Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2007, 00:11
ikkeislief
ikkeislief is offline
Hij vind mij en nog een ander meisje leuk!! Help!!
Tja. Iedereen zegt al, stop ermee! Maar ik kan het niet. Hij heeft voor het eerst met mij gezoend en dat vind ik toch wel erg lief. Ook dingen in zijn karakter zijn echt goed voor een relatie. Hij laat mij dingen zeggen door bijvoorbeeld door te vragen etc. dat kan ik anders echt niet! Zo zijn er meer kleine dingetjes. Ik ben van nature druk en energierijk zegmaar en hij is wat rustiger, wat echt lekker is. Kan mezelf bij hem zijn. Verder zegt hij over dat andere meisje (ken haar wel) dat hij denkt dat het tussen haar en hem niks wordt en zegmaar een relatie met mij eerder zou zien slagen etc. Zij is gewoon mooi meisje en met opzich een leuk karakter, maar niet voor in een relatie. Daar is ze nog te jong, wild etc. voor,.

Ik heb hem natuurlijk gezegd dat ik hem tijd geef om uit te zoeken wat hij wil, want ik haak altijd veel te snel af in de liefde en heb nu ook zoiets dat ik door moet zetten met dit!
Verder vroeg hij aan mij *ben jij te vertrouwen* daar ben ik niet meer op terug gekomen.
Ik snap zijn vraag trouwens wel: ik woon sinds een halfjaar op kamers en mijn vrienden daar zijn allemaal jongnes en 3 meiden. Ook in mijn studentenhuis hem te maken met allemaal jongens. Bij ons op de vereniging weet iedereen dat ik ook wel makkelijk zoen, dus vandaar.
Verder vraagt hij wel altijd : is er nu weer iemand in je kamer (Dus meestal de boys die even langskomen voor een praatje.
Gister negeerde ik hem een beetje omdat ik ook een soort afstand probeer te bewaren, is dat slim? Nee he?... en verder : zou ik nog een keer met hem over moeten hebben over dat vertrouwen?...

Hij heeft ook veel vragen gesteld over hoe ik ben in een relatie, maar ik weet niet! Wil eigenlijk wel voor hem vechten maar hoe! Hij is denk ik niet zo over te halen met slijmwoorden enzo en ik vind dat ook niet tof!! Ik wil er wel wat voor overhebben maar hoe ik dat aan moet pakken weet ik eigenlijk niet! Hij overtuig ik hem dat wij samen leuk zijn!!?...Misschien is overtuigen niet het goede woord haha maar kan geen andere verzinnen

Pff whaha bedankt als jullie dit hebben willen lezen.
Ik heb nu even genoeg getypt en ben gewoon benieuwd wat jullie in zo’n situatie zouden doen!
__________________
Een dag niet geflirt is een dag niet geleefd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2007, 14:08
i'mstronger
i'mstronger is offline
je bent echt gek op die jongen? Als ik jou was zou ik een afspraakje met em proberen te regelen. Bijv ergens samen wat gaan eten, of wat gaan drinken ergens op een avond. Wel met zn tweeën dan. Ik zou niet beginnen met slijmwoordjes enz..

Hij moet je leuk vinden uit zichzelf, dat 'vechten' om iemand, volgens mij gaat dat niet helpen. Ik zou dus voor een afspraakje gaan, en laat hem dan zelf maar de volgende stap zetten!

succes!

oh ja, ik zou het eerst nog niet hebben over vertrouwen, en dat andere meisje. Leer elkaar eerst maar es kennen voordat je aan dat soort dingen toekomt?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 14:18
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Je gevoelens zijn waarschijnlijk erg helder voor jezelf, maar je verwoordt ze niet geweldig.
Ik raad je aan om de jongen in kwestie beter te leren kennen, en hem dan te laten kiezen voor jou of haar. En doe 't rustig, nu al praten over vertrouwen is wel heftig en ook niet meer zo leuk. Straks komt er na negen maanden al een kindje.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 14:44
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Je moet je vooral openstellen voor een (mogelijke) relatie. Dus wel zo veel mogelijk met hem optrekken, wat dichter naar elkaar proberen te groeien, tijd geven maar ook initiatief nemen.

Een trukje om iemand te overtuigen bestaat er niet. Van jouw kant uit kan je hooguit laten zien wat je zelf in je mars hebt, waarom jij graag een relatie met hem wil, maar de rest zal toch van zijn kant uit moeten komen.

Over dat vertrouwen... mja, misschien kan daar over gepraat worden, maar volgens mij heeft dat erg weinig zin. Denk je trouwens zelf dat je te vertrouwen bent?

En vragen hoe je in een relatie bent... kan zinnig zijn om daarover te praten, maar iedere relatie is anders. Je kan zeggen wat je wil, waarschijnlijk ben je toch weer anders in deze (mogelijke) relatie dan je op dit moment aanvoelt.

