Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2004, 20:01
Verwijderd
Nu is de titel tenminste weer beschaaft.
Advertentie
Oud 27-06-2004, 20:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Eigenlijk zou ik het me niet moeten aantrekken, dat hij met school stopt. Hij weet gewoon niet wat hij wil. Net als ik. En ik ga ook iets proberen. En het zou prima kunnen dat ik het jaar erop weer verander. Eigenlijk komt dat redelijk overeen met zijn situatie. Alleen ben ik zo bang dat hij straks helemaal niets meer gaat doen of helemaal niet meer gemotiveerd is. Ik snap wel dat hij tijd nodig heeft om na te denken ofzo, maar om dan een jaar te gaan werken... Veel mensen doen dat, dat weet ik ook wel, maar hij is dat zo snel zat.

En dan gaat ie een andere studie doen. Waar hij nu tegenaan loopt, is dat hij niet houdt van studeren en 'colleges' volgen. Hij is ook niet echt goed in leren. Maar nu heeft hij heel veel praktijk, terwijl dat straks dus in zijn geheel wegvalt. Dan heeft hij alleen maar 'colleges' en leren uit boeken... Ik vraag me af wat hij zich daarbij dan voorstelt. Dat hij geen gymleraar willen worden, ok, maar het niet 'willen' leren slaat dus als een tang op een varken in deze situatie.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-06-2004, 20:41
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik hou heel veel van 'm, maar soms...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 27-06-2004, 20:50
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Sinds wanneer krijg je ook al boetes voor door rood fietsen? 25 euro.. Hebben ze geld nodig ofzo. Sorry hoor, maar dat vind ik dus echt belachelijk. En die agent ook nog vragen van waarom ik door rood fietste en blabla, sjongejonge zeg, ga es boeven vangen ofzo.
Oud 27-06-2004, 20:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 27-06-2004 @ 21:50 :
Sinds wanneer krijg je ook al boetes voor door rood fietsen? 25 euro.. Hebben ze geld nodig ofzo. Sorry hoor, maar dat vind ik dus echt belachelijk. En die agent ook nog vragen van waarom ik door rood fietste en blabla, sjongejonge zeg, ga es boeven vangen ofzo.
Dat doen ze bij ons regelmatig hoor.
__________________
Oud 27-06-2004, 20:53
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
dreen schreef op 27-06-2004 @ 21:51 :
Dat doen ze bij ons regelmatig hoor.
Hehe nou ja, hier niet. Dacht ik Maar goed, 'k overleef het wel, vind het alleen raar. En 25 euro wel erg veel.
Oud 27-06-2004, 21:07
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-06-2004 @ 21:01 :
Nu is de titel tenminste weer beschaaft.
Das de schuld van FoL... Nou ja, ook wel een beetje van mij.

En bah, bah, ik word helemaal moe van die tentamens. En het is pas donderdag en vrijdag. Gelukkig net even met mijn moeder gepraat. Ik ben altijd wel blij als ze even een arm om me heen kan slaan. En ik droom zo raar enzo, en ik voel me soms zo onzeker...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-06-2004, 21:12
Arashi
Arashi is offline
Mijn broer heeft besloten hier te willen wonen, of iig een kamer te hebben. Drie keer raden wie haar kamer mag opgeven. Letterlijk opgeven, mijn bed staat al in de kamer van m'n stiefzusje, de rest zal ik zelf naar boven moeten sjouwen. En ik mag niet meer bellen, tenzij ik een deel van de telefoonrekening betaal. "En misschien moet dat internet ook maar de deur uit." Gelukkig hebben meerdere mensen dat ook nodig voor hun werk en school, dát gaat dus iig niet door.

'k ben te moe om me druk te maken om hem, ik wil me hier ook helemaal niet druk om maken; ik ben hartstikke bang om weer de mist in te gaan. Het is vakantie, ik heb weinig om me aan vast te houden, geen plek waar ik terecht kan als het evt misgaat; dan maar even op de automatische piloot.

