Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 01:05
Irina
Avatar van Irina
Irina is offline
Ja.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 01:18
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-08-2003 @ 00:46:
Zo'n streepje schijnt vrouwen juist wild te maken!
Bij mij is er 1 op komst heb ik ontdekt...
En dat al op je 15e?
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 07:39
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 10-08-2003 @ 01:08:
lol @ chim, cool avatar ff mijne aanpassen - fuck, i'm out kan nie inscannen
En waag het niet de mijne te gebruiken, heb 'em zelf gemaakt ja!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 10:26
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-08-2003 @ 00:32:
Je hebt een nogal vreemd ideaalbeeld. Als je graag een vriendin wil, zou ik eerst eens aan je zelfbeeld werken.

WTf heeft het met dit topic te maken

Dat plaatje ziet er echt niet uit, helemaal kaal of aders niets

Shaven, not furred
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 12:33
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-08-2003 @ 08:39:
En waag het niet de mijne te gebruiken, heb 'em zelf gemaakt ja!
course not, lol ff wat anders creatiefs dan maar
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 13:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-08-2003 @ 00:49:
Tis allebei niks Tussenin is veel mooier.
, een beetje een mixje van die 2 'kapsels' Die eerste is ook geen gezicht, kun jet net zo goed helemaal wel eraf halen, wat geen gezicht is IMHO
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
MrOizo schreef op 10-08-2003 @ 02:18:
En dat al op je 15e?
ik zeg toch dat ie op komst is . De haartjes zijn iets dikker daar.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:42
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-08-2003 @ 22:37:
ik zeg toch dat ie op komst is . De haartjes zijn iets dikker daar.
ik waag te betwijfelen of iemand dat kan schelen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 10-08-2003 @ 21:42:
ik waag te betwijfelen of iemand dat kan schelen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:53
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 22:15
Verwijderd
MrOizo wellicht
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 22:16
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
i stand corrected.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 01:11
Irina
Avatar van Irina
Irina is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 10-08-2003 @ 13:33:
course not, lol ff wat anders creatiefs dan maar
was je t wel van plan dan?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 04:18
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-08-2003 @ 22:37:
ik zeg toch dat ie op komst is . De haartjes zijn iets dikker daar.
hehe ja weet ik just kidding (en bedankt voor de extra info )

Citaat:
perseus schreef op 10-08-2003 @ 23:15:
MrOizo wellicht
Dat hangt van een aantal factoren af
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 05:02
Verwijderd
Nou word ik nieuwsgierig
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 14:30
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Zo'n streepje is inderdaad erg sexy....
Ik vind het alleen geen mooi gezicht als mannen zo heel enorm veel haar hebben, mijn zwager heeft het zelfs op zijn rug en buik zitten.. dat vind ik een beetje een vies gezicht eigenlijk.
Ik vind het sowieso oneerlijk dat mannen hun benen en oksels niet hoeven te scheren en vrouwen wel... bij mannen ziet het en net zo smerig uit als bij vrouwen, vind ik.
Maar snorrepluis en buikstreepje vind ik wel heet
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 14:37
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
nou ik verwijder mn buikstreepje altijd, vind het er niet uitzien
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 16:36
Verwijderd
Geschoren vind ik er echt niet uitzien...Bijwerken okee, maar helemaal kaal lijkt me niks...

Veel borsthaar bij een man staat ook niet, zo'n streepje schijnt wel weer koel te zijn (En ja, zoiets vind ik ook wel goed staan)

En vrouwen, iig geen (zichtbaar lang) okselhaar, en wél schaamhaar. "Zoals het hoort"
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 16:38
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
Schaamhaar is echt een achterhaald concept, vooral bij vrouwen.

