Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 12:23
P@ul@
P@ul@ is offline

Ik heb een heel aardige vriendin, ze ziet er heel goed uit en heeft heel veel bekijks van jongens, altijd wordt er wel een opmerking tegen haar gemaakt of wordt ze nagestaard.Zelf word ze hier soms ook wel gek van.
Maar ik heb altijd het gevoel dat ik er een beetje bijhang, ze sluit me niet buiten of zo maar ik voel me dan nooit zo op mijn gemak. Tijdens het stappen komen er altijd jongens op haar af die hele verhalen tegen haar op gaan hangen. Daar kan ik heus wel tegen, maar als dat 10x op een avond gebeurd ga je toch wel aan je zelf twijfelen.
Ik word er eerlijk gezegd erg onzeker van, ik weet het wel uiterlijk is best wel heel belangrijk maar toch niet het belangrijkste? Ik heb het idee dat de meeste jongens tegenwoordig niet echt meer de moeite nemen om verder te kijken dan het uiterlijk, is dit waar?
__________________
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht *zucht* kauw van zeeland
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 12:25
luckyleo
luckyleo is offline
Tsja, das lastig. Om nou tegen je vriendin te zeggen dat ze niet met anderen mag praten zal ook niet zo werken denk, en die jongens blijven maar komen....
Eigenlijk geen oplossing.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 12:33
meissie 1982
meissie 1982 is offline
volgens mij kijken jongens wel verder als het uiterlijk, maar komt het uiterlijk toch op de eerste plaats zeker als je uitgaat.
Maare laat die jongens eens merken dat je daar vriend bent! geef haar eens een kus pak haar hand of leg ff een arm om haar heen of zo.
Enne alleen praten is niet erg toch?? hoewel ik me kan voorstellen dat je dat wle irri vind. hopelijk helpen mijn tips een beetje. x
__________________
wat voor jullie gek is is voor mij normaal!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:05
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
meissie 1982 schreef:
volgens mij kijken jongens wel verder als het uiterlijk, maar komt het uiterlijk toch op de eerste plaats zeker als je uitgaat.
Maare laat die jongens eens merken dat je daar vriend bent! geef haar eens een kus pak haar hand of leg ff een arm om haar heen of zo.
Enne alleen praten is niet erg toch?? hoewel ik me kan voorstellen dat je dat wle irri vind. hopelijk helpen mijn tips een beetje. x
Uh p@ul@ lijkt me 'n zij,dus niet haar vriend??
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:20
Verwijderd
Hmm jongens kijken wel degelijk verder dan het uitgaan... maar meestal neit tijdens het uitgaan..

Toevallig heb ik gisteravond een programma gezien op discovery channel.. dat vrouwen die signalen afgeven aan de andere sexe 4x zo vaak benaderd worden door mannen (en dan bedoel ik: open houding, lachen, er niet als een zoutzak bij zitten en flirten)

Misschien komt het ook doordat je met haar uitgaat, krijg je als je alleen uitgaat wel veel aandacht? Je hebt gewoon mensen die door hun uiterlijk alle aandacht naar zich toe trekken...


Alex
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 12:42
LittleMouse
LittleMouse is offline
dat heb ik ook maar dan andersom mijn vriendin zegt dat ze vaak nagestaart wordt enzo en zegt tegen iedereen dat jongen haar leuk vinden en mooi enzo maar is niet zo dat was precies andersom ik word heel vaak nagestaart en veel aandacht van jongens ik denk dat ze jaloers en onzeker is daarom ze dat zegt ik vind dat nu jongens meer op uiterlijk vallen en dat praatje maken met een meisje als ze leuk is gaan ze met hun afspreken dat vind ik....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:08
Verwijderd
Hehe, het ligt er natuurlijk maar aan.

Ik heb ook een veel te mooie vriendin, de jongens zijn altijd gek op haar. (Nou ok, niet alle -_o)

Maar als je idd een beetje depri rond zit te kijken, krijg je sowieso minder aandacht. Als je al van jezelf denkt dat je niet de moeite waard bent en dat ook uitstraalt, komen er minder jongens voor jou.

Dus gewoon jezelf zijn, vrolijk zijn en dansen en niet echt denken aan die jongens, als jij je vermaakt dan val je ze echt wel op

(ja hoor, positief denken werkt altijd *heeft er ervaring mee*)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:10
Verwijderd
Citaat:
LittleMouse schreef:
dat heb ik ook maar dan andersom mijn vriendin zegt dat ze vaak nagestaart wordt enzo en zegt tegen iedereen dat jongen haar leuk vinden en mooi enzo maar is niet zo dat was precies andersom ik word heel vaak nagestaart en veel aandacht van jongens ik denk dat ze jaloers en onzeker is daarom ze dat zegt ik vind dat nu jongens meer op uiterlijk vallen en dat praatje maken met een meisje als ze leuk is gaan ze met hun afspreken dat vind ik....
Zoals je het hier opschrijft klinkt het net alsof je zelf onzeker en jaloers bent... misschien kijken ze wel naar jullie allebei?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:22
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Dit heb ik ook! Mijn beste vriendin een heel mooi meisje krijgt ook vaak alle aandacht, dit omdat ze gewoon een mooi meisje is maar vooral omdat ze heel open en spontaan is, soms denk ik dan ja hallo ik ben er ook nog en dan word ik heel onzeker maar als we uitgaan zijn we toch bijna nooit met z´n tweeen omdat we altijd zelf een beetje rondlopen om met mensen te kletsen enz en dan zoeken we elkaar weer op, dus ik heb er verder geen last van.. dit soort onzekerheden zul je denk ik altijd wel houden toch??
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 22:37
katrientjuh
katrientjuh is offline
ow,da's inderdaad vervelend,heb ik ook nog meegemaakt,wat ook erg is,is als je vriendin nie alleen wegdurft met dr lief en dat jij mee moet,en dan gaan ze een beetje vrijen in het park of zo en zit je daar helemaal alleen(heb ik zoooooveel meegemaakt vroeger)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:00
NILSJUH
NILSJUH is offline
je heb gelijk jongens ook meisjes kijken volgens mij alleen maar naar het uiterlijk.
als je uiterlijk zeg maar niet geweldig is gebruik dan je andere kanten mischien je innerlijk.
leer een jongen goed kennen en praat veel met hem.
mischien vind je zo wel iemand laat je in ieder geval niet gek maken
suc6 NILS
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:31
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
praat er dan met haar over.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zeker de moeite waard om dit te lezen!
Je89
12 26-10-2014 14:10
Liefde & Relatie verlieefd
bezoekster91
12 13-04-2008 15:08
Psychologie Hoe ben jij echt?
Sagana
46 07-06-2007 01:00
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 18:21
Verhalen & Gedichten Column over Vrouwen
Shitonya
10 26-03-2004 20:33
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.