Oud 20-06-2004, 00:27
Verwijderd
Ik sta versteld. Je bent te goed voor deze wereld.
Advertentie
Oud 20-06-2004, 00:29
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
En dat probeer ik de mensheid dus al jaren duidelijk te maken. Alleen lukt het niet echt. Jij bent de eerste gelovige! Wees vereerd
__________________
Oud 20-06-2004, 00:31
Verwijderd
En zo op een doodgewone zaterdagavond zag hij het licht.
Oud 20-06-2004, 00:31
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Stelletje spamkezen
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 20-06-2004, 00:33
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Ok ok, ik hou op. Ik ga slapen. Meerdere gelovigen in mijn lieflijkheid en goedheid mogen zich morgen vanaf 6 uur melden.
__________________
Oud 20-06-2004, 00:34
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Tesca schreef op 20-06-2004 @ 00:33 :
Ok ok, ik hou op. Ik ga slapen. Meerdere gelovigen in mijn lieflijkheid en goedheid mogen zich morgen vanaf 6 uur melden.
's ochtends?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 20-06-2004, 00:35
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Ja, moet morgen om 7 uur al op m'n werk zijn. Fijn die zondag! En dan na zo kort slapen nog geduld voor dementen moeten hebben.
__________________
Oud 20-06-2004, 00:38
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Tesca schreef op 20-06-2004 @ 00:35 :
Ja, moet morgen om 7 uur al op m'n werk zijn. Fijn die zondag! En dan na zo kort slapen nog geduld voor dementen moeten hebben.
Nou ben ik ook overtuigd, je bent echt te goed voor deze wereld!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 20-06-2004, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Tesca schreef op 20-06-2004 @ 00:35 :
Ja, moet morgen om 7 uur al op m'n werk zijn. Fijn die zondag! En dan na zo kort slapen nog geduld voor dementen moeten hebben.
Om zeven uur er zijn.

Respect.
Oud 20-06-2004, 00:42
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Ik ga nog even door. Ik heb vakantie. Maandag dinsdag woensdag moet ik ook om 7 uur beginnen. En het aantal gelovigen stijgt explosief

Nu ga ik echt slapen
__________________
Oud 20-06-2004, 00:44
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Tesca schreef op 20-06-2004 @ 00:42 :
Ik ga nog even door. Ik heb vakantie. Maandag dinsdag woensdag moet ik ook om 7 uur beginnen. En het aantal gelovigen stijgt explosief

Nu ga ik echt slapen
Truste
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 20-06-2004, 00:46
Verwijderd
Ja, trusten
Oud 20-06-2004, 01:00
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
OMG

Wat heb ik gedaan?!!!
Niet normaal..
Oud 20-06-2004, 01:55
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 20-06-2004 @ 01:00 :
OMG

Wat heb ik gedaan?!!!
Niet normaal..
Wat heb je gedaan?
Toch niet wat ik denk dat je gedaan hebt...?
Oud 20-06-2004, 10:04
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 19-06-2004 @ 11:35 :
Mijn leven is momenteel één grote chaos. Ik hoop dat ik snel weer mezelf ben en eindelijk eens kan gaan leven ipv te overleven. Ik was altijd spontaan en vrolijk en nu ben ik depressief en zie ik de mooie dingen in het leven niet meer. Maar ik geef de strijd nog niet op!
(dit topic lucht zeker op )

Mag ik je een paar vragen stellen?, zo niet, geef het maar aan!.

Wat is allemaal een choas in je leven?
Wat maakt het dat je aan het overleven bent in plaats van leven?
Wat heeft je depressief gemaakt?
Heb je ideeen over hoe je de draad weer zo kan oppakken(als is het maar een kleine stap) dat je weer stap voor stap richting "het weer jezelf zijn" gaat?

