Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2004, 19:53
graag gedaan
Avatar van graag gedaan
graag gedaan is offline
Citaat:
Bazz schreef op 29-01-2004 @ 00:25:
Sorry, maar wie gaf ook alweer de assist op de 1-1 vandaag?

Ik irriteer me absoluut niet (meer) aan van Persie. In tegendeel, ik ben gaan genieten van zijn spel. Al is hij soms idd wel te egoistisch. Ik hoop dat hij aan het eind van het seizoen voor een beetje schappelijke prijs wordt verkocht, anders weer een free transfer. Dat zou een beetje erg jammer zijn.

Ik prefereer trouwens supporter ipv fan, fan ben je van een band ofzo, je club steun (/support) je toch?
Van Persie is in mijn ogen geen Feyenoorder.
__________________
Monica hoe lang ga JIJ die sig nog houden?
Advertentie
Oud 07-02-2004, 20:22
nickčsz
nickčsz is offline
NAC wint
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Oud 07-02-2004, 21:10
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 02-02-2004 @ 17:57:
Hij gold toch ook als 1 van de grootste talenten van Ajax?
Zo ver ik weet wel.
Oud 07-02-2004, 22:53
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Uitslagen/Programma:

Vrijdag:
RBC Roosendaal - RKC Waalwijk 1 - 3

Zaterdag:
SC Heerenveen - NAC Breda 3 - 4
AZ - FC Volendam 3 - 0
FC Twente - FC Zwolle 2 - 0

Zondag:
Ajax - PSV
Vitesse - Feyenoord
Willem II - Ado Den Haag
FC Groningen - NEC
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 08-02-2004, 09:43
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vanmiddag Feyenoord thuis. Ben benieuwd hoeveel Feyenoorders er toch in de Dome zitten. En wederom hoop ik op een stunt(je)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-02-2004, 11:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-02-2004 @ 10:43:
Vanmiddag Feyenoord thuis. Ben benieuwd hoeveel Feyenoorders er toch in de Dome zitten. En wederom hoop ik op een stunt(je)
feyenoord heeft sinds '95 niet gewonnen in Arnhem, dus ik ben bang voor een soort van stunt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-02-2004, 13:41
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Wat deed Heerenveen gisteren joh??
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 08-02-2004, 17:52
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
0-0 terechte uitslag imo
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 09-02-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 08-02-2004 @ 18:52:
0-0 terechte uitslag imo
kutuitslag

ik heb de hele eerste helft gezien en daar had feyenoord gewoon de betere kansen (Pardo 2x erg goede schoten, Smolarek 2 goede kansen )

Tweede helft heb ik niets van gezien, maar op basis van de eerste helft had feyenoord wel mogen winnen...
Oud 09-02-2004, 17:14
Verwijderd
ik geloof dat er laatst een discussie was (misschien niet in dit topic) over het het enthousiasme van het publiek tijdens de wedstrijden.

Toen ik afgelopen weekend canal+ tot m'n beschikking had dacht ik hier toevallig aan. Ik vond het namelijk tijdens de wedstrijd ajax-psv nogal rustig.
Kijk iets later naar vitesse-feyenoord, waar veel minder publiek was, is daar veel meer gezang ed.
Toch wel vreemd dat 50.000 man van Ajax niet verder niet komen dat een beetje fluiten en 'ajaxajaxajax'...
Oud 09-02-2004, 17:19
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 09-02-2004 @ 18:14:
ik geloof dat er laatst een discussie was (misschien niet in dit topic) over het het enthousiasme van het publiek tijdens de wedstrijden.

Toen ik afgelopen weekend canal+ tot m'n beschikking had dacht ik hier toevallig aan. Ik vond het namelijk tijdens de wedstrijd ajax-psv nogal rustig.
Kijk iets later naar vitesse-feyenoord, waar veel minder publiek was, is daar veel meer gezang ed.
Toch wel vreemd dat 50.000 man van Ajax niet verder niet komen dat een beetje fluiten en 'ajaxajaxajax'...

Dat kwam niet door de Feyenoorders
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 09-02-2004, 18:21
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Als je daar weer over gaat praten:
"vond de Feyenoorders in Enschede ook knap stil, alleen ff toen Dirk een goal maakte, had ik zoiets van, oja die zijn er ook nig".

"de supporters van Twente die mee gingen naar Rotterdam, waren ook tamelijk stil".

"Bij PSV zat het stadion ook halfvol tijdens de kwartfinale van de AC".

"Ajax-supporters, komen al jaren niet verder dan: ajax-ajax-ajax, en ze zijn zeker niet de grondleggers van sfeeracties in en om stadions".

"Het Gelredrome is de laatste jaren vaak halfvol".

"RBC, neemt bijna geen supporters mee naar uitwedstrijden".

