Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2004, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 06-06-2004 @ 01:58 :
Je hebt je vriend meegenomen, dat is wat er 'verkeerd' was. Als je de hele tijd naast je vriend blijft zitten moet je niet verwachten dat mensen zomaar spontaan op je af komen lopen.
en nu back off
jij was er niet bij.. t is vast aardig bedoeld, maar je kan je geen beeld vormen van de situatie vind ik...

ontopic:
superslecht geslapen. Werd alleen maar wakker etc..
nog 1 nachtje!!! ben zo blij! Eerst deze dag nog overleven. Dan morgen genieten.
Advertentie
Oud 06-06-2004, 08:36
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Ik ben weer aan het dwalen op de splitsing. Elke kant lijkt gevaarlijk.
Er is meer duidelijk, maar er blijft nog een hoop ellende over.
Ik houd er niet van als anderen de dupe worden van de grote en harde woorden die gezegd zijn.
Ik houd er niet van als anderen betrokken worden in iets dat ik zeg.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 06-06-2004, 08:48
moon
Avatar van moon
moon is offline
net als veel andere mensen hier...moe!!!

@Aragnabite ik had je wel willen spreken!! Durfde zelf alleen ook niet zo goed het initiatief te nemen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 06-06-2004, 09:24
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-06-2004 @ 08:17 :
en nu back off
jij was er niet bij.. t is vast aardig bedoeld, maar je kan je geen beeld vormen van de situatie vind ik...
In die 5 minuten heb ik me een heel aardig beeld van de situatie kunnen vormen. Ik zie dat de hele Psychpopulatie Aragnabite constant met fluwelen handschoentjes aanpakt, maar volgens mij maak je het zo alleen maar erger.
Oud 06-06-2004, 09:25
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-06-2004 @ 10:24 :
In die 5 minuten heb ik me een heel aardig beeld van de situatie kunnen vormen. Ik zie dat de hele Psychpopulatie Aragnabite constant met fluwelen handschoentjes aanpakt, maar volgens mij maak je het zo alleen maar erger.
En jij bent nogal van de botte bijl.....of dat altijd zo goed is....
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 06-06-2004, 09:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 06-06-2004 @ 10:25 :
En jij bent nogal van de botte bijl.....of dat altijd zo goed is....
Oh, maak je geen zorgen hoor, ik hou m'n mond wel
Oud 06-06-2004, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 06-06-2004 @ 10:24 :
In die 5 minuten heb ik me een heel aardig beeld van de situatie kunnen vormen. Ik zie dat de hele Psychpopulatie Aragnabite constant met fluwelen handschoentjes aanpakt, maar volgens mij maak je het zo alleen maar erger.
Als je het goed had gelezen had je ook kunnen zien dat er hetzelfde was gezegd als jij hebt gedaan alleen dan wat minder bot geformuleerd. Iemand helpen is niet gewoon maar bot zeggen wat jij vind. Je kan best zeggen wat je vindt, maar het ligt aan de persoon hoe je dit formuleert. De een kan iets beter hebben dan een ander. Je moet rekening houden met de ander en op deze manier doe je dat dus niet (jouw manier dus).
Daarnaast kan je best een beeld vormen en zeggen wat je opvalt, maar dan hoef je niet bijtend op haar af te komen om zo maar te zeggen. Hoef je geen aanval te openen als je het ook op een normale manier kan zeggen.
Oud 06-06-2004, 09:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik wil dat die wond op mn wreef geneest, dan kan ik mn laarzen weer aan en dan kan ik door de kamer gaan dansen op Laibach.
Oud 06-06-2004, 09:57
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-06-2004 @ 10:40 :
Hoef je geen aanval te openen als je het ook op een normale manier kan zeggen.
Ik vond dat een vrij 'normale manier' eigenlijk. Als je naar een meeting gaat waar niemand mekaar kent, en dan 2 bekenden van je meeneemt, creeer je een subgroep. Dan kun je wel heel erg dramatisch gaan doen over 't feit dat niemand je aanspreekt, maar dat lag in dit geval geheel aan d'r zelf. Nu zie je een hoop mensen die naderhand zeggen dat ze heel graag met haar gesproken hadden, maar dat is achteraf, dan kun je beter zorgen dat ze het de volgende keer 'goed' doet.
Oud 06-06-2004, 10:09
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 05-06-2004 @ 22:22 :
Kan je het kwijt aan iemand(of door/in iets)?
Ja, ik heb het er regelmatig over met een vriendin. Zij is de enige die heel het verhaal kent en ze probeerd me te helpen. Ook ga ik elke week naar de psycholoog, maar haar heb ik het nog steeds niet verteld. Durf ik niet en wil ik ook niet. Ik wil al die aandacht niet. Ik wil het gewoon zelf op kunnen lossen, maar dat is zo moeilijk.
Oud 06-06-2004, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 06-06-2004 @ 10:57 :
Ik vond dat een vrij 'normale manier' eigenlijk. Als je naar een meeting gaat waar niemand mekaar kent, en dan 2 bekenden van je meeneemt, creeer je een subgroep. Dan kun je wel heel erg dramatisch gaan doen over 't feit dat niemand je aanspreekt, maar dat lag in dit geval geheel aan d'r zelf. Nu zie je een hoop mensen die naderhand zeggen dat ze heel graag met haar gesproken hadden, maar dat is achteraf, dan kun je beter zorgen dat ze het de volgende keer 'goed' doet.
Nou sorry dan dat ik t als een aanvallende post heb opgevat (naja, zei ook wel dat je t waarschijnlijk aardig bedoelde ).. Ik snap je punt ook wel, maar ik snap eigenlijk niet waarom het nog een keer gezegd moet worden als het al tig keer gezegd is. Maar dat is jouw goed recht als forummer, maarja.. Denk dat dat ook is waarom ik t eerder aanvallend heb opgevat.. Als ik haar was geweest had ik t iig aanvallend opgevat, maar goed dat je het nu zo uitlegt
Oud 06-06-2004, 11:39
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ok. ik wilde in eerste instantie er maar gewoon niet op reageren, maar ik doe het toch.

