Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2013, 18:09
mltmpje
mltmpje is offline
ok mensen heb ff een vraagje, want weet niet wat ik moet doen.
kijk ik had zogenaamd al 3 dagen mijn sleutels kwijt, dat heeft voor veel problemen gezorgd denk maar aan mijn kluisjessleutel en huissleutel en mijn ouders gingen zeuren dat ik slordig ben . nou vandaag in de pauze kwamen en paar jongens uit mijn klas naar me toen en zeiden dat een meisje uit mijn klas mijn sleutels had gestolen en al 3 dagen in haar kluisje bewaarde ik had al eerder ruzie met dat meisje dus jhaa... en toen ging ik zo naar de les en ze zat te praten met haar vriendin( ZE HAD DOOR DAT IK HET WIST) en toen ging ze naar haar kluisje ze wilde het terug geven en terwijl ze dat deed ging ik snel naar mijn soort van mentor, ik vertelde hem alles en hij zei dat hij met haar zou praten . maar hij klonk niet erg hoe zou ik het zeggen of hij mij gelijk gaf.. ik ben niet zo geliefd bij hem ( hij is racistisch en dat meisje is een autochtoon) dus ik had het gevoel dat hij haar gelijk zou geven. maar dus ik weet niet wat er eigenlijk officieel moet gebeuren bij schooldiefstal?? moet ze geschorst worden ?? en heb geen idee wat ik moet doen of zegge .... kunnen jullie me helpen aub sorry voor mijn nederlands xx
Kwalijk bericht rapporteren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2013, 18:12
Verwijderd
Ja nouja schooldiefstal. Het was een relatief klein vergrijp en ondertussen heb je hem al terug gekregen. Als je echt wil kan je bij je docent/mentor/rector gaan klagen maar die zullen denk ik niet zo snel represailles uitdelen.

Ik zou het lekker laten voor wat het is en in het vervolg heel vies naar het meisje in kwestie kijken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 18:43
Vicious99
Vicious99 is offline
Gewoon doorgaan en die mentor vergeten zo snel als dat kan!

Laatst gewijzigd op 25-01-2013 om 15:37.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ja nouja schooldiefstal. Het was een relatief klein vergrijp en ondertussen heb je hem al terug gekregen. Als je echt wil kan je bij je docent/mentor/rector gaan klagen maar die zullen denk ik niet zo snel represailles uitdelen.
Dit min of meer. Leer van je fouten en move on.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 11:32
wes holleman
wes holleman is offline
Ik begrijp uit je relaas dat je je enerzijds aan de schoolregels wilt houden (niet terugpesten, geen geweld gebruiken), maar dat je anderzijds wilt dat het jou aangedane onrecht gestraft wordt. Misschien heeft het zin de leraar Maatschappijleer te vragen dit probleem in een les ter discussie te stellen. Het gaat dan niet over jouw concrete casus, maar om een probleem waarmee iedere scholier (en iedere burger) te maken heeft. In mijn blog heb ik erover geschreven:
http://www.onderwijsethiek.nl/onderw...-de-sleutelbos
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 13:10
Verwijderd
In plaats van je site te spammen is het handiger om de betreffende info gewoon hier te posten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht help help helllllp!
chantyyy
20 28-08-2007 22:51
Films, TV & Radio Films downloaden, diefstal of niet?
starslayer
48 22-02-2005 17:20
Werk, Geld & Recht beschuldigt van diefstal op het werk
Michael_oud
7 21-12-2004 08:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Voorkom diefstal!
voorkomdiefstal
2 14-07-2003 18:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.