kappen. En ik weet dat dat het alleen moeilijker maakt en dat ik daardoor juíst het verleden alles laat bepalen, maar liever dat dan deze angstige weg. Ineens moet ik het weer alleen doen ofzo, am is nu even geen uitweg en ik zit in een situatie die ik niet ken en die me bang maakt. Ik weet het niet meer. Ik kan het niet meer. Ik wil het niet meer.

Dreaming comes so easily
'cause it's all that i've known
True love is a fairy tale
I'm damaged, so how would i know

I'm scared and I'm alone
I'm ashamed
And I need for you to know
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 28-04-2009, 08:11
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
ik ben moe en onrustig.
en er zat net een mot in me kamer die er gelukkig uitvloog.
want daardoor word ik nog zenuwachtiger.
als er beestjes in me kamer zitten.
Ik kwam gisteren thuis en toen bleek er ineens een heel eng beest in mijn haar te zitten Toen heb ik ook maar snel mijn raam opengezet en hem naar buiten proberen te jagen, want ik houd ook niet zo van beestjes in kamers

@Nijn: *knuffel* Je kan altijd pb'en hè? Wegrennen is uiteindelijk niet zo handig hè, maar je hoeft het niet alleen te doen, er zijn mensen die je steunen en proberen te helpen (maar oké, uiteindelijk ben jíj het inderdaad die het moet doen, maar dat wil niet zeggen dat je dan alleen bent).


OT: Vandaag moet ik aan mijn scriptie werken. Maar ik denk dat ik even opnieuw begin met alles. Dat mag, want het was toch afgekeurd. En dan morgen verjaardag van mijn vriendin en donderdag is het Koninginnedag en dan is de week eigenlijk alweer voorbij Ik voel me een beetje alsof ik er niet echt bij ben, of zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-04-2009, 11:22
Verwijderd
Hmm, bij deze alsnog een vraag voor de mensen die me de vorige keer wilden helpen.
Ik moet voor een doehoek (al wordt het bij mij meer een doetafel, aangezien we geen hoek meer over hebben in de klas) 10 thema's bedenken. Het is voor groep 6, dus dat vind ik wel moeilijker om te bedenken. En sowieso, 10 thema's.:/ Maargoed, mocht iemand nog een paar thema's weten, dan is het welkom. Ik moet de opdracht daadwerkelijk uitvoeren, dus het moet wel nu van toepassing kunnen zijn (na de vakantie dus).
Oud 28-04-2009, 13:07
Alyssia
Alyssia is offline
Ah ik ben aangenomen in Middelburg<3 Ondanks dat ik eerst liever naar Utrecht wilde, ben ik blij dat ik naar Middelburg ga. Het is wel ver, maar verschilt niet veel met waar ik nu woon. Alleen wat verder weg van de steden en m'n vrienden... Maar dat komt wel goed, ik krijg daar vast ook veel nieuwe vrienden.
Wel spannend, want dan ga ik op kamers, en ik ben pas 17... Moet ik (beter/gevariëerder) leren koken en leren hoe de wasmachine werkt. xD Beetje discipline.. moet lukken. En natuurlijk al die financiën. Gelukkig ben ik het eerste half jaar nog 17, hoef ik me iig niet druk te maken over zorgverzekering en dat soort dingen. Kan ik eerst rustig settlen en kijken hoe ik rondkom zónder al die extra kosten. Haha oh man.
Ik heb er zin in. ^^
Oud 28-04-2009, 13:40
Verwijderd
Pff zat gisteren een assistent bij het gesprek.
Ik vond het niet erg ofzo, maar het voelt toch minder relaxt.
Mijn psychiater wist of heeft gewoon niks gehoord over de verzwegen bijwerkingen van seroquel.
Wat ik erg raar vind. Zometeen bespreking over individuele PMT. Ik moet zelf alles voorkauwen
anders komt er niks van terecht. En ik ben best assertief, maar als het over mijzelf gaat.
Als ik wist wat goed voor mij was had ik allang iets gedaan. Zij begrijpen mij niet,
en het is een groot raadsel.
Oud 28-04-2009, 13:42
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
De aanhouder wint, zeggen ze dan Ik weet het zo zeker, maar ik wacht nog even op de bevestiging En tja, het zit in de familie...

