Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2002, 17:30
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
hey hallo,
ik heb eigenlijk jullie advies een beetje nodig....

het is een redelijk lang verhaal en probeer het kort samen te vatten.....
ik ben door 2 jongens flink gebruikt zonderdat ik het wist ,nu heb ik te horen gekregen dat ''vrienden'' van me wille ''verhuren'' voor 50euro wil me het nest in ken krijgen,natuurlijk doe ik het niet ben niet een hoer ofzo,maar schrok er wel van,nu kreeg ik kort geleden te hioren dat een goede vriend van me op sterven ligt en dus dood gaat (bot aknker en gezwellen in ze heup) het word allemaal te veel voor en weet me gfeen raad voor hoe ik nu verder moet,moet ik bij die vriendengroep blijve of moet ik weg gaan......ik weet het allemaal niet meer,wille jullie me helpen aub?????

alvast bedankt!!!!!!! =xxxxxxxxxx=Janet
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2002, 18:05
punkyfish
punkyfish is offline
nou uhm... *DOOH* dat die vriendengroep zuigt! wie gaat dr nou weer een vriendin verhuren?!
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 18:09
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
van ze weggaan of maar oppervlakkig met ze bevriend blijven, want hoe kan men t nou in zn hoofd krijgen een vriendin te verhuren. Die zijn toch gek!
Jezus... Ze kunnen je beter ff steunen, je hebt wel andere dingen aan je hoofd. Probeer er maar zo veel mogelijk voor die goede vriend van je te zijn die op sterven ligt. Die heeft jou tenminste nodig en niet je lichaam om je te verhuren, als je begrijpt wat ik bedoel.

sterkte meis...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 18:14
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Als die 2 jongens je aan willen zetten tot prostitutie (want dat is waar het toch op neerkomt) lijkt het me beter om uit hun buurt te blijven zodat je zeker weet dat je verder door hen met rust gelaten wordt.
Als je tot overmaat van ramp ook nog eens te horen krijgt dat een goede vriend van je aan kanker zal overlijden kan ik me goed voorstellen dat het je allemaal te veel wordt en dat je niet meer weet hoe het verder moet. Ik kan je op dit moment alleen maar heel veel sterkte toewensen. Als je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 18:15
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
nou uhm... *DOOH* dat die vriendengroep zuigt! wie gaat dr nou weer een vriendin verhuren?!


presies hoe ziek is dat !!!

maar blijf gerust bijze
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 18:55
bakk-ster
bakk-ster is offline
nou ik zou mooi bij die groep weg gaan wie weet wat er nog allemaal ken gebeuren!!!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 19:35
*miesje*
*miesje* is offline
ik ken het wel een beetje. ik ben een poosje geleden uitgescholden voor hoer enz. hoeveel ik koste, ze gingen me geld bieden, het werd met ook veel, veel te veel, ik vertelde het niemand, maar op eens na een opmerking, barste ik in janken uit, ik was niet te stoppen. Ik ben naar mijn mentor gegaan. Heb een vol uur al jankend gepraat. Hij heeft het probleem aangepakt. Dat is nu helemaal over, en met een paar van die jongens, ben ik nu echt, echt heel goed bevriend. ik denk dat je gewoon even naar je mentor moet gaan. Hij kan je echt helpen. Ik geloofde dat nooit, maar nu wel. succes.
__________________
mg
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 21:02
B.G.G.O
B.G.G.O is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
nou uhm... *DOOH* dat die vriendengroep zuigt! wie gaat dr nou weer een vriendin verhuren?!

ik sluit me hier bij aan
__________________
take your time, hurry up...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 11:46
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
dank je jullie wel voor jullie meningen ,het heeft me erg geholpen,ik ga kijken wat ik ken doen en ga me wat afzonderen van de groep(dus niet te veel met ze omgaan) ik hoop dat dat werkt en ik hoop dat ik er bove op kom......bedankt allemaal!!!!!!
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 15:50
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Concentreer je nu alleen nog maar op die vriend van je. De rest dat komt later wel weer. Het is belangrijk dat je veel bij die enen vriend bent. Ik wens je sterkte toe.
__________________
Mooi geschreven heh?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 16:49
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
dank je wel!!!! (knuf geef)
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 20:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hey mijn neef heeft ook gezwellen in zijn heup: lympfeklierkanker. ze dachten eerst ook dat het ook in zijn botten kon zitten, maar dat is gelukkig niet het geval...

die jongens zijn gewoon klootzakken, k ben zelf ook een keer gebruikt geweest zonder dat ik er erg in had. mijn vertrouwen is hierdoor erg aangetast. probeer een niet te grote rel te schoppen, dat vergroot de verhalen etc. alleen maar meer. probeer die jongens te negeren maar praat er wel over!!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 07:05
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
ja met wie moet ik er over praten....????het is voor mij al moeilijk om het zo te doen....
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Drie is te veel
Bright Blue
14 02-07-2011 17:50
Levensbeschouwing & Filosofie Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven?
Gatara
106 21-06-2008 12:37
Verhalen & Gedichten Wie wint de verhalenwedstrijd?
Verwijderd
142 10-07-2006 11:11
Psychologie te veel op een hoop
juudjuh
3 11-08-2004 20:12
Werk, Geld & Recht Vrij vragen te veel gevraagd..
colors
18 19-09-2003 10:16
Levensbeschouwing & Filosofie Wat is te veel?
Angar D'annari
3 28-05-2002 20:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.