Goed dat je zo volhoudt in die strijd!
Mooi dat het oplucht, het is belangrijk af en toe eens je hard te kunnen luchten, niet?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 20-06-2004, 12:12
Verwijderd
Hm, voel me niet zo goed eigenlijk. Maakt ook niet uit. Het komt wel goed. Slecht geslapen, gigantische koppijn op het moment, maar dat is mijn eigen schuld. Straks naar de film. Wel zin in. Jurre alleen niet. Nouja, hij hoeft niet hoor.
Gisterenavond hier in de buurt een feestje omdat mensen geslaagd waren. Hele avond heerlijke drukke muziek en gegil, enig Wel leuke film gezien.
Pff, heb verder eigenlijk helemaal niets te zeggen. Morgen begint mijn toetsweek, bah.
Oud 20-06-2004, 12:37
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Mijn vrienden gaan lekker uit met z'n allen. Ze maken lol, bezatten zich flink, en slapen de volgende dag hun roes uit. Ik blijf 's avonds thuis, kijk wat tv, lees een boek, heb iig geen behoefde aan gezelschap. Maak geen lol, word niet dronken, heb geen kater. Val jankend in slaap, krijg nachtmerries, krijg paniekaanvallen, val weer in slaap. Ik krijg toch genoeg aanzetjes in deze tijd. Vrienden die me uitnodigen om mee uit te gaan, mensen die me uitnodigen om mee op vakantie te gaan, krijg nieuw computer etc. Toch ga ik nergens op in, niets lijkt me te lokken, en ik beleef nergens meer eens wat lol. Op school wel, dan is er altijd wel wat aan de hand, een watergevecht, mot met leraren, nakomen en corvee. Nu is het vakantie. Twee en halve maand, vakantie. Thuis zitten. Geen lol maken, geen vrienden die ik zie, geen gezelschap, stilte. Alleen maar stilte, die een tijd geleden werd verjaagd door muziek van de radio als ik m'n huiswerk deed, of gelach met vrienden in de klas, het pesten van een leraar, van alles en nog wat, maar het was nooit stil. Nu is het wel stil, angstaanjagend stil. Het lijkt wel alsof mijn leven op z'n kop staat.. Het is alsof niets meer goed komt. Er komt niets meer goed.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-06-2004, 12:52
Verwijderd
@-xxx-Nijn: Als je leven niet is zoals je wilt, dan moet je er wat aan veranderen zodat het wel zo is zoals je wilt, al is het maar voor een deel. En als je denkt dat niks meer goed komt...dan komt het ook niet goed, denk ik.
Oud 20-06-2004, 12:56
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Wieeehoeeee!! Een vriend van me vroeg me net of ik afgevallen was.. (k had hem vrijdagavond voor het eerst sinds een paar maanden weer gezien) Wow, ben zo blij nu! Echt fijn om te horen! Zeer goed voor mijn zelfvertrouwen.
Oud 20-06-2004, 12:59
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Ik ben moe.
__________________
Oud 20-06-2004, 13:00
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-06-2004 @ 12:52 :
@-xxx-Nijn: Als je leven niet is zoals je wilt, dan moet je er wat aan veranderen zodat het wel zo is zoals je wilt, al is het maar voor een deel. En als je denkt dat niks meer goed komt...dan komt het ook niet goed, denk ik.
Maar ik weet niet wat ik eraan moet veranderen. Het zou best kunnen dat het waar is wat je zegt, dat als ik denk dat het niet meer goed komt, het dan ook echt niet meer goed komt. Maar, ik zie gewoon niet hoe ik verder moet. Al m'n hoop staat op dinsdag (als ik mijn cijfers terug krijg en dus kan kijken of ik over ben of niet), als ik niet overben, kan je me net zo goed door m'n kop knallen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-06-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 20-06-2004 @ 13:00 :
Maar ik weet niet wat ik eraan moet veranderen. Het zou best kunnen dat het waar is wat je zegt, dat als ik denk dat het niet meer goed komt, het dan ook echt niet meer goed komt. Maar, ik zie gewoon niet hoe ik verder moet. Al m'n hoop staat op dinsdag (als ik mijn cijfers terug krijg en dus kan kijken of ik over ben of niet), als ik niet overben, kan je me net zo goed door m'n kop knallen.
Je weet niet wat je moet veranderen...? Je noemt net dingen op die volgens jou niet goed gaan. En sowieso je zelfbeeld enz. baseren op schoolcijfers, das ook niet echt 'goed' te noemen. Zet desnoods voor jezelf op papier wat je wilt (wel haalbare dingen) en ga proberen die dingen te bereiken.

