Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 21:51
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
Ok, ik moet mijn profiel gaan kiezen voor volgend jaar, maar ik heb nog geen keuze gemaakt, ik twijfel alleen tussen E&M en C&M.
Wat vinden jullie nou beter aan C&M dan aan E&M en andersom?
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2002, 22:11
Verwijderd
je moet gewoon de vakken vergelijken en wat je later wil doen en welke opleiding je daarvoor nodig hebt. dit volgende is niet lullig bedoeld voor c&m'ers maar van wat ik weet kun je later meer met e&m maarja ik ben ook maar een n&g'er
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 09:47
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Als je goed in talen bent en in knutselen moet je c&m kiezen. Als je ook nog WA1,2 er bij neemt dan kun je zo ongeveer alles wat je met e&m ook kunt.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 10:13
tacidvs
tacidvs is offline
Volgens mij gaat het verschil tussen EM en CM niet om het knutselen en wiskunde, maar om de talen en economie. CM is een stuk minder saai, althans, dat stel ik me zo voor. Minder gezeur en 'leervakken'.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 10:48
Sommetje
Sommetje is offline
Kijk, als je goed in Frans en Duits bent, zou ik zeker C&M gaan doen, want dan heb je het makkelijkste profiel voor jezelf uitgezocht, maar ontbreekt dat talent bij jou, dan ben je -net zoals ik- gedoemd om E&M te doen. Dat is niet zo leuk, maar het is wel het doen.

Veel sterkte bij het maken van je keuze!!
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 13:05
euro
Avatar van euro
euro is offline
Ik ga E&M doen omdat ik echt super slecht ben in de talen, maar anders (als je daar goed in bent) is C&M natuurlijk wel handig ofzo. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je leuk vind he! Als je bijv. economie leuk vind is E&M een keuze maar als je daar niks aan vind ofzo... dan kan je beter C&M kiezen!

Het ligt dus eigenlijk gewoon aan jezelf wat je leuk vind ofzo en waar je goed in bent!

Myrthe
__________________
nein
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 14:26
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
ok ik heb het er dus nog even over gehad en ik ga C&M doen, met wiskunde a2!!! jeeeee!!! iig bedankt voor de adviezen.
er mag een slotje
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 16:11
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
ik doe ook C&M en das echt niet makkelijker ofzo.......maar ec1 en wa1 en duits1+2 en frans1+2, dus das wel moeilijk en meestal is dat bedoeld voor als je met mensen wil werken later (psychologie, pedagogische wetenschappen...). Of misschien toneel, muziek, kunst enz. erg duidelijk is dit ook niet, maar ja.......
__________________
het leven is wat jij er van maakt, en lachen maakt een hoop goed!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 16:39
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
euro schreef:
Ik ga E&M doen omdat ik echt super slecht ben in de talen, maar anders (als je daar goed in bent) is C&M natuurlijk wel handig ofzo. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je leuk vind he! Als je bijv. economie leuk vind is E&M een keuze maar als je daar niks aan vind ofzo... dan kan je beter C&M kiezen!

Het ligt dus eigenlijk gewoon aan jezelf wat je leuk vind ofzo en waar je goed in bent!

Myrthe
nou ik ben ook super slecht in talen maar ik kies toch c&m en ik heb alleen frans en geen duits duz, want als je e&m kiest moet je toch ook frans of duits??
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 16:56
Verwijderd
C&M. Heb een pest hekel aan economie ed

Ik twijfelde tussen N&G en C&M, heb toen toch N&G gedaan, kwam er na een jaar achter dat ik geen natuurkunde/scheikunde/wiskunde meer kon luchten of zien en ben overgestapt (ja, ik heb in de zomervakantie voor een jaar Frans, Duits en geschiedenis ingehaald).

Vind dit toch leuker
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:17
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
ssjpan schreef:

