Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2009, 08:59
Verwijderd
Lambal

Heenweg gisteren was ik wel geslaagd, maar heb dan ook bijna alles op cc gereden. Terugweg (3 uur 's nachts) niet. Ik denk dat een examinator het niet leuk vindt wanneer je met 210 (echte km/u's) over de snelweg blaast, ook al rijdt er vrijwel niemand. Overigens heb ik wel keurig 80 gereden bij de wegwerkzaamheden, want dat wordt natuurlijk niet voor niets aangegeven.
Advertentie
Oud 25-04-2009, 09:16
Verwijderd
bij wegwerkzaamheden is de snelheid toch 70?? of zie ik dat verkeerd
Oud 25-04-2009, 09:32
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
bij wegwerkzaamheden is de snelheid toch 70?? of zie ik dat verkeerd
Ik hoop echt dat 't 80 is want anders zijn m'n ogen naar de kloten. Rond Eindhoven is't in elk geval overal 80!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 25-04-2009, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop echt dat 't 80 is want anders zijn m'n ogen naar de kloten. Rond Eindhoven is't in elk geval overal 80!
Naja
ik zie vaak de matrixen 70 aangeven bij wegwerkzaamheden. Bij eindhoven is het inderdaad 80....
Oud 25-04-2009, 13:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hier op de snelweg is het elke dag 90 ivm wegwerkzaamheden. En een aansluitende weg is 50. En een andere weg is 30.

Bijna mijn hele weg naar mijn werk bestaat uit wegwerkzaamheden :')
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-04-2009, 16:11
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Naja
ik zie vaak de matrixen 70 aangeven bij wegwerkzaamheden. Bij eindhoven is het inderdaad 80....
Bij Eindhoven is het volgens mij 80 omdat dat de nieuwe snelheidslimiet is?

ontopic: heb vandaag niet gereden, maar afgelopen keer (maandag geloof ik) ging het heel goed
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 25-04-2009, 23:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
nope 100 miles pure driving fun does not equal obeying the rules
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-04-2009, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Bij Eindhoven is het volgens mij 80 omdat dat de nieuwe snelheidslimiet is?

ontopic: heb vandaag niet gereden, maar afgelopen keer (maandag geloof ik) ging het heel goed
Bij Eindhoven is het tegenwoordig 80, omdat dat de nieuwe snelheidslimiet wordt, volgens mij met trajectcontrole erbij. Ernaast komt nog een snelweg, voor doorgaand verkeer ipv regionaal, waar het wel 120km/u wordt als ik het goed heb onthouden.

Voordat het 80 werd, was het overal 70 of 90km/u. Het meest gangbare wat ik ben tegengekomen bij wegwerkzaamheden op de A2 is 90km/u, met 70km/u in de nacht wanneer ze met de middenberm oid bezig zijn en er een rijstrook is afgezet.