Een negatieve instelling ('het komt nooit meer goed' dus bv) helpt nooit om dingen te veranderen en/of om je beter te gaan voelen.
Oud 20-06-2004, 13:12
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-06-2004 @ 13:05 :
Je weet niet wat je moet veranderen...? Je noemt net dingen op die volgens jou niet goed gaan. En sowieso je zelfbeeld enz. baseren op schoolcijfers, das ook niet echt 'goed' te noemen. Zet desnoods voor jezelf op papier wat je wilt (wel haalbare dingen) en ga proberen die dingen te bereiken.

Een negatieve instelling ('het komt nooit meer goed' dus bv) helpt nooit om dingen te veranderen en/of om je beter te gaan voelen.
Maar het is zo moeilijk..Zeker nu twee maanden zonder therapie. Ik weet wel wat, maar...ik durf het gewoon niet..*mokt*

ik weet dat je gelijk hebt...
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-06-2004, 13:34
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Hoe kan ik nou leren, als niet de stof, maar zij door mijn hoofd vliegt heh
Oud 20-06-2004, 14:54
Arashi
Arashi is offline
Ik weet niet of en wanneer ik hiermee naar de huisarts moet... en ik durf het ook niet echt te vragen aan iemand, niet als diegene zich zorgen gaat maken enzo...
Oud 20-06-2004, 16:01
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Arashi schreef op 20-06-2004 @ 14:54 :
Ik weet niet of en wanneer ik hiermee naar de huisarts moet... en ik durf het ook niet echt te vragen aan iemand, niet als diegene zich zorgen gaat maken enzo...
Wat is er mis met het punt of iemand zich zorgen gaat maken of niet? Wees blij dat ze dat zouden doen, meestal beteken je dan iets voor hun
Oud 20-06-2004, 16:16
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 20-06-2004 @ 16:01 :
Wat is er mis met het punt of iemand zich zorgen gaat maken of niet? Wees blij dat ze dat zouden doen, meestal beteken je dan iets voor hen


Voor de rest ben ik het ermee eens. Plus het feit dat de bezorgdheid misschien terecht is en je er iets aan moet doen (de reden van bezorgdheid)?
__________________
Oud 20-06-2004, 16:37
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
dreen schreef op 20-06-2004 @ 16:16 :

