Oud 23-05-2018, 00:12
Verwijderd
Hallo allemaal,
Mijn vriendin heeft op het moment erg weinig zelfvertrouwen. Ze is 15 dus kan door de leeftijd komen, ookal lijkt dit toch niet helemaal normaal. Ze denkt dat niemand haar mag, terwijl ze best veel vrienden heeft. Ook lijkt het alsof ze zichzelf haat om alles wat ze doet. We hebben er al lang over gepraat maar we kunnen niet tot een oplossing komen, en proffesionele hulp is voor ons de laatste optie. Is er iemand die dit herkent en weet wat we kunnen doen? Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2018, 00:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat zijn voor haar dingen waar ze blij van wordt, waardoor ze zich goed voelt over zichzelf?

Een laag zelfbeeld is niet heel uniek op jullie leeftijd, maar is zeker niet gezond of prettig.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-05-2018, 11:43
ProstaatPiraat
ProstaatPiraat is offline
Misschien is ze toe aan een seksuele relatie dit kan je erg veel zelfvertrouwen even.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2018, 11:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Misschien is ze toe aan een seksuele relatie dit kan je erg veel zelfvertrouwen even.
Het lijkt mij niet gezond om al je eigenwaarde uit je (seksuele) relatie te halen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-05-2018, 12:09
Verwijderd
Waarom nemen jullie al die trolls zo serieus? Zeker als ze toch ietwat schadelijke adviezen geven?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2018, 12:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom nemen jullie al die trolls zo serieus? Zeker als ze toch ietwat schadelijke adviezen geven?
Ik heb liever dat het online staat met een reactie er op die zegt "dit is niet zo'n goed idee als jij voorstelt" dan dat het online staat zonder enige nuancering.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-05-2018, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb liever dat het online staat met een reactie er op die zegt "dit is niet zo'n goed idee als jij voorstelt" dan dat het online staat zonder enige nuancering.
Dat snap ik (en is terecht) maar waarom niet gewoon de post weghalen en waarom krijgen die trolls geen ban? Ik ben geen voorstander van veel bannen en verwijderen maar juist psychologie is een subforum waar dat misschien toch wat strenger mag
Met citaat reageren
Oud 23-05-2018, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik (en is terecht) maar waarom niet gewoon de post weghalen en waarom krijgen die trolls geen ban? Ik ben geen voorstander van veel bannen en verwijderen maar juist psychologie is een subforum waar dat misschien toch wat strenger mag
Eens.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 14:25
Gerben2001
Gerben2001 is offline
Citaat:
Hallo allemaal,
Mijn vriendin heeft op het moment erg weinig zelfvertrouwen. Ze is 15 dus kan door de leeftijd komen, ookal lijkt dit toch niet helemaal normaal. Ze denkt dat niemand haar mag, terwijl ze best veel vrienden heeft. Ook lijkt het alsof ze zichzelf haat om alles wat ze doet. We hebben er al lang over gepraat maar we kunnen niet tot een oplossing komen, en proffesionele hulp is voor ons de laatste optie. Is er iemand die dit herkent en weet wat we kunnen doen? Alvast bedankt.
Zelf had ik erg weinig zelfvertrouwen, inmiddels is dat verbetert. Ik spreek dus uit ervaring. Ik raad je vriendin aan om dit in kleine stapjes te doen, begin eerst met meer nee durven zeggen. Dat geeft een gevoel van controlle. Ook is het opzoeken van de oorzaak belangrijk zodat je daar verandering in kunt brengen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Te weinig zelfvertrouwen
bartus
5 16-08-2016 22:26
Psychologie weinig zelfvertrouwen
Ingetjuhh
20 09-08-2004 08:06
Liefde & Relatie onzeker
Sport-man
17 06-09-2002 22:23
Psychologie Zelfvertrouwen gebaseerd op goede cijfers...
Gothic
12 28-05-2002 11:54
Psychologie zelfvertrouwen
Luus'87
19 11-03-2002 02:23
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 17:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.