nou ik ben ook super slecht in talen maar ik kies toch c&m en ik heb alleen frans en geen duits duz, want als je e&m kiest moet je toch ook frans of duits??
Bij mij op school niet, misschien bij jou wel maar dat weet ik niet. Je kan het natuurlijk wel in je vrije deel kiezen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:55
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
ik ga cm doen, omdat k nix met economie ga doen du sdaar heb k nix aan..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 08:56
heumen
heumen is offline
Ik denk dat bluesummers een van de weinige mensen hier is die begrepen heeft wat de reden is om een profiel te kiezen: als je na het middelbaar onderwijs (bijvoorbeeld) een opleiding tot verpleegster wil gaan doen is het handig als je het profiel N&G kiest want anders wordt je niet toegelaten. Dit geldt voor een heleboel studies. Dus: weet je wat je later wil gaan doen--->kijk even wat voor profiel je nodig hebt. weet je niet wat je wil gaan doen--->je hebt het grote nadeel van het kiezen van profielen ontdekt.
__________________
heumpje
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:43
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:
ok ik heb het er dus nog even over gehad en ik ga C&M doen, met wiskunde a2!!! jeeeee!!! iig bedankt voor de adviezen.
er mag een slotje
Kep exactly the same..en wa2 is afschuwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maja..ieder zn talenten he
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:45
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
ssjpan schreef:
nou ik ben ook super slecht in talen maar ik kies toch c&m

= dom!!!!!!!

en ik heb alleen frans en geen duits duz, want als je e&m kiest moet je toch ook frans of duits??
Doe je eigenlijk havo of vwo? Najah anywayz, bij mij op school ist zo dat je op het VWO du1 en en fa1 krijgt (=lezen..op de havo is luisteren/spreken/schrijven verplicht)..je kan dan wel frans 2 of duits2 erbij kiezen. Maar als je C&M hebt, heb je sowieso duz du1 du2 fa1 en fa2.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:50
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
Citaat:
bloem schreef:


Kep exactly the same..en wa2 is afschuwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maja..ieder zn talenten he
wat doe je dan precies dan bij wiskunde a2?
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:47
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:


wat doe je dan precies dan bij wiskunde a2?

Tja..tis wa1 maar dan veel meer en moeilijkere dingen. Maar ja voor mensen die goed zijn in wis is het ws niet zo'n probleem, maar ik heb er echt een hekel aan. We moeten differentiëren enzow..tja ik kan het niet allemaal ter plekke opnoemen eigenlijk..kzou het anders even aan je leraar vragen ofzow.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:16
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
Citaat:
bloem schreef:


kzou het anders even aan je leraar vragen ofzow.
kijk wel even, maar bedankt
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2002, 20:15
stalkgirl
stalkgirl is offline
E&M kun je meer mee, dus als je nog niet weet wat je wilt gaan doen is dat misschien de beste keus
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:44
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
stalkgirl schreef:
E&M kun je meer mee, dus als je nog niet weet wat je wilt gaan doen is dat misschien de beste keus
Met N&T en Econmie 1,2 kun je (volgens mij) alles studeren wat je maar wil.

C&M lijkt mij een overbodig profiel. Aangezien voor talenstudies eigenlijk helemaal geen eisen worden gesteld. Als ik van oude stijl zou uit gaan. Dan kun je zonder de vereisten van bepaalde vakken gewoon talen studeren. Het is wel handig zou je in de talen examen doen, maar niet verplicht.

Ook voor lang niet alle economie studies moet je economievakken bezitten.

En sociale studies hoef ik al helemaal niet uit te leggen. Dat is voor mensen weggelegd die nergens goed in zijn

Natuutwetenschappelijke opleidingen vergen de meeste voorkennis en vereiste vakken.

Groetjes
Ben(die, aangezien hij examen heeft gedaan in alle exacte vakken op oude stijl, kan studeren wat hij wil zo'n beetje
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 13:49
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:


C&M lijkt mij een overbodig profiel. Aangezien voor talenstudies eigenlijk helemaal geen eisen worden gesteld.


En sociale studies hoef ik al helemaal niet uit te leggen. Dat is voor mensen weggelegd die nergens goed in zijn
Een lesje stijl zou voor jou anders geen kwaad kunnen.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Demon of Fire schreef:


Met N&T en Econmie 1,2 kun je (volgens mij) alles studeren wat je maar wil.

C&M lijkt mij een overbodig profiel. Aangezien voor talenstudies eigenlijk helemaal geen eisen worden gesteld. Als ik van oude stijl zou uit gaan. Dan kun je zonder de vereisten van bepaalde vakken gewoon talen studeren. Het is wel handig zou je in de talen examen doen, maar niet verplicht.

Ook voor lang niet alle economie studies moet je economievakken bezitten.

En sociale studies hoef ik al helemaal niet uit te leggen. Dat is voor mensen weggelegd die nergens goed in zijn

Natuutwetenschappelijke opleidingen vergen de meeste voorkennis en vereiste vakken.