Ontopic:
Gisteren was ik soms wel, soms niet geslaagd. Toen ik haast had, schoot ik even rechts/links/rechts voorbij wat automobilisten die niet snapten dat je op een 70 weg geen 40 moet gaan rijden en ik gok dat de examinator dat niet had kunnen waarderen.
Op de terugweg heb ik wel gewoon fatsoenlijk gereden en was ik dus ook wel geslaagd
Oud 27-04-2009, 10:02
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
gisteren zou ik niet geslaagd zijn
Oud 27-04-2009, 10:12
Verwijderd
Citaat:
gisteren zou ik niet geslaagd zijn
We willen details he!
Oud 27-04-2009, 12:01
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
m'n vriend kwam gisterenavond terug thuis na een paar dagen buitenland, en ik wou na mijn concert zsm thuis zijn
80 waar ge 70 moogt ... verder niks asociaal gedaan ofzo hoor, netjes gestopt voor voorrang-van-rechts enzo, maar dus gewoon hier en daar een kleeeeeiiiiiiiiin beetje te hard (niet in bebouwde kommen! wel 40 gereden in zone 30, maar om 9u 's avonds op zondag lopen er geen kleuters in schoolomgevingen hé)
Oud 27-04-2009, 12:04
Verwijderd
Oooh, dat zijn van die dingen die volgens mij iedere Nederlander vrij standaard doet
Oud 27-04-2009, 12:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Daarmee kun je prima slagen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-04-2009, 12:57
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Citaat:
m'n vriend kwam gisterenavond terug thuis na een paar dagen buitenland, en ik wou na mijn concert zsm thuis zijn
80 waar ge 70 moogt ... verder niks asociaal gedaan ofzo hoor, netjes gestopt voor voorrang-van-rechts enzo, maar dus gewoon hier en daar een kleeeeeiiiiiiiiin beetje te hard (niet in bebouwde kommen! wel 40 gereden in zone 30, maar om 9u 's avonds op zondag lopen er geen kleuters in schoolomgevingen hé)
Ik rijd altijd standaard 10km te hard. Doen wel meer mensen.
Mijn rij instructeur zei ooit zelfs dat ik gewoon 40km/u kon rijden waar 30 is toegestaan. Zolang je er maar geen 50 of harder gaat rijden
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Oud 27-04-2009, 15:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
40 bij 30 vind ik nogal aan de omgeving liggen.
Als het echt een plek is waar kinderen buiten spelen en zo van achter een auto kunnen opduiken, vind ik 40 not done.
Maar ik ken ook wegen die meer als een 50km ogen dan als een 30km weg. Waar je gewoon nette bermen hebt, losse fietspaden en waar alles overzichtelijk is. Daar is 40 imo minder erg.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-04-2009, 17:48
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Daarmee kun je prima slagen.
ik ga het toch niet proberen hoor
Oud 27-04-2009, 18:24
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
40 bij 30 vind ik nogal aan de omgeving liggen.
Als het echt een plek is waar kinderen buiten spelen en zo van achter een auto kunnen opduiken, vind ik 40 not done.
Maar ik ken ook wegen die meer als een 50km ogen dan als een 30km weg. Waar je gewoon nette bermen hebt, losse fietspaden en waar alles overzichtelijk is. Daar is 40 imo minder erg.
40km/h op de teller is ongeveer 35km/h op de GPS min de wettelijke correctie is ongeveer 33km/h ofzo.
Oud 28-04-2009, 06:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oh ik ga wel uit van echte kilometers. En de wettelijke correctie maakt de snelheid (en dus het gevaar) niet minder, dus met dat laatste hou ik géén rekening.

En vanaf vandaag officieel geen puntenrijbewijs meer
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-04-2009, 10:11
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Citaat:

En vanaf vandaag officieel geen puntenrijbewijs meer
Feli

Ik moet nog tot april 2010 tot ik geen puntenrijbewijs heb
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Oud 28-04-2009, 10:24
PV
PV is offline
ik dacht ze dat puntenrijbewijs voor iederéén in wilden gaan voeren?
Oud 28-04-2009, 10:28
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Citaat:
ik dacht ze dat puntenrijbewijs voor iederéén in wilden gaan voeren?
Zou helemaal niet zo erg zijn. Rijden genoeg figuren met pet op rond in hun golfje die nodig een opfris cursus mogen volgen
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Oud 28-04-2009, 20:58
Verwijderd
Vandaag wel geslaagd. Heel braaf gereden. Meteen maar de maximale belading getest. Flink wat slagwerk, drumstellen naar binnengepropt. Dan is het toch wel een log monster.
Oud 29-04-2009, 03:21
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Na het zien van een burger-KLPD auto: ja.
Oud 29-04-2009, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Na het zien van een burger-KLPD auto: ja.
dus ervoor niet, ergo: gezakt...
Oud 29-04-2009, 09:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Feli
Tnx. Helaas was het niet te zien toen ik uit de bocht vloog en spinde..
En 5 minuten later zag ik iemand exact hetzelfde doen, alleen vouwde hij zichzelf om een lantaarnpaal.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-04-2009, 09:11
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
dus ervoor niet, ergo: gezakt...
Tja, moeten ze de snelheidslimieten maar verhogen.
Oud 29-04-2009, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Tja, moeten ze de snelheidslimieten maar verhogen.
Tja. Ik vind het wel goed zo. Want met mijn Berlingo, zal ik nu zelden nog de max snelheid overschrijden....
Oud 29-04-2009, 10:32
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Tnx. Helaas was het niet te zien toen ik uit de bocht vloog en spinde..
En 5 minuten later zag ik iemand exact hetzelfde doen, alleen vouwde hij zichzelf om een lantaarnpaal.
wow what happened??
Oud 29-04-2009, 12:11
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Gisteren wel geslaagd.
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Oud 29-04-2009, 12:11
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Tja. Ik vind het wel goed zo. Want met mijn Berlingo, zal ik nu zelden nog de max snelheid overschrijden....
Tja, we kunnen geen rekening houden met langzame auto's. Die horen nl. op de rechterbaan thuis.
Oud 29-04-2009, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Tja, we kunnen geen rekening houden met langzame auto's. Die horen nl. op de rechterbaan thuis.
Je zult wel moeten, want ik gooi mijn berlingo er gewoon voor, als ik een vrachtwagen in ga halen. En 130 haalt hij net
Oud 29-04-2009, 16:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
godallemachtig nee, wat een fail dag