"Ado, heeft ook weinig gepresteerd op de tribunes die jaar".

GA ZO MAAR DOOR.

Als het puntje bij paaltje komt, zijn bijna alle supporters hetzelfde, ze steunen alleen een andere club......
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 09-02-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-02-2004 @ 18:19:
Dat kwam niet door de Feyenoorders
er waren volgens zelfs helemaal geen feyenoorders... maar daar gaat het verder ook niet om

@USPalermo: lang niet alle supporters zijn hetzelfde, in elk stadion hangt er wel een (iets) andere sfeer. Dit kan veroorzaakt worden door de hoeveelheid supporters, maar ook door het enthousiasme van de supporters.
Oud 09-02-2004, 20:18
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 09-02-2004 @ 18:14:
ik geloof dat er laatst een discussie was (misschien niet in dit topic) over het het enthousiasme van het publiek tijdens de wedstrijden.

Toen ik afgelopen weekend canal+ tot m'n beschikking had dacht ik hier toevallig aan. Ik vond het namelijk tijdens de wedstrijd ajax-psv nogal rustig.
Kijk iets later naar vitesse-feyenoord, waar veel minder publiek was, is daar veel meer gezang ed.
Toch wel vreemd dat 50.000 man van Ajax niet verder niet komen dat een beetje fluiten en 'ajaxajaxajax'...
wahaha...Ajax heeft de meest uiteenlopende koren, meer dan welke club ook in Nederland..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 09-02-2004, 22:48
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-02-2004 @ 19:21:


Als het puntje bij paaltje komt, zijn bijna alle supporters hetzelfde, ze steunen alleen een andere club......
sorry dit volg ik niet
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-02-2004, 20:59
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Hhahahaha! Gewoon 0-3 gewonnen in Rotterdam...
Die derde plek gewoon weer in Alkmaar, en zo hoort het.
Landzaat zijn 1e gescoord.
Elkhattabi zijn zoveelste...

Na een slecht begin van 2004 gaan we het nu rechtzetten. Die overwinning op Feyenoord is een mooi begin voor wat nog komen gaat.
__________________
Zuur...
Oud 11-02-2004, 21:04
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik schaam me voor m'n cluppie... moet je nagaan...
Oud 11-02-2004, 21:05
Verwijderd
klote zooi, 0-3 is wel heel erg slecht

zo slecht en dat tegen az, wat een wanprestatie.
zul je zien dat ze het nog moeilijk krijgen om europees voetbal te halen, ik zie het al aankomen...
Oud 11-02-2004, 21:15
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-02-2004 @ 23:48:
sorry dit volg ik niet
Het fanatieke deel van de aanhang, zal altijd blijven komen, altijd blijven zingen, altijd hart hebben voor de club.
Dat lijkt me bij elke club het geval. Er is een home voor de fanatieke aanhang waar voor en na de wedstrijd een pilsje gedronken wordt. De beleving is bij elke club vergelijkbaar.

Bunnikside, F-Side, Vak-P, Vak-S, wat is het verschil, alleen de club die ze steunen.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 11-02-2004, 22:00
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 11-02-2004 @ 22:15:
Het fanatieke deel van de aanhang, zal altijd blijven komen, altijd blijven zingen, altijd hart hebben voor de club.
Dat lijkt me bij elke club het geval. Er is een home voor de fanatieke aanhang waar voor en na de wedstrijd een pilsje gedronken wordt. De beleving is bij elke club vergelijkbaar.

Bunnikside, F-Side, Vak-P, Vak-S, wat is het verschil, alleen de club die ze steunen.....
oh ok nu heb ik je.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-02-2004, 22:28
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
'Vanwege het overlijden van acrice Guusje Nederhorst is het fanatieke deel van de ADO-aanhang de eerste minuten DOODstil...'
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 12-02-2004, 00:59
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
die Swerts moeten ze volgend seizoen ook weer terug trappen naar de overkant... met die lompe overtredingen vam em altijd
Oud 12-02-2004, 13:46
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
toch mooi om te zien dat dat hele feyenoord niks voorstelt.
iedereen heeft ruzie met elkaar (is bij PSV helaas ook) en voetballend laten ze nogal wat steken vallen. dat vind ik wel jammer voor die vaste aanhang.

maar ADO won weer eens, kunnen ze het 'haags kwartiertje' niet een half uur naar voren schuiven, dan scoren ze tenminste en zing je wel met resultaat.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 14-02-2004, 21:52
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
dikke vinger voor de psv-fans die nog durven te lullen over 'lucky ajax'
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 14-02-2004, 23:52
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 14-02-2004 @ 22:52:
dikke vinger voor de psv-fans die nog durven te lullen over 'lucky ajax'
Toch waren ze best 'lucky' toen VofH op de paal schoot...
__________________
Zuur...
Oud 15-02-2004, 12:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 09-02-2004 @ 18:14:
ik geloof dat er laatst een discussie was (misschien niet in dit topic) over het het enthousiasme van het publiek tijdens de wedstrijden.