Groetjes
Ben(die, aangezien hij examen heeft gedaan in alle exacte vakken op oude stijl, kan studeren wat hij wil zo'n beetje


En als je nou toevallig sowieso al geen exacte vakken wilt gaan studeren en een pesthekel hebt aan natuurkunde, scheikunde en wiskunde?
Ik heb N&G gedaan maar ben overgestapt omdat ik het zo ontzettend ontiegelijk saai vond...

Dit is echt een sneue post, had ik eerlijk gezegd niet van jou verwacht...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 14:26
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:
*blaat*
Ik heb er ZO'N HEKEL aan dat bijna iedereen C&M afstempelt als een kneuzeprofiel voor mensen die nergens goed in zijn!!!!!!!! Echt waar, heel veel N&G/N&T mensen vinden zichzelf superieur omdat zij zoooooooooooo veeeeeeeeeeeeel dingen moeten weten en zogenaamd zoooooveeeeeeel intelligenter zijn dan C&Mers Met C&M kan je veel meer dan alleen talen studeren, for your information.. ohwell..

Maar ik hou nog wel van je hoor
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:14
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
eeew, CM, dan heb je toch filosofie en CKV??

Gelukkig heb ik EM
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:06
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:


Een lesje stijl zou voor jou anders geen kwaad kunnen.
Meaning??

Groetjes
Ben(die benadrukt dat hij Beta is en dus zich helemaal niet interesseert in talen
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 17:15
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
Morgan schreef:




En als je nou toevallig sowieso al geen exacte vakken wilt gaan studeren en een pesthekel hebt aan natuurkunde, scheikunde en wiskunde?
Ik heb N&G gedaan maar ben overgestapt omdat ik het zo ontzettend ontiegelijk saai vond...

Dit is echt een sneue post, had ik eerlijk gezegd niet van jou verwacht...

Ik zeg niet dat het een kneuzenprofiel is. Ik vind het alleen overbodig. Talen kun je zo en zo wel studeren, dus waarom zou je er een heel profiel voor maken. Zo doe je totaal geen kennis op in wiskundige vakken. En voor bijna alle Universteitsstudies heb je minimaal wiskunde A nodig. Naja, dat is oude stijl, en zal dus wel wiskunde A 1,2 bij jullie zijn. (voor de meeste zo niet alle sociale studies zoals sociologie en psychologie etc, moet je toch echt wiskunde A 1 of 1,2 hebben)


Als je al zo vroeg moet kiezen wat je uiteindelijk dus wil worden, beperk je je ook al heel vroeg in je toekomstige keuzemogelijkheden qua studies. Je bent nog erg jong kies je een profiel en na 2 jaar kom je er achter dat je je toch wel interesseert in de economie of natuurwetenschappelijke kant. Is dat even pech hebben, beide kun je ZO EN ZO al niet meer studeren. Het enige waar je nog wel uit kunt kiezen zijn enkele studies waar ook nog eens geen wiskunde voor gevraagd moet worden.

Nou, ik kan je vertellen dat je keuze van begin af aan al zo en zo erg beperkt.

N&G met Economie 1,2 en N&T met economie 1,2 en E&M met Wi B 1,2 etc. Dat zijn de profielen die de meeste keuzemogelijkheden bieden. Want dan kun je (bijna) alles studeren. En ben je niet van begin af aan al beperkt daarin.

C&M is overbodig dus.

Groetjes
Ben(die het toch erg logische acht wat hij zegt
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:19
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
bloem schreef:


Ik heb er ZO'N HEKEL aan dat bijna iedereen C&M afstempelt als een kneuzeprofiel voor mensen die nergens goed in zijn!!!!!!!! Echt waar, heel veel N&G/N&T mensen vinden zichzelf superieur omdat zij zoooooooooooo veeeeeeeeeeeeel dingen moeten weten en zogenaamd zoooooveeeeeeel intelligenter zijn dan C&Mers Met C&M kan je veel meer dan alleen talen studeren, for your information.. ohwell..

Maar ik hou nog wel van je hoor
Ik zeg niet dat het een kneuzenprofiel is. En dat N&T en N&G mensen intelligenter zijn. Ik ben niet eens goed in talen...*eerlijk toegeef*

Ik zeg alleen dat je niet veel studies kunt volgen. Ok, jij hebt dan meer keus, want jij hebt Wi A 1,2 gekozen. Dus je kunt veel sociale opleidingen nog volgen zou je dat willen.