Ja ik scheer me (mijn oksels trouwens ook), en ik vind vrouwen met overtollig haar echt ranzig. Nouja, niet per se die vrouwen maar dat haar.
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 00:09
Verwijderd
@ topicstarter: ik kreeg het rond mn 12e of 13e, en aangezien ik erg licht behaard ben hoef ik het nie eens bij te houden, dus over scheren moe je nie bij mij zijn.
Alleen okselhaar scheer ik als het irri wordt. Als in "het zit nie fijn meer onder mn armen" dan haal ik het wel weg.
Ik krijg een btje een streepje naar mn navel.
(tsja nie wa je een streepje noemt, want het is nog ammel blond en zacht ofzo)
maar hier zal ik nie verder op in gaan om reacties van Crystal Method te vermijden
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 12:35
Harry1984
Avatar van Harry1984
Harry1984 is offline
Ik kreeg lulhaar op me twaalfde, en me ballen scheer ik wel, dan kunnen de meisjes daar ook eens aan likken he
__________________
Maak er een feessie van!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:48
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind persoonlijk ongeschoren schaamhaar bij vrouwen
als ze niet te zwaar behaard zijn best mooi staan. Ik vind
het heel puur.
Bij oudere vrouwen vind ik het trouwens niet mooi, maar die vind
ik zoiezo niet mooi
Okselhaar bij vrouwen vind ik vies.

Bij mannen vind ik het het fijnst als ze hun haar daar beneden
een beetje bijknippen, niet scheren dus, maar ook volledig zijn gang laten gaan. Okselhaar moeten ze vanaf blijven
En zo'n streepje onder de navel vind ik zooo sexy *kwijl*.
En verder... borsthaar het liefst blond of niet.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 23:21
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-08-2003 @ 17:48:
Ik vind persoonlijk ongeschoren schaamhaar bij vrouwen
als ze niet te zwaar behaard zijn best mooi staan. Ik vind
het heel puur.
*brrrrrr*
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 23:28
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
ik kreeg het op mn 11e... Heb het nu een paar keer geknipt --> moet niet TE lang worden.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:13
Francesco
Francesco is offline
Het is me opgevallen dat steeds meer vrouwen en mannen 'kaal' door het leven gaan, en dat eventuele streepjes of driehoekjes steeds smaller cq. kleiner worden. Helemaal kaal is wat mij betreft niet nodig, al beft het wel erg lekker toch halen veel meiden tegenwoordig alles weg.

Zelf houd ik mijn haargroei al jaren goed bij - okselhaar beperk ik tot een minimum (heel kort), dat scheelt aanzienlijk qua onaangename zweetluchtjes, schaamhaar knip ik bij - eventuele wildgroei scheer ik weg. Ballen zijn kaal. Voelt zoveel lekkerder
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:07
Fjall
Avatar van Fjall
Fjall is offline
ik kreeg het rond mijn 13e denk ik. houd ik niet zo bij eerlijk gezegd.

qua scheren enzo: ik knip de schaamstreek regelmatig bij. helemaal weg vind ik niet fijn zitten. mijn okselhaar scheer ik wel helemaal weg overigens.

