Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2003, 20:45
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
het is dus zo, dat ik ongeveer 2 maand terug op een avond het heel erg leuk gehad heb met mijn beste vriend (gewoon strelen, zoenen, vingeren)... er is uiteindelijk bij die ene avond gebleven, al wou ik op dat moment eigenlijk wel meer...
we hebben het er verder eigenlijk niet echt meer over gehad, maar eergisteren was ik bij hem en we hebben toen (met nog 2 andere vrienden van ons) naar een fikm gekeken... nu op een bepaald mooment zaten we op zijn kamer en hij legde zich neer met zijn hoofd op mijn borsten. verder niks speciaals...
maar 's avonds dan op de chat hadden we het er dan over en dat vroeg hij ook of we nog es die 'ene avond' opnieuw konden doen... ik had er de voorbije week ook al terug aan gedacht (gewoon ja, ik dacht gewoon na over alles rond liefde van de laatste maanden) en dus zei ik 'ja'. Nu, ik wil het ook wel graag, maar ik ben bang dat er ofwel bij mij ofwel bij hem misschien meer gevoelens naarboven zullen komen... op zich heb ik daar niet veel problemen mee, maar ja, ik weet het niet... we maakten ook geen afspraak rond 'het is alleen maar voor de fun en er kan niets meer komen'... het kan best zijn dat we misschien een koppel worden, mo da's helemaal niet zeker en ik denk zelf eerder van niet...

nu, hoe dan ook, vinden jullie dat we het maar moeten doen? seks komt er niet zomaar bij, er is zelf meer kans van niet, want ik heb tot nu toe steeds geweigerd (bij mijn ex-vriendje) , dus ik ben nog maagd... maar vinden jullie dat het kan, als beste vrienden elkaar kussen/strelen/vingeren/pijpen/... ???
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 21:06
Thomas
Thomas is offline
Wat heb je te verliezen?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 21:13
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Wat heb je te verliezen?
dignity

(maar dat ligt aan je eigen principes)
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 21:13
Verwijderd
go for it.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
dignity
al ze die nog heeft
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 21:16
a new noise
a new noise is offline
ik zou mijn maagdelijk alleen weggeven aan iemand waar ik echt van hou...

maar ik ga niet oordelen over anderen; dus als jij daar je geluk in vindt, go for it inderdaad.
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 21:29
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
a new noise schreef:
ik zou mijn maagdelijk alleen weggeven aan iemand waar ik echt van hou...

maar ik ga niet oordelen over anderen; dus als jij daar je geluk in vindt, go for it inderdaad.
(Roos)

same here
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 21:30
Verwijderd
Ach, als je gewoon lekker met z'n tweeën een beetje aanrotzooit, en het heeft verder geen consequenties, waarom dan niet?

Als jullie maar alletwee goed in de gaten hebben dat het dus inderdaad spel is. Kijk, gevoelens kun je misschien niet vermijden, maar misschien ook wel. En als je dan gewoon lol hebt, waarom niet?

Ik vind dat dit weinig met waardigheid te maken heeft. Die opmerking gaat van de (niet te bewijzen) juistheid van de stelling dat je alleen met mensen seks mag hebben als je er 'van houdt'.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 21:53
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
a new noise schreef:
ik zou mijn maagdelijk alleen weggeven aan iemand waar ik echt van hou...
Dat heb ik ook. Kan het me ook niet voorstellen dat je zoiets wil doen met een normale vriend van je.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:00
Verwijderd
Als je er allebei geen kutgevoel aan overhoudt achteraf, is het Dan moet je gewoon doen waar je zin aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:10
Ruthjuh
Avatar van Ruthjuh
Ruthjuh is offline
tsjah
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:11
katje3
katje3 is offline
Wat je gehad het heb je gehad en dat kunnen ze je niet meer afpakken.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:20
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Als je er allebei geen kutgevoel aan overhoudt achteraf, is het Dan moet je gewoon doen waar je zin aan hebt.
de vraag is : hoe weet je dat 100% zeker van te voren?
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:31
Verwijderd
door het met je andere beste vriend te doen..als je er 2 hebt :/
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:40
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Wat de hell heeft dit met "dignity" te maken? Als ze zich goed voelt bij die jongen, er een speciale band mee heeft,...kan ik het me voorstellen dat ze er een leuke (relaxte) eerste keer mee beleeft.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:45
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Ja doen, als je geen gemengde gevoelens heb is het wel lijkt mij.

Maagdelijkheid verliezen hecht iedereen ontzettend veel waarde aan maar zo bijzonder vind ik het nou niet. Tis net alsof je voor het eerst in een nieuwe auto rijdt (grofgezegt). Dat gebeurd ook maar 1 keer.