Maar het probleem is wel dat je in een bepaald gebied qua studies moet kijken. Opleidingen die ook maar een beetje wiskunde vergen kun je met C&M niet volgen. je keuzemogelijkheid is gewoon beperkt of je het nou leuk vind of niet.

Voor de rest zie mijn eerder stuk.

En ik hou ook van jou hoor! En jij bent een uitzondering op de regel...dat weet je toch!

Groetjes
Ben(die C&M waarschijnlijk niet eens zou kunnen halen zou hij het volgen
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:49
the tourist
the tourist is offline
[QUOTE]Demon of Fire schreef:

(voor de meeste zo niet alle sociale studies zoals sociologie en psychologie etc, moet je toch echt wiskunde A 1 of 1,2 hebben)

dat hoeft niet hoor, kan ook met A1


Als je al zo vroeg moet kiezen wat je uiteindelijk dus wil worden, beperk je je ook al heel vroeg in je toekomstige keuzemogelijkheden qua studies.
als je heel slecht in wiskunde en andere exacte vakken bent, kies je al gauw voor C&M.

N&G met Economie 1,2 en N&T met economie 1,2 en E&M met Wi B 1,2 etc. Dat zijn de profielen die de meeste keuzemogelijkheden bieden. Want dan kun je (bijna) alles studeren.
alleen dat kan je niet op alle scholen kiezen! bij mij op school krijg je alleen bij E&M ec1+2 en bij de andere profielen kan je alleen ec1 kiezen. maar als je N&G of N&T hebt en ec1 kan je geloof ik ook economie enzo gaan studeren (veel wiskunde)

Ik heb trouwens N&G, maar geen ec1, omdat ik het niet leuk vind en ik zeker weet dat ik er niks mee ga doen!!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Demon of Fire schreef:



Ik zeg niet dat het een kneuzenprofiel is. Ik vind het alleen overbodig. Talen kun je zo en zo wel studeren, dus waarom zou je er een heel profiel voor maken. Zo doe je totaal geen kennis op in wiskundige vakken. En voor bijna alle Universteitsstudies heb je minimaal wiskunde A nodig. Naja, dat is oude stijl, en zal dus wel wiskunde A 1,2 bij jullie zijn. (voor de meeste zo niet alle sociale studies zoals sociologie en psychologie etc, moet je toch echt wiskunde A 1 of 1,2 hebben)


Als je al zo vroeg moet kiezen wat je uiteindelijk dus wil worden, beperk je je ook al heel vroeg in je toekomstige keuzemogelijkheden qua studies. Je bent nog erg jong kies je een profiel en na 2 jaar kom je er achter dat je je toch wel interesseert in de economie of natuurwetenschappelijke kant. Is dat even pech hebben, beide kun je ZO EN ZO al niet meer studeren. Het enige waar je nog wel uit kunt kiezen zijn enkele studies waar ook nog eens geen wiskunde voor gevraagd moet worden.

Nou, ik kan je vertellen dat je keuze van begin af aan al zo en zo erg beperkt.

N&G met Economie 1,2 en N&T met economie 1,2 en E&M met Wi B 1,2 etc. Dat zijn de profielen die de meeste keuzemogelijkheden bieden. Want dan kun je (bijna) alles studeren. En ben je niet van begin af aan al beperkt daarin.

C&M is overbodig dus.

Groetjes
Ben(die het toch erg logische acht wat hij zegt
Je hebt sowieso wiskunde A1, daar kom je niet onderuit...

En talen kun je helemaal niet zomaar leren, bij de natuurprofielen heb je na anderhalf jaar geen enkele taal behalve engels meer en je krijgt sowieso geen spreken en luisteren - nogal een beperking voor je Frans en Duits, lijkt mij. Natuurlijk kun je het 'zo' ook wel leren, als je bereid bent het in je vrije tijd te doen. Maar dat kun je met natuurkunde e.d. ook wel, als je dat zou willen.

En er ZIJN mensen die sowieso al weten dat ze GEEN exacte vakken o.i.d. willen studeren. Nou, laat ze. C&M is alleen overbodig als je nog niet weet wat je wil studeren.