1. Dat mijn vriend mee was, dat wist iedereen. Als ze daar bezwaar tegen hadden waarom is dat dan niet gezegd?

2. Je was niet bij de meeting

3. Als je bij de meeting was geweest had je kunnen zien dat ik niet vastkleefde aan mijn vriend maar ook afstand probeerde te creeeren in de hoop dat mensen contact zochten.

4. Ik heb niet 2 bekenden meegenomen. Dat die vriendin toevallig ook kwam, dat kan ik haar toch niet verbieden? En zoals ik al zei wist iedereen dat mijn vriend kwam en heb ik vantevoren al gevraagd of dat een probleem was.

5. (edit: Sorry schrok nogal van je reactie)
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers

Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 11:59.
Oud 06-06-2004, 11:45
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
oja, en dit topic is volgens mij niet voor dit soort discussies.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 06-06-2004, 11:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 06-06-2004 @ 12:39 :
5. Het is dus blijkbaar geen kunst om mensen pijn te doen. Dank je.
Stel je niet zo aan. Niemand heeft er problemen mee als je je vriend meeneemt, dat moet je ook helemaal zelf weten. Maar op een dergelijke manier zonder je jezelf af, en dan moet je niet zo'n kwade reply in dit topic zetten, dat is gewoon lullig tegenover andere mensen.

De bindende factor bij meetings is dat niemand mekaar goed kent. Door je vriend mee te nemen creer je een eigen subgroep, en niemand gaat daar opeens tussenzitten. Zo werkt dat nou eenmaal, en ik vond je reactie behoorlijk lullig.
Oud 06-06-2004, 11:58
Redhair
Redhair is offline
Gek word ik. Ik ben zo verdomd moe, terwijl ik gewoon slaap. Fietsen, zwemmen, meegymmen op school, ik kan het allemaal niet meer. Ik word gek. ik heb het haar verteld, mijn allerdiepste geheim, en ze heeft me nog niet eens gebeld. Zo moe, ik wil alleen nog maar slapen. Waarom helpt niemand me? Waarom laten ze me stikken? Ik hoef geen vrienden meer, ik hoef niemand meer. Ik wil alleen zijn, ik doe iedereen toch maar pijn en iedereen doet mij pijn. It's my life, it's now or never!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 06-06-2004, 11:59
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-06-2004 @ 12:55 :
Stel je niet zo aan. Niemand heeft er problemen mee als je je vriend meeneemt, dat moet je ook helemaal zelf weten. Maar op een dergelijke manier zonder je jezelf af, en dan moet je niet zo'n kwade reply in dit topic zetten, dat is gewoon lullig tegenover andere mensen.