bij vrouwen vind ik helemaal weg wel mooi staan (en is veel praktischer, want dan krijg je geen haren in je mond tijdens het likken e.d. ), maar qua uitzicht vind ik een driehoekje het mooist of een streepje. een oerwoud vind ik zowieso verkeer, want dan blijven er veel sneller allerlei geurtjes hangen en het ziet er gewoon niet uit.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:03
Verwijderd
Citaat:
ddeftones schreef op 22-08-2003 @ 18:07:
bij vrouwen vind ik helemaal weg wel mooi staan (en is veel praktischer, want dan krijg je geen haren in je mond tijdens het likken e.d. ), maar qua uitzicht vind ik een driehoekje het mooist of een streepje. een oerwoud vind ik zowieso verkeer, want dan blijven er veel sneller allerlei geurtjes hangen en het ziet er gewoon niet uit.
Als álles weg moet om er voor te zorgen dat jij geen haren in je mond krijgt tijdens het likken, dan zit je toch echt een stukje te hoog lijkt mij... of bef jij altijd zo'n 5, 6 cm bóven de clitoris? (en daar zit bij vrijwel alle meisje toch ook schaamhaar, als ze het niet weg halen)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-08-2003 @ 21:03:
Als álles weg moet om er voor te zorgen dat jij geen haren in je mond krijgt tijdens het likken, dan zit je toch echt een stukje te hoog lijkt mij... of bef jij altijd zo'n 5, 6 cm bóven de clitoris? (en daar zit bij vrijwel alle meisje toch ook schaamhaar, als ze het niet weg halen)
misschien probeert hij de hele schaamstreek wel vacuum te zuigen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:36
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-08-2003 @ 21:03:
Als álles weg moet om er voor te zorgen dat jij geen haren in je mond krijgt tijdens het likken, dan zit je toch echt een stukje te hoog lijkt mij... of bef jij altijd zo'n 5, 6 cm bóven de clitoris? (en daar zit bij vrijwel alle meisje toch ook schaamhaar, als ze het niet weg halen)
Moppedruif, soms is het leuk om de spanning op te bouwen door niet gelijk je tong tegen de clitoris van een meisje aan te jassen.
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 23-08-2003 @ 16:36:
Moppedruif, soms is het leuk om de spanning op te bouwen door niet gelijk je tong tegen de clitoris van een meisje aan te jassen.
Ja lekker, schaamheuvel likken
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 23-08-2003 @ 16:36:
Moppedruif, soms is het leuk om de spanning op te bouwen door niet gelijk je tong tegen de clitoris van een meisje aan te jassen.
En daarom ga je over haar venusheuvel likken ofzo? Ehm... spanning opbouwen, hadden we daarvoor niet dingen bedacht als zoenen, strelen, elkaar spannende dingen toefluisteren, etcetera? Het lijkt mij vrij frustrerend als een jongen tijdenlang je venusheuvel ligt te likken; net of-ie geen verstand van anatomie heeft.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:36
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
*sjugt*

stel je eens voor dat een jongen bij je nek begint en langzaam naar beneden gaat met zoenen. Komt ie bij die venusheuvel, kan ie mooi een bokkepruik liggen zoenen.
Tijdenlang hoeft niet, lijkt me ook een beetje onzinnig.
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:49
Betsy
Betsy is offline
Citaat:
Another Way schreef op 09-08-2003 @ 16:19:
Je kan trouwens beter elk haartje er individueel uit trekken met een pincet. Kost wat tijd, maar geeft een beter effect

En to poesiefox, haar is NIET vrouwlijk (behalve dat op je hoofd dan)
pardon hoor, even een vraagje:
Als het niet vrouwelijk is, hoe komt het dan dat het op iedere vrouw groeit ?

(Als je zoiets dan toch wil zeggen, zeg dan "het is niet correct volgens de moderne modetrends voor vrouwen". Maar het is toch echt wel natuurlijk en groeit op alle vrouwen boven een bepaalde leeftijd. 12 ofzo?)

ow en nog voor de mensen die dit soort info boeiend vinden:
Ik hou het graag schoon en kort en netjes, beetje trimmen net zoals je je hoofdhaar bijhoudt, maar scheren/harsen enzo vind ik heel erg lelijk en als ik een vriend zou hebben die wil dat ik het volledig verwijder, kan ie van mij een verwijskaart krijgen naar een meisje van tien.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:50
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 23-08-2003 @ 17:36:
*sjugt*

stel je eens voor dat een jongen bij je nek begint en langzaam naar beneden gaat met zoenen. Komt ie bij die venusheuvel, kan ie mooi een bokkepruik liggen zoenen.
Tijdenlang hoeft niet, lijkt me ook een beetje onzinnig.
Ooh... dus zodat mijn vriend zo nu en dan eens twee kusjes op mjin venusheuvel wil geven uit angst dat er bij die twee kusjes een haartje zijn mond in glipt, kan ik maar beter al mijn schaamhaar afscheren en jeuk hebben en er niet uit zien.

Hee, hij kust mijn hoofd ook wel, daar groeit ook haar. Hoofd ook maar kaal dan?

