Oud 25-08-2018, 01:03
lLucasl
lLucasl is offline
Hoi ik ben 13 en heb een vriendin. Ze vraagt vaak als "grapje" of ik sex met haar wil. Ik wil het wel maar ik weet niet of ze het wel wil... En waar.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 01:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Maak van dat grapje eens een serieus gesprek.

Zoenen jullie wel? Direct seks hebben kan best een grote stap zijn, er is nog een heleboel te ontdekken zonder direct seks te hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 02:22
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Maak van dat grapje eens een serieus gesprek.

Zoenen jullie wel? Direct seks hebben kan best een grote stap zijn, er is nog een heleboel te ontdekken zonder direct seks te hebben.
Zoenen doen we best vaak. Alleen we hebben nu al bijna ander half jaar een relatie. Veel dingen hebben we al gedaan.. samen " slapen " op vakantie. Maar ik ben bang dat ze het niet meende
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 03:32
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Maar ik ben bang dat ze het niet meende
Vraag het haar dan?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 08:37
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Vraag het haar dan?
En dan alles verpesten...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 08:53
jaap11
jaap11 is offline
Je kunt toch op het juiste moment vragen of ze het echt meende
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 09:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En dan alles verpesten...
Het is echt heel normaal en gezond om binnen een relatie over seksualiteit te (kunnen) praten!

Hoe weet je anders wat je ander fijn vindt, wel of geen behoefte aan heeft, etc. Maak het bespreekbaar, of spreek in elk geval je eigen verlangens uit. Je hoeft niet bam in haar gezicht te zeggen dat je seks wil, maar je kunt best aangeven dat je nieuwsgierig bent om eens wat meer te doen dan alleen zoenen. Is ze daar nog niet aan toe, dan moet je het helaas voorlopig daarmee doen (respecteer altijd haar mening en grenzen), maar dat verpest heus niet al je toekomstige kansen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 09:38
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Maak van dat grapje eens een serieus gesprek.

Zoenen jullie wel? Direct seks hebben kan best een grote stap zijn, er is nog een heleboel te ontdekken zonder direct seks te hebben.
En serieuze gespreken kapt ze af door er over heen te praten
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 09:45
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Het is echt heel normaal en gezond om binnen een relatie over seksualiteit te (kunnen) praten!