omdat mijn auto toch nog niet helemaal in orde was (kraakte nogal en de airco werd niet koud) heb ik vandaag weer met een leen auto gereden... een toyota yaris. Ik ga nog liever gewoon dood zeg

[zeikerige rantpost]
Het begint al met het gevoel dat je in een vrachtwagen rijdt, zo hoog zit je. Maaar hij is verschrikkelijk licht (voelt licht aan whatever) en dat stuurt echt niet fijn, lijkt wel een botsauto. Vervolgens koppelt dat ding verschrikkelijk, ik kon er helemaal niets van voelen, met als resultaat 5x de motor af laten slaan, dat heb ik zelfs met rijles nog NOOIT gehad!! Dan komen we bij de rem, echt niet te peilen, eerst zit er een dood stukje in, dus de eerste cm gebeuren er niets, dan trap je iets verder door sta je abrupt stil (met afgeslagen motor ), wie stelt er zoiets af? Echt wat een gevoelloze auto om in te rijden. Ik voel niets bij het koppelen/ontkoppelen, de rem is raar en hij stuurt verschrikkelijk licht, mijn wielen staan toch wel op de weg?! En dan het dashboard! Echt w-t-f ik wil mijn metertjes graag achter mijn stuur hebben, niet in het midden, oh sorry zei ik metertjes? Nee het is zo'n achterlijke digitale teller en een digitale toerenteller met stréépjes! Wijzers, ik wil wijzers hebben om naar te kijken.

Zoiets zal ik nooit aanschaffen, ga nog liever fietsen! Het onderdeel moet nog besteld worden (van de airco, dus kan gelukkig gewoon were met m'n eigen auto de weg op) en ik word gebeld als dat binnen is, als ik dan weer een auto meekrijg vráág ik wel om die 106, dat reed tenminste behoorlijk!

[/zeikerige rantpost]
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-04-2009, 16:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
wow what happened??
Kort gezegd, aquaplanning en een foute inschatting mijner zijds.
Ik reed 45 waar ik 50 mocht. Nam wel wat gas terug vanwege de bocht. Maar nog te hard er door heen gereden. In combinatie met water op het wegdek (het was droog, maar juist in die bocht bleek behoorlijk wat water te liggen, wat ik niet voorzien had) resulteerde het er in dat de auto zijn eigen weg koos en ik moest afwachten waar hij tot stilstand kwam.

En vlak daarna had iemand anders dus hetzelfde, wel ergens anders.
Maar die kwam met veel meer snelheid aanrijden naar mijn idee en gleed ook veel verder door. Daardoor knalde hij met volle vaart op een lantaarnpaal. Gelukkig voor hem met de bijrijderskant, anders was het niet best. Zijn auto was wel total-loss.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-04-2009, 16:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
@Qimm: haha. Klinkt gewoon als even wennen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-04-2009, 16:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Nou gelukkig is dat onding al weer naar z'n eigen baasje, maar hier wil ik niet eens aan wennen. Ik zeg altijd 'ik rij in alles wat 4 wielen en een motor heeft' maar dat neem ik terug (en ik heb in busjes (transporter) gereden, in veel te luxe en grote auto's, in gebakjes, in primitieve auto's (luxe?), gewone auto's, sport auto's, groot, klein, snel, langzaam, van alle gemakken voorzien (stuurbekrachtiging, abs, esp) en in basics. Nooit problemen gehad, tot dit onding) Ik heb er gewoon helemaal geen gevoel mee omdat er geen gevoel in de auto zit. Als ik aan het stuur draai verwacht ik een zekere weerstand en afhankelijk van het gewicht van de auto en of er wel of geen stuurbekrachtiging op zit is deze weerstand meer of minder, maar nooit zó minimaal. En die 106 die ik hiervoor te laan had remde véél sterker dan mijn eigen auto, maar daar was ik met een kwartier wel aan gewend.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-04-2009, 17:05
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Je zult wel moeten, want ik gooi mijn berlingo er gewoon voor, als ik een vrachtwagen in ga halen. En 130 haalt hij net
Je weet wel dat jij dan degene bent die strafbaar is? Omdat je nl. van rijstrook verwisselt?
Oud 29-04-2009, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Je weet wel dat jij dan degene bent die strafbaar is? Omdat je nl. van rijstrook verwisselt?
haha hap....

