Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2010, 17:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1793737 !!!

Het forum is 10 jaar oud!

Een verjaardagstopic voor het forum mag toch wel?



Er is taart!



En bier!



En koekjes voor de forumbazen.


En Jip en Janneke Champagne (want het forum is nog niet oud genoeg om te drinken)!



En laten we er dan gelijk een mooie discussie van maken!

Wat voor rol speelt het forum in je leven?

Weet je omgeving dat je hier zit of weet zelfs je vriend/vriendin/man/vrouw het niet?
Forum je graag openlijk in het openbaar (op school/werk), of alleen als je afgeschermd zit en dan in een klein venstertje? Geel of wit? Frustreert het je als je een paar topics uit je favo topicreeks gemist hebt? Heb je veel forumvriendjes? Is s.com je vaste stek of zit je ook nog ergens anders?
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 28-02-2010 om 18:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2010, 17:54
Verwijderd
Hoe oud is het forum eigenlijk geworden?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 17:55
Verwijderd
en verder forum ik niet in geel, maar toch:

Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 17:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoe oud is het forum eigenlijk geworden?
10
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 17:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het forum is vandaan precies 10 jaar! En kusje, hoor, Martin .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 17:57
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik schaam me er wel een beetje voor dus niet veel mensen weten het;x Maar ik heb er toch wat dingen geleerd en leuke nieuwe mensen leren kennen! Ja het is mijn vaste stek want naast mijn leven en gamen heb ik niet de tijd/de zin om ook nog op een ander forum te kloten. Wit/Roze is de bom

Gefeliciteerd Forum!
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 17:59
Verwijderd
Citaat:
10
Oh Het staat gewoon in je openingspost
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh Het staat gewoon in je openingspost
Nee, het klopt, vergeten, dus ik had het even geëdit hoor, maar het stond wel in de link.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Gefeliciteerd, forum, ouwe gele rakker.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het forum is vandaan precies 10 jaar! En kusje, hoor, Martin .
Ik had al toestemming van Tink*. Nu verwacht ik wel fb te worden omdat ik er ook nog een mooi discussieonderwerp aan heb vastgeplakt. ;x
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:09
Verwijderd
Dankjewel forum. Je hebt me vreugde en verdriet gegeven. Een ex en een lover. Vrienden en vijanden.
Geel forum ftw!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:10
Minth
Avatar van Minth
Minth is offline
gefeliciteerd forumpje

op de volgende 10!
__________________
We krijgen alles hard behalve de G
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Als medewerker moet ik hier natuurlijk wel even in posten.

Congrats Jon, lang leve S.com.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:31
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Jeej!

Ik forum in wit, mijn matties weten wel dat ik hier zit. En ik heb ook forummatties.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:52
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wauw! Gefeliciteerd lief forum!
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:55
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Gefeliciteerd forum!

Hier is een gele taart in de vorm van een cadeau.

__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 18:56
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:00
Verwijderd


oh my! gefeliciteeeerd!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-02-2010, 19:00
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Gefeliciteerd.

Mijn moeder weet dat ik op het forum zit, een aantal vrienden en op school forum ik niet zoveel. Ik heb wel forummatties en zelfs een forumvriendje en een soort exvriendje.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:01
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik heb ook al een exvriendje op het forum! :bloooooooooos:
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:07
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
nondeju, over iets meer dan een maand zit ik al een decennium lang te koekeloeren op een geel forum...

van mn 14e tot mn 24e (and counting)

ik stem voor de regel dat als je 10 jaar op het forum zit je "veteraan" bent ipv "lid"
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
nondeju, over iets meer dan een maand zit ik al een decennium lang te koekeloeren op een geel forum...

van mn 14e tot mn 24e (and counting)

ik stem voor de regel dat als je 10 jaar op het forum zit je "veteraan" bent ipv "lid"
Nou, stel het voor, zou ik zeggen!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:09
Verwijderd
oeh dat zou tof zijn ja!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:14
Verwijderd
Happy birthday

