Oud 31-08-2018, 21:13
Mariekeeetpizza
Mariekeeetpizza is offline
Heyy,

Ik ben in de vakantie heel close geworden met een vriend. Alleen weet ik nou dus niet hoe het tussen ons zit, hij geeft verschillende signalen af waardoor ik het niet weet.

Hij zegt dat ie me wou zoenen maar niet wist of ik dat wel wou en hij geeft nog meer signalen over dat het wou iets zou kunnen worden tussen ons.
Maar hij zegt ook dat ie niet toe is aan een relatie en dat hij nog niet over zn ex heen is.

Heeft iemand een idee wat hij nou wilt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2018, 22:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien wil hij wel zoenen, maar geen relatie. Dat kan ook...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-09-2018, 11:58
Anoniem16
Anoniem16 is offline
Misschien vind hij je wel echt een super leuk meisje en vind hij je ook echt leuk, maar is hij nog niet helemaal klaar om weer een echte relatie te beginnen, omdat hij nog over de relatie heen moet komen die hij met zijn ex had, ik zou hem hiervoor gewoon de tijd geven! Ik denk dat hij nog niet helemaal klaar is voor meteen een nieuwe relatie, maar dat betekent niet dat hij jou geen leuk meisje vind! Hij heeft denk ik alleen wat tijd nodig. En als hij je wilt zoenen, en jij dat ook wil natuurlijk, dan is dat gewoon okee. Hij geeft ook aan dat het misschien wel iets zou kunnen worden tussen jullie, dus een super leuk meisje vind hij je zeker! Wat ik al zei, hij heeft denk ik gewoon nog een klein beetje tijd nodig voordat hij aan een nieuwe relatie wilt beginnen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2018, 15:40
Mariekeeetpizza
Mariekeeetpizza is offline
Jaa dat kan ook ik zie het nog wel even aan
Met citaat reageren
Oud 08-11-2018, 10:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Hoe is het afgelopen?
Met groeten van mn buurman en buurvrouw, Pepijn van Diggele en Hermie Post Uiterweer
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2018, 14:01
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Waarschijnlijk vind hij je wel leuk maar is die er nog gewoon niet aan toe. Wacht het nog maar gewoon ff af. En als het te lang duurt dan kan je altijd nog opzoek gaan naar iemand anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind hij me leuk?
Blurryface123
1 11-04-2018 19:37
Liefde & Relatie Vind hij me leuk?
Blurryface123
2 16-11-2017 00:11
Liefde & Relatie vind hij me leuk??
heyhoidagdoei
4 17-04-2015 15:34
Liefde & Relatie Vindt hij me leuk?
meisjexo
7 13-06-2013 16:47
Liefde & Relatie Vind hij me leuk?:$
xwebelieve
7 10-12-2012 21:02
Liefde & Relatie vind hij me leuk..?
foreveryoung16
7 13-09-2012 23:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.