De bindende factor bij meetings is dat niemand mekaar goed kent. Door je vriend mee te nemen creer je een eigen subgroep, en niemand gaat daar opeens tussenzitten. Zo werkt dat nou eenmaal, en ik vond je reactie behoorlijk lullig.
Het was niet als "zielig ik wil aandacht" opmerking bedoeld. Maar dat ie zo overkomt dat zie ik nu ook, zal m'n post wel even wijzigen.

Uhm, en, tja. Ik was gisteren nogal opgefokt. Dit is toch een lucht je hart topic? Nou, ik heb gewoon mijn hart gelucht. Ik zie nu ook wel in dat ik het wat subtieler had kunnen doen, maar tja, dat was toen en dit is nu.

Maar kan dit niet over PM ofzo?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 06-06-2004, 12:02
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 06-06-2004 @ 12:59 :
Uhm, en, tja. Ik was gisteren nogal opgefokt. Dit is toch een lucht je hart topic? Nou, ik heb gewoon mijn hart gelucht. Ik zie nu ook wel in dat ik het wat subtieler had kunnen doen, maar tja, dat was toen en dit is nu.
Prima. Maar hoewel dit een LJH topic is, heeft wat je zegt wel direct betrekking op de mensen die je daar hebt leren kennen. Je kunt niet alles ongestraft zeggen, believe you me, ik hou me ook in.

Wat mij betreft; einde discussie, zolang je maar de verantwoording neemt voor je eigen keuzes.
Oud 06-06-2004, 12:06
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-06-2004 @ 13:02 :
Prima. Maar hoewel dit een LJH topic is, heeft wat je zegt wel direct betrekking op de mensen die je daar hebt leren kennen. Je kunt niet alles ongestraft zeggen, believe you me, ik hou me ook in.

Wat mij betreft; einde discussie, zolang je maar de verantwoording neemt voor je eigen keuzes.
I know, I know. Dat probeerde ik ook al aan te geven. Ik was nogal opgefokt, en wat gisteren was kan ik nu niet meer terugdraaien.

En wat dat ongestraft dingen zeggen betreft, dat laat ik aan de Fb's over.

Achja, whatever. Kom je volgende meeting ook?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 06-06-2004, 12:08
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 06-06-2004 @ 13:06 :
Kom je volgende meeting ook?
Nou, ik ga sowieso niet mee, maar als men in een weekend afspreekt in Utrecht kom ik misschien ff langs als er bekenden zijn.
Oud 06-06-2004, 12:41
Verwijderd
Als hij nou weer gaat lopen zeuren over alles wat hem niet zint, zoekt hij het maar even uit. Dit is niet goed, dat is niet goed. Houdt je mond gewoon een keer. Kijk eens een keer positief tegen de dingen aan. Dus. *pissig kijkt naar beeldscherm*
Nougoed, verder is het heerlijk weer, ging ik net in mijn eentje jiven, omdat er niemand in dit huis is die dat kan, en ik zin had om te jiven. *grinnik*