Hoe weet je anders wat je ander fijn vindt, wel of geen behoefte aan heeft, etc. Maak het bespreekbaar, of spreek in elk geval je eigen verlangens uit. Je hoeft niet bam in haar gezicht te zeggen dat je seks wil, maar je kunt best aangeven dat je nieuwsgierig bent om eens wat meer te doen dan alleen zoenen. Is ze daar nog niet aan toe, dan moet je het helaas voorlopig daarmee doen (respecteer altijd haar mening en grenzen), maar dat verpest heus niet al je toekomstige kansen
Bedankt zal het er over hebben.. En ik zie wel wat er uit komt
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 09:49
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou seks is ook nog best spannend op je 13e. Misschien vindt ze het wel interessant, maar ook wel een beetje eng. En als je het er dan niet over hebt hoef je ook geen nee te zeggen tegen iets waar je nog niet aan toe bent. Dus het zou best kunnen dat ze wel nieuwsgierig is naar seks, maar er nog niet helemaal aan toe is. Gelukkig zijn er nog andere leuke dingen te doen tussen zoenen en penis-in-vagina. Je kunt bijvoorbeeld elkaar overal strelen, en langzaam eens toewerken naar vingeren en aftrekken. Dus als seks eng is, kun je haar als jullie aan het zoenen zijn misschien eens vragen wat ze vindt van strelen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 10:13
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Nou seks is ook nog best spannend op je 13e. Misschien vindt ze het wel interessant, maar ook wel een beetje eng. En als je het er dan niet over hebt hoef je ook geen nee te zeggen tegen iets waar je nog niet aan toe bent. Dus het zou best kunnen dat ze wel nieuwsgierig is naar seks, maar er nog niet helemaal aan toe is. Gelukkig zijn er nog andere leuke dingen te doen tussen zoenen en penis-in-vagina. Je kunt bijvoorbeeld elkaar overal strelen, en langzaam eens toewerken naar vingeren en aftrekken. Dus als seks eng is, kun je haar als jullie aan het zoenen zijn misschien eens vragen wat ze vindt van strelen.
Klopt,....
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 10:46
lLucasl
lLucasl is offline
Zal al jullie tips proberen te gebruiken...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2018, 11:13
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Nou seks is ook nog best spannend op je 13e. Misschien vindt ze het wel interessant, maar ook wel een beetje eng. En als je het er dan niet over hebt hoef je ook geen nee te zeggen tegen iets waar je nog niet aan toe bent. Dus het zou best kunnen dat ze wel nieuwsgierig is naar seks, maar er nog niet helemaal aan toe is. Gelukkig zijn er nog andere leuke dingen te doen tussen zoenen en penis-in-vagina. Je kunt bijvoorbeeld elkaar overal strelen, en langzaam eens toewerken naar vingeren en aftrekken. Dus als seks eng is, kun je haar als jullie aan het zoenen zijn misschien eens vragen wat ze vindt van strelen.
Vanavond gaan we het dr over hebben... bedankt
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 15:10
lLucasl
lLucasl is offline
Mijn vriendin en ik hebben het over seks binnen onze relatie gehad. Ze geeft aan wel seks te willen hebben.. Maar alleen anders dan dat ik wil.. heeft er iemand tips om er samen uit te komen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat is "anders"?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:20
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik heb het even in je andere topic geplakt, aangezien het nog hetzelfde probleem is.

Wat wil zij anders dan?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:22
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Wat is "anders"?
Onze "smaken" verschillen ze wilt de vorm van seks die ik niet wil en andersom
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:31
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je moet echt wat specifieker zijn over die smaken. Wil ze een ander standje? Liever anaal? Wat is het probleem?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:34
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Je moet echt wat specifieker zijn over die smaken. Liever anaal? Wat is het probleem?
Ze heeft liever seks zonder condoom en anale seks..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:36
Loner
Loner is offline
Citaat:
Ze heeft liever seks zonder condoom en anale seks..
Troll gespot
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:38
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Troll gespot
??
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:44
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat betekent dat hij je verhaal niet gelooft. Ik ook niet helemaal eerlijk gezegd.

Je hoeft absoluut niet akkoord te gaan met seks zonder condoom. Zeker als je geen soa en geen kind wilt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze heeft liever seks zonder condoom en anale seks..
Onveilige seks zou ik niet doen! Te groot risico op SOA's of zwangerschap.

Waarom wil ze dat?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:53
lLucasl
lLucasl is offline
[QUOTE=Pluis;34515018]Dat betekent dat hij je verhaal niet gelooft. Ik ook niet helemaal eerlijk gezegd.

Hey... da's uw mening... en die respecteer ik
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:54
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Onveilige seks zou ik niet doen! Te groot risico op SOA's of zwangerschap.

Waarom wil ze dat?
Haar woorden zijn zonder condoom...
Anaal de mijne btw.

Zou het niet weten. Ze zei dat ze dat fijner vindt..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 17:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Haar woorden zijn zonder condoom...
Anaal de mijne btw.

Zou het niet weten. Ze zei dat ze dat fijner vindt..
Als ik jou was zou ik sowieso gewoon even starten met normale seks. Of is geen anale seks kunnen hebben een dealbewaker voor jou?

Zou zij er wel voor open staan om seks met condoom te hebben? (Heeft ze überhaupt al eerder met iemand seks gehad, of denkt ze vooral dat het fijner is?) Gebruikt ze de pil of een ander voorbehoedsmiddel?

Als zij de pil gebruikt (en die trouw inneemt), jullie beiden SOA vrij zijn en geen andere sekspartners hebben zou je wel seks kunnen hebben zonder condoom.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 18:14
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Haar woorden zijn zonder condoom...
Anaal de mijne btw.

