Oud 04-09-2017, 01:16
Ibzoon
Ibzoon is offline
Hallo!

ik ben Ibzoon zelf van een Turks afkomst en werk als bezorger bij Domino's en nog een bezorg center.(ff kort mijn eigen voorgesteld).

Ik heb zoals in de titel vermeld heeeeel vaak problemen op straat en ook bijna altijd met dezelfde gasten namelijk Marokkanen ik werk misschien nog maar 8maanden als bezorger en ik heb al meer dan 10x problemen gehad op straat, ik oog een beetje als een Nederlander uit(eigenlijk heel veel doordat mijn vader een blonde Turk was).
maar goed, ik weet niet hoe het komt, kom ik altijd op de slechte moment voorbij gereden of ben ik een magneet ofzo voor problemen maar ik heb het ECHT gehad.
Een voorbeeld bijvoorbeeld ik was is aan het rondlopen met een vriend kwam een groep marokkanen voorbij gelopen hun zaten ons van top tot teen aan het bekijken wij keken natuurlijk even terug en die kerels kwamen meteen op ons af, "WAT KIJK JE NOU VRIEND ZOEK JE PROBLEMEN?!"
mijn vriend die een Rus is zei zo van ik heb geen zin in problemen maar als je er 1 zoekt dan kom je maar 1op1 en uiteraard die kerel omdat hij dan alleen moet vechten liep hij door.(dit is wat een klein gedoe).
Een wat groter probleem is dat ik is aan het bezorgen was en een groepje marokkanen uit een parkeerplaats kwam uitgereden en ik toeterde even dat ze even konden zien dat ik eraan kwam en wat gebeurd er uiteraard komen ze achter mij aan en toeteren van alles en mijn weg blokkeren toen ben ik gestopt en toevalig kwamen mijn vrienden voorbij gereden die kerels komen uit de auto de ene probeert bij mijn keel vast te grijpen maar ik sloeg hem op zijn kop en ik schold hem in het Turks uit en zijn vrienden probeerden mij toen ook meteen te slaan dus 1op5 en mijn vrienden waren toen ook meteen te hulp geschoten en toen kwamen wat Nederlanders ff toekijken hoe dat 2verschillende culturen elkaar ff de tanden eruit aan het slaan waren(want dat is uiteraard heel leuk voor sommigen).
Maar al goed toen dat er wat bloed aan het spatten was en eentje knock out was geslagen trokken ze hun vriend in de auto en reden ze meteen door met wat schelden en "ik vind je nog wel".

Ik heb wel vaker de politie gebeld na zulke gevallen bijvoorbeeld met nepgeld (maar de verdachte ff wegreed voor ONS NEUS, was het voor de politie belangrijker om eerst ff de situatie te vertellen wat er was).
Wat ik eigenlijk meer in zie van de politie is dat ze gewoon geen nut hebben(komen zelfs pas na een halfuurtje aan komen rijden).

Maar al goed dus kort ik ben het gewoon STIK beu en ben van plan om uit Duitsland gewoon een alarmpistool te kopen en dit bij me te dragen maar mijn vraag is aan jullie mag dit? En wat zouden jullie doen in mijn plaats?
(Ik wil niet stoppen met het bezorgen, want buiten bezorgen heb ik het gewoon ook altijd te maken met zulke troep).
En is het omdat dit soort in het algemeen zulke jongeren meer Nederlands oogende mensen in het vizier hebben? (omdat ze kort gezegd "Mietjes" zijn en als er iemand van zo een type dit leest, er zijn ook genoeg zulke oogende jongens die vanbinnen gewoon je rauw zouden lusten )

En btw als ik Marokkanen heb gezegd bedoel ik niet dat elke Marokkaan zo is, ken genoeg Marokkanen die gewoon ook met een goed hart rondloopt, maar ik zeg het zo omdat ik 9/10 met zulke situaties met marokkanen te maken heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2017, 03:49
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik kan me goed voorstellen dat je dat gedoe redelijk zat begint te worden. Of je dat kunt oplossen door met alarmpistool rond te gaan lopen weet ik eigenlijk niet. En over alarmpistolen gesproken: het alarmpistool op het plaatje kun je hier legaal kopen als je 18 bent. Ik weet niet zeker of je het ook bij je mag dragen tijdens het bezorgen. In Duitsland zijn alarmpistolen, luchtdrukpistolen en airsoftwapens te koop die 1 op 1 op echte vuurwapens lijken. Als ze je daar hier mee zien lopen ben je echt de sjaak, niet doen dus!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1527.JPG (14.2 KB, 35x gelezen)
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 06-09-2017, 22:48
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik kan me goed voorstellen dat je dat gedoe redelijk zat begint te worden. Of je dat kunt oplossen door met alarmpistool rond te gaan lopen weet ik eigenlijk niet. En over alarmpistolen gesproken: het alarmpistool op het plaatje kun je hier legaal kopen als je 18 bent. Ik weet niet zeker of je het ook bij je mag dragen tijdens het bezorgen. In Duitsland zijn alarmpistolen, luchtdrukpistolen en airsoftwapens te koop die 1 op 1 op echte vuurwapens lijken. Als ze je daar hier mee zien lopen ben je echt de sjaak, niet doen dus!
In Nederland zijn ze niet legaal omdat ze in noodsituaties niet altijd direct van een 'echt' pistool te onderscheiden zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2017, 23:07
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ten eerste: Ga geen verboden wapens kopen want dan ben je zelf de lul als je gepakt wordt. Ten tweede woon je waarschijnlijk gewoon in een kutwijk waar dit soort kutvolk woont (kan er zelf over meepraten). Helaas heb je binnen de Marokkaanse gemeenschap veel van dit soort tuig die het leuk vindt om anderen lastig te vallen. Je kunt er niks aan doen helaas. Je hebt gelijk dat niet iedereen zo is, maar daar koop je niks voor. En ja.. die Marokkanen pakken liever iemand die geen moslim is en blank is, omdat ze opgroeien in een wij/zij cultuur.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2017, 23:09
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik heb dus ook geen oplossing. Het enige wat ik kan zeggen is dat het minder wordt als je ouder wordt. Even geduld hebben dus en tot die tijd hopen dat ze je niet zo vaak lastigvallen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2017, 22:44
Darrell
Darrell is offline
Trieste lui zijn het, durven alleen wat in hun stoere groepje maar alleen zijn ze he-le-maal niets
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Blijven hangen.
Verwijderd
27 05-03-2007 21:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12
Verhalen & Gedichten C'est ma vie
Anki
2 26-07-2004 12:04
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 17:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder
Boosoog
2 20-10-2003 15:10
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 09:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.