Je moet uiteraard niet met alles en iedereen in bed duiken, maar zolang je jezelf er gewoon gelukkig bij voelt zou ik het doen.
__________________
biertje
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:45
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Wat de hell heeft dit met "dignity" te maken?

MISSCHIEN WEL NIX, misschien ook wel...
het is goed als mensen er eens over nadenken in ieder geval.
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:52
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
de vraag is : hoe weet je dat 100% zeker van te voren?
Heel goede vraag Ik denk dat het dan toch al niet helemaal lekker zit van te voren....
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:53
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
a new noise schreef:
MISSCHIEN WEL NIX, misschien ook wel...
het is goed als mensen er eens over nadenken in ieder geval.
mja ik beschouw geen waardigheid hebben zo: jezelf dingen aandoen of laten aandoen die je eigenlijk niet wilt...
Zoals: je pijnlijk laten ontmaagden in 5 minuten door een stinkende onbekende in een discotheek...hehe ik geef maar een voorbeeld. Maar bij dit meisje kan het best nog gezellig worden. Al moet ze dat zelf weten natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:57
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
Als je de eerste keer geen schuld gevoelens had, en je vond het fijn dan zou ik er ook voor gaan. Als je toch een goede tijd hebt dan zie ik niet in waarom niet.

En waardigheid? Je doet die handelingen toch niet met een vreemde?
__________________
=Justice to All=
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 23:05
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Justice schreef:

En waardigheid? Je doet die handelingen toch niet met een vreemde?
nee maar , puur persoonlijk, kan je nog waarde hechten aan sex en liefde
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 23:08
Verwijderd
Dat ligt aan het persoon... en bovendien hou je toch van een vriend, ookal is het niet op díe manier...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 23:22
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Dat ligt aan het persoon... en bovendien hou je toch van een vriend, ookal is het niet op díe manier...
Dat zeg ik dat het persoonlijk is....

En die 2 houden van's moet je niet echt gaan vergelijken denk ik.
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 23:25
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
Dat zeg ik dat het persoonlijk is....

En die 2 houden van's moet je niet echt gaan vergelijken denk ik.
Jah, weetik

Mjah ik vind dat je het prima kan vergelijken, het is iig niet met zomaar iemand.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 23:36
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Wat heb je te verliezen?
Naast de waardigheid (waar ikzelf geen moer om geef)...Hoe zit het met die beste vriend zelf?

Misschien verlies je die wel door de verwarde gevoelens die je er mogelijk aan overhoud...
Het is de eerste keer niet dat mensen die vroeger een koppel waren elkaar niet meer willen aankijken...
Wat als je je je beste vriend op die manier verliest?

Ik vind eigenlijk dat je de gevoelens voor elkaar eerst moet bespreken voor je hieraan begint...want zo te horen vertrouw je het zaakje niet echt
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 02:31
nattebeer
nattebeer is offline
Citaat:
framboosje schreef:
(gewoon strelen, zoenen, vingeren)... er is uiteindelijk bij die ene avond gebleven, al wou ik op dat moment eigenlijk wel meer...
Je vond het dus al gewoon, dat zoenen en strelen en je wilde eik meer dan alleen zoenen, strelen & vingeren... dan zou ik zeggen


WAAR WACHT JE OP, over maagdelijkheid hoef je geen zorgen te maken, het is meer een gedachte dan realiteit, soms is het pijnlijk, soms merk je er nix van, het is meer een gevoel dan gebeurtenis
Als ik dit zo lees zou ik ervoor gaan (alhoewel, ik ben een jongen )
maar de keus blijft aan jou...
__________________
[sex]
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 20:29
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
go for it als ik een vriendin ken die sex wil met mij doe ik het ook meteen hoor
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 20:42
Verwijderd
kvind dit best moeilijk...aan de ene kant denk ik go for it..mjah kan ook wel jullie vriendschap compleet anders maken?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 23:04
Verwijderd
gewoon neuken
!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 23:31
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
ik zou het niet doen, maar ik denk ook niet dat er een van 'mijn vriendinnen' is die erop zit te wachten om met mij het bed in te duiken...



ps. mocht dit wel het geval zijn en je leest dit; Bel me!!
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 18:10
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
ik zou mijn maagdelijk alleen weggeven aan iemand waar ik echt van hou...

maar ik ga niet oordelen over anderen; dus als jij daar je geluk in vindt, go for it inderdaad.
pff wat voor man ben jij
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 18:43
Verwijderd
Ik heb met nieuwjaars ook dingen uitgespookt met mijn beste vriend, maar dit zat er echt al aan te komen ene hele tijd...
Hij schijnt gevoelens voor mij te hebben, en ik ook wel een beetje voor hem. Probleem is alleen... dr is dus ook nergens overgepraat... ik weet ook niet wat ik hier nu mee aanmoet. Er is niks veranderd in onze vriendschap, of tussen ons twee...
Ik vindt eigenlijk dat je niet zomaar een ''sex''-relatie kunt hebben als vrienden, maar als het gebeurd en er zit verder niks aan vast en je gaat verder niet gek op hem worden... kan het wel denk ik. Het ligt er aan, in mijn geval valt het allemaal nog te bezien, ik vindt het wel voor herhaling vatbaar, hij ook wel denk ik
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 23:19
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ach, als je gewoon lekker met z'n tweeën een beetje aanrotzooit, en het heeft verder geen consequenties, waarom dan niet?