You took your coat off, and stood in the rain.. You were allways crazy like that...
Oud 06-06-2004, 12:57
Verwijderd
gisteren uitgeweest met twee goede vriedinnen van me,en nu vrees ik dat ik verliefd aan het worden ben op een van ze,en daar ben ik op zn zachtst gezegd niet zo heel blij mee.
ik vind haar gaaf,vertrouw haar volledig,zij mij ook,ze heeft al eens aangegeven dat mij een hele leuke jongen vind,maar ik weet echt niet goed wat ik wil nu
Oud 06-06-2004, 13:52
light smiley
Avatar van light smiley
light smiley is offline
van binnen,was ik heel erg gekwetst,mijn binneste was kapotgevallen,er waren een paar mensen die het weer probeerde te helen,maar er waren er meer die hem steeds meer lieten breken,vandaag ben ik versplintert,ik zie de moeite niet meer,om alles weer goed te maken...
Oud 06-06-2004, 13:58
somszithetmee
somszithetmee is offline
Ik wil haar liever dan ik durf te zeggen.
Ik begrijp niet dat ze mij niet meer wil.
Het is uit, maar we vinden niet dat het uit is,
maar we hebben het toch echt gedaan.
Besloten dat het zo beter was, omdat dat verliefde gevoel
het af liet weten.
Ja ook bij mij, maar toch...
Het is niet goed, ik heb twijfels, ik wil haar NU
__________________
ik ben immers ook maar een genie
Oud 06-06-2004, 14:14
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Iedereen loopt in leuke korte truitjes.. En ik? Ik loop in twee dikke truien rond en heb het dan nog koud. Mijn ouders zitten allemaal aan mijn kop te zeuren dat ik wat minder kleren aan moet doen en dat ik wat actiever moet zijn. Maar ik heb er echt geen energie voor, ben zo ontzettend moe. Waarom kunnen ze dat niet begrijpen en zich een beetje inleven in mijn situatie. Ik heb er ook niet voor gekozen. Ze vonden dat ik er een stuk beter uit zag de laatste tijd en ik was een vrolijker. Zo kom ik misschien wel over, maar zo is het helemaal niet. Als zelfs mijn ouders het niet doorhebben dat het niet goed gaat.. Misschien zal ik ze het toch een keer allemaal vertellen. Nee, doe ik toch niet. Wil ik ze niet aan doen. Ben misschien de laatste tijd wel iets vrolijkers, ik heb niet zoveel zorgen meer. Ik weet wat ik heb en daar was ik best blij mee, hoe raar het ook klinkt..
Oud 06-06-2004, 14:25
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Er wordt aan mijn inet gesleuteld & dit toetsenbord klopt niet.

+ koud, duizelig?
__________________
Drie.
Oud 06-06-2004, 14:56
Verwijderd
Ik probeer het, maar hij laat me niet toe. Waarom ziet hij niet dat ik om hem geef?
Oud 06-06-2004, 15:23
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Zucht.. ik loop al de hele dag te denken.. te denken, te denken en maar te denken.. zoals altijd als ik mijn opa weer heb gezien. Wow, mijn opa. Familie van mij dus.. Bijzonder.
Oud 06-06-2004, 15:45
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
fuck... het is mn moeder echt helemaal in dr bol geslagen....
ik wil even vertellen...
mn broertje kon vrijdag nacht niet slapen.... hij ging naar beneden waar mijn moeder nog zat. zijn vader lag al op bed. hij had enge dromen... ga maar bij papa liggen zei mn moeder.. dan ga ik wel in jou bed liggen... dat deed hij dus... daarna is mijn moeder op de fiets gestapt... en is ze weggereden... naar berghem.. naar de plek waar laatst die ene vrouw zich van kant heeft gemaakt nadat ze haar kinderen vermoord heeft.. dat is 13 km van waar mn moeder woont... toen ze daar was heeft ze mn stiefvader opgebeld... ik ben in berghem zegt ze... ik heb belooft mezelf niets aan te doen, dus kom me maar halen... (nee er rijden geen treinen om 5 uur 's nachts trut) hij is aangereden, heeft mn broertje alleen gelaten met de boodschap, mama is weg, ik moet haar gaan halen. wat moet hij bang zijn geweest... neej, dit was niet de eerste keer.. maar het leek zo goed te gaan met haar... niet dus... de crisisdienst is snachts gekomen.. ze wilde haar meenemen maar zij wilde niet... als er nog iets gebeurd wordt ze gedwongen opgenomen... ik ben bang.. is het raar dat ik met de gedachten loop dat ze die vrouw achterna wil gaan? die vrouw die laatst haar kinderen heeft vermoord en zelf voor de trein is gesprongen... ??? waarom fietst ze naar die plek toe waar dat is gebeurd??? kut... ze moet van mn broertje afblijven.... als ze hem iets aan doet.... zichzelf mag ze best van kant maken (meen ik dit......?) maar van jeffrey moet ze afblijven.... kutkutkutkutkut.... kon ik maar iets doen...

ik haat haar...
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....

Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 15:48.
Oud 06-06-2004, 15:52
jrubzjeknf
jrubzjeknf is offline
ze is gewoon psychisch niet in orde. Zolang er op haar gelet wordt, kan er denk ik niet veel foutgaan..

hart luchten? 'T meisje waar ik zowat een jaar goed mee om ga en er meer van probeer te maken, heeft nu opeens een vriend. wtf?
Oud 06-06-2004, 15:56
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
jrubzjeknf schreef op 06-06-2004 @ 16:52 :
ze is gewoon psychisch niet in orde. Zolang er op haar gelet wordt, kan er denk ik niet veel foutgaan..

no kidding.... je kunt niet dag in dag uit op iemand letten...
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 06-06-2004, 16:13
jrubzjeknf
jrubzjeknf is offline
gezien jou verhaal moet ze misschien in een kliniek worden opgenomen. Dan staat ze wel onder toezicht
Oud 06-06-2004, 16:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Woooww, nu ben ik ineens moe zeg.

Vandaag was ontzettend gezellig en leuk. Het was niet super druk (op een paar momenten na dan) maar we hebben wel een redelijke omzet gehaald. Achteraf toch wel jammer dat er niet bijster veel mensen waren om te helpen, want dit soort dagen versterken het vrijwilligersband-gevoel.

Ik heb nog niks gedaan met m'n frustraties ten opzichte van het personeel daar. Vandaag viel het me mee, dus misschien hou ik me ook maar stil.

Ik heb nog steeds een goed gevoel over gister. Zometeen maar eens kijken of er al wat foto's zijn ofzo.

Oh-en ik heb een broek herontdekt. Sinds twee maanden pas ik echt steeeeds minder broeken dus ik ben wel blij dat deze nog lekker zit.
__________________
Oud 06-06-2004, 16:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Bah, ik word chagerijnig van mezelf. Van gisteren, want zeker even halverwege merkte ik wel dat ik nog wel wat therapie nodig heb wat betreft sociale angst. En dan nog dat het niet eens aan me te merken is... Ik was wel blij dat het aan me te merken was dat ik het niet leuk vond dat Wen en Mir zo vroeg weg gingen. Dan verberg ik mijn gevoelens in ieder geval niet meer helemaal. Maar als ik mijn gevoelens alleen kan tonen als die een reactie zijn op externe factoren... Nee, bedankt.
Wel een mijlpaal: ik heb G. vorige week woensdag wel verteld dat ik nogal schrok van haar reactie. Geen verdere uitleg, maar dat ik ervan schrok is genoeg. Dat heeft ook met mijn angst te maken. Dus toch iets dat van binnenuit komt, al is het dan uitgelokt door iets anders.

Ik ga wel vooruit, maar het gaat niet zo snel en merkbaar als bij die agorafobie. Dat is frustrerend, want daarmee ging het juist zo goed... Wie kan mij vertellen dat ik er wel vanaf kom?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-06-2004, 16:30
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Om nog even kort te reageren op de discussie van Aragnabite en Chimera:
Laura, ik ga niet iemand verbieden om hier over anderen te praten. Maar liever niet nee. Het is niet de bedoeling dat hier 'problemen' worden uitgevochten. Gelukkig zeg je nu zelf ook dat je opgefokt was, maar probeer dat ergens anders te uitten. Je schiet er ook niet veel mee op om hier iedereen verwijten te gaan maken.
Het is alleen niet zo dat wij meteen ingrijpen als het wel gebeurd. Dan kunnen we bezig blijven en ik wil niet de taak op me nemen om mensen op te voeden. Alleen bij herhaling volgt een waarschuwing oid. Het is dus ook niet per direct zo dat alles mag als wij er niks van zeggen.
En Chimera, doe eens wat minder bot hier.

Zo, dat was het laatste woord. De rest kan via pm/mail/msn.
__________________
Oud 06-06-2004, 16:37
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
dreen schreef op 06-06-2004 @ 17:30 :
Om nog even kort te reageren op de discussie van Aragnabite en Chimera:
Laura, ik ga niet iemand verbieden om hier over anderen te praten. Maar liever niet nee. Het is niet de bedoeling dat hier 'problemen' worden uitgevochten. Gelukkig zeg je nu zelf ook dat je opgefokt was, maar probeer dat ergens anders te uitten. Je schiet er ook niet veel mee op om hier iedereen verwijten te gaan maken.
Het is alleen niet zo dat wij meteen ingrijpen als het wel gebeurd. Dan kunnen we bezig blijven en ik wil niet de taak op me nemen om mensen op te voeden. Alleen bij herhaling volgt een waarschuwing oid. Het is dus ook niet per direct zo dat alles mag als wij er niks van zeggen.
En Chimera, doe eens wat minder bot hier.