Gisteravond was het heel gezellig!
Oud 28-04-2009, 15:30
Verwijderd
@Faded-Away: Groep 6 is toch juist geweldig voor dat soort dingen? Ik weet niet precies naar wat voor dingen je op zoek bent, maar misschien: seizoenen/een seizoen, een onderwerp uit de geschiedenis/aardrijkskunde methode (ontdekkingsreizigers, Egypte, VOC, WO II, ...), natuurkundige dingen (dingen met water/licht/elektriciteit/magnetisme/...), zintuigen, magie, communicatie, media, reclame, insecten, kleuren, pff...meer kan ik nu zo 1, 2, 3 even niet bedenken...
Oud 28-04-2009, 16:39
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Alweer terug van werk, er was geen werk meer, dus we mochten om 17u naar huis.
Ach, toch nog 4 uurtjes gewerkt. Morgen ook 4 uur en dan donderdag vrij en vrijdag waarschijnlijk ook.

En ik kreeg vanmorgen een smsje van een vriendin. Zij zou deze week waarschijnlijk langs komen omdat ze dan hier in de buurt op vakantie is. Maar nu schreef ze dat ze waarschijnlijk niet komt. Echt stom, want ze zit echt op maximaal 20km afstand... Ik ga nog wel terugsmsen dat dit echt een ultieme gelegenheid is om eventjes langs te komen en te zien waar en hoe ik nu woon. Als ik in de buurt op vakantie zou zijn waar een goede vriendin van mij net naar toe was verhuisd, zou ik zeker even langskomen en dan zou ik het ook zo regelen dat dat kon. Ben dus wel teleurgesteld in haar.
Oud 28-04-2009, 16:57
a-mmber
Avatar van a-mmber
a-mmber is offline
Waah. Ik wilde vandaag allemaal dingen gaan doen, maar m'n lichaam niet.
De hele dag misselijk en koppijn en nou vette maagkrampen omdat ik vandaag niets binnenhield.
Shit!

Aaah. nou kan ik weer niet naar d'r toe. We groeien uit elkaar, dat mag niet! En nou moet ik Mirjam ook nog afbellen, om gek van te worden! Wat een lichaam allemaal wel niet kan doen om je dag te verpesten!

Bah.
Oud 28-04-2009, 17:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Alweer terug van werk, er was geen werk meer, dus we mochten om 17u naar huis.
Ach, toch nog 4 uurtjes gewerkt. Morgen ook 4 uur en dan donderdag vrij en vrijdag waarschijnlijk ook.

En ik kreeg vanmorgen een smsje van een vriendin. Zij zou deze week waarschijnlijk langs komen omdat ze dan hier in de buurt op vakantie is. Maar nu schreef ze dat ze waarschijnlijk niet komt. Echt stom, want ze zit echt op maximaal 20km afstand... Ik ga nog wel terugsmsen dat dit echt een ultieme gelegenheid is om eventjes langs te komen en te zien waar en hoe ik nu woon. Als ik in de buurt op vakantie zou zijn waar een goede vriendin van mij net naar toe was verhuisd, zou ik zeker even langskomen en dan zou ik het ook zo regelen dat dat kon. Ben dus wel teleurgesteld in haar.
Anders ga je bij haar langs, als ze echt niet zelf langs wil komen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-04-2009, 19:30
Verwijderd
Things are going to change. Hmm, mijn leven gaat op z'n kop gezet worden, ik weet wel dat het goed is, maar omg.
Oud 28-04-2009, 19:41
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Anders ga je bij haar langs, als ze echt niet zelf langs wil komen?
Dat kan denk ik wel, maar zij zit met haar ouders op de camping en wij wonen dus echt heel dichtbij en ze is hier nog nooit geweest. Het probleem is dat zij niet met haar eigen auto gaat maar met haar broer meerijdt. Maar ik bel haar er nog wel over en anders kan ik altijd nog naar haar fietsen zondag, heb ik meteen een leuk tochtje.
Oud 28-04-2009, 21:00
Verwijderd
Mijn accountant is een held. De belastingdienst denkt mee, mijn ontwikkeling zit weer eens in de lift, en mijn meisje is lief... Oja het zal allemaal wel aan de lente liggen
Oud 28-04-2009, 22:02
Verwijderd
Waar moet ik gaan wonen???
Oud 28-04-2009, 22:30
Verwijderd
Ik had een belachelijk lang verhaal getypt, maar het komt erop neer dat ik de ex van mijn vriendje/mijn vriendje zelf op dit moment moeilijk vind.

