Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2004, 16:23
Verwijderd
Chatten mag op msn.
Advertentie
Oud 23-07-2004, 16:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 23-07-2004 @ 16:29 :
Jee, ik ben echt in de war nu Ik ben vandaag erachter geomen dat mn moeder getrouwd is geweest. Het was allemaal al zo vaag wat betreft maar nu weet ik het helemaal niet meer hoor :/
Hee Mies, kop op. Je bent nu even niet op msn maar ik hoop je vanavond nog wel te spreken en met een beetje geluk kom ik halverwege volgende week naar je toe.

*knuf*
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-07-2004, 17:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 23-07-2004 @ 16:29 :
Jee, ik ben echt in de war nu Ik ben vandaag erachter geomen dat mn moeder getrouwd is geweest. Het was allemaal al zo vaag wat betreft maar nu weet ik het helemaal niet meer hoor :/
Dat is een raar gevoel he? Ik kwam er een keer achter toen m'n tante oude foto's liet zien, ze was verbaasd dat ik het niet wist... Van m'n vader kwam ik er tijdje later ook achter...
2x getrouwd en 2x gescheiden. Hopelijk eindig ik zo niet...



Ik kan nog steeds elk moment huilen. Ik hoef maar 2 sec te denken en de tranen stromen alweer... Raar is dit. Lang geleden dat ik me zo gevoeld heb. Echt een terugslag. Ik denk van de examenperiode. Ik slik stress altijd in. Ik ben altijd rustig en koel en kennelijk kost me dat erg veel energie. Eigenlijk helemaal geen tijd gehad alles te verwerken, ben namelijk meteen op vakantie gegaan en nu komt meteen alles op me af.
Zondag zie ik m'n vriend weer. Ik weet echt niet hoe en wat. Aan de ene kan is het niet eerlijk. Voor m'n gevoel heb ik de man van mijn leven ontmoet op vakantie. Hij is wat ik nodig heb, met zo'n man wil ik trouwen. Alleen kan het niet. Hij is te oud en in een andere fase in zijn leven...
Ik hoop dat ik weer verliefd word op m'n vriend. Maar als die man dit mailt: je komt de ware zeker tegen in je leven (misschien mij wel)... dan weet ik het ook niet meer. Misschien zie ik het verkeerd, maar soms heb ik het gevoel dat hij me kleine beetjes hoop geeft. Ik weet dat we de hele vakantie grapjes gemaakt hebben over hem als schoonzoon ed, maar aan de andere kant...
Als ik diep in m'n hart kijk, dan wil ik hem. En dat kan niet. Maar steeds denk ik: wat als het nou wel kon? Wat als straks blijkt dat het wel kan? Wat nou als hij er eigenlijk ook zo over denkt en het om mij negeert? Wat nou als we hierdoor iets geweldigs mislopen? Op dit moment kan het niet. Hij woont in wenen, hij is nog bezig met zijn ex, dat is nog niet afgeloten, maar over een paar jaar... we hebben gezegd dat we over een paar jaar nog eens afspreken. Hopelijk doen we dat, want het zou echt jammer zijn als we iets zouden mislopen door ratio.
En als ik zo naar mezelf luister klinkt het zo naief. Het is ook naief. Maar er was meer mogelijk dan mijn verstand ooit voor mogelijk gehouden had...

Damn, wat zal ik blij zijn als ik komende 2-3 maanden overleeft heb. Als m'n leventje weer een beetje zijn gangetje gaat en ik weet wat ik kan verwachten en van de onzekerheid af ben.
En dan zie ik hem weer een weekend. In Wenen. Hopelijk hoef ik dit niet nog een keer door te maken dan...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-07-2004, 19:01
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
bijna op de helft 34 uur wakker nou. ik begin al wazig te zien, een smsje aftypeng aat al niet meer zo makkelijk, omdat ik vergeet wat ik wilde zeggen... LOL Lichamelijk beetje raar gevoel in spieren, maar verder wel ok. Ik baal ervan dat ik de nacht ervoor slecht geslapen had... dan had ik het vast makkelijker gehad

edit: phja en ik begin weer wat gevoel in het puntje van mijn rechter wijsvinger te krijgen...is bijna 12 uur weggeweest, iet fijn kan ik je zeggen

