Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2004, 16:13
Paullovertje
Paullovertje is offline
Ik weet ff niet meer wat ik moet doen..

Mijn "verhaal" is dit:
3 Maanden geleden ofzo kwam ik in contact met een meisje. Zij had toen een vriend maar het ging niet echt goed. Ik werd verliefd op haar en zij vond me ook wel leuk. Nou ja, maar zij had toen nog haar vriend. Zij maakte het uit met haar vriend. Ik hielp hem een beetje enzo.. en ja ik begon hem steeds leuker te vinden en hij mij ook. Hij heeft dat toen ook gezegd tegen haar. Zij was super kwaad.. Maar ja toen daarna zei ze van Ik gun je al het geluk met hem.. Maar een dag daarna begon ze tegen iedereen te zeggen dat ik een snol was, zonder dat ik er zelf ook maar iets over heb kunnen zeggen. Dus op het ene moment kon ik niet meer haar praten. Dat is nu nog steeds zo..

Ondertussen heb ik een maand een relatie met die jongen. Het gaat echt kei goed en we voelen elkaar heel goed aan enzo.
Maar soms zit ik nog een beetje met m'n gedachte bij haar, omdat ik echt zo veel van haar hield. Was trouwens ook de eerste keer voor mij..

Maar ze heeft tegen iedereen zitten zeggen dat ik snel van gedachte wissel en een hoer ben enzo, terwijl ze zelf nadat ze het had uitgemaakt meteen een nieuw vriendje had.

Maar het probleem is dus.. Ik hou heel veel van mijn vriend, en wil hem ook zeker nooit meer kwijt! Het gaat echt zo goed.. Maar hoe kom ik over haar heen, dat ik me dus nix meer aantrek van haar enzo (dat ze constant over me roddelt).. Heeft dat gewoon tijd nodig of zou ik hier wat aan kunnen doen?

Thanx voor het lezen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2004, 16:17
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Dus je werd eerst verliefd op die meid en toen op die gozer?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:20
Paullovertje
Paullovertje is offline
Ja inderdaad..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 17:02
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Ik denk dat het nooit leuk is als iemand over je roddelt. Je kunt proberen je er niets van aan te trekken, maar dat is vrij lastig als het gebeurt bij mensen met wie je veel omgaat.

Misschien is het een handig idee om (toch) met haar proberen te praten. Ik begrijp haar namelijk ook wel een beetje. Als zij jou én je vriendje nogsteeds leuk vindt/vond, dan vindt ze het natuurlijk niet zo'n succes dat jullie nou allebei bezet zijn. Bovendien had ze misschien het idee dat ze iets met jou zou krijgen en is ze heel erg teleurgesteld. Als jullie er over praten, zal ze misschien wat bijdraaien en stoppen met roddelen enzo... Anders weet ik het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 18:22
Sentingua
Sentingua is offline
Mij hebben jullie misschien al ooit gezien op dit forum, mijn vriendin (de topicstarter dus) nog niet, maar omdat ik weet hoe goed ik ben geholpen op dit forum toen ik mij klote voelde zal ik proberen het verhaal wat op te helderen en jullie ook licht te bieden vanuit mijn kant van het verhaal.

Laat ik terug gaan naar de tijd dat het slecht ging tussen mij en mijn momentele ex. Ze begon bi sexuele gevoelens te krijgen. Ik merkte dat ik niet meer stond waar ik was in haar hart. De weegschaal (die overgens niet in evenwicht was) daalde nog verder in het negatieve naar haar kant. Oftewel ik gaf haar meer als ik kreeg, geen eerlijke verdeling. Helaas zag ik dat achteraf pas, de mensen om mij heen zagen dat al eerder. Uiteindelijk ben ik naar haar toe gekomen op een avond, ik bleef daar slapen. Ik wist van te voren dat het uit zou gaan dat weekend. Ze heeft het voor elkaar gekregen om er een avond en nacht omheen te draaien. De relatie is beeindigd door het feit dat ik zei 'zullen we het maar uitmaken'. Waarop ze 'dat lijkt mij wel het beste' antwoorde. Met pijn in mijn hart weggegaan dat weekend, ze wist niet of het tijdelijk was of juist voor altijd. Ze wist wel dat ze vrienden wou blijven en veel tijd voorzichzelf wou en ook geen relaties

De volgende dag op school aangekomen, kreeg ik een knuffel van haar. Ik liep als een zombie rond op school en kreeg steun van veel mensen. Maar de weegschaal begon het helemaal in het rond te tollen toen ze al zeer snel begon te fliteren met een andere kerel. Toen ik daar mijn vraagtekens bij ging zetten kreeg ik smsjes als 'je hebt mijn leven verneukt, dit vergeef ik je nooit'. Voor mij stak ze toen het 'point of no return' over. Niet lang daarna zoende ze met die jongen (het was overgens een vriend van mij) en kreeg een relatie met hem.

Ik had er geen problemen mee als mijn ex iets kreeg met een vriend van mij, zij ook niet als ik iets kreeg met een vriendin van haar zei ze. Helaas, dat liep wat anders uit als verwacht, mijn ex ging mij helemaal haten, mij uitschelden, hatelijke berichten sturen en noem het maar op. Prettig was het niet.

Haar relatie liep niet lekker, ze vroeg mij om te helpen. Natuurlijk is helpen niet zonder risico, en deze keer won het risico het spel. Ik vertelde in haar ogen iets té veel, wat bedoeld als hulp. Waarna ze mij uitmaakt voor 'leugenaar' en zo verder.