Groetjes
Morgan (die ontzettend blij is dat ze nooit van haar leven meer sneue vakken als natuurkunde hoeft te leren

Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:45
*BoArduH RuLeZ*
*BoArduH RuLeZ* is offline
ik vind C&M makkelijker en van de meeste hoor ik dat ook..alleen als je goed bent in economie en niet in talen zou ik voor E&M gaan...najah suc6 meej je keuze..
*Kuzz*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 21:29
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
weet je uberhaupt wel wat je met c&m kunt doen??? Ik doe c&m en weet dat ik er t gene mee kan doen wat ik wil gaan doen.....of PABO, of maatschappelijk werk en dienstverlening of psychologie....en je kan er ook gewoon HEAO of economische bedrijfskunde ofzo mee doen als je dat wilt.....
__________________
het leven is wat jij er van maakt, en lachen maakt een hoop goed!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 12:49
Verwijderd
C&M is vooral bedoeld voor mensen die dol zijn op taal en cultuur iets willen studeren in die richting.
Als je nergens goed in bent kom je met C&M trouwens ook niet ver.
Je moet dit profiel kiezen als je sowieso weet wat je later wilt gaan doen. Je kunt niet zoveel verschillende kanten uit, het si dus zeer gericht. Ik weet zeker dat er mensen zijn die niet een taal willen studeren maar wel bijv frans en duits nog kiezen zodat ze het later ook kunnen spreken. Trouwens, bij veel vervolgstudies is het niet verplicht maar wel erg handig ook vooral omdat er studiemateriaal in Duits ofzo is.
Trouwens warom zou taal en cultuur niet belangrijk zijn? geef mij dat maar ipv natuurkunde..

Verder weet dat veel mensen die niet wisten welk profiel ze moesten kiezen maar voor E&M kozen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 17:13
ducky
ducky is offline
Ik heb nu al bijna 3 jaar CM gedaan. Ik wist dat ik enigszins de creatieve kant op wilde en geen economie, en scheikunde, biologie hoefde ook niet zo nodig.
dus CM met als keuzevakken: Wa2 en Akd
Plannen eerst waren journalestiek of filosofie (of rockacademie), later in de vierde kwam ik erachter dat Industrieel Ontwerpen ook wel leuk is. Ik heb dus halverwege de 4e natuurkunde 1 erbij gekozen (is me goed bevallen).
Nu wil ik dus volgend jaar IO gaan doen, maar zit ik met het probleem van wiskunde B.
Als je nog niet zeker weet wat je na school wil gaan doen is het dus heel verstandig om toch NG te kiezen, want daarmee heb je zo ie zo toegangt tot de meeste studies...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 18:26
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Citaat:
ssjpan schreef:

nou ik ben ook super slecht in talen maar ik kies toch c&m en ik heb alleen frans en geen duits duz, want als je e&m kiest moet je toch ook frans of duits??
Op het havo moet je frans-1 of duits-1 in je vaste deel, op het vwo moet je frans-1 én duits-1 in je vaste deel
Als je CM kiest moet je zowel op het havo als op het vwo duits-2 en frans-2
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:10
punkyfish
punkyfish is offline
ik ga C&M doen (doe nu maatschappij-stream, 4 ath), omdat ik economie háát, het niet wil leren en het al helemaal niet wil kunnen. verder ook omdat ik de C&M-vakken 'leuker' vind. niet qua bijvakken, maar dat is bij E&M ook. ik wil filosofie of psychologie ofzoiets, maar nee, dat hebben we natuurlijk weer niet bij ons op school. toen maar bedacht maatschappijleer2 te gaan doen, kan dat alleen in havo5. jeuj. nou mag ik gezellig biologie doen. ik haat biologie.
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:12
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Smiley_Knorretje schreef:
Als je CM kiest moet je zowel op het havo als op het vwo duits-2 en frans-2
bij ons niet

als je C&M op de havo doet, hier, dan moet je kiezen tussen frans12 en duits12.
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-04-2002, 11:15
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Smiley_Knorretje schreef:


Op het havo moet je frans-1 of duits-1 in je vaste deel, op het vwo moet je frans-1 én duits-1 in je vaste deel
Als je CM kiest moet je zowel op het havo als op het vwo duits-2 en frans-2
wij hebben spaans voor vwo op school, dan moet je bij cm 2 van die 3 kiezen (fa2, du2 of sp dus)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken C&M of E&M?
novaarube
5 09-03-2017 14:36
Studeren Profielkeuze havo: C&M of E&M?!
nienny
11 05-07-2012 18:19
Algemene schoolzaken Kan je ruilen van E&M naar C&M?
Vlindertjee
16 01-04-2007 18:01
Algemene schoolzaken E&M of C&M??
Bull3tPr00f
8 09-04-2003 22:36
Algemene schoolzaken C&M+AK of E&M+DU2 ???
bram87
24 05-04-2003 12:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.