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 19:04.
Oud 23-07-2004, 19:19
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Waarom mag ik niet een beetje trots op mezelf zijn? Ik vertelde een vriendin dat ik weer een stuk van mijn conditie terug had en vandaag een half uur op onze 'elliptical trainer' was geweest. Begint ze meteen te zeuren of ik niet weer door aan het slaan ben, of ik soms weer extreem aan het lijnen ben. mag ik dan niet eens een beetje trots zijn?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-07-2004, 19:29
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 23-07-2004 @ 20:19 :
Waarom mag ik niet een beetje trots op mezelf zijn? Ik vertelde een vriendin dat ik weer een stuk van mijn conditie terug had en vandaag een half uur op onze 'elliptical trainer' was geweest. Begint ze meteen te zeuren of ik niet weer door aan het slaan ben, of ik soms weer extreem aan het lijnen ben. mag ik dan niet eens een beetje trots zijn?
Jawel dat mag, en dat zal zij en jijzelf ook zijn. Ze is slechts bezorgd om je, probeer de reden van zo'n opmerking te achter halen, dat wil er nog wel eens voor zorgen dat je beter doorhebt dat een opmerking positief bedoeld is, dan die misschien op het eerste gezicht lijkt
Oud 23-07-2004, 19:45
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-07-2004 @ 20:29 :
Jawel dat mag, en dat zal zij en jijzelf ook zijn. Ze is slechts bezorgd om je, probeer de reden van zo'n opmerking te achter halen, dat wil er nog wel eens voor zorgen dat je beter doorhebt dat een opmerking positief bedoeld is, dan die misschien op het eerste gezicht lijkt
Van die kant had ik het nog niet bekeken.. thx
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-07-2004, 20:02
5803
5803 is offline
hihi, ik word dun. per ongeluk. ik had echt geeen honger vandaag, alleen bij het avondeten. en morgen heb ik echt 1000 spierpijn..oef. maarja. hmmm.
vannacht wil ik eindelijk goed slapen! al een maand niet meer écht goed geslapen.
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 23-07-2004, 20:31
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-07-2004 @ 18:05 :
Dat is een raar gevoel he? Ik kwam er een keer achter toen m'n tante oude foto's liet zien, ze was verbaasd dat ik het niet wist... Van m'n vader kwam ik er tijdje later ook achter...
2x getrouwd en 2x gescheiden. Hopelijk eindig ik zo niet...
Ja, mijn oom zei vandaag "vroger, TOEN JE MOEDER NOG GETROUWD WAS, gingen we wel eens daar en daar eten"
Ik wist niet wat me overkwam.

En nu heb ik alleen maar meer vragen......
Oud 24-07-2004, 01:16
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Stom kutwijf, ik haat je... ik haat je!
Doe maar fijn egoïstisch... maak het maar kapot, dat is iets wat je goed kan.
Wat moet ik ermee doen? Wat moet ik nou? Kijk mij nou... wat ben ik? Of ben ik nooit wat geweest? Waarom nou?
Oud 24-07-2004, 06:11
Verwijderd
Citaat:
5803 schreef op 23-07-2004 @ 21:02 :
hihi, ik word dun. per ongeluk. ik had echt geeen honger vandaag, alleen bij het avondeten.
Zoals op L&G al gezegd werd, 't is nie techt gezond wat je doet.

Ontopic: Straks dansles en ik heb geen zin, ik wil weer gewoon eens uit kunnen slapen, maar daar krijg ik de kans niet voor en het lukt ook gewoon niet. Enorm drukke dag vandaag (dansen - stad - verjaardag) en morgen ook redelijk (naar m'n oma)..."lekker weekend"... Maar goed, 't moet maar... *bla*
Oud 24-07-2004, 10:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
m'n vriend komt zo ... wat nu. Ik hoop dat ik niet moet huilen, maar ben bang van wel. Ik hoop dat hij me dan iig lief opvangt en het niet gezeur vind oid.

Ik haat m'n leven op dit moment .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-07-2004, 11:52
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
goooooooooooooodverdooooooommmmmeeeee
Ik wilde mijn rug laten rusten, ga ik op de bank liggen, val ik slechts 1 a 2 uur in slaap....Afgelopen....fucking afgelopen en het was al 3 of 4 uur snachts

Maar voor de rest gaat het eigenlijk goed
Oud 24-07-2004, 11:54
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Oh zonde, hoelang heb je het nou volgehouden?

Ontopic:
Ik wil weg. En nee, ik ben niet wanhopig.
__________________
Oud 24-07-2004, 11:55
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
maar 44 uur .. ik zat net aan het einde van het moeilijkste tijdstip van de dag. snachts 2-3-4-5 uur is het lastigste
Oud 24-07-2004, 12:04
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
@FoL; ik meen me te herinneren dat je zei dat je niet in slaap
kon vallen zolang je maar niet ging liggen? Jammer. Op naar volgende week, of?