Maar ja, om het maar niet helemaal negatief te maken; van de drie kilo die eraf zijn gegaan, zijn er ook weer drie bij. Vier, zoals het er nu uitziet, maar ik hoop dat dat een 'natuurlijke' gewichtsschommeling is. Nog twee (of drie) kilo erbij, en ik zit op mijn streefgewicht. (Maar eigenlijk maakt dat het alleen maar moeilijker om goed voor mezelf te zorgen; goed te eten. Want die dingen als duizeligheid, krampen, hoofdpijn, enzovoort zijn er nog steeds.)

ik moet er even uit - maar ik zou niet weten met wie, of waar. Ik ben bang dat. ... Ik denk gewoon niet dat er iemand zit te wachten op mij, nu, en terecht. Gezellig ben ik nu niet... Bovendien zijn er een heleboel mensen druk op vakantie, druk met het afronden van allerlei dingen, drukdrukdruk.
Oud 27-06-2004, 21:14
Verwijderd
@Arashi: Dit verdien je niet, echt niet. Als je iemand zoekt om wat mee te gaan doedn: we zouden nog eens wat afspreken en ik zit wel op je te wachten, hoor. Mocht jij ook op mij zitten te wachten, dan hoor ik het wel, oké?
Oud 27-06-2004, 21:43
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik stond voor de spiegel, en eigenlijk stond ik te kijken... Hoe lelijk ik was.

Nee, het is vast niet waar. Maar ik zag het mooi wel.

Ik slaap slecht, ik heb kutbuien en ik vind mezelf lelijk. Die tentamens zijn niet goed voor me.

*is aan vakantie toe*
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-06-2004, 21:44
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Die computer gaat NU uit mijn kamer. De gehele dag zit ik erachter. Vind je het gek dat ik het leven niet zie zitten? Ik heb geen leven.
Ik moet afkicken en aan mijn problemen gaan werken ipv me af te zonderen en te gaan Internetten. ( ff een preek tegen mezelf)

Magic_STAR*
(p.s Tot snel Als internetverslaafde houd ik het zeker niet lang vol zonder mijn compu -mijn leven- )
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 28-06-2004, 07:58
Verwijderd
neeeee de zon schijnt. help. kan er nou niet 1 keer rekening gehouden worden met mij??? 1 keer maar. shit, nou moet ik naar het strand, maar dat kan helemaal niet. want moet ik doen. daar in mn eentje met lange mouwen en lange broek zitten?? argh I hate this...
Oud 28-06-2004, 09:59
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Allemaal goede cijfers gehaald. *juicht*
Geen herkansing!!!!
Vakantie.
__________________
Oud 28-06-2004, 10:36
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Zucht, straks maar even een mailtje sturen..En donderdag toch maar afzeggen..Die 5 weken kan ik dan ook nog wel zonder, alleen nu is het even moeilijk..Misschien vandaag naar de strook *gloeps* maar dan moet het wel even warm worden.. Eigenlijk zeg ik dat wel heel stoer, maar durf ik het niet eens Ik heb absoluut niet het figuur voor een bikini, daar ben ik veel te vet voor..Waarom heb ik eigenlijk een nieuwe gekocht? Alleen maar zonde van m'n geld, mooi staat 'ie me toch niet.. Mhz, zometeen lekker onder de douche, even wakker worden. Misschien kan ik m'n nieuwe jurkje wel aan, maar...das net zoals bij een bikini, eigenlijk heb ik er het figuur niet voor..Maar het gaat net zo goed, ik moet mezelf nu niet naar beneden halen, ik doe het gewoon aan..Jammer als iedereen me dik vind, ik wil ook genieten..(ookal slaat dit natuurlijk nergens op, want als ik me niet op mijn gemak voel, geniet ik ook niet...maar goed trek me er niets van aan)..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 28-06-2004, 10:59
Verwijderd
Wie ben ik?
Oud 28-06-2004, 11:36
rockin
Avatar van rockin
rockin is offline
mijn zoontje is jarig 2 alweer.

ik woon nu 5 maanden samen met mn vriendin, layla. ik zit erover te denken te verloven. ze is zo lief, en ik heb echt het gevoel dat zij de vrouw is waar ik de rest van mn leven mee wil delen.

ik moet me nog steeds inschrijven voor een nieuwe studie, maar ik heb echt geen idee wat... de tijd begint wel te dringen
__________________
Heroine godverdomme

Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 11:40.
Oud 28-06-2004, 11:40
Anno 1986
Avatar van Anno 1986
Anno 1986 is offline
Ik moet vanmiddag naar de psychiater, en ik weet onderhand (na honderden gesprekken) niet meer wat de zin er nog van is. Want ik weet toch al wat ze gaat zeggen...
Wat kan je dan het beste doen; eerlijk zijn en open (met de risico's ervan indien) of er maar een beetje omheen kletsen en niet dieper dan de basis gaan...???????

Grrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!
Oud 28-06-2004, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Anno 1986 schreef op 28-06-2004 @ 12:40 :
of er maar een beetje omheen kletsen en niet dieper dan de basis gaan...???????
Missschien een stomme vraag, maar als je ^ doet, wat is dan de zin van er naar toe gaan...? Ik zou alleen daarom dus al voor het andere kiezen.
Ads door Google
Oud 28-06-2004, 11:50
Verwijderd
bah, voel ik me eindelijk eens goed, en dan zie ik er nog slechter uit dan normaal ... gatverdamme nu krijg ik allemaal k*topmerkingen dat ik er zo slecht uitzie en dan voel ik me straks weer slecht
Oud 28-06-2004, 11:55
Anno 1986
Avatar van Anno 1986
Anno 1986 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-06-2004 @ 12:43 :
Missschien een stomme vraag, maar als je ^ doet, wat is dan de zin van er naar toe gaan...? Ik zou alleen daarom dus al voor het andere kiezen.
Dat is ook zo....maar bah!!!!!! Daarom vraag ik me ook af of ik wel moet gaan. Maarja, dan is het weer helemaal zo mijn eigen schuld, en doe ik er weer geen moeite voor....
GRRRRRRRRRR
Oud 28-06-2004, 12:54
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Morgen beginnen met werken, brrr!! Vind het best spannend, tis toch allemaal nieuw enzo. Heb het idee dat ze nu al een foute indruk van me hebben omdat ik 1 dag van te voren heb aangegeven dat ik graag een dagje later wou beginnen.. Kon ik ook niks aan doen, maar ze waren er natuurlijk niet blij mee. En nu morgen mededelen dat ik 2 dagen eerder op vakantie ga en die week dus ook maar een paar dagen kan werken. Pff, waarom wist ik dat niet eerder, 't levert nu alleen maar problemen op. 'k Heb al meteen geen zin meer om te gaan werken.
Oud 28-06-2004, 12:58
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Hier zit ik dan maar weer eens. Alleen. Wat thuisblijven al niet van gevolgen kan hebben. 'k Voelde me slecht, 'k wou enkel nog huilen en zo ver mogelijk ergens wegkruipen. Dat heb ik dan ook gedaan, ik kwam niet meer buiten, zelfs school was me op een gegeven moment te veel. Vrienden die vroegen om eens weg te gaan negeerde ik. Nu sta ik alleen. Die vrienden zoeken me niet meer op. 'k Heb al mijn tijd in mijn schoolwerk gestoken, zoveel mogelijk gedaan om toch maar geslaagd te zijn en van die rotte school af te zijn. Da's nu gelukt, maar welk doel heb ik nu nog?
Wat is een leven waard als je geen vrienden hebt?

'k Voel me rotslecht. Ik vraag me af waarom ik nog de moeite deed. Voor wie eigenlijk? Ah ja, af en toe zie ik nog eens mijn ex.
Leuk, puur voor de seks. Doe ik dat dan enkel om nog een beetje liefde te voelen?

Zielig, dat ben ik.
Oud 28-06-2004, 13:43
Verwijderd
Ik verveel me nu al...en toch ook weer niet...ik zou mensen op moeten bellen om dingen af te spreken, maar eigenlijk heb ik daar gewoon geen zin in (paar uitzonderingen daargelaten). Ik kijk nog wel, eerst maar eens even rust (welke rust?).