Zou het niet weten. Ze zei dat ze dat fijner vindt..
Hoe weet ze nou of ze zonder condoom fijner vindt? Wou je zeggen dat ze met 13 jaar al seks heeft gehad met iemand anders dan jij? Is ze dan in ieder geval aan de pil?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 19:12
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Hoe weet ze nou of ze zonder condoom fijner vindt? Wou je zeggen dat ze met 13 jaar al seks heeft gehad met iemand anders dan jij? Is ze dan in ieder geval aan de pil?
Dat vroeg ik me ook af maar ze zei dat ze dat van dr zus had gehoord.
Pil gebruikt ze niet.. daarom stelde ik anaal voor maar dat wou zei niet

Laatst gewijzigd op 26-08-2018 om 19:21.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 19:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Dat vroeg ik me ook af maar ze zei dat ze dat van dr zus had gehoord.
Pil gebruikt ze niet.. daarom stelde ik anaal voor maar dat wou zei niet
Nou ze zal toch iets moeten doen om niet zwanger te raken want met 13 jaar kun je zeker wel zwanger raken.

Misschien moeten jullie allebei eens een kijkje nemen op sense.info en eens wat meer lezen over seks en veilige seks.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 19:28
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Nou ze zal toch iets moeten doen om niet zwanger te raken want met 13 jaar kun je zeker wel zwanger raken.

Misschien moeten jullie allebei eens een kijkje nemen op sense.info en eens wat meer lezen over seks en veilige seks.
Zal kijken thx
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 19:51
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Nou ze zal toch iets moeten doen om niet zwanger te raken want met 13 jaar kun je zeker wel zwanger raken.

Misschien moeten jullie allebei eens een kijkje nemen op sense.info en eens wat meer lezen over seks en veilige seks.
Op hun website kan ik half de teksten niet lezen.. hij laadt ze niet
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 20:55
Verwijderd
Anale seks is niet het eerste alternatief als zij geen condoom wil of als er geen condooms voorhanden zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 20:56
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Anale seks is niet het eerste alternatief als zij geen condoom wil of als er geen condooms voorhanden zijn.
Niet?!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 20:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Niet?!
Handwerk? Orale seks?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 20:59
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Handwerk? Orale seks?
Handwerk hebben we al gedaan...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Niet?!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 21:07
lLucasl
lLucasl is offline
??
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 21:08
Verwijderd
Citaat:
??
Als ik zeg niet, dan is dat niet. Dan kan je nog wel een keer vragen niet?! maar dat slaat nergens op.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 21:10
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Als ik zeg niet, dan is dat niet. Dan kan je nog wel een keer vragen niet?! maar dat slaat nergens op.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 21:13
Verwijderd
Ja, denk je nou ineens dat mijn ja een nee wordt en mijn niet een wel?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2018, 13:55
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Als ik zeg niet, dan is dat niet. Dan kan je nog wel een keer vragen niet?! maar dat slaat nergens op.
Hij dacht Gwn dat je niet niet bedoelde of hij begreep het niet en dacht dat je niet niet bedoelde als nada of noppes maar als in nietjes(in papier) zo moeilijk is dat toch niet? Of ben je het niet met me eens, zo vind ik het wel welletjes, is het niet??
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit hoe krijg je de penis makkelijk in de vagina? (eerste keer)
b@rt-online
39 27-12-2005 17:06
Seksualiteit iemand tips ivm 1ste keren sex?
Verwijderd
33 09-09-2003 21:50
Seksualiteit MEISJES!Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een stijve penis zagen?
sprewell
106 01-03-2003 18:09
Seksualiteit De 1ste keer
Butterflygirly
55 12-05-2002 13:55
Seksualiteit 1ste keer pijnlijk
Lydia16
60 26-04-2002 14:57
Drugs & Alcohol 1rste keer?!¿
RanCoRjunky
16 27-02-2002 22:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.