Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2018, 18:24
nickklomp
nickklomp is offline
Hoi,

Ik (15) ben verliefd op een meisje bij mij in de klas. Omdat bij ons op school alle uren met andere klassen zijn(slaat nergens op) zie ik haar maar een paar uur per dag. We hebben nog nooit gepraat. Ze heeft me wel terug gevolgt op insta maar volgens mij is dit bij alle jongens zo. Ik zelf ben best lelijk grote neus, hangogen, alles behalve breed en zij is "populair" in de klas.hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Laatst gewijzigd op 04-10-2018 om 19:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2018, 22:06
nickklomp
nickklomp is offline
Altijd leuk om zoveel reacties te krijgen😂
Met citaat reageren
Oud 06-10-2018, 22:17
Verwijderd
Oh nou, dan wil ik je nog wel meegeven dat er nu weinig aan te pakken valt. Zelfvertrouwen is veel aantrekkelijker dan uiterlijk; ga daar eerst maar eens aan sleutelen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2018, 08:03
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hoi,

Ik (15) ben verliefd op een meisje bij mij in de klas. Omdat bij ons op school alle uren met andere klassen zijn(slaat nergens op) zie ik haar maar een paar uur per dag. We hebben nog nooit gepraat. Ze heeft me wel terug gevolgt op insta maar volgens mij is dit bij alle jongens zo. Ik zelf ben best lelijk grote neus, hangogen, alles behalve breed en zij is "populair" in de klas.hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Probeer meer in contact te komen. Bijvoorbeeld op school en praat dan bijvoorbeeld door via Instagram. Ik raad je wel aan om face to face te praten want dat is wat persoonlijker. Dan zijn er ook emoties die je (soms) niet merkt via internet.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2018, 14:32
nickklomp
nickklomp is offline
👍 Ik ga m'n best doen. Moet effe kijken hoe ik met haar begin te praten. Uit het niets aan haar vragen aan welke sport ze doet is een beetje doorzichtig
Met citaat reageren
Oud 07-10-2018, 22:02
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
👍 Ik ga m'n best doen. Moet effe kijken hoe ik met haar begin te praten. Uit het niets aan haar vragen aan welke sport ze doet is een beetje doorzichtig
Stel je vindt het lastig om een gesprek te starten kan je ook reageren op een foto van haar. Dit kan via Instagram bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2018, 14:54
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
👍 Ik ga m'n best doen. Moet effe kijken hoe ik met haar begin te praten. Uit het niets aan haar vragen aan welke sport ze doet is een beetje doorzichtig
Miss hebben jullie iets wat jullie allebei leuk vinden: hobby, serie, sport. Kan je daarover beginnen.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 08-10-2018, 18:15
nickklomp
nickklomp is offline
👍👍
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie onderzoek naar verliefdheid
miss kittie
19 06-11-2005 15:19
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 16:38
Verhalen & Gedichten Verhaaltje: verliefdheid
Vogelvrij
8 25-11-2003 18:35
Verhalen & Gedichten Verliefd zijn is leuk
Jeroen
8 29-09-2003 11:54
Liefde & Relatie Stellingen over verliefdheid
Fatal Exception
12 09-03-2003 15:43
Liefde & Relatie Verliefdheid is eigenlijk onzin
Verwijderd
74 27-05-2002 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.