Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2019, 13:14
Hdemi_o
Hdemi_o is offline
lieve lieve mensen,

nooit verwacht dat ik dit ooit zou doen maar ik loop zoveel topics te lezen, wat mij zo helpt, dat ik dacht van ik maak er zelf ook wel 1.

mijn ex heeft het nu 2 weken terug uitgemaakt (na een relatie van een jaar) Ik was hier kapot van, ik was al een maand aan het vechten omdat ik merkte dat er iets gaande bij hem was. Hij negeerde mijn appjes en werd afstandelijk. Ik ging juist alleen maar meer appen en er wat van zeggen en dan vond hij dat ik zeikte. Dan zei ik 20x sorry en was het weer een soort van goed.

ik voelde me waardeloos en niet goed genoeg. Ik heb altijd alles gegeven in de relatie en nooit veel terug gekregen, maar dat maakte voor mij niet uit. Ik hield met heel mijn hart van hem en werd afhankelijk.

De reden dat hij het uitgemaakt heeft is dat ´´het gewoon niet werkt´´. Hij houd nog van me, vind me nog leuk maar het werkt niet. De laatste tijd had hij al met zijn vrienden erover gehad dat hij het vrijgezellen leven miste dit kwam al een beetje als een red flag voor mij. Toen ik er iets van zei moest ik me er niet druk over maken. Ook wonen we een uur van elkaar vandaan en kwam hij niet meer deze kant op.

ik wou er nog heel graag aan werken, maar hij niet naar mijn mening. Hij zei wel dat hij er al langer aan dacht en zijn best heeft gedaan maar eerlijk gezegd geloof ik dat niet.

Hij wil super graag vrienden blijven, wat voor hem makkelijk praten is. Hij was zelfs een beetje boos omdat ik zei dat ik tijd nodig had. Ik heb gezegd dat ik afstand wou omdat het voor mij alleen maar pijn zou doen om hem nog telkens te zien en te spreken, omdat ik hoop blijf houden. Ik moet het gaan accepteren dat ik zonder hem verder moet.

ik ben gaan focussen op mezelf en hard aan de slag met de dingen die ik leuk vind. Tuurlijk mis ik hem super erg, maar hoe lullig het ook is wil ik iemand die 100% voor mij gaat ook in vriendschap.

dus.... vandaag appte hij me weer. Hij had op mijn profielfoto gezien dat ik een navelpiercing heb laten zetten en stuurde dat hij het mooi vond. Hij vroeg: mag ik weer praten? vertelde vervolgens over zijn overleden vogel en wonden die hij het weekend opgelopen heeft.

ik reageerde hier luchtig op, dat ik het druk heb met mezelf en dus nog liever niet praat en natuurlijk jammer van je vogel en het weekend haha

daarna kreeg ik dit bericht: Ik mis je eh, alsin geen spijt maar je moet niet denken dat ik niks om je geef. Ik denk elke dag aan je en wil je gewoon zien.

ik heb dat bericht genegeerd hij had daaronder ook gezegd van je hoeft niet te reageren.

er gaat zo veel door mij heen. Tuurlijk wil ik niet verder zonder hem, maar als vrienden kan ik gewoon niet hoe graag ik het zou willen. Ook vraag ik me af hoe hij het voor zich ziet, hij weer met allemaal meiden naar bed waar hij zo veel zin in had en ik die toe zit te kijken...

Er zit nog een kleine hoop dat hij spijt gaat krijgen natuurlijk en ergens hoop ik ook dat ik tegen die tijd over hem heen ben, maar wat nu?
Ik wil geen contact eigenlijk omdat ik nu al merk dat het me zo veel doet. Deels ook wel fijn om te weten dat hij me niet haat ofzo, maar ik voel me door dit berichtje weer niet goed genoeg of het niet waard om voor te vechten. Hij lijkt er zo makkelijk overheen te zijn.

ik ga hem sowieso niet appen uit mezelf, maar hebben jullie meer tips? het is niet echt zo dat ik op hem aan het wachten ben. Ik focus echt op mezelf en ga gewoon leuke dingen doen met mensen, maar ik ben eerder boos op hem dan verdrietig.

is dit raar?

natuurlijk is er geen perfecte oplossing, maar ben benieuwd wat jullie denken


alvast bedankt <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2019, 13:53
Verwijderd
Het is niet raar en je bent goed bezig! Knap van je dat je merkt dat je liever geen contact wil omdat je nog gek op hem bent. Ik zou dus zeggen: Ga zo door! Niet op reageren en verder niets mee doen. Het kan zijn dat hij graag contact wil, maar dat is dan jammer voor hem. Vrienden zijn als één gek is op de ander is moeilijk, dus dat is niet aan te raden. Hij lijkt je een beetje aan het lijntje te houden en dat is niet tof. Leuke dingen blijven doen, zorg goed voor jezelf! Als hij weer contact zoekt, kun je ook aangeven dat je er geen behoefte aan hebt. Kan hij boos om worden (en dat is niet leuk), maar dat is niet jouw probleem. Succes!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 17:04
Verwijderd
Citaat:
ik wou er nog heel graag aan werken, maar hij niet naar mijn mening. Hij zei wel dat hij er al langer aan dacht en zijn best heeft gedaan maar eerlijk gezegd geloof ik dat niet.
Dit is een detail, maar dit kan jij niet bepalen. Neem dit mee als ervaring bij volgende relaties. Als je een relatie netjes beëindigt, heb je er namelijk al langer over nagedacht, en heb je ook echt wel je best gedaan om het nog te verbeteren. Als hij het in een opleving heeft gedaan, wat ik betwijfel, dan nog heeft het geen zin om er over na te denken. Uit is uit.

Verder ga zo door inderdaad! Misschien kan je hem op social media etc even tijdelijk blokkeren?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 19:18
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Wat hierboven al is aangegeven. Doe je eigen ding. En laat hem zeker voor nu even gaan en negeer het.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verward maar verliefd en wil niet opgeven!
Potonga
13 28-08-2011 16:43
Verhalen & Gedichten [verhaal] Pieter en Rudolph
Soapsie
4 11-11-2005 11:29
Liefde & Relatie Exvriendje en vriendin
Verwijderd
20 08-11-2005 18:18
Psychologie ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer....
SimplyABoy19
37 07-10-2004 16:10
Liefde & Relatie Hoe duidelijk maken dat hij me met rust moet laten?
Angel Of Faith
5 29-08-2003 09:02
Liefde & Relatie Wat moet ik doen om dit te veranderen?
Verwijderd
30 06-11-2002 14:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.