Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2012, 11:14
Pieterdehoog
Pieterdehoog is offline
Kregen jullie als kind van je ouders weleens klappen? Ik heb het dan echt over billenkoek. Ikzelf kreeg van mijn ouders soms weleens als ik stout was geweest een pak voor mijn broek. Als ik iets heel ergs had gedaan zelf op mijn blote kont.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2012, 11:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Deze past beter op de kantine dan op lichaam en gezondheid dus ik verplaats hem even.

OT: ik krijg van m'n vader wel eens een draai om m'n oren en m'n moeder kneep in m'n arm als ik niet luisterde. Ik ben gelukkig nooit geslagen. zus heeft het zwaarder gehad
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 12:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Topic opgeruimd.

OT: Ik ben vroeger wel eens geslagen ja, door mijn moeder meestal. Die sloeg me gewoon met haar hand, wel zo hard dat haar handafdruk op mijn bil/been stond natuurlijk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 12:32
Pieterdehoog
Pieterdehoog is offline
Maar is er dan niemand die er ervaringen nee heeft? Kan het me bijna niet voorstellen..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 12:35
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Maar is er dan niemand die er ervaringen nee heeft? Kan het me bijna niet voorstellen..
Wat staat hier?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 12:36
Pieterdehoog
Pieterdehoog is offline
nee = mee
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 12:39
Verwijderd
Nou als je de forumbazinnen niemand noemt

ik het er ook ervaring mee.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 12:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb er geen ervaring mee. Hoogstens eens een draai om m'n oren gehad.

@TS: waarom wil je alleen dingen weten over billenkoek? De corrigerende tik is meer dan alleen dat toch?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 12:43
Pieterdehoog
Pieterdehoog is offline
@Lusi wat voor ervaringen dan?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 12:44
Verwijderd
Ja eh wat voor ervaringen? Wat is je vraag?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 12:46
Pieterdehoog
Pieterdehoog is offline
het gaat erover of je vroeger als kind van je ouders weleens billenkoek hebt gehad
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 12:48
Verwijderd
En daarop was het antwoord ja en aangezien het onduidelijk is wat je verder dan zou willen weten, vraag ik daar maar eens naar. Het spreekt redelijk voor zich.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 12:57
Verwijderd
nee, als ik als kind stout was moest ik me gaan vervelen in de gang, en als puber kreeg ik gewoon een preek.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 13:12
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Mijn vader sloeg nooit, behalve soms een duwtje of een tikje als een van ons zat te klieren, gewoon zoals alle ouders dat doen. Mijn moeder deelde wel regelmatig gerichte klappen uit, meestal met een schoen of zo'n stok voor de luchtroosters. Vaak begreep ik eigenlijk niet eens waarom. Wat jij bedoelt, duidelijk als straf, niet echt; als ik stout was werd me verteld wat ik fout deed en moest ik op de gang erover nadenken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 13:33
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
mijn ouders gaven me vroeger wel eens een lel maar ik was niet zo vervelend als little phoebe dus het viel mee bij mij.
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 13:36
Verwijderd
Ik moest even denken aan Au Au Papa van Teeuwen en Smeenk, geachte heer topicstarter.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 13:50
Pieterdehoog
Pieterdehoog is offline
ken ik niet
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 14:11
Verwijderd
(T:)Pappa? Pappa?
Hoi pappa. Ben je eindelijk thuis.
Ik heb de hele nacht op je gewacht pappa. hm...Ik moet de laatste tijd weer zoveel denken aan vroeger pappie.
Weet je nog vroeger pappie? Ons geheimpje?
Weet je nog wat je deed als ik stout was pappa. Hmmm, dan trok je m'n broekje naar beneden en dan kreeg ik een pak voor mijn billen.
Ik voel me zo stout vanavond pappa. Ik voel me zo stout
En ik wil het niet langer verzwijgen pappa, ik wil dat de hele wereld het hoort.
Ik zal het voor je zingen pappa. Op de televisie, bij Kinderen voor Kinderen.

