Oud 31-07-2017, 22:56
Kipkorn
Kipkorn is offline
Hey,
Ik zoek een leuke game voor op de ps4.
Het maakt me niet uit wat voor genre het is.

Ik hoor het graag, want ben benieuwd wat jullie spelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2017, 22:39
@noniem
@noniem is offline
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands, heel erg underrated naar mijn mening
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 04:29
Just_a_Guy
Just_a_Guy is offline
Als het elke game mag zijn kan ik een heel boek vol schrijven maar ik zal wat suggesties geven over games die mij erg pleziert hebben.

Om te beginnen Grand Theft Auto V (online), ja het spel is al lang uit maar naar mijn mening nog steeds in van de beste games op het moment vanwege de diversiteit in het spel. Je kan racen, schieten, parachutespringen, golfen, tennissen, darten, armpje drukken en eindeloos rond kloten in freemode. Ik heb er niks voor niks al 2000 plus uur in gestopt. De singleplayer is naar mijn mening ook erg goed waar je wel heel wat uurtjes in kan stoppen.

Als je een beetje van FPS games houdt (first person shooters) raad ik je Battlefield 1 aan, een leuke game die lekker vloeiend loopt en er erg mooi uitziet. Persoonlijk was ik meer fan van Battlefield 4 dus die zal je ook nog kunnen kiezen. Het spel is volgens mij ook in e aanbieding in de PS Store.

Als je meer van Singleplayer only games houdt vanwege een goed verhaal of iets dergelijks kan ik je Horizon Zero Dawn aanraden. Naar mijn mening een game met een tof verhaal en een originele setting. Enige minpuntje is dat het wel een typische openwereld game is dus het kan op het gegeven moment best repetitive worden.

Als je van een RPG houdt kan ik je persoonlijk The Witcher III: WIld Hunt aanbevelen. Echt een super toffe game met een wereld zo gedetailleerd en uniek dat je er U tegen zegt. Geen missie of zijmissie is hetzelfde en je bent er inclusief dlc echt minimaal 150 uur mee bezig om het volledig uit te spelen.Enige minpuntje naar mijn mening is dat het combat systeem redelijk houterig is. Ook games als Fallout 4 en Skyrim schijnen goed te zijn.

De rest van mijn aanraders som ik nog even snel op, als je afvraagt waarom kan je me wel een berichtje sturen:

- Assassins Creed: Black Flag, Unity, Syndicate, Ezio Collection.
- Far Cry 4
- Tom Clancy's The Division (Erg diepgaand en verslavend spel)
- Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands (Zoals hierboven vermeldt, wel aan te reden met een groepje vrienden).
- Titanfall 2
- Uncharted: 1,2,3,4
- The Last of Us

Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 18:52
Darrell
Darrell is offline
Speel zelf vooral op de PC, dus weet niet hoe deze games op de PS4 zijn maar neem aan redelijk hetzelfde. Anyway ben een tijdje verslaafd geweest aan Skyrim, is echt een goed spel (ben je heeel lang zoet mee, enige minpunt is dat het niet echt een einde heeft dus op een gegeven moment heb je er wel genoeg van). Laatst voor het eerst in lange tijd weer een shooter geprobeerd: Metro 2033. Is ook een aanrader, maar het vervolg (Metro Last Light) was echt nog veel beter en ben ik best fan van nu
Hf!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 00:47
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
ik game zelf op pc en switch alleen ik kan je een ding zeggen haal fifa 18 wanneer die uitkomt in september
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 18:39
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Als je isometrische oldschool RPG graaft is Pillars of Eternity een uitstekende keuze. Nieuwe school is The Witcher-reeks een aanrader. Als de oude school naar meer smaakt, probeer Planescape Torment en Baldur's Gate (2).

Als je geen kut geeft om RPG is mijn post nutteloos, obviously.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 18:40
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Haha oh, PS4. PC Master Race hier pik, sorry. De oldschool suggesties kan je prima op antieke hardware draaien though. Of op je laptop.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 02-09-2017, 23:35
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Als je naar een snelle fps zoekt die altijd weer anders is dus niet gwn mensen neerknallen ----> Overwatch
Het is niet voor niets 2 jaar op rij de game of the year voor fps games

Als je op pc speelt kan ik Civilization aanraden V of VI persoonlijk vind ik V leuker daarvoor hoef je ook geen aparte game pc aan te schaffen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welke 360 games?
sainty
6 14-11-2008 20:21
Games Algemeen X-box 360 topic
Verwijderd
100 27-07-2008 23:51
Vrije tijd (Oosterse) vechtsporten
Diary of Dreams
242 24-05-2006 15:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.