Als jullie maar alletwee goed in de gaten hebben dat het dus inderdaad spel is. Kijk, gevoelens kun je misschien niet vermijden, maar misschien ook wel. En als je dan gewoon lol hebt, waarom niet?

Ik vind dat dit weinig met waardigheid te maken heeft. Die opmerking gaat van de (niet te bewijzen) juistheid van de stelling dat je alleen met mensen seks mag hebben als je er 'van houdt'.
ZOWAAR een serieuze post

[ontopic]Ik vind het zoals jij (niet jij Wouter) het laat klinken nogal respectloos tegenover hem overkomen. (kromme zin)
Want al zegt hij dat er niks verder kan komen, hij wil het wel, en ik durf met veel zekerheid te zeggen dat hij ook een relatie zou willen.
Domweg omdat ik zo heb gedacht, en met mij 3 vrienden van me, (in dat geval "seks" met beste vriendin). En dus verwacht dat de meeste jongens dat doen.
Maar verder moet je doen wat je wil, maar ik voorzie rampspoed. Ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:49
the_man32
Avatar van the_man32
the_man32 is offline
Kan heel goed, kan je 'vriendschap' zelfs versterken.
zolang er goeie afspraken zijn gemaakt..... Meteen melden als 1 van 2 verliefd wordt bv
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 22:59
Verwijderd
Ik heb die aandrang regelmatig, moet mezelf op de vingers tikken om het niet te doen, want ik denk niet dat het je vriendschap versterkt. Dat hangt natuurlijk heel erg van jezelf en je beste vriend(in) af, maar wat 'ons' betreft denk ik dat we elkaar niet meer als vrienden zouden kunnen beschouwen. En dat is niet omdat we nou van die ongelofelijke seksbeesten zijn, maar gewoon omdat het ineens zoveel verandert. Moeilijk uit te leggen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 02:16
Booster
Avatar van Booster
Booster is offline
Ik ben het eens met Hermione;
Bottom line is dat het erg lastig uit te leggen is, maar er is toch een behoorlijke kans dat de relatie de mist in gaat.

En tja, "wat heb je te verliezen", je beste vriend dus.

Verder kan ik me prima voorstellen wat voor verlangen erbij komt kijken, maar het is gewoon niet echt verstandig.
Heb het er eens over met hem.
__________________
"Hij zit vast in het verkeer... Het geslachtsverkeer :P"
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:04
B-BoB
B-BoB is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Wat heb je te verliezen?
Een hele goede vriend!!
__________________
The Next Presidents to the world
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 15:06
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
je hebt kans dat wanneer de lol eraf is (nu is het nog spannend maar misschien over een tijdje niet meer) je niet meer met mekaar omgaat net als voor jullie sex hadden, tis maar net wat je belangrijker vind!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 18:32
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
oe damn, net brute sex gehad met beste vriendin weetje hoe f*ckin lekker
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 20:22
Bil-worst
Bil-worst is offline
hm, ik neuk net zo graag een hoertje.... een kut is een kut...
wat kan mij het nou verrotten of je haar al kent of niet!
__________________
Ik heb een schijt hekel aan mensen die met me in discussie willen!!! DUS HOU GEWOON JE KA KA KAAK!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 22:44
BELLEKE
BELLEKE is offline
Ik zit met net dezelfde vraag.. heb k gedaan met n beste vriend.. genoten.. maar volgens mij kun je dit enkel doen vanuit dezelfde intentie.. ik heb schrik meer voor hem te gaan voelen en dan ooit ontgoocheld te worden daarin.... dus let op... en thx voor alle andere raad
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 16:34
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Je "verneukt" de vriendschap.
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 17:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bil-worst schreef:
hm, ik neuk net zo graag een hoertje.... een kut is een kut...
wat kan mij het nou verrotten of je haar al kent of niet!
[IMG]http://thavirus.yo.lv/tieten.gif/IMG]
een hele typische hersenloze-mannen uitspraak! Maar goed wie ben ik om te oordelen? Wat was trouwens de functie van dat geweldige plaatje
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.