Ik heb een fles fruitontbijt gekocht & er is meloen, laat ontbijt +
lunch (= brunch? ) dan maar... En ik ben nog een beetje
overdonderd van vannacht. Eeuwige aantrekkingskracht.
__________________
Drie.
Oud 24-07-2004, 12:11
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Nog twee dagen en dan weer naar het ziekenhuis. Ik blijf het eng vinden, ook al weet ik al bijna zeker wat hij zal gaan zeggen. Ergens is het ook wel goed. Dan heb ik eindelijk duidelijkheid. Als het goed is tenminste.. En het gaat zoals ik verwacht. Maar er zullen eerst wel weer onderzoeken gedaan moeten worden. Dus dat is nog wel even een tijdje in de zenuwen zitten.

*2222ste post*
Oud 24-07-2004, 12:12
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Maar 227 foto's, waarvan 38 mooisten.
__________________
Oud 24-07-2004, 12:13
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Quiana schreef op 24-07-2004 @ 13:04 :
@FoL; ik meen me te herinneren dat je zei dat je niet in slaap
kon vallen zolang je maar niet ging liggen? Jammer. Op naar volgende week, of?
Dat is ook zo na 44 uur en dan snachts blijkbaar toch niet meer (nee niet volgende week...mss deze vakantie nog, maar ook niet zeker)
maargoed, ik zal er niet meer het topic mee vullen verder
Oud 24-07-2004, 12:57
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Wieehh, ben weer terug van vakantie! 't Was echt heel gaaf, maar ben ook echt heel blij dat ik weer thuis ben Ben nu trouwens ook echt helemaal verliefd op Oost-Europa
Oud 24-07-2004, 13:30
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
kutzooi.
Oud 24-07-2004, 14:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
godverdegodver...
Ruzie met m'n moeder, om NIKS. Waar slaat dit nou op? Ik ben wel een beetje bang hoe dat gaat worden, maandag en dinsdag...

Ik verveel me trouwens... God, wat een kutdag.
__________________
Tsja
Oud 24-07-2004, 15:20
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Gewerkt vanaf 8 uur, ben net thuis..
Volgende week met de collega's naar stad maar heb dr helemaaaal geen zin in, zaten alweer op me te kankeren.. *srry voor de woordkeuze maar geeft het 't beste weer volges mij..*
Denk dat ik zo maar eens af ga bellen
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Oud 24-07-2004, 15:25
Verwijderd
Ben (nog steeds) zo moe...en ik moet nog zoveel... Vandaag ook al vrijwel heel de dag bezig...en vanavond weer weg... Naja, 't moet maar. Morgen naar m'n oma...maar niet te lang, want anders dan wordt het helemaal zo druk ed.

De dansles is overleeft, zonder valpartijen, blaren, enz. Alleen wat zwarte vegen op m'n witte () schoenen...maar die zijn er ook bijna helemaal weer vanaf gelukkig. Wel handig, nog even een *opfris* danslesje.

Proeffoto's van de fotograaf zijn best aardig gelukt. Wie weet.

Laatst gewijzigd op 24-07-2004 om 15:30.
Oud 24-07-2004, 16:21
little_devotion
Avatar van little_devotion
little_devotion is offline
Mn depressie is weer terug sinds ik gestopt ben met mn medicijnen. En een week geleden heeft mijn vriend het ook nog uitgemaakt. Gister ben ik opgenomen (vrijwillig), maar nu ben ik al met weekendverlof, omdat ik niet weet of ik dat wel wil.

Zo. Dat lucht op.
Oud 24-07-2004, 16:21
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Tis verdomme mijn vriend en ik durf zijn mail niet eens te bekijken. Wat heb ik om godsnaam?!
__________________
Don't worry, be happy
Oud 24-07-2004, 16:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ze vind me wél heel erg leuk en we doen de hele dag niks anders dan knuffelen en omarmen en zo dicht mogelijk bij elkaar zijn... Maar tóch weet ze niet zeker of en hoe ze verder wil...
Wat meer zekerheid zou fijn zijn.
Oud 24-07-2004, 16:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zoo, mijn LJ ziet er al een stuk beter uit. Ik heb vanmiddag er een hele tijd aan zitten werken met Sandra, was gezellig Nu ben ik nog op zoek naar leuke vriendjes dus als er mensen zijn met een LJ, de mijne staat in mijn profiel. Verder is het lekker weer en we gaan vanavond voor het eerst dit jaar barbecuen. Heb er wel zin in. Ik heb zin in volgende week, ga gezellige een poosje naar Michel en daarna op vakantie, het is ook echt wel nodig dat we elkaar weer zien, zo over msn is niets op dit moment.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-07-2004, 17:41
Verwijderd
bah gestoord word ik ervan..dat ik alles zo gemakkelijk verpest..dat ik denk dat ik een verschrikkelijk goede prestatie lever omdat het me al mn energie kost en dan is het gewoon iets kleins ...welcome back to reality