Laatst gewijzigd op 28-04-2009 om 22:44.
Oud 28-04-2009, 23:01
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Tralala, pfft, ik heb de hele dag en ook dit weekend erg veel geleerd, maar niet zonder resultaat: voor mijn oefentoetsen had ik steeds tussen de 8 en 9 . Jeej, nu heb ik eindelijk een keer wat meer vertrouwen in een tentamen dan afgelopen jaar ooit is gebeurd. Gisteravond was ik nog naar een concert van mijn zusje en ik had mijn leuke rokje aan en mijn niet-zo-nieuwe-maar-toch-fijne schoenen en toen kwam vriendjelief daarna ook nog, erg fijne avond als je de hele dag hebt geleerd. Vandaag was het wel wat regenachtiger, maar dat scheelt wel in afleiding. Morgen tentamen maken en dan 's avonds naar de vrijmarkt met zusje, vriendinnen en vriendje, echt zin in. Whoei wat is de lente fijn <33 .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 28-04-2009, 23:22
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Moodswings
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 29-04-2009, 02:22
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
het is een grote donderwolk die boven mijn hoofd hangt, eentje die ervoor zorgt dat ik weg wil rennen en er direct mee wil kappen. Ineens moet ik het weer alleen doen ofzo, am is nu even geen uitweg en ik zit in een situatie die ik niet ken en die me bang maakt. Ik weet het niet meer. Ik kan het niet meer. Ik wil het niet meer.
Waarom maakt het je zo bang? Dat je een emotionele band met iemand aan moet gaan? Wegrennen mag een oplossing lijken, ik denk dat je zelf ook weet dat je daar uiteindelijk niemand gelukkiger mee maakt. Je hoeft het denk ik juist niet alleen te doen omdat je J. nu hebt? Dat moet je alleen wel emotioneel aan durven gaan.

OT: Verder kan ik volledig instemmen met:

Citaat:
Things are going to change. Hmm, mijn leven gaat op z'n kop gezet worden, ik weet wel dat het goed is, maar omg.
Citaat:
Waar moet ik gaan wonen???
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 29-04-2009, 07:20
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Yesyes, ik ben door de eerste ronde decentrale selectie van de UvA! Nu nog een ronde, maar whoooeiii
Oud 29-04-2009, 09:29
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Heb m'n dag niet vandaag. Werken lukt niet. Ben totaal niet gemotiveerd vandaag. Moet een stuk schrijven maar snap niet goed wat ze nou precies willen hebben en dat frustreert me gigantisch. Zit vandaag de hele dag alleen op kantoor en dat is ook niet goed voor m'n motivatie. Zou fijn zijn om iemand te hebben die me even op weg helpt of die me een voorbeeld kan geven.