Citaat:
phensicske schreef op 28-06-2004 @ 13:58 :
Wat is een leven waard als je geen vrienden hebt?
Nieuwe vrienden maken dan! Of proberen oude vriendschappen weer te herstellen, als dat nog mogelijk is.
Oud 28-06-2004, 13:57
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Yes! Eindelijk weer eens een goede dag. Schoolboeken opgehaald, boodschappen gedaan en ik zit nu lekker in het huis van mijn zus (ze is op vakantie). Niet veel gegeten, een mail van mijn psych gehad en nu lekker relaxed achter de compu met een muziekje op de achtergrond en een poes die me gezelschap houdt.
(Oh ja, mijn moeder mist me toch wel. -ondanks alles-)
Liefs,
Magic_STAR
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 28-06-2004, 14:34
moon
Avatar van moon
moon is offline
Mijn moeder computerles gegeven...ik heb nu nog steeds de tranen over mijn wangen lopen van het lachen... (leedvermaak )

Vandaag mijn cijfers opgehaald:
1,6 (!!!!!) voor aardijkskunde ( oeps )
4,9 voor biologie (oeps )
maar......
ik had een 6,7 voor wiskunde (nog nooit voldoende gehaald voor wiskunde) en een 7,2 voor geschiedenis en een 8,0 voor engels...zo!
Waarschijnlijk blijf ik niet zitten, maar het is nog even afwachten en ik zit nog wel een beetje in de stress. Maar ik heb er vertrouwen in en voel me beter als de afgelopen dagen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Advertentie
Oud 28-06-2004, 15:48
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Eindelijk ga ik weer wat ondernemen, donderdag naar de stad, morgen misschien naar de strook..Voel me eindelijk wat beter, dan een tijdje geleden..'t heeft blijkbaar toch allemaal nog zin
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 28-06-2004, 16:37
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
phensicske schreef op 28-06-2004 @ 13:58 :
Hier zit ik dan maar weer eens. Alleen. Wat thuisblijven al niet van gevolgen kan hebben. 'k Voelde me slecht, 'k wou enkel nog huilen en zo ver mogelijk ergens wegkruipen. Dat heb ik dan ook gedaan, ik kwam niet meer buiten, zelfs school was me op een gegeven moment te veel. Vrienden die vroegen om eens weg te gaan negeerde ik. Nu sta ik alleen. Die vrienden zoeken me niet meer op. 'k Heb al mijn tijd in mijn schoolwerk gestoken, zoveel mogelijk gedaan om toch maar geslaagd te zijn en van die rotte school af te zijn. Da's nu gelukt, maar welk doel heb ik nu nog?
Wat is een leven waard als je geen vrienden hebt?

'k Voel me rotslecht. Ik vraag me af waarom ik nog de moeite deed. Voor wie eigenlijk? Ah ja, af en toe zie ik nog eens mijn ex.
Leuk, puur voor de seks. Doe ik dat dan enkel om nog een beetje liefde te voelen?

Zielig, dat ben ik.

Ik herken het een beetje. Ben al een maand gestopt met school omdat ik het niet meer kon en mijn vrienden laat ik stikken, waardoor ze me niet meer opzoeken. Ik voel me ook slecht
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 28-06-2004, 16:50
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Redhair schreef op 28-06-2004 @ 17:37 :
Ik herken het een beetje. Ben al een maand gestopt met school omdat ik het niet meer kon en mijn vrienden laat ik stikken, waardoor ze me niet meer opzoeken. Ik voel me ook slecht
Ik heb enkele weken thuisgezeten, maar daarna heb ik mijn school hernomen en heb ik nu toch mijn diploma gehaald.
Het ging allesbehalve gemakkelijk en al mijn tijd heb ik dan ook daarin gestoken. Het valt me vooral op dat mensen liever niets met 'zieke, gestoorde...of wat dan ook' willen te maken hebben.
Mijn beste vriendinnen ben ik toen ook verloren in die klas, maar 'k heb wel een andere klasgenote leren kennen die me heel erg geholpen heeft en het ook voor me opnam als er alweer eens geroddeld werd over mij.
Ik heb het op veel momenten liever willen opgeven, maar heb dan toch doorgebeten en met succes. Nu heb ik een diploma van opvoedster A2 en dat betekent voor mij een vrijheidsticket.

Maar nu is het vakantie dat betekent ook weer eens tijd hebben om erbij stil te staan dat ik geen vrienden meer heb.

'k Zal toch nog eens proberen die oude vrienden te contacteren.
Als ik nog durf, onzeker dat ik ben.

't Grootste probleem zit hem in mijn negatieve denkpatroon, maar 'k ben eraan aan 't werken.
Oud 28-06-2004, 17:36
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
Ik heb vandaag een heel confronterend gesprek gehad met de schooldirectrice. Ik weet nu eindelijk wat ik al weken wil weten.
Ik mag volgend schooljaar naar een andere klas en overmorgen begint voor mij de vakantie.