Het forum speelt geen grote rol in mijn leven. Ik heb tijden actief op het forum gezeten, maar ik kan ook makkelijk zonder Ik weet niet of mensen in mijn omgeving weten dat ik forum, ik maar er in ieder geval geen geheim van. Aangezien het vooral tijdverdrijf is forum ik voornamelijk in de trein. Geel natuurlijk, al staat hij nu op wit. Na een aantal meetings heb ik nog steeds veel contact met een paar forumers, en ik kan wel zeggen dat het echt vrienden zijn geworden. Daarnaast hangen hier heel wat forumers rond waarmee ik het ook wel goed zou kunnen vinden, maar dan natuurlijk in reallife en niet alleen maar hier op een forum ;d
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:16
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb geen exen van dit forum maar wel die hossel gezet hier, je weet.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2010, 19:17
Verwijderd
Wauw, nou eh, gefeliciteerd.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
GEFELICITEERD LIEF FORUM!
Een ollekebolleke voor de gelegenheid:

Hieperdepieperde!
s.com jubilee
Wat een gedenkwaardig
online festijn!

Allemaal mensen met
forumverslavingen
zijn voor dit feest aan het
bier en de wijn.




Mijn omgeving weet dat ik op het forum zit, flyaway is IRL mijn beste vriendin en mijn ouders en vriendje weten dat ik haar van the internets ken. Het liefst forum ik thuis, maar ik forum liever in de kantine op school dan helemaal niet! En het forum is geel, zo is dat bedoeld. Zo was het vroeger al.
Ik vind het niet erg als ik een saaitopic mis, I'll catch up! En ik ben ontzettend trouw aan het gele forum, ik heb geen andere fora naast deze. s.com heeft mijn hart en mijn bandbreedte



Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:59
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Hoera! Tien jaar alweer.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:00
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
ooh wacht ik heb ook een ex van het forum
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:07
Verwijderd
Gefeliciteerd forum!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:40
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Happy birthday aan mijn mede-jarige! Dat schept toch een band, samen op dezelfde dag jarig zijn.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb tijden actief op het forum gezeten, maar ik kan ook makkelijk zonder
grapjas
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 20:56
Verwijderd
Niet veel mensen weten dat ik forum. Mijn ouders misschien, die hebben het vast wel eens gezien als ik thuis zat te forumen. Mijn zusje weet het, en ik heb het wel eens aan een vriendin verteld waarvan ik wist dat ze daar totaal geen oordeel over zou hebben. En dat had ze inderdaad niet
Met meets misbruik Martin nog wel eens (dat klinkt fout!) en dat weet ie zelf niet eens Sorry Martin! Als een vriend vraagt waar ik was, en ik zeg 'in Utrecht' en hij vraagt door, maak ik er wel eens van dat ik met een vriend had afgesproken. Martin. 'Die is ook naar onze voorstellingen komen kijken in Eindhoven!'
Ik schaam me dus wel een beetje voor het forumgebeuren, maar dat komt meer doordat het gewoon nogal triest klinkt, niet omdat dat het ook is. In elk geval niet in mijn geval

Ik vind het leuk dat het forum bestaat, dat je praktisch op ieder moment op de dag gesprekjes kunt hebben met mensen.

Ik forum in het wit. Dat heb ik ooit veranderd toen ik geen internet thuis had en op school wel eens forumde. Dat geel viel zo op. Nu vind ik het wit ook veel mooier en overzichtelijker, dus heb ik het gehouden.

Ik vind de Saaireeks erg leuk, en soms baal ik wel als ik veel gemist heb, dat is eigenlijk nogal sneu. Maar het hangt een beetje van m'n bui af of ik dan ook echt ga teruglezen of niet.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 21:17
Verwijderd
Eerst had ik een enorme hekel aan Saai-reeksen omdat ik anti-Onzin was. Nouja, dat ben ik nog steeds, maar nu doe ik soms wel actief mee in de Saai-reeks.

Hm, aan de ene kant heeft het forum me leuke vrienden opgeleverd maar ook weer (te)veel van mijn leven ingenomen Overigens noem ik irl het forum nooit, tenzij het mensen zijn die ook op dit forum zitten. Maar ik zeg wel gewoon dat ik mensen via het forum heb ontmoet, al zeg ik uit gemak maar "via internet" omdat ik anders moet uitleggen dat ik idd geen scholier meer ben maar dat ik er gewoon ben blijven hangen, en nee, dat ik toen eigenlijk ook al student was en ja, dat eigenlijk te oud ben om nog te forumen en ja, dat ik een leven zou moeten zoeken, dus vandaar.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ik schaam me dus wel een beetje voor het forumgebeuren, maar dat komt meer doordat het gewoon nogal triest klinkt, niet omdat dat het ook is. In elk geval niet in mijn geval
Dit ja


En ik forum op geel, en de saaitopics hou ik de laatste tijd wat minder bij.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 21:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Met meets misbruik Martin nog wel eens (dat klinkt fout!) en dat weet ie zelf niet eens Sorry Martin! Als een vriend vraagt waar ik was, en ik zeg 'in Utrecht' en hij vraagt door, maak ik er wel eens van dat ik met een vriend had afgesproken. Martin. 'Die is ook naar onze voorstellingen komen kijken in Eindhoven!'