Hopelijk wordt vanavond leuk. Uit met m'n vriend en beste vriendin. Hopelijk maken ze vanavond eens geen ruzie.
Oud 29-04-2009, 12:06
Verwijderd
Ik weet het niet zo goed. Ik durf niet alleen op een vereniging, maar ik wil ook niet alleen maar 4 jaar lang op m'n kamer zitten. En geen van m'n studiegenoten gaat verdomme op kamers en ik zit hier maar alleen en wat moet ik dan doen?
Oud 29-04-2009, 12:12
Verwijderd
Oef ik voel me... onrustig geloof ik, maar ik weet bij god niet waar het 'm in zit. Ja in het relationele gebied maar ik weet ook niet goed wat ik wel of niet wil dus ik kan er momenteel niks aan doen... of het bij voorbaat afkappen misschien, zodat het iig niet te eng gaat worden allemaal en ik er tenminste niet over na hoef te denken. Maar dat is wel de gemakkelijke uitweg nemen, lekker laf. Nou ja zullen zien vanavond.

En die stomme scriptie ook, het idee is allemaal heel mooi enzo, maar ik weet nog niet of het wel gaat wérken. Anders heb ik me daar een lekker loze scriptie... *pieker*
Oud 29-04-2009, 16:01
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nienna: gefeliciteerd!

Ik voel me beroerd. Vooral maandag was het erg, met les van half negen tot half zes. Ik was echt te moe om te eten toen ik thuis kwam. En eerst kon ik alsnog niet slapen, ik heb echt liggen huilen van frustratie en pijn. Maar gelukkig uiteindelijk wel de hele nacht doorgeslapen. Alleen vannacht weer niet en ik had ook niet alle slaap ingehaald, dus ik ben nog steeds moe. Gelukkig wel minder beroerd dan maandag, maar ik kan niet zeggen dat het echt goed gaat. Terwijl het deze week op geestelijk gebied wel stukken beter ging dan de twee weken daarvoor, ik heb helemaal geen stress voor dit blok. Ik loop ook echt bij, ik weet niet zo goed wat ik kan doen tot ik weer college heb Gaat er toch nog iets goed.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 29-04-2009, 16:31
Verwijderd
Ik ben moe. Ik lig halve dagen in bed en nog ben ik moe. Bij activiteitenbegeleiding kan ik me niet concentreren en ga ik naar een paar minuten alweer weg. Net naar het station gelopen om sigaretten te halen. Jemig, wat is dat een pokke-end op krukken. Ik weet niet hoe ik morgen door de stad kan lopen. Een vriendin raadde me aan om een rolstoel te regelen, maar dat vind ik ook weer zoiets. Misschien toch maar doen, als het mrogen nog kan tenminste.
Oud 29-04-2009, 17:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pff, het was echt megadruk op het werk. Morgen is het lab dicht dus is dit voor ons eigenlijk een vrijdag maar alle ziekenhuizen en artsen blijven wel materiaal insturen alsof het een gewone maandag-donderdag dag is dus erg druk. En dat in combinatie met meivakantie en minimale bezetting is niet fijn. Ik heb waar het kon andere geholpen en overal bijgesprongen. Al m'n eigen werk ook nog af gekregen gelukkig. Wel iets later klaar dan normaal maar met een collega'tje mee gereden naar huis omdat ik m'n bus gemist had, dat is fijn Ook nog complimentjes gekregen van m'n teamleider. Ik ben een harde werker en heb geen sturing nodig (ik zie zelf wat er moet gebeuren en waar ik bij moet springen op welk moment) en ik blijf rustig en schiet niet in de stress. Vond het wel heel tof dat hij dat zei Ze zijn echt heel blij met me en dat is fijn

