Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2005, 18:22
Devilsdaughter
Devilsdaughter is offline
ik hield egt van mijn ex, en soms nog. Ik zag em laatst zoenen mijn zijn huidige vriendin. Na een maand....Ik ging gewon dood, niet omdat het niet mag, t was uit, maar nu kreeg ik geweoon de shock van het is egt uit nu, krijg em nooit meer terug...need to go on now...tis nu voor me nog kutter, hij is mijn beste vriend en zei tie gister dat ie nog met me wil zoenen enzow en als ie geen vriendin had, het gedaan had. En hij wilde weten of ik nog ets meer voor em voelde enzow...hij flirt de hele tijd met mij, zelfs als zijn vriendin er bij is, en da wijf ziet het niet eens...en ik weet nu eigenlijk ook niet wat ik moet doen, want hij speelde weken met me om het met zijn vriendin uittemaken diezelfde avond nog met mij te nemen en na 2 dagen me met een smsje te dumpen dus als ie me terug wil weet ik niet wat ik moet doen Hij was mijn eerste egte verliefdheid...en er zijn nog andere leuke jongens, maar ergens in mijn hart blijf ik hem ook leuk vinden...en niemand snapt me, helemaal niemand..wat moet ik doen..voor hem vechten of w88 op hem, kijke wat hij wil? Moet ik hem zoenen (dat is wat ik heel graag wil) of niet? Hem afpakken van zijn vriendin of niet? wraak nemen voor wat hij deed? terug flirten, of daarmee stoppen?? ik weet het allemaal neit meer kan iemand mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2005, 18:27
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Ik denk dat hij aan zet is. Wat hij je geflikt heeft is niet zo netjes vind ik...Laat het hem eerst maar eens goedmaken. Ik snap dat je nog steeds met hem verder wilt; maar na dit zou ik hem niet het gevoel geven dat ie 'alles' met je kan doen. Als ie echt wilt zou ik hem ervoor laten vechten...
Neem ene beetje afstand van hem als je kunt/wilt dat zal misschien helpen! Succes!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:29
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Devilsdaughter schreef op 02-02-2005 @ 19:22 :
ik hield echt t van mijn ex, en soms nog. Ik zag hem laatst zoenen mijn zijn huidige vriendin. Na een maand. Ik ging gewoon dood, niet omdat het niet mag, het is uit, maar nu kreeg ik gewoon de shock van het is echt uit nu, ik krijg hem nooit meer terug.
Need to go on now. Het is nu voor me nog kutter, hij is mijn beste vriend en hij zei gister dat hij nog met me wil zoenen enzo en als hij geen vriendin had, het gedaan had. En hij wilde weten of ik nog iets meer voor hem voelde. Hij flirt de hele tijd met mij, zelfs als zijn vriendin er bij is, en dat meisje ziet het niet eens. Ik weet nu eigenlijk ook niet wat ik moet doen, want hij speelde weken met me om het met zijn vriendin uit te maken diezelfde avond nog met mij te nemen en na 2 dagen me met een smsje te dumpen. Dus als hij me terug wil weet ik niet wat ik moet doen Hij was mijn eerste echte verliefdheid. En er zijn nog andere leuke jongens, maar ergens in mijn hart blijf ik hem ook leuk vinden. Niemand snapt me, helemaal niemand.
Wat moet ik doen. Voor hem vechten of wachten op hem, kijken wat hij wil? Moet ik hem zoenen (dat is wat ik heel graag wil) of niet? Hem afpakken van zijn vriendin of niet? wraak nemen voor wat hij deed? terug flirten, of daarmee stoppen? ik weet het allemaal niet meer kan iemand mij helpen?
Zo, beetje aangepast. Leest wat makkelijker .