In de tussen tijd kreeg ik het gevoelens voor mijn huidige vriendin (ook een vriendin van haar). Ik kreeg een gevoel bij haar wat ik nog nooit had gehad, op een avond had ik dat aan haar verteld en besloten we rustig aan een relatie op te bouwen. Wat er goed is gegaan, we wisten al snel wat aan elkaar hadden en wisten dat we daarmee door wouden gaan en zijn een relatie begonnen. Tot op de dag van vandaag loopt deze fantastisch, zo mooi had ik nooit kunnen hopen.

Terug naar het stukje 'Haar relatie liep niet lekker....'. Voor mij ging ze toen namelijk echt voor de laatste keer over het lijntje en heb ik mijzelf geplaatst op de plek waar ik wou zijn. Ook zei merkte dit en begon het op mijn vriendin te spelen, wat tot op deze dag nog steeds doorgaat. Ik had overgens geen last meer van haar, ik probeerde enkel ook mijn koningin op de goede plaatst te krijgen. Dit probeer ik nog steeds. Zo hoort het namelijk ook.

Ik hoop dat jullie het nu wat beter snappen.
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.

Laatst gewijzigd op 21-01-2004 om 18:24.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 18:23
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Oeh, ingewikkeld, biseksualiteit Ik denk dat het gewoon wat tijd nodig heeft, over een tijdje maken jullie je er allebei vast niet meer druk om
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 08:26
Sentingua
Sentingua is offline
Nadat ik mijn verhaal uitgelegd heb helpt niemand meer?
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 09:59
Bottler
Bottler is offline
Citaat:
buzzin schreef op 24-01-2004 @ 09:26:
Nadat ik mijn verhaal uitgelegd heb helpt niemand meer?
Wil je hulp met je situatie ? Die kan ik niet geven.. Ik weet alleen dat ik niet meer een woord tegen die ex vriendin meer zou zeggen en haar zou proberen te vermijden. En tegen je houdige vriendin zeggen dat alles wat die ex tegen haar zegt van negatieve dingen leugens zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 10:30
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
poe heee.. wel ingewikkeld..

Maar volgens mij is de ex van buzzin gewoon 'verbitterd' ofzo..
Want uit het verhaal van Buzzin begrijp ik een beetje dat het toch al helemaal niet lekker liep tussen hun twee en dat het dus niet zo zeer aan Paullovertje lag dat het uitging tussen Buzzin en zijn ex..

Tja zij had iemand anders, en toen vond Buzzin ook iemand anders.. Toen liep haar relatie met die nieuwe jongen niet lekker en tegelijkertijd ziet ze dat het tussen Paullovertje en Buzzin wel goed gaat..
Dat is misschien wel pijnlijk om te zien.. misschien is ze jaloers..?

Het is makkelijk om te zeggen 'trek je er maar niks van aan', maar om dat daadwerkelijk niet te doen is erg moeilijk.
Het is natuurlijk erg vervelend als ze allerlei verhalen over jullie rondstrooit die niet waar zijn en dat ze jullie in een kwaad daglicht stelt. Maar ik zou ook zo niet weten wat je daar precies aan kunt doen. Je zou eens aan haar kunnen vragen waarom ze dat allemaal rondbazuint, maar ik krijg zo het idee dat het niet makkelijk zal worden om een redelijk gesprek met haar te voeren.

In ieder geval succes en ik denk dat je er zo wel achter komt wie je echte vrienden zijn, waar je echt iets aan hebt..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 15:18
Sentingua
Sentingua is offline
het ging mij er alleen maar om dat ik mijn verhaal kwijt kon, en mijn vriendin had het zelfde gevoel.

En met mijn ex? Daar is niet meer te praten. Die heeft zelfs al leugens over zelfmoord verzonnen.

Ik heb heel veel mensen geholpen in mijn leven, ze uit een diepe zwarte put getrokken. Maar hiermee is niet meer te praten/helpen.

Bedankt voor het lezen!
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:21
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
buzzin schreef op 24-01-2004 @ 16:18:

En met mijn ex? Daar is niet meer te praten. Die heeft zelfs al leugens over zelfmoord verzonnen.

Bedankt voor het lezen!
Ik zou zeggen; lekker negeren die ex (ook al is dat misschien niet zo makkelijk..)
Want meer kun je dan toch niet doen, als er niet met haar te praten valt.

Ze verzint dus blijkbaar van alles om jullie zwart te maken, ik denk dat andere mensen daar ook wel snel genoeg achterkomen..
Maar probeer erboven te staan.. het heeft denk ik geen zin om je te veel op te fokken daarover.
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 16:04
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
precies, zij zit fout en jullie niet. dus.. laat haar lekker zeuren, ze houdt vanzelf wel weer op. jullie hebben elkaar, en als mensen er achter komen dat je zo gelogen hebt als zij heeft gedaan dan kun je het meestal wel vergeten, wat zij dus binnenkort kan gaan doen, haar vriendschappen vergeten.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Vriend wordt gepest, wat kan ik doen?
Laiva
9 10-02-2015 10:05
Liefde & Relatie Wat kan ik doen
youdanger
2 26-12-2012 20:40
Psychologie wat moet ik doen?
koekje97
6 14-12-2011 08:28
Werk, Geld & Recht Wat kan ik doen?
Verwijderd
6 10-12-2009 20:35
De Kantine Wat kan ik doen?
Prophecy
35 04-08-2003 23:19
Liefde & Relatie Wat moet ik doen om dit te veranderen?
Verwijderd
30 06-11-2002 14:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01.