Ik ben EIN-DE-LIJK!!!!!!!!!! van m'n rotklas vanaf. BYEBYE TRUTTEKES!!!!!!!!!!
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 28-06-2004, 17:53
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Citaat:
magicflower schreef op 28-06-2004 @ 18:36 :
Ik heb vandaag een heel confronterend gesprek gehad met de schooldirectrice. Ik weet nu eindelijk wat ik al weken wil weten.
Ik mag volgend schooljaar naar een andere klas en overmorgen begint voor mij de vakantie.

Ik ben EIN-DE-LIJK!!!!!!!!!! van m'n rotklas vanaf. BYEBYE TRUTTEKES!!!!!!!!!!
Ben blij voor je! Een nieuwe klas, een nieuw begin
En ga lekker genieten van je vakantie.
Liefs,
Magic_STAR*
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 28-06-2004, 18:08
Verwijderd
vandaag een dagje 'toekomstig studiestad' gedaan. Leiden dus. want daar ga ik heen. hoe erg ik daarook nog nietaan kan wennen. mn vriendd deed me een lunch kado, nog voor mn slagen. was verder erg gezellig. wel weer eigenlijk veels te veel gesnoept. ik ben echt weer tonnetjerond. en volgens mij niet alleen naar mn gevoel. ik moet weer ritme krijgen, ik moet weer sporten, want ik voel me er niet lekker bij. als ik nu ook maar iets te veel eet/snoep, voel ik me gewoon niet lekker. bwuuuh...hoog tijd dat ik strax van 7 tot 5 in een schuur zit, dan valt er niet te snoepen. dat moet toch wel lukken, 4 weken lang? savonds beetje sporten, ook nog. t moet gewoon. t moet echt. ik voel me anders niet lekker. verder heb ik woensdag diplomauitreiking. ik kan niet wachten, en ik heb er geen zin in. stom hè?
Oud 28-06-2004, 18:11
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Heb ik met heeel erg veel moeite mezelf overwonnen om naar het zwembad tegaan, zit iedereen me aan te staren vanwege mn littekens... Nouja sorry hoor... Oke ik had misschien beter een broekje met pijpjes en een bikini met een lang topje aan kunnen doen.. maar als ik dat nou niet prettig vindt? Wat is er zo bijzonder aan.. ik word er gek van... Nu durf ik dus ook niet meer te zwemmen
Oud 28-06-2004, 18:35
Gnothe seauton
Avatar van Gnothe seauton
Gnothe seauton is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 28-06-2004 @ 19:11 :
Heb ik met heeel erg veel moeite mezelf overwonnen om naar het zwembad tegaan, zit iedereen me aan te staren vanwege mn littekens... Nouja sorry hoor... Oke ik had misschien beter een broekje met pijpjes en een bikini met een lang topje aan kunnen doen.. maar als ik dat nou niet prettig vindt? Wat is er zo bijzonder aan.. ik word er gek van... Nu durf ik dus ook niet meer te zwemmen
ik vind je alleen maar een toppertje zo! hiermee laat je júist zien dat jij ook gewoon iemand bent. dat je je er rot door voelt kan ik heel goed begrijpen, maar bekijk het eens van de andere kant: je hebt de moed getoond, wees trots op jezelf!
__________________
Ken U zelve
Oud 28-06-2004, 19:27
Verwijderd
Ik wil me niet zo kut voelen, ik heb geen zin om me zo klote te voelen dat ik ermee wil stoppen. Stoppen met alles. Want dat wil ik. Dat wil ik zo graag. Overal mee ophouden, niet meer druk hoeven te maken over anderen, over wat mensen van me vinden, over wat ik met problemen aanmoet. Ik ben het zo zat. Ik heb er echt geen zin meer in. Ik wil echt niet meer. Ik wil nergens meer over denken, ik ben moe, ik ben zo ontzettend moe.
Ik wil niet meer geleefd worden, geleefd door de omgeving, geleefd door mijn gedachtes.

