Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2011, 15:44
Iedsel
Iedsel is offline
Heey,

Ik heb een klein(groot) probleempje.
Ik ben een jaar heelerg verliefd geweest op een jongen.
En uiteindelijk toen we afspraken hebben we oak gezoent.

Maar hij smste nooit terug daarna.
Dus uiteindelijk dacht ik ja hier heb ik dus geen zin meer in.
Maar het is nooit officieel aan/uit geweest.

En ik heb hem een heel poos genegeerd.
Want ik kom hem best vaak tegen.
Maar ik vind hem nog steeds echt heel aardig.

Dus begon van de week gewoon met aardig doen.
En vandaag zag ik hem ook weer.
Ik gewoon met hem kletsen enzo.
Ik heb het koud en hij koude handen en legt ze voor de grap op mn wangen.
Onschuldig ik weet het.
Vervolgens heeft hij handschoenen aan en legt ze dan op mn wangen.
Ook gewoon nog onschuldig.

Maar hoe hij dan kijkt, en wat er gebeurt is.

Ik weet niet wat ik moet doen.
Ik heb nog altijd een zwak voor hem.
Maar aan de andere kant hoeft het ook niet meer dan vriendschap te zijn.

Ja ik weet het ik ben een twijfelaar.
Maar ik zit nu echt ff in de knoop.
En kan het voor mezelf ook niet uitstellen/aan de kant schuiven.

Kunnen jullie me alsjeblieft helpen?

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2011, 19:09
Yadee
Avatar van Yadee
Yadee is offline
Hmm, ik denk dat je er achter moet komen wat hij nou echt voor je voelt en wat jij voelt voor hem. Als je hem echt leuk vindt, kun je proberen om wat te gaan flirten met hem. Als je kijkt hoe hij daarop reageert, kan je daarop afstemmen. Als hij opeens heel afstandelijk gaat doen, zou ik wat meer afstand nemen, maar als hij erop ingaat, zou het wel eens goed kunnen zitten. De tijd zal het gaan leren denk ik zo.
Succes in ieder geval!

Laatst gewijzigd op 30-01-2011 om 13:13.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 21:16
Iedsel
Iedsel is offline
dankjewel!

ik weet dat hij me leuk vind dat heeft hij toen gezegt. Maar ik weet niet wat ik moet doen. Hij heeft mij genegeerd en net als ik hem "vergeten" ben als vriendje, en gewoon normaal doe, krijg ik weer zon dilemma. Waardoor ik me niet meer kan concentreren enzo. En vind ik het ook niet fijn om naar mn werk te gaan want daar zie ik hem altijd. Maar het is wel echt een leuk baantje.

Maar iig heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 13:17
Yadee
Avatar van Yadee
Yadee is offline
Citaat:
dankjewel!

ik weet dat hij me leuk vind dat heeft hij toen gezegt. Maar ik weet niet wat ik moet doen. Hij heeft mij genegeerd en net als ik hem "vergeten" ben als vriendje, en gewoon normaal doe, krijg ik weer zon dilemma. Waardoor ik me niet meer kan concentreren enzo. En vind ik het ook niet fijn om naar mn werk te gaan want daar zie ik hem altijd. Maar het is wel echt een leuk baantje.

Maar iig heel erg bedankt!
Dus hij vindt je wel leuk, maar negeert je toch ook. Misschien moet je een keer een goed gesprek met hem hebben in het echt. Daarin kun je vragen waarom hij zo tegen je doet en waarom hij je negeert. Jij hebt recht op dat antwoord, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Op het werk zou ik proberen om gewoon zo normaal tegen hem proberen te doen. Misschien kan je eens proberen om 'kortaf' tegen hem te doen op het werk, kijken hoe hij daar op reageert. Een beetje hard-to-get spelen kan soms wonderen doen!

Stand up for what you believe in, even if it means you stand alone
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 16:02
Iedsel
Iedsel is offline
Bedankt ik zal het proberen.

Ja hij heeft me een poos genegeerd. En ik dacht: als je elkaar zo vaak tegenkomt is het wel irritant dus ik gewoon weer aardig doen.

Ik zal kijken of ik een keertje serieus met hem kan praten. Maar ik weet dan niet wat hij ervan gaat denken als ik vraag: zullen we ff een keertje met zn 2en praten.

Het is allemaal zo lastig *zucht*
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 18:10
Yadee
Avatar van Yadee
Yadee is offline
Citaat:
Bedankt ik zal het proberen.

Ja hij heeft me een poos genegeerd. En ik dacht: als je elkaar zo vaak tegenkomt is het wel irritant dus ik gewoon weer aardig doen.

Ik zal kijken of ik een keertje serieus met hem kan praten. Maar ik weet dan niet wat hij ervan gaat denken als ik vraag: zullen we ff een keertje met zn 2en praten.