Minder is dan wel dat ik ook echt onmisbaar ben op het lab. Ik was vrijdag gaan werken terwijl ik eigenlijk vrij was en nu moest ik die dag ergens anders inplannen dit kwartaal maar er waren zeggen en schrijven nog twee dagen waarop ik vrij kon krijgen, de rest van de dagen konden ze me niet meer missen. Ik moest vanmiddag m'n roostervrije dagen opgeven voor het derde kwartaal en vier weken in hoog zomer (laatste twee weken van juli en eerste twee weken van augustus) kon ik gewoon geen vrij meer krijgen omdat we dan al op een minimale bezetting draaien. Tsja, heel fijn. Is iedereen straks vrij, mag ik vier weken fulltime werken (dus nog meer dan ik normaal werk) Tegen de tijd dat ik vakantie heb ben ik bekaf van al dat werken en heb ik helemaal geen puf voor vakantie maar wil ik alleen maar bijslapen. Collega'tje van me opperde dat ik maar een briefje op moest hangen om te vragen of iemand een dag voor me wil komen werken omdat dit wel heel erg veel is. Hoop dat het goedkomt of dat ik anders van half negen tot drie ofzo kan werken een paar weken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-04-2009, 19:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@ Mushu: ooh naar is dat Maar niet jouw schuld.. *knuf*

OT: Af en toe weet ik niet meer wat nu echt is en wat niet. Welke angsten werkelijk zijn en welke angsten nergens op slaan. Ik heb het zo belachelijk druk deze week, maar ik heb m'n hoofd er niet bij. Ik ben constant in mijn eigen wereldje lijkt het, waarin er van alles gebeurt wat ik vrees. Waarin de tegenstrijdigheden van de afgelopen week zich constant tegen elkaar opbieden. Ik weet niet meer wat er nu werkelijk een bedreiging vormt, wat er nu echt 'eng' is en wat ik wel en niet aan kan. Ik wil het zo graag tegen J. zeggen, want hoe leuk het nu ook is tussen ons, het is een grote donderwolk die boven mijn hoofd hangt, eentje die ervoor zorgt dat ik weg wil rennen en er direct mee wil kappen. En ik weet dat dat het alleen moeilijker maakt en dat ik daardoor juíst het verleden alles laat bepalen, maar liever dat dan deze angstige weg. Ineens moet ik het weer alleen doen ofzo, am is nu even geen uitweg en ik zit in een situatie die ik niet ken en die me bang maakt. Ik weet het niet meer. Ik kan het niet meer. Ik wil het niet meer.

Dreaming comes so easily
'cause it's all that i've known
True love is a fairy tale
I'm damaged, so how would i know

I'm scared and I'm alone
I'm ashamed
And I need for you to know
*knuffel* kan je met iemand praten?.

Citaat:
Ik kwam gisteren thuis en toen bleek er ineens een heel eng beest in mijn haar te zitten Toen heb ik ook maar snel mijn raam opengezet en hem naar buiten proberen te jagen, want ik houd ook niet zo van beestjes in kamers

@Nijn: *knuffel* Je kan altijd pb'en hè? Wegrennen is uiteindelijk niet zo handig hè, maar je hoeft het niet alleen te doen, er zijn mensen die je steunen en proberen te helpen (maar oké, uiteindelijk ben jíj het inderdaad die het moet doen, maar dat wil niet zeggen dat je dan alleen bent).


OT: Vandaag moet ik aan mijn scriptie werken. Maar ik denk dat ik even opnieuw begin met alles. Dat mag, want het was toch afgekeurd. En dan morgen verjaardag van mijn vriendin en donderdag is het Koninginnedag en dan is de week eigenlijk alweer voorbij Ik voel me een beetje alsof ik er niet echt bij ben, of zo.
jakkes dat is eng ja weet je al wat het was?.

net zat er ook een joekel van een spin in me kamer.
en iets tussen een hommel en een vlieg maar het was geen vlieg.
gelukkig was me moeder in de buurt.

Citaat:
Pff zat gisteren een assistent bij het gesprek.
Ik vond het niet erg ofzo, maar het voelt toch minder relaxt.
Mijn psychiater wist of heeft gewoon niks gehoord over de verzwegen bijwerkingen van seroquel.
Wat ik erg raar vind. Zometeen bespreking over individuele PMT. Ik moet zelf alles voorkauwen
anders komt er niks van terecht. En ik ben best assertief, maar als het over mijzelf gaat.
Als ik wist wat goed voor mij was had ik allang iets gedaan. Zij begrijpen mij niet,
en het is een groot raadsel.
watvoor bijwerkingen waren het dat?.
want ik gebruik zelf ook al een tijd seroquel.
Citaat:
Things are going to change. Hmm, mijn leven gaat op z'n kop gezet worden, ik weet wel dat het goed is, maar omg.
wat het ook is mischien is het even wennen?.
Citaat:
Moodswings
*knuffel* en het is soms herkenbaar.