Mijn vader heeft een hele grote penis,
mijn vader heeft een hele grote pik.
En als mijn moeder weg en hij alleen is,
Dan wil die maar één ding en dat ben ik.
En ik zeg:
(S+T:)Au au pappa dat doet pijn. (S:)Dat doet pijn
(S+T:)Au au pappa 'tis te klein. (S:)'tis te klein. (T:)whooooh
(S+T:)Au au pappa dat doet pijn. (S:)hmmm dat doet pijn
(S+T:)Au au pappa, toch vind ik het wel een beetje fijn
(S+T:)Au pappa dat doet pijn. (S:)Ja dat doet pijn...(T:)come on.
(S+T:)Au au pappa tis te klein. (T:)whhhooooohhhh tis te klein!!
(S+T:)Au au pappa dat doet pijn. (S:)Dat doet pijn
(S+T:)Au au pappa, toch vind ik het wel een beetje fijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-06-2012, 14:12
Pieterdehoog
Pieterdehoog is offline
En van welke zieke artiest is dat?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 14:14
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
En van welke zieke artiest is dat?
Ah joh, een beetje humor mag wel, en hoe kun je dit nu niet kennen?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 14:52
Pieterdehoog
Pieterdehoog is offline
Maar zijn er nog mensen die echt ervaring hebben met billenkoek thuis?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 14:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Waarom wil je alleen dingen weten over billenkoek? De corrigerende tik is meer dan alleen dat toch?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 14:58
Pieterdehoog
Pieterdehoog is offline
Ik heb de titel verkeerd gekozen, maar het gaat me om billenkoek. Ik heb daar zelf veel negatieve ervaringen mee en ben benieuwd of anderen die ook hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 15:37
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nee, geen ervaring mee.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 15:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb de titel verkeerd gekozen, maar het gaat me om billenkoek. Ik heb daar zelf veel negatieve ervaringen mee en ben benieuwd of anderen die ook hebben.
Ik dacht dat je er vanwege je opleiding onderzoek naar deed.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2012, 15:39
Pieterdehoog
Pieterdehoog is offline
Dat doe ik ook, maar daarnaast ben ik er ook vanwege vermelde redenen persoonlijk in geïnteresseerd; vandaar dit topic.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Maar zijn er nog mensen die echt ervaring hebben met billenkoek thuis?
Je vraagt het in je openingspost al, het heeft geen zin om het na elke vijf replies opnieuw te vragen en het komt drammerig over om dat te doen. Mensen die je topic openen, lezen je openingspost toch wel, en mensen die je topic niet openen, lezen die andere berichten ook niet.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 16:30
JaspervandeWeg
JaspervandeWeg is offline
Ik kreeg vroeger regelmatig ervan langs van mijn moeder! als ik stout was geweest was het altijd: over de knie. broek en onderbroek naar beneden en een flinke slagenregen op de blote bibs. vond het toen wel erg, maar ben er geen slechter mens van geworden. Ben nu 18 en niet agressiever ofzo dan anderen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 16:40
Verwijderd
Nee, nooit billenkoek gehad voor zover ik mij kan herinneren. Maar als ik het wel heb gehad, dan kon ik het mij denk ik wel herinneren. Wel eens een tikje gehad, maar verder ook niks.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 16:43
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik kreeg vroeger regelmatig ervan langs van mijn moeder! als ik stout was geweest was het altijd: over de knie. broek en onderbroek naar beneden en een flinke slagenregen op de blote bibs. vond het toen wel erg, maar ben er geen slechter mens van geworden.
Geen slechter mens dan wie, vraag ik me altijd af als mensen dit zeggen.

Trouwens, ben jij Pieter de Hoog?