Life is easy when you fake it
Right until you realize
Your happiness is unrelated
To anything you have inside
And it doesn't feel right
And I'm mostly very tired

Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 19:29.
Oud 28-06-2004, 21:13
LoeLoe
Avatar van LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik word gek van mijn ouders (dei al 5 jaar gescheiden zijn red.) Ze hebben nu een rechtzaak tegen elkaar aangespannen om een geldkwestie en willen mij erin betrekken terwijl ik dat helemaal niet wil! En dan zijn ze boos omdat ik niet wil meewerken..ze gebruiken me alleen maar omdat het in hun voordeel is op een bpeaalde manier

En ik ben nog steeds verliefd op iemand die me niet ziet zitten. En ik heb vannacht echt een hele stomme streek uit gehaald waarvan ik hoop dat de concequenties wel mee zullen vallen.

*zucht*
__________________
Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig dat we kunnen zeggen...
Oud 28-06-2004, 21:37
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Moe, moeier, moeist.

Ik hoef me niet groot te houden. Ik ben wie ik ben.
__________________
Ads door Google
Oud 28-06-2004, 21:43
Verwijderd
de verjaardag viel gelukkig mee. ik was niet de enige die niet in bikini zat(eig waren de meeste dat niet). schaamde me zo dood voor mn vieze blubber buik en benen. en werd jaloers op een heel dun (en dus mooi) meisje. argh waarom???stomme ik. ook weer teveel gegeten, maarja dat ben ik inmiddels wel gewend van mezelf.
Oud 28-06-2004, 21:44
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Arashi schreef op 27-06-2004 @ 22:12 :
*verhaal*
Take care please, het leek zo goed te gaan.....

eh en zelf:
tjaahaa...een 4 voor wiskunde...fucking onmogelijk, ik had bijna niks ingevuld Bied nog hoop, voor iets waar ik GEEN hoop voor had..
Oud 28-06-2004, 21:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
'Ze' negeert me op MSN omdat ik op school niets tegen d'r zei. Maar ze liep te knuffelen en klef te doen met haar vriend! En normaal praat ze dan wel gewoon op MSN, als ik haar die dag niet gesproken heb. Ik doe wel alsof het me niks kan schelen, maar ondertussen voel ik me best wel rot.
Oud 28-06-2004, 21:51
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Gnothe seauton schreef op 28-06-2004 @ 19:35 :
ik vind je alleen maar een toppertje zo! hiermee laat je júist zien dat jij ook gewoon iemand bent. dat je je er rot door voelt kan ik heel goed begrijpen, maar bekijk het eens van de andere kant: je hebt de moed getoond, wees trots op jezelf!
Ik vond het ook wel goed van mezelf.. maar nu durf ik het echt niet meer... Alleen maar als ik zeker weet dat er geen mensen zijn die ik ken... Maar eerst durfde ik niet eens in de spiegel te kijken...
Tnx...
Oud 28-06-2004, 21:55
finger_fish
Avatar van finger_fish
finger_fish is offline
Ik ben over die ene heen... (todat ik em weer zie natuurlijk) das wel leuk maarjah moest ik mijn boeken inleveren sta ik achter mijn ex stomme eikel dat et is... ja ik wil wel vrienden zijn maar ondertussen lopen zeiken over mij maarjah N zit weer in mijn hoofd.... hij was eruit maar jah nu voelk me alleen en dan komt hij weer om de hoek vet evul dat is zo niet leuk.... OMG ik loop wel erg te zeiken zeg... nou ik ga maar es in me dagboek schrijven... als ik dat nog ergens kan vinden
__________________
Never change the way you are! --> You laugh because I'm different I laugh because you're al the same!!
Oud 28-06-2004, 22:16
Verwijderd
Vandaag mijn brief naar Roelof afgemaakt. Overlegd met twee goede en close vrienden van me. Ze hebben me toch nog geholpen en het is wel goed zo. Nog een stukje songtekst van Marco Borsato erbij, overschrijven van computer op papier en dan morgen op de post doen.

