Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2019, 16:00
Cola123
Cola123 is offline
Hoii!

Ik praat al tijdje met een meisje op snapchat, wat bleek? Ze woont vlakbij mij haha en ze stuurt vaak kussmileys, ze vraagt om selfies van mij en ze vroeg ook als ik wou zoenen als we gingen afspreken.. alleen ik weet niet hoe het moet haha dus ze zei we kunnen wel oefenen? En daarna voor het echt? en gisteren hadden we voor het eerst afgesproken en ze was nogal lacherig en ze glimlachte steeds.. of ze vind mij leuk of ze was zenuwachtig maar we hebben leuk gepraat en gelachen en ze zei dat ik knap was en leuke stem had en toen tegen het einde hadden we elkaar een kusje gegeven... zoenen hadden we niet gedaan want ik twijfelde en vond kusje eerst prima, maar ik vind haar erg leuk en durf haar niet te vragen als ze mij daadwerkelijk ook echt ziet zitten na 1x afspreken enz... dus mijn vraag is nu, hebben jullie misschien tips?

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2019, 16:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
1: stop met die 'haha', het is best irritant
2: ze vindt je knap, je hebt een leuke stem volgens haar, en je hebben elkaar gekust. Ik denk dat je ervan uit kan gaan dat ze je leuk vindt (tenzij ze dronken was natuurlijk). Je kan het gewoon vragen, en anders wacht je gewoon tot de volgende afspraak, dan kijk je gewoon hoe het dan gaat
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2019, 16:20
Cola123
Cola123 is offline
Citaat:
1: stop met die 'haha', het is best irritant
2: ze vindt je knap, je hebt een leuke stem volgens haar, en je hebben elkaar gekust. Ik denk dat je ervan uit kan gaan dat ze je leuk vindt (tenzij ze dronken was natuurlijk). Je kan het gewoon vragen, en anders wacht je gewoon tot de volgende afspraak, dan kijk je gewoon hoe het dan gaat
Hee, Dankjewel! Nee ze was niet dronken xD maar ik denk dat ik afwacht tot de volgende afspraak, 2 week geleden zei ze dat ze me leuk vond als vrienden en meer maar dat ze eerst wou afspreken en dat hebben we nu gedaan dus ik wacht gewoon tot we opnieuw gaan afspreken en misschien dat ik dan haar ga zoenen, ondanks dat ik niet echt durf omdat het dan de eerste keer zal zijn..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2019, 23:19
Cola123
Cola123 is offline
Citaat:
1: stop met die 'haha', het is best irritant
2: ze vindt je knap, je hebt een leuke stem volgens haar, en je hebben elkaar gekust. Ik denk dat je ervan uit kan gaan dat ze je leuk vindt (tenzij ze dronken was natuurlijk). Je kan het gewoon vragen, en anders wacht je gewoon tot de volgende afspraak, dan kijk je gewoon hoe het dan gaat
Updatee!! we hebben 2 week geleden gezoend! vaak gezoend en hand in hand gelopen en ook normale kusjes gegeven enzo en gewoon heel leuk gehad samen onder gezelschap van flitsen van onweer, lekker romantisch! Zal ze me echt leuk vinden? Want als ik haar snap is ze enthousiast maar ze snapt mij amper uitzichzelf terwijl ze dat eerst wel deed in de vakantie en als ik dr vraag om aftespreken kan ze bijna niet. Iknow druk met vwo.. en voetbal maarja waarschijnlijk vraag ik steeds op ongelukkige momenten.

Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2019, 07:01
Protected22
Protected22 is offline
"onder het gezelschap van flitsen van onweer. " hmm die hoor je niet vaak XD

Ik denk dat ze je echt leuk vind, anders zou je niet zo vaak gezoend, hand in hand gelopen en samen gezellig gehad hebben in de onweer.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2019, 17:09
Cola123
Cola123 is offline
Citaat:
"onder het gezelschap van flitsen van onweer. " hmm die hoor je niet vaak XD

Ik denk dat ze je echt leuk vind, anders zou je niet zo vaak gezoend, hand in hand gelopen en samen gezellig gehad hebben in de onweer.
Neee klopt dat hoor je niet vaak! Geloof me het was echt super! xD maar dus ze zal me echt leuk vinden?
Dat zoenen etc is inmiddels nu 2 week geleden.. sindsdien hebben we elkaar niet echt persoonlijk meer gezien, ja heel even! toen mn zusje en zij samen naar school fietsten (doen ze vaker) maar als ik vraag om even af te spreken kan ze niet of hw of ze gaat naar wat vrienden... waarschijnlijk vraag ik steeds op het verkeerd moment, maar ze doet vwo 5 dus erg druk! En voetbal! Dusja, maar ik trek mezelf dat aan zovan als ik niet veel van dr hoor ofs dat ze me dan niet meer leuk zou vinden. Of het niet menen met zoenen van "ik vind je leuk idee" ik beetje onzeker over dat soort dingen xD Hebben gisteren via snap overigens nog leuk gepraat en over zoenen gehad dus eigenlijk niks om druk over te maken zou je zeggen. Maar eerder (aug) stuurdde ze nog wel uit zichzelf hey wdj? Of hgh? Maar nu niet zovaak meer.. waarschijnlijk komt het door de drukte die ze heeft! Waarvoor ze gisteren dr excuus aanbood. (Ohja ze vertelde laatst ook dat ze nog niet echt verliefd is want dat word ze niet snel maar dat ze me wel leuk vind en dat ze niet te snel relatie wilt omdat ze niet wil dat het fout gaat.)

Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2019, 19:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ga eens mee naar dat voetbal
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2019, 21:15
Cola123
Cola123 is offline
Citaat:
ga eens mee naar dat voetbal
Jaa had ik al gevraagd! Maar ze zei tegen mij van wss vind je het saai enz ik zei nee welnee ik moedig je aan
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 06:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
en wat zei ze daarop?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 06:51
Cola123
Cola123 is offline
Citaat:
en wat zei ze daarop?
Ze zei "okee"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 06:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
dus je gaat mee naar het voetbal?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 07:11
Cola123
Cola123 is offline
Citaat:
dus je gaat mee naar het voetbal?
Denk het wel haha
Met citaat reageren
Oud 17-09-2019, 07:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
hou maar op.
Je laat het zo zien alsof ze een fout maakte toen je haar zoende, je blijft zeiken dat ze misschien niet met je wilt etc. Als je je ook zo gedraagd tegen haar, begrijp ik heel goed dat ze het niet ziet zitten
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik vind haar leuk:)
Boeitjouwwat
6 25-04-2012 12:17
Liefde & Relatie Meisje dat ik leuk vindt wees me af, maar ik wil haar uitvragen... Wat nu?
Jay-Maes
14 15-11-2010 09:05
Liefde & Relatie ik vind haar echt heel leuk?
shyguy1995
5 10-11-2009 15:16
Liefde & Relatie Ik vind haar leuk zij mij ook ?
shenk
34 10-05-2009 22:19
Liefde & Relatie ik vind der leuk heb ook met haar gezoend maar ze heeft al een vriend
anoniem1994
25 19-01-2009 23:29
Liefde & Relatie ik vind haar leuk maar zij mij mischien niet
coolkingler1
17 06-07-2008 13:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.