Verder: nee, daar heb ik geen ervaring mee. Vanwaar je persoonlijke interesse in billenkoek? Fetisj?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 16:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik kreeg vroeger regelmatig ervan langs van mijn moeder! als ik stout was geweest was het altijd: over de knie. broek en onderbroek naar beneden en een flinke slagenregen op de blote bibs. vond het toen wel erg, maar ben er geen slechter mens van geworden. Ben nu 18 en niet agressiever ofzo dan anderen.
Doe eens niet met jezelf chatten joh.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 16:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En van welke zieke artiest is dat?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 18:29
Verwijderd
Ja, ik kreeg wel eens een flinke mep voor m'n billen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 19:16
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik snap niet zo goed dat ouders, als ze al besluiten hun kinderen te slaan, dat dan ook nog op de billen doen. Waarom die plek? Waarom niet de hand of het gezicht, of desnoods de nek? Echt, als je je kind met je handen op zijn/haar blote reet slaat en je hebt geen stijve, is er iets heel raars aan de hand.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 19:19
Verwijderd
mijn moeder slaat wel eens. alleen mijn broertje heeft wel eens klappen gehad van mijn vader, maar nooit van mijn moeder. en ik nooit van mijn vader.

en als ze boos is en ik rustig blijf, ergert mijn moeder zich en terkt zich in de haren, daar kan ik niet tegen, want dat doet pijn. 1 keer had haar daardoor geslagen ik was zo boos. omdat het veel pijn deed.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Echt, als je je kind met je handen op zijn/haar blote reet slaat en je hebt geen stijve, is er iets heel raars aan de hand.
En als je wel een stijve hebt is er niets raars aan de hand?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-06-2012, 20:03
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En als je wel een stijve hebt is er niets raars aan de hand?
Dan begrijp ik de motivatie nog. Dan ben je gewoon een vieze pedo. Maar als je zonder seksuele motieven besluit aan de blote reet van een kind te zitten, dan is er iets veel vreemders aan de hand.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet zo goed dat ouders, als ze al besluiten hun kinderen te slaan, dat dan ook nog op de billen doen. Waarom die plek? Waarom niet de hand of het gezicht, of desnoods de nek?
Ik ben ook wel eens op mijn handen gemept hoor. Als we zaten te klieren onder het eten, tikte mijn moeder snel maar effectief met haar vork op onze handen. Dat deed ook wel echt flink pijn. Verder weet ik eigenlijk niet waarom ze dat doen, ik kan me voorstellen dat het meer om het schrikeffect gaat dan om de mep zelf en dat het gezicht ook wel iets... Ik weet niet. Het lijkt op de een of andere manier grover ofzo.

Waarom zouden ze dan in het gezicht/nek of op de handen gemept moeten worden? Waarom niet op het achterwerk? Even erbij melden dat ik nooit op mjn blote billen ben geslagen. TEnminste, niet dat ik me kan herinneren.

Citaat:
En als je wel een stijve hebt is er niets raars aan de hand?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Dan begrijp ik de motivatie nog. Dan ben je gewoon een vieze pedo. Maar als je zonder seksuele motieven besluit aan de blote reet van een kind te zitten, dan is er iets veel vreemders aan de hand.
Zit je een beetje te trollen? Ik twijfel of ik het zal uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 21:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zit je een beetje te trollen? Ik twijfel of ik het zal uitleggen.
Leg maar uit. Waarom is de blote kont de beste plek om je kind geweld aan te doen?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 21:40
Verwijderd
Omdat het daar genoeg pijn doet, zeker wanneer het direct op de huid gebeurt, maar je weinig kunt beschadigen. Kindje voelt het nog een tijdje als het wil zitten, maar verder dan een rode plek komt het niet. Je slaat een kind niet in zijn gezicht want da's zo lelijk als het ook maar ietsje anders uitpakt dan gepland.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 22:04
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, het doet pijn, ook bij het zitten, het is niet zichtbaar voor de buitenwereld, en het geeft geen blijvend letsel.