OT: Lekker gaan die jongen. Hij behandelt je niet goed, en daar wil je dan nog voor gaan vechten? Tuurlijk wil je op dit moment niets anders dan bij hem zijn, maar met wat tijd zal je jezelf voor je hoofd slaan om wat je nu denkt. Oftewel verder gaan met je leven en eventueel een andere jongen.
Een ex die je beste vriend is werkt niet als het net uit is. Neem eerst eens wat afstand van hem. Hem vooral ook niet zoenen, dan geef je hem alleen maar meer macht om met je te spelen .
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:33
fractuur
fractuur is offline
Laat die jongen maar even met rust. Of eigenlijk andersom; hij moet jou met rust laten. Hij heeft een vriendin, en het zegt heel wat over hem dat hij voor haar neus nog steeds met zn ex flirt. Ik zou idd wat afstand van hem nemen, en het laten slijten. Natuurlijk blijft hij altijd nog bijzonder voor je, maar nu zijn het leuke herinneringen, moet je maar bedenken.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Devilsdaughter schreef op 02-02-2005 @ 19:22 :
ik hield egt
ARGH!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als hij een vriendin heeft en nog met jou wil zoenen terwijl hij weet dat jij hem nog leuk vindt én hij flirt met je waar zijn vriendin bij is, is hij gewoon een eikel zonder respec voor andere mensen.

Laat hem lekker vallen....
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:47
Verwijderd
Ach ja, zo gaan die dingen. Sociaal gezien zijn deze dergelijke acties niet bepaald netjes. Je kan echter wel een andere kijk op de situatie nemen. Hij was het tenslotte toch niet waard, wie wil er nou iemand die je figuurlijk gezien nog een enorme schop na geeft?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:55
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Ach ja als je hem écht terug wil moet je ervoor gaan maar als ik je verhaal zo hoor is het een sukkel die jou slecht behandelt. En als je beste vrienden wilt blijven zou ik even afstand nemen.. Dan zie je vanzelf wat hij nou echt wilt.
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:55
Devilsdaughter
Devilsdaughter is offline
ja, kijk hij weet niet dat ik hem nog leuk vind...en ik ben niet meer boos op hem voor wat hj heeft geflikt, ik zag dat het hem heel erg veel pijn deed, dat hij mij zon pijn had gedaan, en ik heb het hem vergeven, maar wat ik dus moet doen, is niet terug flirten, en niet zoenen? en wat als nou blijkt dat hij mij nog terug wil...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-02-2005 @ 19:42 :
ARGH!
Ze spelt 'hield' goed, dat vind ik al een hele prestatie


Als ik het goed begrijp heeft hij het voor jou uitgemaakt met zijn ex, heb je 2 dagen wat met die jongen gehad, is het nu een maand uit en heeft hij een nieuw vriendinnetje maar wil hij ook wel met jou zoenen.
Lijkt me een duidelijk geval van wispelturigheid waar je beter maar niet te veel van moet verwachten.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 19:36
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 02-02-2005 @ 20:13 :

Ze spelt 'hield' goed, dat vind ik al een hele prestatie


Als ik het goed begrijp heeft hij het voor jou uitgemaakt met zijn ex, heb je 2 dagen wat met die jongen gehad, is het nu een maand uit en heeft hij een nieuw vriendinnetje maar wil hij ook wel met jou zoenen.
Lijkt me een duidelijk geval van wispelturigheid waar je beter maar niet te veel van moet verwachten.
ze zegt nergens hoe lang ze met hem samen is geweest. die twee dagen sloeg ergens anders op (ik krijg het zelf niet uitgelegd)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 19:37
Devilsdaughter
Devilsdaughter is offline
veel van verwachten, hoe bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 19:43
Devilsdaughter
Devilsdaughter is offline
uuuhh neej die 2 dagen slaan daar op, heb 2 dagen egt met hem gehad en we hebben weken om elkaar heen gedraaid terwijl we wisten dat we elkaar leuk vonden
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 19:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Devilsdaughter schreef op 02-02-2005 @ 20:43 :
2 dagen egt
ARGH!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 19:54
Devilsdaughter
Devilsdaughter is offline
hoezow argh? en wa bedoelde je met veel van verw88?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 19:54
Verwijderd
Ik denk ook niet dat je veel van hem moet verwachten. Hij gaat nogal snel van het ene naar het andere meisje, geloof ik.

Even samenvattend:
Hij had een vriendin. Toen ging hij een paar weken met jou flirten en dumpte zijn vriendin voor jou. Diezelfde avond nam hij wat met jou. Maar binnen 2 dagen vond hij het al niet meer zo boeiend en dumpte hij jou via een smsje. Daarna kreeg hij weer een vriendin. Maar ondertussen bleef hij gewoon met jou doorflirten en jou daardoor dus hoop geven.