Dat is niet erg hoor. Ik heb (serieus) ook wel eens tegen mijn omgeving gezegd dat ik met Minke heb afgesproken ("jeweetwel, die van de academie voor drama, ik ga vaker naar haar voorstellingen kijken"). Dus sorry terug!
Ik zeg ook wel vaker dat ik met een groepje vrienden naar Utrecht ga als er een meet is ofzo. En sommige mensen in mijn omgeving weten wel dat dat forummensen zijn. Overigens beschouw ik een aantal mensen hier wel als "echte" vrienden, ondanks dat ik ze maar sporadisch zie.

Verder vertel ik niet vaak over het forum omdat sommige mensen omgang via het internet niet echt snappen, hoewel dat met de opkomst van hyves e.d. wel minder is geworden.

Ik forum wit, omdat het de standaardinstelling is En in de collegezaal of in de studieruimtes valt wit minder op. Ik zit ook vaak te forumen op mijn telefoon, in de trein ofzo.
De saaireeks is wel leuk, maar als ik meer dan drie pagina's heb gemist sla ik het gewoon over.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-02-2010, 21:41
Verwijderd
Haha, gaaf dat jij dat ook wel eens doet
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 21:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja, typisch.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 22:34
Verwijderd
Congrats Jon!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 10:29
Verwijderd
Gefeliciteerd forum!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 10:33
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline


Hooray!
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 10:39
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik forum sinds 2003 op een geel forum waar alleen mijn vriend van weet. Oh, hij zit ook hier op het forum en heeft welgeteld 1 post.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 16:53
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oh en heel belangrijk, ik heb op het forum ook al een echt vriendje Maar die kende ik al voor het forum (A)
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 16:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lief forum,

Gefeliciteerd! Ik bezoek je nu al 7 jaar met flinke regelmaat en je hebt me zien opgroeien van onzeker pubertje naar heartbroken emootje tot sterke,no-nonsense, ass-kicking biaatch.
Ik heb veel van je geleerd en ook door jou een hoop níet geleerd (waarom leren voor school als je kunt forumen eh?). Ik heb een studie + zeer relaxte kamer aan jou te danken en ook dankzij jou is de groep mensen waarmee ik bier kan zuipen weer wat vergroot.
Bedankt forum en op naar de volgende 10 jaar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 22:49
Verwijderd
alweer sinds begin 2002 (lezend) mijn gele forum <3
heeft mij een ex, een fotoliefhebberij, een gedichten-lees-fetish, bergje vage toffe kennissen, en altijd vrolijkheid opgeleverd.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 08:08
Verwijderd
Als iedereen even noemt wie zijn/haar ex is.

Nou, ik forum wit, want het forum is wit. Het leest ook prettiger. En de huidige gele versie is lelijk en nep. Kom hier niet zo vaak meer. Was vroeger verslaafd. Heb ooit een spamtopic gestart en daaraan een privéforumpje overgehouden met een vaste kring mensies. En de saaireeks ooit gestart. Ennem ik schaam me niet voor het forum. Ennnem ik zit al 5 jaar en 8 maanden en 2 weken op het forum.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 08:20
Verwijderd
Gefeliciteerd lief forum!

Ik zit hier nog helemaal niet zo erg lang, en heb nog nooit een forummer gemeet; alleen Nanuq gebeld toen ze nog als Rivka* door het leven ging. Het forum staat bij mij op geel, want dat is een mooie kleur. Het is alleen moeilijker om naar iemands profiel te gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Als iedereen even noemt wie zijn/haar ex is.
Tegenwoordig heet ie horse pills (zonder de spatie ertussen) maar hij is hier ook al eeuwen niet meer geweest.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 10:03
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Zowieso is mijn ex het was heel kort en ze is hier maar heel effe gewest.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 10:50
Micky
Avatar van Micky
Micky is offline
Wuhuuuu! 10 jaar alweer. Die koekjes in de eerste post zagen er lekker uit btw ;-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.