Oud 26-11-2016, 23:34
BaYa
BaYa is offline
Ik heb hier al eens een bericht over gepost. Maar ik heb hulp nodig.

Dus ik ben een jongen van 19 jaar uit Oost-Vlaanderen en ik heb gevoelens voor een meisje die 26 is en in North Carolina, Amerika woont. (Ze weet momenteel al dat ik 19 ben...)
Ik ken haar al 1,5 jaar op de Playstation na een paar maanden begonnen we te praten met elkaar, niet altijd alleen (dezelfde vriendengroep). Later begonnen we meer en meer te praten/gamen en ook meer alleen. We zijn heel goeie vrienden geworden, je zou bijna kunnen zeggen beste vrienden. Rond juli begon ik gevoelens voor haar te krijgen, ik kan niet stoppen met aan haar te denken. Als ik haar online zie komen word ik direct blij. Ook onze vrienden zeggen dat we veel tijd samen doorbrengen. We sturen ook altijd veel berichten naar elkaar. Overlaatst was ze (verdietig) ik probeerde haar te troosten en ze zei letterlijk "I really appreciate you being here for me. "

Ik wil zo graag zeggen dat ik gevoelens heb voor haar maar ik wil onze vriendschap niet verpesten. Wat kan ik doen voor het "te laat" is? (Voordat ze iemand anders vind) En zou ik aan iemand vragen van uit onze vriendengroep wat hij/zij erover denkt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2016, 00:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Skypen jullie ook wel eens?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-11-2016, 00:24
BaYa
BaYa is offline
Citaat:
Skypen jullie ook wel eens?
Nee, want ze gebruikt kabel en ze zit grotendeels toch online als ze thuis is op de Playstation.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2016, 00:27
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Je vraagt eigenlijk precies hetzelfde als in je vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1919372

Heb je haar inmiddels al wel eens gezien (via een video-verbinding)?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2016, 00:35
BaYa
BaYa is offline
Citaat:
Je vraagt eigenlijk precies hetzelfde als in je vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1919372

Heb je haar inmiddels al wel eens gezien (via een video-verbinding)?
Ja weet ik maar ik wou het nog eens vragen nu we een paar maanden verder zijn, en wil de mening horen van mischien andere mensen.

En nee zie vorige reactie. ^

Maar zou ik iets zeggen tegen iemand van uit onze vriendengroep wat hij/zij erover denkt.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2016, 00:43
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Heb je haar al wel gesproken via een spraakverbinding, of echt alleen maar getypte berichtjes uitgewisseld?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2016, 00:45
BaYa
BaYa is offline
Citaat:
Heb je haar al wel gesproken via een spraakverbinding, of echt alleen maar getypte berichtjes uitgewisseld?
Jajaja, we praten bijna elke dag via headset...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2016, 19:30
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Als je situatie niet veranderd is, dan blijven de adviezen ook hetzelfde.

Eerst Skypen/webcammen, dan verder zien.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2016, 11:08
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Wat is er no zo moeilijk aan cammen via skype whatsapp of facebook...

En wel online gamen maar geen social media hebben sure.. Klinkt mij als alarm
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 19:39
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
hoi, oke ik ben erg jong vergeleken met jou maar ja,
ik zou het gwn zeggen maar altijd eerst zeggen dat je het goed bedoelt, (het is een tip, hoeft niet xD)

-Raymond
Met citaat reageren
Oud 18-12-2016, 22:57
be333
be333 is offline
Op MTV is er een serie genaamd: Catfish.
Kort gezegd.
Iemand leert een ander persoon Online kennen. Praten al lang enzo beginnen gevoelens te krijgen zonder die ander persoon ooit echt gezien te hebben. maar twijfelen of die ander persoon echt is en roepen iemand zijn hulp in.
Niet alle verhalen lopen slecht af maar je leert er wel een hoop uit vind ik. Een goeie serie voor jongeren om eens te bekijken.
http://www.mtv.com/shows/catfish-the-tv-show
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 23:57
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Gewoon je gevoelens verklappen, in dit geval is dat zo laagdrempelig vanwege de verre afstand.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.