Volgens mij is het een player. Hij kan dan wel je "beste vriend" zijn, maar hij speelt gewoon met je. Hij wil lekker met je flirten, maar hij wil eigenlijk geen relatie met je. En relaties met andere meisjes houdt hij ook niet lang vol, en tussendoor zit hij achter anderen aan. Kortom: hij is absoluut nog niet toe aan een relatie. Jij voelt duidelijk meer, wat flirten is voor jou niet genoeg, want je bent verliefd op hem. Dan heeft het geen zin voor jou om door te gaan met zijn spelletjes, want hij kan jou niet geven wat je op dit moment wil: een relatie.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 19:56
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Devilsdaughter schreef op 02-02-2005 @ 20:54 :
hoezow argh? en wa bedoelde je met veel van verw88?
'Echt', het is 'echt'! Net zoals het verwachten is en niet 'verw88'.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 19:59
Devilsdaughter
Devilsdaughter is offline
nou ECHT dan, en ik ben niet meer verliefd...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-02-2005, 20:07
Zwarte Reiger
Avatar van Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Die jongen is een hufter en jij bent dom als je er in trapt.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 20:10
Devilsdaughter
Devilsdaughter is offline
nog dommer, voor de 2e keer het gaat niet zow goed tussen hem en zijn vriendin en nu vraagt ie mij de hele tijd advies, vind i neit erg als gewone vriendin ben ik daar voor, maar nu heb k gewoon de macht om hun uitelkaar te drijven... ik denk alleen neiit da ik da doe, als het uit gaat tussen hun, dan is dat niet mijn schuld...en als hj het met haar uitmaakt, zou die nog moeten vechten voor me, ben geen neukmaatje
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 20:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Devilsdaughter schreef op 02-02-2005 @ 20:59 :
nou ECHT dan
*aanbidt Devilsdaughter*
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 20:32
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 02-02-2005 @ 21:07 :
Die jongen is een hufter en jij bent dom als je er in trapt.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 20:36
Devilsdaughter
Devilsdaughter is offline
Citaat:
*aanbidt*
nou aanbidt terug dan
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 21:07
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 02-02-2005 @ 21:07 :
Die jongen is een hufter en jij bent dom als je er in trapt.
laat die loser toch!
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 23:05
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
Devilsdaughter schreef op 02-02-2005 @ 20:59 :
nou ECHT dan, en ik ben niet meer verliefd...
Waarom wil je hem dan terug. Ga je tijd niet verspillen aan een player en vergeet hem.
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2005, 23:12
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
ik hield egt van mijn ex
Citaat:
want hij speelde weken met me om het met zijn vriendin uittemaken diezelfde avond nog met mij te nemen en na 2 dagen me met een smsje te dumpen


anyway, niks mee beginnen. Mensen die het uit maken met een smsje hebben geen lef en denken alleen aan zichzelf in moeilijke situaties
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 23:26
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 02-02-2005 @ 19:29 :
Zo, beetje aangepast. Leest wat makkelijker .
Jeetje, je betert de wereld.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 09:33
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
EggeD schreef op 03-02-2005 @ 00:26 :
Jeetje, je betert de wereld.
*grinnikt*, eigen belang
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 09:01
Devilsdaughter
Devilsdaughter is offline
dankje, jullie hebben allemaal gelijk, het is een player, ik laat hem met rust
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 11:03
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
WolterB schreef op 02-02-2005 @ 19:43 :
Als hij een vriendin heeft en nog met jou wil zoenen terwijl hij weet dat jij hem nog leuk vindt én hij flirt met je waar zijn vriendin bij is, is hij gewoon een eikel zonder respec voor andere mensen.

Laat hem lekker vallen....
Helemaal mee eens
__________________
Spelfouten inbegrepen

Laatst gewijzigd op 05-02-2005 om 11:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hulp nodig in liefde, hopeloos :(
xwebelieve
6 09-06-2013 09:17
Liefde & Relatie Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt?
Miss_Little
8 23-03-2010 01:40
Liefde & Relatie je ex
Al Murphy
15 05-10-2005 13:15
Levensbeschouwing & Filosofie moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands
malaika
5 28-09-2005 21:36
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27
Nijn*
491 10-05-2005 15:07
Liefde & Relatie aangerand........of vrijwillig?
HelpMePlease
206 22-03-2004 20:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.