Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2002, 15:53
Desp
Desp is offline
Ik hoorde laatst iemand iets zeggen als.. ehm... Ok, ik zal even de context eromheen pakken

Mijn vriend eet altijd super veel: 's morgens acht bruine boterhammen, 's middags weer acht bruine boterhammen en 's avonds ook nog twee borden vol warm eten. Nu vertelde laatst iemand me dat je je zoiets aanleert... Mijn vriend heeft zichzelf dus aangeleerd 16 boterhammen en 2 borden warm eten op een dag te eten, zo stelde hij. Daarna nam hij het voorbeeld van naar de wc gaan, welke ik goed op mezelf kon toepassen. Sinds ik samen ben gaan wonen, en een beetje mijn eigen stekkie heb, ga ik elke ochtend naar de wc. Vroeger was dat om de dag, of om de twee dagen. Ik heb mezelf het dus aangewend elke ochtend te gaan...

Klopt dit, of is het gewoon geen aangewend ritme maar een nieuw ritme?

(misschien een beetje een vage topic... sorry )
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 15:56
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ja dat kan. Heel simpel iedereen heeft dat en kan dat.

Je vriend eet misschien wel veel, maar zijn lichaam haalt dan wat minder snel voedingsstoffen op uit dat voedsel. Ik heb dat ook.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ja kan heel goed ja...

als die persoon bijv. elke dag 2 boterhammen minder zou gaan eten, dan zou hij in het begin wel trek houden, maar dat gaat dan ook wel weer over als ie daaraan gewend is.
gaat hij voortaan om 16.00 eten ipv 18.00 bijvoorbeeld dan zal hij in het begin weinig zin hebben in dat eten, maar na een paar weken juist een rommelende maag krijgen als hij om 18.00 uur nog niet gegeten heeft.

met dat naar de wc gaan is het dus ook zo dat je dat ritme gewoon aanleert. ik moet ook meestal om dezelfde tijd
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 10:21
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ik krijg savonds vreetbuien.
__________________
Mooi geschreven heh?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 12:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ik krijg savonds vreetbuien.
niet aan toe geven gedurende 2 weken, gaan die van zelf over...

maar ja, dat lukt meestal niet zo goed, dus doordat je tóch toegeeft, went je lichaam ook aan díe gewoonte!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 13:00
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
dit is ff voor die Linda85

---------------------------------------------------------------------------------

en kvraag me af wat jij zou doen als girl18
- een keer d'r hand niet uitsteekt
- een papiertje op de grond gooit
- iets anders doet wat niet mag
en vervolgens met d'r kop tegen een betonnen vloer wordt geramd, terwijl ze geboeid is en dus niks kan doen tegen een veel sterkere (volwassen) politie agent....

ga je dan ook lopen schreeuwen dat 't terecht is en dat je geen medelijden hebt met haar ('t is d'r eigen keus?)

-------------------------------------------------------------------------------

ik wil niet veel zeggen hoor maar dat meisje verzette zich toen ze opgepakt was en als ik opgepakt word ga ik me niet verzette.. dat is juist het domste wat je doet en trouwens me vriend zegt niet dat het goed is maar dat meisje moet zich niet verzette en dat heeft ze wel gedaan dus kortom eigen schuld.. en wat hij met dat eigen keus bedoelt is zei treed toch de wet over met dat ze met wiet rondloopt als je dat niet hebt word je ook niet opgepakt en he domme mokkel gaat zich ook nog verzetten en ik wil nou ook weer niet zeggen dat een politie man die persoon dan meteen in elkaar mag slaan.. maar als je eigen verzet dan vraag je er zelf voor en geloof mij ik heb genoeg van die beelden gezien dat die wijfen het doen hoor dus
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 15:15
Verwijderd
Hmm .. met andere woorden: als ik mezelf forceer steeds meer te eten wen ik daaraan?

Ik ga voortaan maar eens 2 boterhammen 's ochtends eten .. kijken hoe lang ik het volhou

*moet zwaarder worden*
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 19:01
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
girl18 schreef:
dit is ff voor die Linda85

---------------------------------------------------------------------------------

en kvraag me af wat jij zou doen als girl18
- een keer d'r hand niet uitsteekt
- een papiertje op de grond gooit
- iets anders doet wat niet mag
en vervolgens met d'r kop tegen een betonnen vloer wordt geramd, terwijl ze geboeid is en dus niks kan doen tegen een veel sterkere (volwassen) politie agent....

ga je dan ook lopen schreeuwen dat 't terecht is en dat je geen medelijden hebt met haar ('t is d'r eigen keus?)

-------------------------------------------------------------------------------

ik wil niet veel zeggen hoor maar dat meisje verzette zich toen ze opgepakt was en als ik opgepakt word ga ik me niet verzette.. dat is juist het domste wat je doet en trouwens me vriend zegt niet dat het goed is maar dat meisje moet zich niet verzette en dat heeft ze wel gedaan dus kortom eigen schuld.. en wat hij met dat eigen keus bedoelt is zei treed toch de wet over met dat ze met wiet rondloopt als je dat niet hebt word je ook niet opgepakt en he domme mokkel gaat zich ook nog verzetten en ik wil nou ook weer niet zeggen dat een politie man die persoon dan meteen in elkaar mag slaan.. maar als je eigen verzet dan vraag je er zelf voor en geloof mij ik heb genoeg van die beelden gezien dat die wijfen het doen hoor dus
Ik neem aan dat dit in dit topic thuishoort?

Je gaat offtopic en je herhaalt ook nog eens iets wat je al hebt gezegd...
Als je aandacht wilt van linda85, dan doe je dat toch lekker met de postduif
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.