Oud 14-06-2004, 11:57
anja
anja is offline
Gister tijdens het vrijen heb ik iets vreemds meegemaakt, en ik vraag me af of er andere meiden zijn die dit fenomeen ook kennen. M'n vriend was me aan het likken (jah, hoe moet ik het anders noemen?) en ik kreeg een orgasme. Nét op dat moment slaat de deur naast mijn kamer met een klap dicht vanwege de tocht. Ik schrik, en mijn orgasme stopt! Om het even plastisch uit te drukken: ik had dus een orgasme met een stuk of twee spiersamentrekkingen, en dan hield het op. Ik was echter nog wel opgewonden, en toen m'n vriend verder ging kwam ik metéén na een seconde of 2 voor een tweede keer, waarbij de samentrekkingen wél volledig doorgingen en uitdoofden.

Hebben jullie die ook al 'ns gehad, zo'n niet-volledig orgasme? Dat alles wordt stilgelegd na 1 of 2 samentrekkingen en je opwinding daarna blijft?
__________________
De meeste dromen zijn bedrog
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 12:37
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Ik heb dat wel eens gehad, maar bij mij is het dan of echt zo'n half orgasme dat eigenlijk veel minder lekker is dan normaal en dan is m'n opwinding ook gelijk een heel stuk minder, of ik blijf idd gewoon zo opgewonden dat de rest later komt.

volgens mij is dat vrij normaal hoor!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:19
carla-tje
carla-tje is offline
Ik heb het wel eens bij het randjesfietsen dat een orgasme begint maar niet wordt afgewerkt... ik noem dit zelf het "ultieme" randjesfietsen, omdat je dan én (half) klaarkomt én toch niet bent klaargekomen. Maar goed, als ik het zelf bewust wil doen lukt het niet en eindig ik meestal met een halfzacht en frustrerend orgasme.

Ben razend benieuwd of er nog meiden dit fenomeen kennen!
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:02
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Zekers. Is heel normaal. Als je net tijdens het begin van je orgasme even je aandacht ergens anders op richt is het snel klaar met de pret.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja, dat is net als wanneer je moet niesen en iemand stoot je dan aan. Dan hoeft het opeens niet meer. Maar ik ben er niet zo dol op (dat halve orgasme dan he... )
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:15
BlackVoid
BlackVoid is offline
euh... ik heb dat ook

Dan ben ik bezig met mijn vriendin en dan is er steeds meer spanning, als ik dan gewoon ontspan dan kom ik wel klaar... maar niet zo intens.. en dan kan ik gewoon weer door. Maar als ik die spanning steeds hoger laat gaan en m'n vriendin gaat ook lekker door.. dan kom ik wel volledig klaar.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
anja schreef op 14-06-2004 @ 11:57 :
likken (jah, hoe moet ik het anders noemen?)
Beffen. Je hoeft je op een anoniem forum niet te schamen...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit "Half" orgasme (meiden?)
anja
17 03-02-2005 14:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.