Kreeg een superlieve sms van een van hen dat ie mij een geweldig persoon vindt en me niet kwijt wilt raken. Dat doet me toch wel wat. Daarop zei mn maatje dat ie jaloers op me zou kunnen worden, want ik kan overal terecht. En ja, ik besefte me weer (wat ik de laatste tijd wel vaker, maar eigenlijk niet vaak genoeg doe) dat ik heel erg veel geluk heb met stuk voor stuk die geweldige mensen om me heen. Mensen bij wie ik altijd terecht kan op de momenten dat ik me minder voel, maar zeker ook de momenten dat ik me geweldig voel. En er komen alleen maar meer mensen bij.
Voor iedereen! Bedankt dat ik jullie ken!
Oud 28-06-2004, 22:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En nou mij een beetje uit lopen maken voor kinderachtig....
Laat ze het lekker uitzoeken, zeg!
Oud 28-06-2004, 23:00
rockin
Avatar van rockin
rockin is offline
ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een man zien huilen. echt zien huilen uit totale machteloosheid.

mijn vader.

mijn broer is ook zo'n klootzak. mn ouders hebben alles voor hem over (mn pa doneert zijn nier aan hem) en toch voert ie geen fuck uit. en maar zelfmedelijden hebben. niks terugdoen, nooit eens iets doen in het huishouden of zoiets simpels. de jongen kan nog niet eens zijn eigen brood smeren.

mn vader is zo'n in en in goede man, en zo sterk altijd, een topsporter. alles bereikt in zn leven wat hij wou. ik had nooit gedacht dat ik hem ooit zou zien huilen. het deed me echt pijn.
__________________
Heroine godverdomme
Oud 29-06-2004, 12:42
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
De uitslagen van mijn psychologische onderzoeken waren binnen. Daar wordt je niet vrolijk van.. Ik mocht ze voor de verandering zelf ook lezen, kreeg zelfs een kopie mee naar huis. Had ze alleen beter niet kunnen lezen. Dat ging toen ik thuis was meteen verkeerd. Heb nu dus weer gigantische spijt. Maar waarom zetten ze zoiets dan ook op papier. Het klopt voor het grootste gedeelte wel en ik weet dat ik zo ben. Ik wil dat alleen niet lezen en zeker andere mogen dat niet lezen. Niemand mag weten hoe ik in mekaar zit, dan kennen ze me te goed en komen ze te dichtbij. Dat is eng. Kan ik dus echt niet tegen..
Oud 29-06-2004, 12:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zo net een Cd gemaakt met m'n favoriete liedjes, die geef ik m'n vriend voor zijn verjaardag . Ik vind zijn muziek stom, dus misschien zit er iets bij wat hij ook leuk vindt .
Want alleen een luchtje geven is ook zo standaard en 'gewoon'...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 29-06-2004, 12:56
Jalissa
Avatar van Jalissa
Jalissa is offline
Zo graag zou ik vrienden hebben om wat mee te gaan doen...maar wat moet ik dan gaan doen en hoe? Er zijn wel mensen die ik op kan bellen en waar ik bijvoorbeeld een keer de stad mee in kan dat is het probleem ook niet echt. Ik wil gewoon dingen doen die je hoort te doen in je vakantie, met mensen afspreken, met vrienden naar het strand, weet ik veel wat het hoort en hoe het hoort? Ik wil het en tegelijkertijd wil ik het eigenlijk ook helemaal niet.
Oud 29-06-2004, 12:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-06-2004 @ 13:47 :
Zo net een Cd gemaakt met m'n favoriete liedjes, die geef ik m'n vriend voor zijn verjaardag . Ik vind zijn muziek stom, dus misschien zit er iets bij wat hij ook leuk vindt .
Want alleen een luchtje geven is ook zo standaard en 'gewoon'...
Ik had voor mijn verjaardag van Michel ook een cd gehad met mijn favoriete muziek en een beetje van de zijne en dat vond ik eigenlijk een heel erg leuk kadootje.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-06-2004, 13:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 29-06-2004 @ 13:57 :
Ik had voor mijn verjaardag van Michel ook een cd gehad met mijn favoriete muziek en een beetje van de zijne en dat vond ik eigenlijk een heel erg leuk kadootje.
Dat is leuk om te horen . Hopelijk bevalt het hem ook ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 29-06-2004, 15:22
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Ik heb echt zó hard gewerkt vandaag. Ondanks dat ik er twee vakantie medewerkers bij had moest ik zo veel doen en was het zo chaotisch allemaal. Maar dan heb ik ook wel allemaal extra dingen gedaan! Nouja, heb ik in ieder geval wel wat te zeggen als collega's zeuren dat ze geen tijd hebben om alle standaard dingen te doen

Stiekem best trots
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00
Verhalen & Gedichten TIJD voor een WEDSTRIJD-poll
Porcelain
123 25-10-2007 22:44
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.