Dat zou levensgevaarlijk zijn inderdaad. Dus ik wacht tot ik de ruimte heb. Wees maar niet bang hoor...
Ik heb mijn auto, en mijn gezondheid lief. Dus ik zal hem heus niet zomaar naar links slingeren.
Oud 29-04-2009, 18:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Nou gelukkig is dat onding al weer naar z'n eigen baasje, maar hier wil ik niet eens aan wennen. Ik zeg altijd 'ik rij in alles wat 4 wielen en een motor heeft' maar dat neem ik terug (en ik heb in busjes (transporter) gereden, in veel te luxe en grote auto's, in gebakjes, in primitieve auto's (luxe?), gewone auto's, sport auto's, groot, klein, snel, langzaam, van alle gemakken voorzien (stuurbekrachtiging, abs, esp) en in basics. Nooit problemen gehad, tot dit onding) Ik heb er gewoon helemaal geen gevoel mee omdat er geen gevoel in de auto zit. Als ik aan het stuur draai verwacht ik een zekere weerstand en afhankelijk van het gewicht van de auto en of er wel of geen stuurbekrachtiging op zit is deze weerstand meer of minder, maar nooit zó minimaal. En die 106 die ik hiervoor te laan had remde véél sterker dan mijn eigen auto, maar daar was ik met een kwartier wel aan gewend.

Hahaha
Ik heb datzelfde gevoel eens gehad in een Smart. Bizar, echt een rukje aan het stuur en je stond achterstevoren. Maar toen had ik nog nooit in een andere auto gereden dan in mijn leswagen (dikke BMW) dus dat versterkte dat gevoel nogal. Echt zo'n botsauto gevoel.
Maar inmiddels heb ik zo vaak in botsauto's gereden dat ik kan zeggen dat het went
Als ik nu in de auto van mijn moeder rij, wat ik voorheen heerlijk vond rijden, erger ik me kapot aan de rem. Zo slecht is ie. Terwijl ik dat voorheen dus niet vond.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-05-2009, 06:00
Verwijderd
Het is maar goed dat het gister niet druk was op de weg...
Oud 01-05-2009, 13:28
Verwijderd
Lag je op de kant met je busje?

En Qimm:
Mooi verhaal Sowieso ... een Toyota, dat had al alarmbellen moeten doen rinkelen
Oud 01-05-2009, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Lag je op de kant met je busje?