Het is allemaal zo lastig *zucht*
Nee joh, het komt allemaal goed, er is alleen even tijd voor nodig. Begin eens een gesprek als hij bij je is, kijken hoe hij daar op reageert, je kunt altijd nog afspreken met hem. Nee heb je, en ja kan je krijgen toch!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 19:53
Iedsel
Iedsel is offline
ja dat is waar

Ik laat wel wat horen als ik hem weer heb gesproken
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 18:29
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
ja dat is waar

Ik laat wel wat horen als ik hem weer heb gesproken
Ik zit een beetje met hoe hij zich gedroeg nadat jullie voor de eerste keer zoenden...

Want zoals het op mij overkomt, heeft hij jou toen laten zitten...
en dan, om het makkelijker te maken, de vraag: Hoe kijk je daar tegenaan, en denk je dat dat oké is..?

Want ik bedoel, als je iemand leuk vindt, en met r zoent, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je nog wel een tijdje gevoelens voor haar hebt. En zo niet, dat je dan niet gewoon gaat negeren....

Maar uiteindelijk moet je gewoon afwegen... Wat wil ik?
En je bent nog jong... Van op je bek gaan (letterlijk en figuurlijk xD ) leer je...

(maar wel altijd veilig he )
__________________
Mooie woorden zijn niet altijd waar. Ware woorden zijn niet altijd mooi.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 18:29
Iedsel
Iedsel is offline
Haha natuurlijk veilig ALS ik het dus doe

Ja daar zit ik dus ook mee. Ik had zo van weetje laat dan maar als je zo doet heb ik ook geen zin om me daar zorgen over te maken.
Maar nu hij dan zo weer doe raak ik weer in de war want aan de ene kant doet hij zo aan de andere kant weer heel verliefd zeg maar.

En hij negeerd me en dan weer niet

Heel irritant omdat ik hem nog steeds aardig vind maar weet niet of ik verder wil. Omdat hij me dus heeft laten zitten en ik ben geen speelgoed, bij wijze van.

Heel erg bedankt voor de tip! Ik vind het fijn dat ik hier gewoon kan zeggen wat me dwars zit en steun heb aan de mensen hier!!!(L)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 18:34
luoluo
luoluo is offline
Ik heb een huge probleem want ik ga morgen naar een soort kamp maar op de bonte avond moet er van geslacht verandert worden. Meisjes al jongens en jongens als meisjes.
Ik zoek nu naar een niet te beschamelijk iets te doen, als iemand iets weet egt super ty dan.

(ben trouwens jongen XD)

grtz
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 22:48
Iedsel
Iedsel is offline
Hij heeft zaterdag niets tegen me gezegd. Dus dat vind ik al raar. Nu kwam een vriendin en hij was op msn, dus zei zegt wat tegen hem en zo begon een gesprek. Wij aan deze kant van het beeldscherm hadden echt lol. (ik heb iets nieuws) en dus nodigde hij ons uit voor video gesprek om het te zien. Naja was heel gezellug en na wat gekluns hadden wij ook een microfoon die het min of meer deed. Toen moesten wij weg.

Vandaag was hij weer op mns. Maar hij begint niet te praten ofzow. Dus op een gegeven moment verveelde ik me en begon te praten. Hij was met saai hw bezig en ik ook. Hij vraagt wat voorn hw dus ik zeg: boekverslagen en thema opdrachten erbij. Hij: wat voorn thema heb je? Ik: eerste liefde. (miss niet slim om te zeggen) dus hij wat moet je daarover zeggen dan? Ik: ik moet uitleggen wat het thema/begrip eerste liefde inhoud, maar het wil niet lukken. Hij: denk aan onze kus. Hoe voelde je toen.
Dus ik kreeg kriebels in mn buik, maar iets zei ook nee!
En op een gegeven moment zei hij: je bent net een terasvermarming. Dus ik : huh? Hoebedoel je?? (ik vond het nogal een rare vergelijking) hij uitleggen: nou kijk een terasverwarming daar ga je naar toe als je het koud hebt, dan krijg je het heerlijk warm, maar zodra je wegloopt voelt het 10 graden kouder.
Ik weet het heel lief. En aan de ene kant is het van ja ik vind hem echt leuk, maar aan de andere kant; hij praat nooit uit zichzelf tegen mij, begint nooit gesprekken, heeft me laten zitten. Enzofoort.

Maar nu heeft hij me mee uit gevraagt naar de film black swan. Ik weet gewoon echt niet of ik moet gaan. En of het wel slim is. En of het dan wel een goeide film is enzo. Ik heb btw nog niet ingestemt of afgezegt.

Ik ben helemaal de kluts kwijt

Kan iemand me helpen??


(kan het zijn dat ik bindingsangst heb ofzo?? En hoe kom ik daar dan vanaf??)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind een meisje leuk.
moslopen
5 26-09-2011 13:14
Liefde & Relatie telefoneren ?
kous
38 30-08-2006 15:08
Liefde & Relatie kweet niet wat ik moet doen!
TiM
43 18-08-2004 20:38
Psychologie Ik schaam me..
Anijs
23 24-06-2003 09:49
Liefde & Relatie Vriendje is Jarig! Kweet nooit wat ik moet kopen.. Ideetjes?
Anijs
1 22-06-2003 14:48
Liefde & Relatie wat zouden jullie doen?
woman's secret
8 25-06-2002 18:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.