Toen ik afgelopen weekend canal+ tot m'n beschikking had dacht ik hier toevallig aan. Ik vond het namelijk tijdens de wedstrijd ajax-psv nogal rustig.
Kijk iets later naar vitesse-feyenoord, waar veel minder publiek was, is daar veel meer gezang ed.
Toch wel vreemd dat 50.000 man van Ajax niet verder niet komen dat een beetje fluiten en 'ajaxajaxajax'...
Ik heb alle keren dat ik in de Arena was me geergerd aan die saaie lullen op de thuistribune. In de eerste helft zingen ze 1 keer iets over engelen en roepen ze 3 keer "ajax", in de tweede helft is een groot deel van de supporters al naar huis.

Vraag je aan zo'n ajacied of dat normaal is, zegt ie "jah hoor, we winnen nu toch wel, ik ga ook zo"...

Ben ik toch blij dat wij gewoon in onze gezellige Goffert met 12500 man in ieder geval een gezellige wedstrijd kunnen maken. Het is bij ons soms echt geen dagje uit meer, gewoon pure ernst

Bij Feyenoord ben ik nog wel eens onder de indruk geweest hoor. Bij NAC trouwens ook...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-02-2004, 13:24
Verwijderd
ik schaam me diep, heel diep voor m'n cluppie

2-2 tegen ado

gyan doet mee en hij haalt rood... stomme eikel.
Oud 15-02-2004, 13:39
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 15-02-2004 @ 14:24:
ik schaam me diep, heel diep voor m'n cluppie

2-2 tegen ado

gyan doet mee en hij haalt rood... stomme eikel.
Gelukkiger moet het ook niet worde hor.. 4-2 was ook terecht geweest..
Oud 15-02-2004, 15:02
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 15-02-2004 @ 00:52:
Toch waren ze best 'lucky' toen VofH op de paal schoot...
Allemachtig, dat je dat kan zeggen zeg...
Op de paal schieten heeft weinig met geluk te maken, meer met kwaliteit
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 15-02-2004, 15:43
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 15-02-2004 @ 16:02:
Allemachtig, dat je dat kan zeggen zeg...
Op de paal schieten heeft weinig met geluk te maken, meer met kwaliteit

Het was idd heel knap van die Vennegoor dat ie hem op de paal kreeg, veel spelers hadden dat niet voor elkaar gekregen...

(ik ga ervanuit dat je wel snapte dat mijn eerdere post een geintje was...)
__________________
Zuur...
Oud 15-02-2004, 19:12
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
petertje van de berg zat weer goed mis bij de 2e ado goal... foi toch
Oud 15-02-2004, 19:17
Verwijderd
weer drie extra verdedigers afwezig voor volgende wedstrijd

Wel een beetje vreemd, Gyan krijgt rood (ik geef toe, verdiend), maar Toda had dan ook rood moeten krijgen...
Oud 15-02-2004, 21:00
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 15-02-2004 @ 20:17:
weer drie extra verdedigers afwezig voor volgende wedstrijd

Wel een beetje vreemd, Gyan krijgt rood (ik geef toe, verdiend), maar Toda had dan ook rood moeten krijgen...
Dat komt omdat de presentator van Studio Sport voor Ajax is..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 15-02-2004, 21:05
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Zonder te spelen was dit een uitstekende wedstrijdronde...
Alle concurrenten die een klein beetje in de buurt konden komen hebben dit nagelaten. Het was vooral mooi om te zien dat Feyenoord weer wat puntjes morstte...
__________________
Zuur...
Oud 15-02-2004, 22:22
colL
colL is offline
Van Hulten heeft zich geschaard in het illustere rijtje Luige en Temmink... Wat een sukkel zeg.. Ongelofelijk.
Oud 16-02-2004, 08:49
Verwijderd
Snoyl heeft zijn sleutelbeen gebroken. Dat kan er ook nog wel bij.
Oud 16-02-2004, 14:35
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 15-02-2004 @ 22:00:
Dat komt omdat de presentator van Studio Sport voor Ajax is..
Heb je gisteravond jack van gelder gehoord dan tijdens studio voetbal Hij vond ook dat Toda een rode kaart had moeten krijgen.

En was wel humor hoe Hugo borst Vd Sar ging aanvallen
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 16-02-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
mrhanky schreef op 16-02-2004 @ 15:35:
Heb je gisteravond jack van gelder gehoord dan tijdens studio voetbal Hij vond ook dat Toda een rode kaart had moeten krijgen.