En Qimm:
Mooi verhaal Sowieso ... een Toyota, dat had al alarmbellen moeten doen rinkelen
Neu, als wij gister in Apeldoorn 200 meter harder hadden gelopen, dan was die gek met zijn Swift, door ons orkest geploegd, ipv onze chauffeur en alle andere slachtoffers... Dus eerlijk gezegd, was ik met mijn hoofd heel ergens anders.... Nogmaals geluk dat het heeel erg rustig was.
Oud 01-05-2009, 16:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
En Qimm:
Mooi verhaal Sowieso ... een Toyota, dat had al alarmbellen moeten doen rinkelen
met een starlet kun je anders best aardig hoeken hoor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-05-2009, 17:03
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Nee.
Het lijkt wel of mensen vergeten hoe ze moeten rijden als het druk is op de weg, wat een stelletje kutmongolen heb je af en toe op de weg zitten
Maargoed, ik zou niet geslaagd zijn; rechts inhalen, rechts inhalen, rechts inhalen, rechts inhalen en nog een paar keer rechts inhalen.
Te hard rijden; ge-ijkt 133, maar is nog altijd harder dan 120, dus ook daarop gezakt
Echt jammer dat ik niet een of andere gare panda heb, dan zou ik die linksrijders wel even een tikje tegen de bumper geven zodat ze eens oprotten
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 04-05-2009, 18:09
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Nee.
Het lijkt wel of mensen vergeten hoe ze moeten rijden als het druk is op de weg, wat een stelletje kutmongolen heb je af en toe op de weg zitten
Maargoed, ik zou niet geslaagd zijn; rechts inhalen, rechts inhalen, rechts inhalen, rechts inhalen en nog een paar keer rechts inhalen.
Te hard rijden; ge-ijkt 133, maar is nog altijd harder dan 120, dus ook daarop gezakt
Echt jammer dat ik niet een of andere gare panda heb, dan zou ik die linksrijders wel even een tikje tegen de bumper geven zodat ze eens oprotten
Paar blauwe led-lampjes in de grill/bumper kan wonderen doen.
Oud 04-05-2009, 18:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Allemaal achter elkaar rijdende auto's MTpower? Of allemaal los van elkaar links rijders?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-05-2009, 23:15
PV
PV is offline
ik zat me vanmorgen vooral te ergeren aan inhalende vrachtwagens, die houden het verkeer wel zo ontzettend op. echt druk was het niet maar door die vrachtwagens ontstonden steeds opstoppinkjes.
ik denk niet dat ik geslaagd zou zijn
Oud 04-05-2009, 23:31
Verwijderd
oh wat een leuk topic zeg hier kan ik al m'n stoere motorverhalen kwijt!
Oud 05-05-2009, 07:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik weet niet of examinatoren ook letten op voertuigbeheersing in de zin van vloeiend rijden? Dan zou ik gisteren niet geslaagd zijn. Ik heb, sinds ik mijn 'nieuwe' auto heb, echt even tijd nodig om te wennen aan de auto van mijn vriend, als ik daar weer eens in rijd. De eerste paar minuten gaat het echt niet vloeiend (en veel langer heb ik gisteren niet gereden). Ik geef te veel gas bij het koppelen en rem te hard. Er ontstaan geen gevaarlijke situaties, maar echt comfortabel is het niet.
Oud 05-05-2009, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Paar blauwe led-lampjes in de grill/bumper kan wonderen doen.
Of xenon-koplampen, dat werkt ook echt prima

Gisteren zou ik wel geslaagd zijn denk ik, alhoewel ik betwijfel hoe tof een examinator het had gevonden dat ik iemand bij het invoegen inhaalde (hij voegde in met 70, ik gaf gewoon gas en voegde aan het einde van de invoegstrook in met 130). Het rare vind ik wel dat mensen niet snappen dat ze gas moeten geven bij dat soort situaties. Het is ook niet zo dat dat daar niet kan, je gaat nota bene naar beneden en het is een bijna volledig recht stuk weg.

Vanochtend zou ik op de heenweg wel geslaagd zijn. Even m'n pa weg gebracht naar z'n werk en keurig gereden. Op de terugweg denk ik dat ik niet geslaagd zou zijn. Blijkbaar krijgt de auto alle pk's en Nm's toch niet helemaal vlekkeloos op de weg als het nat is en je wegtrekt. De ESP werkt in ieder geval nog steeds Daarnaast reed ik gewoon te hard (70 waar je 50 mocht, maar er reed verder ook helemaal niks) en hoewel je dat absoluut niet merkt in deze auto, is het wel een punt waarop je zou zakken dus tja
Oud 05-05-2009, 09:50
Verwijderd
gister keurig gereden. Niet sneller dan 120, maar daar waar de A4 een 5 baans weg wordt, tussen leiden en schiphol, zakte ik als een baksteen. Ik snap serieus niet dat mensen op dat punt 80 of 90 in de middelste baan gaan rijden.

Hoewel ik het dan stiekem wel weer tof vind om met de berlingo een bmw links achter me te laten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Psychologie Leren, voor je plezier?
Se7enUp
12 21-06-2012 16:28
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 14:59
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.