Offum, mij ogen, die ook wel eens. Waar is het pincet? Ik moet mijn wimpers epileren zodat mijn vriend geen haartjes in zijn mond krijgt!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:54
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-08-2003 @ 17:50:

Offum, mij ogen, die ook wel eens. Waar is het pincet? Ik moet mijn wimpers epileren zodat mijn vriend geen haartjes in zijn mond krijgt!
Ik denk eerder dat je misschien iets minder dom moet worden. Maar dat is denk ik moeilijker dus hou het maar bij scheren
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:56
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 23-08-2003 @ 17:54:
Ik denk eerder dat je misschien iets minder dom moet worden. Maar dat is denk ik moeilijker dus hou het maar bij scheren
Ik begrijp je gewoon niet, misschien is het wel dom. Maar leg eens uit. Wat is het probleem van zo nu en dan een paar kusjes geven op korte schone haartjes? Want dat heb je nog steeds niet uitgelegd.

En ik ga me al helemaal niet scheren omdat jíj niet graag haartjes kust. Dat is al helemaal mooi. Enema Abortion beft niet graag meisjes met schaamhaar, dus ik ga me maar scheren. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:59
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
Ik zeg helemaal niet dat jij je moet scheren. Dat jij een smerig crustenwijf wil zijn moet je toch helemaal zelf weten?
Ik zal je nooit in het echt zien, laat staan dat ik in een situatie kom waarin ik merk of je fatsoenlijk geschoren bent of niet, dus eigenlijk maakt het mij geen flikker uit of je het wel of niet doet.

Ik geef alleen mijn persoonlijke voorkeur aan bij gevallen waarbij ik er wel aan blootgesteld word
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:02
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 23-08-2003 @ 17:59:
Ik zeg helemaal niet dat jij je moet scheren. Dat jij een smerig crustenwijf wil zijn moet je toch helemaal zelf weten?
Ik zal je nooit in het echt zien, laat staan dat ik in een situatie kom waarin ik merk of je fatsoenlijk geschoren bent of niet, dus eigenlijk maakt het mij geen flikker uit of je het wel of niet doet.

Ik geef alleen mijn persoonlijke voorkeur aan bij gevallen waarbij ik er wel aan blootgesteld word
Nu heb je mij nog steeds niet uitgelegd waarom. En je zei wel dat ik me moest scheren, tenzij jij 'ga je maar scheren' anders uit wilde leggen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:05
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
Waarom? Omdat ik schaamhaar onaantrekkelijk en lelijk vind! Dat leek me toch wel duidelijk?

En ik zei 'dus hou het maar bij scheren' als je moest kiezen tussen minder dom worden en scheren omdat scheren haalbaar is. Het was geen bevel of vraag ofzo.
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:07
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 23-08-2003 @ 17:59:
Ik zeg helemaal niet dat jij je moet scheren. Dat jij een smerig crustenwijf wil zijn moet je toch helemaal zelf weten?
Ik zal je nooit in het echt zien, laat staan dat ik in een situatie kom waarin ik merk of je fatsoenlijk geschoren bent of niet, dus eigenlijk maakt het mij geen flikker uit of je het wel of niet doet.

Ik geef alleen mijn persoonlijke voorkeur aan bij gevallen waarbij ik er wel aan blootgesteld word
Dat jij haren vies vindt daar, wil nog niet zeggen dat ze dat dan ook zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:08
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 23-08-2003 @ 18:05:
Waarom? Omdat ik schaamhaar onaantrekkelijk en lelijk vind! Dat leek me toch wel duidelijk?

En ik zei 'dus hou het maar bij scheren' als je moest kiezen tussen minder dom worden en scheren omdat scheren haalbaar is. Het was geen bevel of vraag ofzo.
Overigens is iemand met een andere mening dan jij niet 'dom'.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:10
Betsy
Betsy is offline
Ik geloof dat de persoon van die bovenste twee plaatjes een beetje kortzichtig is....er zijn meer mogelijkheden.
En daardoor is er...voor ieder wat wils.
Kies zelf maar.