En was wel humor hoe Hugo borst Vd Sar ging aanvallen
vooral het verhaal over de penalties kon ie niet hebben
Oud 16-02-2004, 15:20
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 15-02-2004 @ 16:43:

Het was idd heel knap van die Vennegoor dat ie hem op de paal kreeg, veel spelers hadden dat niet voor elkaar gekregen...

(ik ga ervanuit dat je wel snapte dat mijn eerdere post een geintje was...)
yup
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 21-02-2004, 21:49
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
SC Heerenveen PSV 3-2
FC Zwolle NEC 2-1
AZ RBC Roosendaal 2-1
Vitesse FC Groningen 1-2

__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 21-02-2004, 23:06
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
begin nu ook echt medelijden te krijgen met Vitesse....
.........terwijl ik toch echt niks met dié club heb, afijn
Oud 22-02-2004, 10:02
Verwijderd
die zongo kreeg me toch een paar kansen... dat mag wel enige naam hebben. Zonde voor Vitesse.

Ajax heeft nu een aardig gat met PSV (mits ze vandaag winnen). Jammer
Oud 22-02-2004, 10:57
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ speelde het eerste half uur weer als vanouds.
Jammer dat die kansen niet werden benut... Anders was het willicht wel een afstraffing geworden voor RBC.
Nu kregen we het nog onnodig moeilijk, voor hoever je daarvan kon spreken, RBC kreeg amper kansen.

Co ziet het ook weer helemaal zitten. Door het verlies van PSV zegt ie dat de 2e plaats helemaal niet ondenkbaar is. Vooral ook omdat AZ thuis nog tegen PSV moet, en men is hier niet van plan te gaan verliezen.
AZ dan toch de Champions League in?
__________________
Zuur...
Oud 22-02-2004, 12:40
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-02-2004 @ 11:57:
AZ speelde het eerste half uur weer als vanouds.
Jammer dat die kansen niet werden benut... Anders was het willicht wel een afstraffing geworden voor RBC.
Nu kregen we het nog onnodig moeilijk, voor hoever je daarvan kon spreken, RBC kreeg amper kansen.

Co ziet het ook weer helemaal zitten. Door het verlies van PSV zegt ie dat de 2e plaats helemaal niet ondenkbaar is. Vooral ook omdat AZ thuis nog tegen PSV moet, en men is hier niet van plan te gaan verliezen.
AZ dan toch de Champions League in?
als ze al 2e worden zulle ze volgens mij voorrondes moeten spelen.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 22-02-2004, 12:41
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 22-02-2004 @ 11:02:

Ajax heeft nu een aardig gat met PSV (mits ze vandaag winnen). Jammer
Twente is een lastige. Ook al heeft ajax een 100% thuisscore dit seizoen. Vandaag voor de 6 punten verschil en dan woensdag nog heerenveen. Toch niet de makkelijkste wedstrijden
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 22-02-2004, 15:38
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 16-02-2004 @ 15:39:
vooral het verhaal over de penalties kon ie niet hebben
Vond het niet echt professioneel van hem. Het is een feit dat hij veel te weinig penalties stopt, dan moet hij daar aan werken en niet zo moeilijk gaan doen als de pers er om vraagt. Kinderachtig.



En AZ heeft niets in de champions League te zoeken, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee.
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Oud 22-02-2004, 15:39
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 22-02-2004 @ 13:41:
Twente is een lastige. Ook al heeft ajax een 100% thuisscore dit seizoen. Vandaag voor de 6 punten verschil en dan woensdag nog heerenveen. Toch niet de makkelijkste wedstrijden
Toch de 3 punten weer gepakt
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 22-02-2004, 17:12
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 22-02-2004 @ 16:39:
Toch de 3 punten weer gepakt
terecht?
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 22-02-2004, 18:19
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 22-02-2004 @ 16:38:
En AZ heeft niets in de champions League te zoeken, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee.
Ben ik opzich met je eens...
Maar als je ziet dat PSV al ik weet niet hoeveel jaar niet door de eerste ronde komt maakt het denk ik niet zoveel uit welke van deze 2 ploegen naar de CL gaat.
Zo'n slecht team heeft AZ niet, en dat wordt alleen maar beter volgend seizoen wanneer Mathijsen, Jaliens en Sektioui naar Alkmaar komen.
Maar wellicht heeft AZ in de Uefa Cup meer kans van slagen.
__________________
Zuur...
Oud 22-02-2004, 19:03
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
Sjaakie Polak baalde volgens mij best van dat dat schot op de paal, wat een geweldige beelden waren dat op Studio Sport
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12
Vrije tijd Het algemene eredivisie topic #1
Verwijderd
500 28-01-2004 20:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.