Citaat:
Ik ben moe. Ik lig halve dagen in bed en nog ben ik moe. Bij activiteitenbegeleiding kan ik me niet concentreren en ga ik naar een paar minuten alweer weg. Net naar het station gelopen om sigaretten te halen. Jemig, wat is dat een pokke-end op krukken. Ik weet niet hoe ik morgen door de stad kan lopen. Een vriendin raadde me aan om een rolstoel te regelen, maar dat vind ik ook weer zoiets. Misschien toch maar doen, als het mrogen nog kan tenminste.
mischien heb ik het gemist.
maar wat heb je aan je been dan?.

ot.
gisterenavond begon die man die wel vaker iemand aan wou vliegen.
weer iemand aan te vliegen die totaal onschuldig was.
en die geen vlieg kwaad doet.
en deze keer sprong die man erop af.
en moest er een man van de verpleging.
boven op hem vliegen en boven op hem liggen op de grond.
en nou zit die man op de gesloten afdeling gelukkig.
maar 10 minuten voordat gebeurde werd gezegd.
dat de broer van die psychotische man ook op onze afdeling werd opgenomen.
de verpleging wist ook pas eventjes van tevoren dat het broers zijn.
de familie stond er bij toen die psychotische man die onschuldigen man aan vloog.
en die snapten er ook helemaal niks van.
en die broer van hem die gisteren dus ik opgenomen.
die heeft nog iets veel engers vind ik.
en dan slaapt hij nog langs me ook.
hij had het erover dat als iemand zijn broer aanraakte.
dat hij dan onze nek en onze benen brak.
en toen mensen de gordijnen s'avonds dicht wouden doen.
gilde hij nee en deed ze telkens weer open.
maar hij is er maar voor een paar dagen zegt de verpleging.
ik doe nou zolang hij er is me deur op slot.
okal ben ik in me kamer.
en ik heb al van een mede patient een kaart voor me verjaardag gehad.
en er kwam ook een kaart van een ex patient daar binnen voor me verjaardag.
en ik heb al van een van die 2 meiden een beeldje gehad.
en van een andere patient een zelf gemaakt ketting.
en nou ben ik thuis.
en morgen ga ik met me moeder naar het dorp voor koningginnen dag.
en boodschappen halen voor me verjaardag vrijdag.
dat gaan we ook nog even doen.
en er komen 2 collega's vrijdag.
en familie en er komen wat mensen van de afdeling waar ik ben opgenomen.
en ik zie wel wie er komen en wie niet.
want sommigen wisten het nog niet zeker.
en nou ben ik moe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-04-2009, 20:16
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Het laat alles tollen, kan er met m'n verstand niet bij. Wat doe je er aan, echt wat.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 29-04-2009, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet zo goed. Ik durf niet alleen op een vereniging, maar ik wil ook niet alleen maar 4 jaar lang op m'n kamer zitten. En geen van m'n studiegenoten gaat verdomme op kamers en ik zit hier maar alleen en wat moet ik dan doen?
Actief worden bij je studievereniging? (commissiewerk?) Honoursprogramma? Studentensportvereniging? Sporten? Gaan leren in het park? Bijbaantje zoeken in de stad? Dansles? Cursus volgen? En sowieso: nodig een studiegenoot/genootje uit om te komen eten! Kun je je leuke kamer laten zien en vertellen hoe leuk op kamers gaan is En nodig ook oude vrienden/vriendinnen van middelbare school uit op je kamer?
Ik probeer je maar te helpen hoor, weet zelf ook dat het echt flink wennen is! Succes!
Citaat:
Ah ik ben aangenomen in Middelburg<3 Ondanks dat ik eerst liever naar Utrecht wilde, ben ik blij dat ik naar Middelburg ga. Het is wel ver, maar verschilt niet veel met waar ik nu woon. Alleen wat verder weg van de steden en m'n vrienden... Maar dat komt wel goed, ik krijg daar vast ook veel nieuwe vrienden.
Wel spannend, want dan ga ik op kamers, en ik ben pas 17... Moet ik (beter/gevariëerder) leren koken en leren hoe de wasmachine werkt. xD Beetje discipline.. moet lukken. En natuurlijk al die financiën. Gelukkig ben ik het eerste half jaar nog 17, hoef ik me iig niet druk te maken over zorgverzekering en dat soort dingen. Kan ik eerst rustig settlen en kijken hoe ik rondkom zónder al die extra kosten. Haha oh man.
Ik heb er zin in. ^^
Je klinkt positief ja, , leuk dat je bent aangenomen! (Roosevelt academy?)


