Oud 11-12-2018, 21:56
nickklomp
nickklomp is offline
Hoi,

Ik ben al een tijdje verliefd op een meisje.
Ik heb nooit echt met haar gepraat( op een kort gesprek zo nu en dan na) en vandaag tijdens gym (ze zei iets en ik was zo dom om het te negeren omdat ik met iets anders bezig was) ze heeft al een vriend en ik heb geen flauw idee hoe ik dit aan moet pakken. Ik sta een beetje bekent als de "randebiel" van de school en ben ook niet echt de knapste.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2018, 22:00
Verwijderd
Het is niet netjes om in een relatie te gaan stoken. Zoek een ander.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2018, 22:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ga lekker aan jezelf werken. Wil je de randebiel van de school zijn, of zou je eigenlijk liever een andere versie van jezelf zijn?

Focus daarop.

In een relatie stoken is meestal niet zo zinvol (en in elk geval niet respectvol), maar wie weet gaat het uit en ben jij tegen die tijd een stuk zelfverzekerder. Win-win
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-12-2018, 00:02
nickklomp
nickklomp is offline
Ik ben al een andere versie van mezelf maar dit blijft nog lang rondgaan.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2018, 00:03
nickklomp
nickklomp is offline
Ik weet ook niet hoe ik gesprekken moet openen en al helemaal niet hoe ik ze gaande moet houden.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2018, 00:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet ook niet hoe ik gesprekken moet openen en al helemaal niet hoe ik ze gaande moet houden.
Ga dat lekker oefenen de komende tijd. Met iedereen, klasgenoten, meiden waar je niet verliefd op bent, kassameisjes in de buurtsuper
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-12-2018, 09:18
nickklomp
nickklomp is offline
Citaat:
Ga dat lekker oefenen de komende tijd. Met iedereen, klasgenoten, meiden waar je niet verliefd op bent, kassameisjes in de buurtsuper
weet je wat je van me vraagt? 😂
Met citaat reageren
Oud 12-12-2018, 09:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Twee maanden geleden had je dit probleem ook al en toen heb je ook wat tips gehad. Nu open je een topic met exact dezelfde vraag en dezelfde tip als die je nu van Elin3 krijgt.
Zelfde verhaal (ander meisje) als je had in het topic van de zomer met ook dezelfde tips en dezelfde problemen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2018, 09:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
weet je wat je van me vraagt? 😂
Dat vraagt inderdaad even heel veel van je. Maar weet je hoeveel dat je de rest van je leven kan opleveren?

Ga ervoor!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-12-2018, 16:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Je zal toch ergens moeten beginnen. Als je niet durft om een gesprek te beginnen met een meisje (maakt niet uit of je op dat meisje verliefd bent) dan kan je (hard gezegd) vergeten om een relatie te krijgen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2018, 10:11
Protected22
Protected22 is offline
Het is niet slim om te gaan bemoeien met de relatie van dat meisje. Zoals anderen hierboven mij gezegd hebben. Ga oefenen met gesprekken beginnen met meisjes. Wordt desnoods bevriend met wat meisjes zodat je sneller hun denkwijze kan begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2018, 11:05
Verwijderd
vreemde vraag, maar hoe lang is je haar
Met citaat reageren
Oud 15-12-2018, 12:02
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
vreemde vraag, maar hoe lang is je haar
Idd een rare vraag
Maar waarom vraag je dat?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2019, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Idd een rare vraag
Maar waarom vraag je dat?
De meeste meisjes vinden het niet zo aantrekkelijk als jongens van dat stekelhaar van 3cm hebben
Met citaat reageren
Oud 06-01-2019, 16:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
De meeste meisjes vinden het niet zo aantrekkelijk als jongens van dat stekelhaar van 3cm hebben
Dat verschilt ook enorm per persoon. Mijn beste vriendin was in de tweede klas stapelverliefd op een jongen met zulk haar
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 19:59
theberto1
theberto1 is offline
maar je kan het ook leren door andere mensen aan te spreken. bijvoorbeeld als je een meid zie in supermarkt door te vragen of ze iets heb gevonden wat je zocht. of door te vragen of zie iets weet wat je vanavond kan eten snap je.
of je met openbaar vervoer gaat waar ze vandaan kwam en hoe der dag was gegaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie onderzoek naar verliefdheid
miss kittie
19 06-11-2005 16:19
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 17:38
Verhalen & Gedichten Verhaaltje: verliefdheid
Vogelvrij
8 25-11-2003 19:35
Verhalen & Gedichten Verliefd zijn is leuk
Jeroen
8 29-09-2003 12:54
Liefde & Relatie Stellingen over verliefdheid
Fatal Exception
12 09-03-2003 16:43
Liefde & Relatie Verliefdheid is eigenlijk onzin
Verwijderd
74 27-05-2002 17:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.