[IMG]schaamhaar.jpg[/IMG]

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:13
Betsy
Betsy is offline
ok m'n plaatje doet het zo niet.
fuck....ik mooi zes tekeningetjes maken....
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:18
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-08-2003 @ 18:08:
Overigens is iemand met een andere mening dan jij niet 'dom'.
Ik vraag me af waar ik dat dan precies gezegd heb... Die opmerking kwam voort uit haar niet snappen van mijn replies terwijl ze toch vrij duidelijk zijn.
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Betsy schreef op 23-08-2003 @ 17:49:
pardon hoor, even een vraagje:
Als het niet vrouwelijk is, hoe komt het dan dat het op iedere vrouw groeit ?

(Als je zoiets dan toch wil zeggen, zeg dan "het is niet correct volgens de moderne modetrends voor vrouwen". Maar het is toch echt wel natuurlijk en groeit op alle vrouwen boven een bepaalde leeftijd. 12 ofzo?)

ow en nog voor de mensen die dit soort info boeiend vinden:
Ik hou het graag schoon en kort en netjes, beetje trimmen net zoals je je hoofdhaar bijhoudt, maar scheren/harsen enzo vind ik heel erg lelijk en als ik een vriend zou hebben die wil dat ik het volledig verwijder, kan ie van mij een verwijskaart krijgen naar een meisje van tien.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:14
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Jeetje wees eens modern, scheer het weg. Je wil toch geen tapijt likken?

Het jeukt NIET, en het is mooi
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 22:23
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-08-2003 @ 21:14:
Jeetje wees eens modern, scheer het weg. Je wil toch geen tapijt likken?

Het jeukt NIET, en het is mooi

Het jeukt wel, je krijgt er ontstoken haarzakjes van, en het is echt geen porem.

Kaal is voor kleuters!

Op echte mannen (en vrouwen) groeit haar!

Mits gewassen en een beetje bijgetrimd zodat het geen woekerende haardos wordt, is dat gewoon mooi, en niet vies.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-08-2003 @ 21:14:
Jeetje wees eens modern, scheer het weg. Je wil toch geen tapijt likken?

Het jeukt NIET, en het is mooi
"modern"

Ja, je zou maar ouderwets wezen met dat...hoe noemden ze dat in de middeleeuwen ook alweer... oja, schaamhaar.

Ik vind schaamhaar natuurlijk en het staat mooi, als het niet té is. En kaal is, zoals poesiefox het omschrijft, zoals een kleuter dat heeft. Lijkt me echt niks...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 09:18
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 23-08-2003 @ 17:59:
Ik zeg helemaal niet dat jij je moet scheren. Dat jij een smerig crustenwijf wil zijn moet je toch helemaal zelf weten?
Ik zal je nooit in het echt zien, laat staan dat ik in een situatie kom waarin ik merk of je fatsoenlijk geschoren bent of niet, dus eigenlijk maakt het mij geen flikker uit of je het wel of niet doet.

Ik geef alleen mijn persoonlijke voorkeur aan bij gevallen waarbij ik er wel aan blootgesteld word
je irriteert mij (en vele anderen)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 09:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-08-2003 @ 20:14:
Jeetje wees eens modern, scheer het weg. Je wil toch geen tapijt likken?

Het jeukt NIET, en het is mooi
Zeg maagdje bemoei jij je er es niet mee, alsof je ooit dichterbij zal komen dan plaatjes kijken daarvan.

[gemeen mode uit]
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Mijn haar :(
Featherbirds
20 21-10-2013 09:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Project X - Haren
Sebastien
52 28-09-2012 14:12
Psychologie Kan ik haar 'laten vallen'?
Verwijderd
7 05-11-2002 11:38
Psychologie hoe help ik haar het beste
ieniemienie
2 02-07-2002 15:17
Lichaam & Gezondheid dood haar, wat doe je eraan?
Geraldine
10 29-06-2002 18:43
Liefde & Relatie Hoe kan ik haar helpen???
ikben16
8 06-03-2002 17:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09.