@ Nienna: gefeliciteerd!!
@ Iedereen: geniet van je vrije dag morgen, koninginnedag, jeeeeej! <3
Oud 29-04-2009, 21:09
Verwijderd
@darkfairy: dat is al jaren de vraag. Ik heb met enige regelmaat last van mijn gewrichten en op dit moment is dat weer eens mijn linker knie. Vandaar dat ik met krukken loop.

OT: Ik heb wel zin in morgen. Eventjes eruit.
Oud 29-04-2009, 21:46
Verwijderd
Ol, ik voel me vanavond echt super alleen. Misschien moet ik snappen dat werken en geld niet alles is, maar dat ik ook even tijd voor leuke dingen moet maken. Nee, beter kan ik zeggen: wanneer hoef ik niet meer alleen te zijn? Wanneer ga ik mezelf weer toestaan om mensen dichtbij te laten komen?
Oud 29-04-2009, 22:00
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Je klinkt positief ja, , leuk dat je bent aangenomen! (Roosevelt academy?)


Ik heb een nieuwe bril en gelukkig vindt iedereen hem me tot nu toe goed staan. ^^ Ik ben er zelf ook erg tevreden mee<3
En morgen moet ik van 8 tot 1 werken
Maar gelukkig wel dubbel uitbetaald, ik wil geldddd.
Oud 30-04-2009, 15:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vraag me af of ik nu morgen alleen de inleiding op ga sturen, of gewoon alles wat ik heb. Wat verstandiger is en zo.

Er staan ineens ontzettend veel graafmachines op het terrein achter mijn huis. Gelukkig is het vandaag Koninginnedag, dus nog één dag respijt. Maar pff.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 30-04-2009, 17:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@lentekriebel sterkte met je knie dan maar.

ot.
ik ben met me moeder en de oom van me moeder naar het dorp geweest vandaag.
eventjes over de rommelmarkt gelopen.
en daarna op het terras gezeten.
en daarna ben ik maar naar huis gegaan.
want ik vind het dan altijd zo moeilijk dat ik geen vrienden hier heb.
en al die jongeren van mijn leeftijd dan samen te zien.
en morgenvroeg met me moeder boodschappen doen voor me verjaardag.
en een iemand heeft al af ge-smst voor morgen het is wel jammer maarja.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-04-2009, 19:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik voel me helemaal niet lekker Ik heb diarree en ik mis mijn vriendje heel erg, het duurt nog zo lang tot het dinsdag is! Ik ben ook niet zo blij met het feit ongesteld zijn, want stemmingswisselingen enzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-04-2009, 20:07
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Dude, ik ben brak...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 30-04-2009, 20:12
Verwijderd
Ik ben echt pislink nu.
Er zijn gewoon dingen die je niet doet, zoals klotemailtjes sturen als ik 1 dag niet reageer.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.