nu moet ik nog een manier vinden om mezelf niet te laten flippen..en volhouden maar weer,en doorgaan..en doorzetten en me erdoorheenslaan,keer op keer op keer (zo klinkt het in mijn hoofd nu) en ik ben echt gestoord stemmen in mn kop?!? onzin! ... toch beheerst t me..
Oud 24-07-2004, 18:22
$un$hine
Avatar van $un$hine
$un$hine is offline
waarom snapt hij nou niet wat ik bedoel ik kan ook niet gewoon duidelijk zijn met wat ik bedoel..
Oud 24-07-2004, 23:40
Arashi
Arashi is offline
als een tientonner in een vrije val

val, gevallen. héé, is dát even toevallig!

): .pleh
Oud 25-07-2004, 08:02
Verwijderd
Op dit moment zijn veel dingen even leuk en zolang als het duurt zal ik daar ook maar van genieten. Verjaardag waar ik absoluut geen zin in had was erg gezellig, ik wilde op tijd naar huis, 't is half twee geworden (en dan nog alleen omdat ik het toen niet langer uit hield met de buikpijn ). Vanmorgen mailtje van iemand die woensdag toch komt.

Zometeen weg naar Arnhem...weer zo'n 'lekker' volle en drukke dag.
Oud 25-07-2004, 10:30
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik had mee moeten gaan met mn moeder, nu zit ik de hele dag thuis en ik voel me rot .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-07-2004, 11:27
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Tennissen dat is het enige wat ik vandaag wil doen.
Even niet hoeven denken aan werken.
Vandaag ben ik vrij.
Dus ik wil niet dat ze bellen dat ik toch moet komen.
Anders ben ik volgende week helemaal dood.
Soms is vakantie best vermoeiend .
__________________
<3
Oud 25-07-2004, 11:49
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Zal ik mn snor eraf scheren?
Zou het helpen als ik een poging zou doen subtiel te zijn
Helpt glimlachen?
Oud 25-07-2004, 11:56
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 25-07-2004 @ 12:49 :
Zal ik mn snor eraf scheren?
Zou het helpen als ik een poging zou doen subtiel te zijn
Helpt glimlachen?
Je snor eraf?
Ja
Subtiel proberen te doen?
Nee
Je bent zoals je bent... en degenen die dat niet accepteren zoals je bent zijn je niet waard
Glimlachen?
Ja en nee
Als jij je niet goed voelt... waarom zou je je daarvoor verschuilen?
Juist als je je goed voelt, mag je zoveel mogelijk proberen te glimlachen als het kan(zal vast ook wel makkelijker zijn )
Oud 25-07-2004, 12:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Wat is er toch met me aan de hand ? Vanaf maandag kan ik maar niet ophouden met huilen. Elke dag is het weer raak, het houdt maar niet op. Ik heb dit echt nog nooit gehad. Ik voel me zo ontzettend rot en onzeker en bang. Ik zie zo ontzettend op tegen volgend jaar. Ik weet niets meer zeker. Ik wilde me net aanmelden voor de introductie, maar ik wil eigenlijk helemaal niet . Ik wil het liefste gewoon niets. Niet studeren. Het hele jaar lekker thuis blijven en niets doen. Niemand zien, gewoon me in me eentje rot voelen .

Heeft iemand een idee wat er mis is met me ?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-07-2004, 12:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 25-07-2004 @ 12:49 :
Zal ik mn snor eraf scheren?
Zou het helpen als ik een poging zou doen subtiel te zijn
Helpt glimlachen?
klinkt alsof je het voor een vrouw wil doen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-07-2004, 12:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-07-2004 @ 13:00 :
Heeft iemand een idee wat er mis is met me ?
'Faalangst' voor het komende schooljaar? Niet zo zeer dat je het niet kan, maar dat het tegenvalt of je dat je de verkeerde keuzes hebt gemaakt.

