Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2005, 20:11
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Het is nu ongeveer 3 maanden uit (voor de 2e keer) tussen mijn ex en mij. In eerste instantie was er veel ruzie en onbegrip, maar nu gaat het opzich weer heel goed tussen ons. Ik kan heel goed met hem praten en we weten allebei dat het tussen ons definitief over is... verliefdheidsgevoelens zijn er niet meer.
Toch gaat het elke keer als we elkaar zien 'fout' en hebben we seks. Het is gewoon zo raar om hem als gewone vriend te zien. Ik denk er daarom over om voorlopig niet met hem af te spreken. Vandaag heb ik er een gesprek met hem over gehad. Ik vraag me af of we ooit gewoon als vrienden met elkaar om kunnen gaan. Maar hij ziet het anders: hij vindt dat we nu al gewoon als vrienden met elkaar omgaan en dat die keren dat we seks hebben gewoon gebeuren omdat we zo vertrouwd zijn met elkaar en omdat we het fijn vinden. Hij vindt dus eigenlijk dat hier niks mis mee is. Als je het allebei fijn vindt, wat maakt het dan uit? is zijn instelling.
En opzich is dat ook wel waar. Maar toch is het niet echt normaal. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.

Heeft iemand misschien hetzelfde (meegemaakt)? Hoe zijn jullie hiermee omgegaan?
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Oud 10-01-2005, 20:15
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
ja ik heb precies hetzelfde.. ik heb er ook al een soortgelijk topic over geopend. Voor mij voelt het ook heel fout. Maar ik geniet er wel van. Hij vind het heel normaal! maar ik vind dat ik er mee moet stoppen. Helemaal nu ik verliefd ben geworden op een nieuwe jongen. En die jongen mij ook leuk vind. Ik had er misschien beter eerder mee moeten stoppen. Want nu gaat hij dit niet leuk vinden. Terwijl hij ook wel bezig is met het daten van een meisje.. maja..
Het is allemaal dus wel leuk maar de problemen komen later.
Oud 10-01-2005, 20:23
Verwijderd
Geen sexrelatie met mijn ex, want ik heb nooit sex met hem gehad. Maar wel elke keer nadat ik hem zag weer met hem gezoend. Hierdoor werd het voor mij alleen maar moeilijker, ik wou nl juist over hem heen komen en dit hielp daarbij niet erg.

Ik heb toen ook voor mezelf gezegd niet meer met hem af te spreken. Ik me weer bemoeien met andere potentiele vriendjes en dit zorgde ik ervoor dat ik mijn ex weer gewoon als vriend kon zien, en dus geen gezoen meer
Oud 10-01-2005, 20:31
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Surprise schreef op 10-01-2005 @ 21:23 :
Geen sexrelatie met mijn ex, want ik heb nooit sex met hem gehad. Maar wel elke keer nadat ik hem zag weer met hem gezoend. Hierdoor werd het voor mij alleen maar moeilijker, ik wou nl juist over hem heen komen en dit hielp daarbij niet erg.

Ik heb toen ook voor mezelf gezegd niet meer met hem af te spreken. Ik me weer bemoeien met andere potentiele vriendjes en dit zorgde ik ervoor dat ik mijn ex weer gewoon als vriend kon zien, en dus geen gezoen meer
Maar het verschil is dat ik helemaal geen gevoelens meer voor hem heb die verder gaan dan vriendschap. Anders had ik het sowieso wel meteen afgekapt.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Oud 10-01-2005, 20:32
Verwijderd
daar was laatst nog een topic over.. even zoekfunctie gebruiken dus
Oud 10-01-2005, 20:47
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-01-2005 @ 21:32 :
daar was laatst nog een topic over.. even zoekfunctie gebruiken dus
Helemaal juist.
__________________
I like my new bunny suit
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #21
WolterB
499 19-12-2005 18:28
Liefde & Relatie seksrelatie met ex
*!lovelygirly!*
52 11-07-2005 23:21
Seksualiteit Sex met je ex?
suikerprinses
93 27-10-2004 22:39
Drugs & Alcohol als je 1 a 2 wietjes hebt gerookt,kan je dan nog wel dingen weten?[belangrijkedingen]
devilcat
23 14-05-2004 10:42
Liefde & Relatie hoef dr niet meer te zien
Vini-Vidi-Vici
63 23-12-2003 17:01
Liefde & Relatie sexrelatie
Vini-Vidi-Vici
15 18-10-2003 12:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.