Hen/hun is voor mij hetzelfde...als een soort kleurenblindheid waarbij donkerrood en donkerbruin 1 kleur is, is dit 1 woord
Oud 20-06-2004, 16:56
Verwijderd
waarom heeft mn zusje een briefje op dr kamer liggen met allemaal namen erop van familie, en míjn vrienden? wat is ze van plan. ik wil het weten.
Oud 20-06-2004, 18:02
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Shit, dat moest ik nou net niet hebben..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-06-2004, 18:06
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
OMG, wat is zo'n zondag weer saai
En dan vreet ik ook weer veel te veel
Oud 20-06-2004, 20:30
Basia
Basia is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 20-06-2004 @ 18:06 :
OMG, wat is zo'n zondag weer saai
En dan vreet ik ook weer veel te veel
= exacte verwoording van mijn gedachten
__________________
blablabla
Oud 20-06-2004, 21:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, van de trap gevallen vanmorgen. Denk dat ik ben uitgegleden. Ik was gelukkig al bijna beneden, miste nog vijf treden ofzo maar ik kwam wel rot terecht. Mijn elleboog is geschaafd en doet pijn en ik kan hem met moeite strekken. Op mijn kont heb ik een hele grote bult maar het is niet blauw ofzo maar wel helemaal beurs. Ik had ook een schaafplek op mijn enkel maar die is spoorloos verdwenen. Ik zit nu echt niet lekker met die bult en ook mijn elleboog doet pijn. Lekker is dat als ik woensdag bio ga herkansen, kan nauwelijks schrijven en zitten op die harde stoeltjes is ook niet echt fijn Gelukkig hangt mijn slagen niet meer af van die herkansing. Nu maar hopen dat er niets van binnen is beschadigd in mijn elleboog, ik maak me best wel zorgen omdat ik bijna flauw gevallen was toen ik van de trap was gevallen, ben plat op de bank gaan liggen en toen ging het wel weer beter maar het scheelde niet veel en dat lijkt me toch niet echt gezond, het kan natuurlijk van de schrik zijn maar toch. Een klasgenootje van me heeft twee jaar geleden een ernstige elleboogblessure gehad en dat wil ik niet ook.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-06-2004, 21:57
smilegirl
smilegirl is offline
ik wou zelf een topic openen maar aangezien ik het id heb dat ik daar weinig mee opschiet lucht ik gewoon ff zo me hart..
langer als een jaar aan 1 stuk door ellende meegemaakt...ik hou me groot lach en ga verder...
nu vandaag op vaderdag kon ik het niet meer...
ik stortte in...het klinkt raar maar op dit moment zat ik te wachten..
het is toch raar dat je op vaderdag een steen voor op het graf gaat uitzoeken voor je vader...
ik mis hem elke dag...
ik zit in mijn tentamen week en er hangt best wel aardig wat vanaf ik zit dus een beetje in de stress mijn biologische moeder als ik haar even bel om iets mee te delen kan ze alleen maar dom en egoistisch reageren...
ik weet op dit moment even niet wat ik voel niet wat ik dnek..alles is zo veranderd dat het even niet meer op een rijtje staat ik ben ontzettend toe aan vakantie maar ik moet nog 2 weken hard werken voor school...
ik wil rust..
ik ben zo moe van alles...
ik verlang naar een zomer zonder problemen...
ook hoor ik fijn weer dat me nichtje van 14 voor de 100ste keer is weggelopen van huis is gevonden helemaal onder de drugs mijn eigen vader heeft 2 bekeuringen met auto's van andere gemaakt mijn broer belt mijn niet als me zusjes daar komen terwijl hij dat wel zou doen
ik ben blij dat ik verder woon
ik ben blij met mijn pleegfamilie want mijn biologische familie vind ik maar zwaar klote
zo dat is er weer uit
weltrusten!
Oud 20-06-2004, 22:28
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hij deed me niets meer. Het was niet leuk. Maar dat is niet erg. Ik weet dit nu en kan lekker genieten van Wouter .

Z'n moeder had een cadeautje gekocht voor m'n slagen . Zo'n 1000 citatenboekje over liefde (uitgezocht door z'n zusje). Ik voel me heerlijk bij hem. Was goed om te beseffen dat het weg was. Hij was hetzelfde, ik hetzelfde, maar wat wij hadden, hij deed er geen moeite voor. Ik heb hem niet eens echt gesproken, hij nam niet eens de moeite, niet eens voor 'old times sake' ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 20-06-2004, 23:12
angel--1987
angel--1987 is offline
k heb even iets vrolijks te melden!
t zal voor jullie niet vrolijk zij maar k werd er vrolijk vam!
gisteren niet uitgegana modat k me verschrikkelijk kut voelde! miste peet mijn luchaam enzo...
nou vandaag zou k uiteten gaan met me avder maar moest bij me meoder nog even nme slaapspullen van t weekend halen, en we gingen ook in dat dorp eten want me zus ging mee.(dei woont bij me moeder)
maa rk loop de tuin in staan daar al mijn vrienden en failie!
heeft me meoder surprise feestje georganiseerd modat k gelsaagd ben!
zoow lief! me kut gevoel was meteen over!
weeet ook meteen da k mijn vrienden niet kan missen!