Het gaat echt wel weer over. Probeer afleiding te zoeken, iets waar je je mee bezig kunt houden. Ik kan me voorstellen dat het niet aantrekkelijk klinkt en dat je het liefste gewoon niks doet, maar dan gaat het nooit over. Take care, het komt echt goed. (f)
__________________
Oud 25-07-2004, 12:36
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
Ik voel me kut.
Oud 25-07-2004, 12:38
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
zo op vakantieee.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 25-07-2004, 12:52
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Luna schreef op 25-07-2004 @ 13:38 :
zo op vakantieee.
Fijne vakantie!

Wat een ontzettend saaie dag zeg. Verveel me. Kan ook bijna niks. Elke beweging die ik maak doet zeer.. Heb dus eigenlijk ook geen zin om iets te gaan doen. Maar het is zo ontzettend saai. Ben benieuwd wat ze morgen in het ziekenhuis te vertellen hebben. Stom eigenlijk. Een normaal meisje van 19 jaar houdt zich toch niet voornamelijk bezig met ziekenhuizen, revalidatie, uwv, cwi, uitkeringen, wvg, etc, etc. Waarom ik dan wel? Het is gewoon niet eerlijk.
Oud 25-07-2004, 13:15
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 25-07-2004 @ 12:56 :
Je snor eraf?
Ja
Subtiel proberen te doen?
Nee
Je bent zoals je bent... en degenen die dat niet accepteren zoals je bent zijn je niet waard
Glimlachen?
Ja en nee
Als jij je niet goed voelt... waarom zou je je daarvoor verschuilen?
Juist als je je goed voelt, mag je zoveel mogelijk proberen te glimlachen als het kan(zal vast ook wel makkelijker zijn )
subtiel proberen te doen als in
Ik ben absoluut niet op mn mondje gevallen, alleen ik heb mn mening veels te snel klaarliggen, ben veels te bevooroordeeld.
Ik glimlach zelden, word vaak verweten enorm kwaad te kijken.
Ben ook een behoorlijk ontevreden persoon.
Oud 25-07-2004, 18:07
Verwijderd
Hoe moe kan een mens zijn...? Ik lag even geleden samen met m'n vriend op bed en ik wilde eigenlijk wat eten (hij had geen honger), maar ik/we was/waren te moe om iets te maken...en nu nog steeds. En dan te bedenken dat ik vandaag overdag al 4 uur geslapen heb...'t was gister wel laat, maar dan nog, opzich heb ik niet zo heel korte/slechte nacht gehad. Integenstellig tot net, zal ik nou zo toch maar wat gaan maken, nu moet het wel gaan (ik wíl het )

@Gothic: Weet je me nog wat je me gemaild had...? Nu geen belangrijke beslissingen nemen. Misschien komt het idd ook door iets van een soort 'faalangst' oid, je bent niet de enige die zo iets mee maakt 'op dit punt' ('k weet dat dat niet helpt, maar toch). Je mag me altijd bellen, mailen, enz. (})
Oud 25-07-2004, 18:49
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Over een week of 2 kan er misschien een hele leuke tijd ingaan, maar tot dan kan het ook omslaan en juist het tegengestlede plaats vinden.... Als er een God bestaat, gimme some help here you b*tch

Luna: fijne vakantie
Oud 25-07-2004, 19:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zo. Aangemeld voor de introductie en aangemeld voor rechtsgeleerdheid. 2 stappen in hopelijk de goede richting...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-07-2004, 19:49
Inge87
Avatar van Inge87
Inge87 is offline
lucht je hart toch, oké

aaaaaaaaaaaa, weer de vierdaagse van nijmegen verpest weer een laatste dag, dit keer gingen der niet 1 flippen, maar waren ze allemaal aan het schelden en er werd ingebroken in 1 van de wandelaars auto's en ik kon niet mee lopen

oké dat was em
Oud 25-07-2004, 20:30
Verwijderd
Ik voel me de laatste tijd een machine... met vaststaande gevoelens, gewoontes, eigenschappen en weinig variatie in het leven. Maar wel eentje die je niet op standby kan zetten.

warrig verhaal
Oud 25-07-2004, 21:06
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik wil een andere nickname, heeft iemand ideeen?
__________________
Oud 25-07-2004, 21:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dreen schreef op 25-07-2004 @ 22:06 :
Ik wil een andere nickname, heeft iemand ideeen?
Pff, ik ben al drie dagen bezig geweest om een LJ-nickname voor mezelf te verzinnen maar ik zal voor je nadenken. Ik twijfel zelf al maanden of ik mijn nick zou wijzigen in Daantje.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
De Kantine Wat saai zeg #83
Martiño
500 02-12-2007 16:13
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #86
Verwijderd
492 21-02-2007 20:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.