Handen zijn ook wel een gewilde plek voor boze ouders/leraren, maar alleen als ze iets deden, zoals GAPPEN of FAPPEN. Dan is het meer symbolisch.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 22:07
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Omdat het daar genoeg pijn doet, zeker wanneer het direct op de huid gebeurt, maar je weinig kunt beschadigen. Kindje voelt het nog een tijdje als het wil zitten, maar verder dan een rode plek komt het niet. Je slaat een kind niet in zijn gezicht want da's zo lelijk als het ook maar ietsje anders uitpakt dan gepland.
Je slaat een kind sowieso niet, en hoeveel pijn het doet is natuurlijk afhankelijk van hoe hard je slaat.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Je slaat een kind sowieso niet, en hoeveel pijn het doet is natuurlijk afhankelijk van hoe hard je slaat.
Ja dat is heel leuk en aardig en ik zeg niet dat je kinderen moet slaan, maar leg uit waarom iemand die een kind slaat die plek uitkiest. Je vroeg, nee beveelde, dat it te leggen. Hoeveel pijn het doet is ook afhankelijk van de locatie, hoevaak je eraan herinnerd wordt (lekker op die billen willen zitten). En vooral hoeveel schade het oplevert of kan opleveren, zal de motivatie van de locatie zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 22:43
Verwijderd
Ik heb wel eens een klap gehad, was de eerste keer en de laatste keer in m'n leven dat ik m'n moeder een stom wijf noemde. Maar billenkoek vind ik vernederend en heeft ook meer een seksuele connotatie, niet dat ik er op geil maar dan liever een klap in m'n gezicht.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 22:59
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja dat is heel leuk en aardig en ik zeg niet dat je kinderen moet slaan, maar leg uit waarom iemand die een kind slaat die plek uitkiest. Je vroeg, nee beveelde, dat it te leggen.
Welnee, jij vroeg of je het uit moest leggen en ik zei ja.

Maar goed, je klinkt alsof het allemaal zo logisch is om voor die plek te kiezen. Je slaat een kind toch ook niet op z'n kut. Nou ja. Het zal wel aan mij liggen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Doe eens niet met jezelf chatten joh.


Citaat:
Ik snap niet zo goed dat ouders, als ze al besluiten hun kinderen te slaan, dat dan ook nog op de billen doen. Waarom die plek? Waarom niet de hand of het gezicht, of desnoods de nek? Echt, als je je kind met je handen op zijn/haar blote reet slaat en je hebt geen stijve, is er iets heel raars aan de hand.
Citaat:
Welnee, jij vroeg of je het uit moest leggen en ik zei ja.

Maar goed, je klinkt alsof het allemaal zo logisch is om voor die plek te kiezen. Je slaat een kind toch ook niet op z'n kut. Nou ja. Het zal wel aan mij liggen.
Ik denk dat de billen vaak worden gekozen omdat je er een flinke kets tegenaan kunt geven zonder dat er beschadiging optreedt, terwijl het tòch pijn doet. Dat komt omdat er relatief veel vet aanwezig is daaro. Het geeft een bepaalt soort pijn dat nog flink kan nabranden. Als je iemand een kets in het gezicht geeft, heb je een ander resultaat
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 23:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar billenkoek vind ik vernederend en heeft ook meer een seksuele connotatie,
Wat? Ik vind het echt totaal geen seksuele connotatie hebben. Alleen maar omdat billen een seksuele of sensuele context kennen (om het maar even zo te zeggen :')), wil dat toch niet zeggen dat het bij billenkoek -iets tussen ouder en kind- dezelfde context heeft?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 09:12
Verwijderd
Lees dan en pak niet een stukje van de quote
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 15:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Lees dan en pak n
Wat? (;d;d;d;D)

Nee srsly, wil je soms zeggen dat ik het nu gruwelijk uit zijn verband heb gerukt? Licht dan maar nader toe!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Een 'ouderwets' pak slaag; moet dat kunnen of niet?
Missy
207 23-11-2008 22:00
Flora & Fauna De wet over dier doden met tegenaanval
Rerisen Phoenix
68 18-10-2007 09:15
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen nederlands betoog corrigerende tik
admete
4 12-04-2005 13:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Je mag je eigen kind niet meer slaan?
MB
150 13-01-2005 17:18
Liefde & Relatie je kinderen slaan is slecht???
G.T.C.
67 11-06-2003 15:34
Algemene schoolzaken leerlingen een oorvijg geven???
drea
38 22-01-2003 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.