Zo, dat was het laatste woord. De rest kan via pm/mail/msn.
Waarom??

Het was al opgelost en ik was er al over opgehouden.

Ik weet dat ik fout ben geweest en heb het ook toegegeven, dan hoeft het er toch niet NOG eens in te worden gewreven?

Dit had je me toch ook kunnen Pm'en?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers

Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 16:40.
Oud 06-06-2004, 16:42
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 06-06-2004 @ 17:37 :
Ik weet dat ik fout ben geweest en heb het ook toegegeven, dan hoeft het er toch niet NOG eens in te worden gewreven?
Dit is een forum, als je iets op een forum zet, reageren mensen daar op. Dat is niks persoonlijks, maar je kan niet verwachten dat mensen niet gaan reageren op zulke dingen.

Dus nogmaals; trek het je niet zo aan.
Oud 06-06-2004, 16:48
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-06-2004 @ 17:42 :
Dit is een forum, als je iets op een forum zet, reageren mensen daar op. Dat is niks persoonlijks, maar je kan niet verwachten dat mensen niet gaan reageren op zulke dingen.

Dus nogmaals; trek het je niet zo aan.
Waarom zeg je het dan?
*Zucht* nu is't wel genoeg...

Verder... ik ben niet tevreden
Had ik maar beter geslapen en voelde ik me maar wat beter... maja, het mocht niet zo zijn
Ik ben in de war... ik heb iemand nodig
Oud 06-06-2004, 16:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
En nu gaan we hier ECHT over ophouden.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-06-2004, 16:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 06-06-2004 @ 17:48 :
Waarom zeg je het dan?
*Zucht* nu is't wel genoeg...
Zeg ik wat? Ik reageerde op de reactie van Aragnabite op Dreen.
Oud 06-06-2004, 16:59
Verwijderd
*kreun*
Wat een vreselijk mens is het toch, als je je een glas bier in't gezichtlaat gooien door iemand zonder reden, dan ga je gvd die relatie toch niet weer opbouwen
En ik haat hem want hij heeft mij al gemept
Waarom kan ze nouw niet gewoon eens normaal doen .. ik word er zo zat van..en zij speelt lekker voor tirannetje, ja, fijn hé? lekker mij pesten met mijn zwakheden, en mij straf geven als ik je ook maar een blik toewerp en jij bent sjaggie ...
'T zal nie lang meer duren voordat ik haar echt ernstig letsel ga toebrengen (extreem zacht gezegd) ... en laat dr nou snotverdikkeme uit mijn kamer blijven en jat mijn nachtlamp nou niet want ik wil ook nog wel eens 's avonds lezen

en nu is ze wakker
Oud 06-06-2004, 17:26
Verwijderd
vandaag orkest. t ging vet secht. had helemaal niet gestudeerd. en de artijen zijn vet moeilijk te lezen. en dan zit ik ook nog naast háár. *zucht* i kword gek van dr. ze is 5 jaar jonger, veeeel beter. en ze zit de hele tijd op mij te letten of ik het wel goed doe. telkens naar mn vingers te kijken enz. argh ik word gek van dr. mja miss is het niet zo, maar zo voelt het iig. sorry hoor dat ik neit zo goed ben als jou en dat ik niet ale noten speel en ook wel eens vals. sorry ook dat ik niet gestudeerd heb, maar ik had ook eindexmen dit jaar. dus de afglopen 3 weken amper tijd gehad. blll en nou doet mn rug pijn
Oud 06-06-2004, 17:48
Verwijderd
Ik ben zo moe ed...vandaag was ook nog een redelijk drukke dag...maar goed, 't was ook wel gezellig ed. Mooie dienst, ik vind het toch (bijna) altijd wel iets hebben en deze sprak me ook enorm aan. O. zag er bovendien beter uit en ze mag over een maand naar huis, dus das ook .

@Kruimel: D'r was wel meer aan je te merken, alleen als je iemand niet goed kent, dan weet je niet of iemand 'zo is' of dat het ergens anders door komt, als je begrijpt wat ik bedoel.

