Oud 23-05-2018, 22:06
achterhoek
achterhoek is offline
heee,
ik ben verliefd op mijn voetbaltrainer. hij is 20 en ik ben 15. ik zie hem zo’n 4x in de week (2x trainen, 1x eigen wedstrijd en 1x wedstrijd van zijn team waar ik elke week ga kijken. is ons 1e elftal) en ik denk echt 24/7 aan hem. maar omdat hij mijn trainer is vind ik het ook heel ongemakkelijk en zal ik het ook nooit tegen hem vertellen. 1 iemand anders uit mijn team weet het en mijn beste vriendin maar ik ben ook bang dat hij het een keer zal gaan merken.
weet iemand wat ik het beste kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2018, 08:29
Verwijderd
Proberen niet 24/7 aan hem te denken. Afleiding zoeken dus. Gaat wel over.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 08:50
achterhoek
achterhoek is offline
ik zie hem 4x in de week.. en het denken aan hem stopt maar niet...😫
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 08:55
Verwijderd
Ja, ik had je eerste bericht echt wel gelezen. Ik snap dat je hem vaak ziet. Seizoen is (zo goed als) afgelopen, toch?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 09:05
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
ik zie hem 4x in de week.. en het denken aan hem stopt maar niet...😫
Je hoeft niet naar zijn wedstrijd te kijken he .
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 10:25
BanjoMovies
BanjoMovies is offline
Wat ik zou doen is van voetbal afgaan. Voetbal is een jongenssport. Bah
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 10:42
achterhoek
achterhoek is offline
Citaat:
Je hoeft niet naar zijn wedstrijd te kijken he .
ik kijk al 11 jaar naar zijn wedstrijd en ik vind het altijd heel leuk om te kijken en als ik ineens niet ga valt het wel heel erg op
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 10:42
achterhoek
achterhoek is offline
Citaat:
Wat ik zou doen is van voetbal afgaan. Voetbal is een jongenssport. Bah
doe normaal. voetbal is voor jongens en voor meisjes...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 10:43
achterhoek
achterhoek is offline
Citaat:
Ja, ik had je eerste bericht echt wel gelezen. Ik snap dat je hem vaak ziet. Seizoen is (zo goed als) afgelopen, toch?
klopt. nog 2 wedstrijden, voetbalkamp en kemis..😂
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 21:21
Verwijderd
Citaat:
ik kijk al 11 jaar naar zijn wedstrijd en ik vind het altijd heel leuk om te kijken en als ik ineens niet ga valt het wel heel erg op
Nee, dat valt niet op.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 21:22
Verwijderd
Citaat:
klopt. nog 2 wedstrijden, voetbalkamp en kemis..😂
Nou, precies! Kan je hem daarna mooi vergeten.

Echt doe het, want hij is niet verliefd op jou.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 21:59
achterhoek
achterhoek is offline
Citaat:
Nee, dat valt niet op.
Hoezo zou dat opvallen dan? Ik kijk al 11 jaar naar het 1e, hij voetbalt er pas 2 jaar..🙈
Met citaat reageren
Oud 25-05-2018, 09:25
Bruinepiet
Bruinepiet is offline
Neem geen advies aan van jan marijnissen hij zit immers op 60 jarige leeftijd oo een scholieren forum Daarom zou ik gewoon contact met hem blijven houden 20 en 15 is helemaal geen groot leeftijds verschill
Met citaat reageren
Oud 25-05-2018, 09:32
achterhoek
achterhoek is offline
Citaat:
Neem geen advies aan van jan marijnissen hij zit immers op 60 jarige leeftijd oo een scholieren forum Daarom zou ik gewoon contact met hem blijven houden 20 en 15 is helemaal geen groot leeftijds verschill
dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2018, 10:29
Reyndert
Reyndert is offline
Je kan hem makkelijk een keer stiekem verleiden. Vindt hij waarschijnlijk best wel geil.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2018, 10:33
achterhoek
achterhoek is offline
Citaat:
Je kan hem makkelijk een keer stiekem verleiden. Vindt hij waarschijnlijk best wel geil.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2018, 10:34
achterhoek
achterhoek is offline
Citaat:
Je kan hem makkelijk een keer stiekem verleiden. Vindt hij waarschijnlijk best wel geil.
en hoe had je bedacht dat ik dat moet gaan doen.😂
Met citaat reageren
Oud 25-05-2018, 10:36
Reyndert
Reyndert is offline
Citaat:
en hoe had je bedacht dat ik dat moet gaan doen.😂
Ik weet niet of dat je een beetje mooi bent en of je al wat rondingen hebt voor je leeftijd. Maar als je die hebt kan je hem daar mee verleiden. Bijvoorbeeld na de training ga je even met zn tweeen naar een aparte ruimte waar je hem dan een blowjob geeft.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-05-2018, 10:44
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik weet niet of dat je een beetje mooi bent en of je al wat rondingen hebt voor je leeftijd. Maar als je die hebt kan je hem daar mee verleiden. Bijvoorbeeld na de training ga je even met zn tweeen naar een aparte ruimte waar je hem dan een blowjob geeft.
Neem dit niet al te serieus. Hij is een beetje aan het trollen. En .af hiermee gaan stoppen... maak een praatje en geef hem gewoon wat aandacht. Of afstand nemen en vergeten .
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2018, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Hoezo zou dat opvallen dan? Ik kijk al 11 jaar naar het 1e, hij voetbalt er pas 2 jaar..🙈
Of nouja, misschien zal het hem iets opvallen. Maar het boeit hem niet. Het wordt niks tussen jullie.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2018, 21:54
Verwijderd
Citaat:
heee,
ik ben verliefd op mijn voetbaltrainer. hij is 20 en ik ben 15. ik zie hem zo’n 4x in de week (2x trainen, 1x eigen wedstrijd en 1x wedstrijd van zijn team waar ik elke week ga kijken. is ons 1e elftal) en ik denk echt 24/7 aan hem. maar omdat hij mijn trainer is vind ik het ook heel ongemakkelijk en zal ik het ook nooit tegen hem vertellen. 1 iemand anders uit mijn team weet het en mijn beste vriendin maar ik ben ook bang dat hij het een keer zal gaan merken.
weet iemand wat ik het beste kan doen?
Ik zou in ieder geval 3 jaar wachten met fantaseren over hem aangezien het dan sociaal acceptabel is om een relatie met hem te hebben. In die tussentijd is die verliefdheid ook wel over denk ik.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2018, 17:24
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
gezellig praatje met hem maken, zorgen dat jullie bevriend worden en zorg dat je volwassener bent dan de rest van je teammaatjes, maar doe niet anders voor dan je bent. Succes!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 10:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik ben ook een voetbalfan XD Maar vertel, waar speelt hij bij zijn wedstrijd? Waar speel jij (hopelijk niet rechtsbank ;D) misschien dat je een training met zn tweeën kan doen die bij allebei jullie posities op het veld past. Gespreksstof komt ook wel vaak omhoog tijdens een training. T is saai om niks te zeggen bij n oefening. En nog een pluspuntje: Je leert mis nog wat van de oefening ook
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 11:46
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:

Echt doe het, want hij is niet verliefd op jou.
Wat een onzin. Hoe kan jij dat nou weten?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2018, 09:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het is natuurlijk een (klein) tijdje geleden dat je met deze topic bent begonnen. Hoe gaat het nu? Is er verandering? Heb je meer advies nodig?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.