klinkt niet zo intressant!
maar k vodn t super had het echt even nodig!
en oko geen 1 vriend ofzo heeft het gezegd! allemala met ze gemsnt vanochtend! en niks gezegd!! zoo gaaf!
__________________
life goes on
Oud 20-06-2004, 23:13
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-06-2004 @ 23:42 :
Ik niet. Hier zitten allemaal mensen die veel te depri zijn om zich met voetbal bezig te houden.
ik doelde ook meer op een massale intocht van mensen die dat eerst niet waren
Oud 20-06-2004, 23:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik ga d'r gewoon tegenaan, dinsdag op school ga ik meteen met vriendinnen 'plannen' ...Het word vast wel leuk
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-06-2004, 23:26
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 20-06-2004 @ 23:25 :
Ik ga d'r gewoon tegenaan, dinsdag op school ga ik meteen met vriendinnen 'plannen' ...Het word vast wel leuk
goedzo!
Ik ga er morgen ook tegenaan
Oud 20-06-2004, 23:29
Verwijderd
Ik zou willen dat je weg ging, voorgoed. Uit mijn leven, uit mijn hoofd. Het zou fijn zijn, maar onmogelijk geloof ik .
Oud 20-06-2004, 23:48
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Guusie schreef op 20-06-2004 @ 23:29 :
Ik zou willen dat je weg ging, voorgoed. Uit mijn leven, uit mijn hoofd. Het zou fijn zijn, maar onmogelijk geloof ik .
*troost*
Het is niet onmogelijk, het duurt alleen even ({)(})
Oud 21-06-2004, 12:09
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Bah. En dan komen de tentamens eraan en dan wil je opeens een heleboel werken maar dan gaat iedereen opeens jouw tijd claimen! Nee, ik ga gewoon afspraken afzeggen. Tijd stelen in de tentamenperiode is een misdaad. Nee, een halsmisdaad.

En nu naar de bieb.

*poeh* Schemaatje in balans, meer informatie, schemaatje uit evenwicht, help, nieuwe redenering, aangepast schemaatje, weer evenwicht, blah.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 21-06-2004, 13:28
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
IK HEB EEN TIEN VOOR GESCHIEDENIS!!!

En dat terwijl het nogal eens voorkomt dat ik met moeite een
magere zeven ervoor haal...

Cijfers teruggekregen, en bijna alles was beter dan ik ook
maar had durven hopen.

Ik zit nog steeds in een soort van shock.
__________________
Drie.
Oud 21-06-2004, 13:45
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Quiana schreef op 21-06-2004 @ 13:28 :
Ik zit nog steeds in een soort van shock.
*sluit telefoonoplader aan op kim en laad z'n telefoon op*

Gefeliciteerd
Oud 21-06-2004, 14:05
Verwijderd
weet je? het komt gewoon allemaal goed met mij!
Oud 21-06-2004, 14:13
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Fysiologie... t Maakt me helemaal gek
Nou ja... Hopelijk gaat t woensdag goed, en anders... tsja.
__________________
Tsja
Oud 21-06-2004, 14:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
liefde laat je gekke dingen doen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-06-2004, 14:33
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Quiana schreef op 21-06-2004 @ 13:28 :
IK HEB EEN TIEN VOOR GESCHIEDENIS!!!

En dat terwijl het nogal eens voorkomt dat ik met moeite een
magere zeven ervoor haal...

Cijfers teruggekregen, en bijna alles was beter dan ik ook
maar had durven hopen.

Ik zit nog steeds in een soort van shock.
Gefeliciteerd
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 21-06-2004, 14:43
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
van mij ook nog een late proficiat aan iedereen die geslaagd is.

Mijn eigen examens zijn ondertussen ook gedaan maar ik heb geen zin om het daar nu over te hebben.
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 21-06-2004, 15:09
Verwijderd
@Quiana: Gefeliciteerd!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.