@Quiana: Ik vond (en vind) het echt jammer dat je er niet was.
Oud 06-06-2004, 18:17
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-06-2004 @ 17:20 :
Bah, ik word chagerijnig van mezelf. Van gisteren, want zeker even halverwege merkte ik wel dat ik nog wel wat therapie nodig heb wat betreft sociale angst. En dan nog dat het niet eens aan me te merken is... Ik was wel blij dat het aan me te merken was dat ik het niet leuk vond dat Wen en Mir zo vroeg weg gingen. Dan verberg ik mijn gevoelens in ieder geval niet meer helemaal. Maar als ik mijn gevoelens alleen kan tonen als die een reactie zijn op externe factoren... Nee, bedankt.
Wel een mijlpaal: ik heb G. vorige week woensdag wel verteld dat ik nogal schrok van haar reactie. Geen verdere uitleg, maar dat ik ervan schrok is genoeg. Dat heeft ook met mijn angst te maken. Dus toch iets dat van binnenuit komt, al is het dan uitgelokt door iets anders.

Ik ga wel vooruit, maar het gaat niet zo snel en merkbaar als bij die agorafobie. Dat is frustrerend, want daarmee ging het juist zo goed... Wie kan mij vertellen dat ik er wel vanaf kom?
Het is een tijdrovend proces(maar daar zal je alles over weten), stapje voor stapje zal je die angsten gaan overwinnen. Makkelijk is het niet (ik kan er volop over mee praten), maar met veel inzet en vallen en op staan zal het je zeker wel lukken. Ik ga er i.g.(nog steeds) volledig voor, jij ook?

Ik herken wat je zegt over gevoelens inhouden en die sociale angst...(bij mij is het ook lang niet altijd te merken)

Heb je enig idee waar het aan ligt dat het niet zo snel en merkbaar vooruit gaat als bij de agorafobie?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 06-06-2004, 19:26
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Argh, ik loop te pruttelen met posts.

@Leonie; ik ook. Maar een volgende keer beter, hoop ik?

Inet doet het weer, Finding Nemo, nieuwe LJ. <333
__________________
Drie.
Oud 06-06-2004, 20:02
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-06-2004 @ 18:48 :
@Kruimel: D'r was wel meer aan je te merken, alleen als je iemand niet goed kent, dan weet je niet of iemand 'zo is' of dat het ergens anders door komt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Niet helemaal eigenlijk...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-06-2004, 20:09
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Pff wat ben ik moe zeg. Ik en een zeker persoon dat naast me lag gingen pas om een uur of 4-5 echt slapen, en vandaag gingen we ook nog "even" wandelen, nou ik ben dus helemaal gesloopt nu.

Ik vond het een tof weekend met Dana, we hebben het erg leuk gehad samen, goed gepraat ook over dingen waar we nog mee zaten, en de meeting tussendoor vond ik ook erg .

Nu maar weer aan het werk, er wachten nog veel toetsen....

Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 20:19.
Oud 06-06-2004, 20:46
kroot
kroot is offline
Ik heb totaal geen zin in morgen. Moet ik in Den Haag theorie gaan doen,ik kan al die verschillende dingen echt niet horen. En dan ben ik daar helemaal alleen, ik ken helemaal niemand.......
Maarja praktijk wordt nog veel erger.
Voor de rest: mijn ouders hebben me alweer duidelijk gemaakt dat ze therapie geldverspilling vinden. Ik haat ze! Kijk gewoon ofzo...
Oud 06-06-2004, 20:50
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik voel me goed. Heb een leuk (maar wel erg druk) weekend gehad! Morgen helaas weer naar school, maar goed, bijna vakantie!
Oud 06-06-2004, 21:02
moon
Avatar van moon
moon is offline
vertrouwenspersoon heeft gebeld om te vragen of ik nmog gepest ben de afgelopen dagen, echt zoooooo aardig ik heb morgen een lange schooldag, en dan gaat ze 's avonds weer bellen....en dan spreek ik haar woensdag alweer..en het zou me niet verbazen als ze dinsdag alweer gaat bellen....ik begin me een beetje bezwaard te voelen . Ze heeft een beetje te veel voor me over!! Ik mag me wel goed beseffen hoeveel geluk ik met haar heb en dat ik nu echt niet meer alleen sta voor het pesten!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 06-06-2004, 21:07
kroot
kroot is offline
@ moon: echt heel fijn voor je!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Je verleden accepteren en doorgaan
Verwijderd
14 04-06-2012 23:03
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Voel me kut na telaat te hulpschieten
X5-452
3 03-06-2004 19:09
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.