En verder: just go for it.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 14:53
ikkeislief
ikkeislief is offline
@ Myuki *Je gevoelens zijn waarschijnlijk erg helder voor jezelf, maar je verwoordt ze niet geweldig* Ohh, jij hebt mij goed door dat is inderdaad zo ik denk dat ik ze nu onbewust bescherm! Omdat ik ergnes bang ben dat hij haar toch al leuker vind!
En normaal gesproken praat hij op MSN gelijk tegen mij en sinds dat verhaal, doet hij dat niet meer, toch wel vreemd haha

@ i'mstronger Ik vind hem leuk, nog geen verliefde gevoelens, maar ik weet zeker dat ie eraan komen. Hij heeft veel positieve puntjes zegmaar.

@ Al Mhurpy Hoe kan ik me open genoeg opstellen voor een relatie met hem dan?. Heb jij daar ideeen over? Ik kan niet zo 123 dat doen, maar het klinkt wel als het beste dus vandaar.
Ik ben best wel een initiatiefnemer, en hem tijd geven gaat ook lukken!

Ik ben zelf te vertrouwen, tuurlijk roddel ik weleens maar de hele wereld doet dat. Grote dingen houdt ik voor me, ik weet ook niet hoe hij die vraag bedoelde, of hij bedoelde ben ik te vertrouwen in een relatie of in het algemeen? Maar zeker in een relatie ga ik 100% voor iemand en echt niet vreemd ofzo. Ja dat heb ik ook al aangegeven tov hem, bijvoorbeeld de vraag wat doe jij allemaal in een relatie, tja ligt ook aan de interesses van een ander

Thnx iedereen voor het lezen alvast! Het helpt me best goed!
__________________
Een dag niet geflirt is een dag niet geleefd!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 18:36
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
VoOlgens mij ben je gewoon backup maargoed.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 19:09
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Vechten om een mogelijke relatie is een beetje apart. Of hij vindt jou het leukst of niet. Zo simpel is het. Als hij jou het leukst vindt en je gaat gewoon leuk met hem om dan maakt hij de juiste keuze. Als hij dat niet doet jammer... maar het lot een handje helpen zo gaat het niet. Wees gewoon jezelf... slijmen werkt toch niet denk ik.
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 20:23
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als hij jullie allebei leuk vindt, vindt hij dus geen van jullie leuk genoeg. Uiteindelijk valt hij voor de volgende.

Maar heck, jij bent zelf ook niet verliefd zeg je, dus wat wil je nou?

Edit: na zorgvuldig doorlezen: hij vindt haar leuker dan jou. Ik zou het niet pikken en hem naar haar doorsturen.

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 20:29.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 25-03-2007 @ 19:36 :
VoOlgens mij ben je gewoon backup maargoed.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 00:32
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Ik zou er gewoon voor zorgen dat hij jou de leukste gaat vinden!!!

een beetje moeite doen is nooit verkeerd, verleid hem gewoon, besteed veel aandacht aan hem, doe leuke dingen met hem, heb gewoon plezier ( zonder dat het ten koste van jouw gevoel gaat).

Wil hij dan nog steeds rondkloten met dat andere meisje, nou dan heb je het in ieer geval geprobeerd, en is hij je niet waard.

maar achterover gaan hangen en hem laten nadenken: BIG NONO, zo kan hij ook niet ontdekken hoe leuk jij eigenlijk bent
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 00:50
Verwijderd
"Allebei leuk" - > hij is verliefd op de ander, maar wil nog wel met jou neuken.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 02:18
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-03-2007 @ 01:50 :
"Allebei leuk" - > hij is verliefd op de ander, maar wil nog wel met jou neuken.
Neen, hij is verliefd op haar, maar wil eerst die ander nog eens neuken. (c;
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 07:42
ikkeislief
ikkeislief is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 26-03-2007 @ 03:18 :
Neen, hij is verliefd op haar, maar wil eerst die ander nog eens neuken. (c;
Whaha dat dacht ik ook hoor!! bij hem!! Maar het geval wil dat hij nog niet aan neuken doet ...
__________________
Een dag niet geflirt is een dag niet geleefd!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 07:44
ikkeislief
ikkeislief is offline
Hoihoi bedankt voor jullie reacties!! Kan de meeste ook wel volledig begrijpen hoor., maar ik vind hem gewoon leuk, nee ben niet verliefd maar dat heb ik nooit voordat ik een relatie begin, weet wel hoe zich dat ontwikkeld zegmaar!

Kga ook niet achteruit hangen, maar gesproken heb ik hem niet meer sinds vrijdag, beetje jammer! Hopenlijk vanavond!
Ga ik me weer eens inzetten!...

En het zal wel naief van me zijn, maar ik moet ook xtje gewoon dorzetten in de liefde
__________________
Een dag niet geflirt is een dag niet geleefd!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 08:42
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
ikkeislief schreef op 26-03-2007 @ 08:44 :
Hoihoi bedankt voor jullie reacties!! Kan de meeste ook wel volledig begrijpen hoor., maar ik vind hem gewoon leuk, nee ben niet verliefd maar dat heb ik nooit voordat ik een relatie begin, weet wel hoe zich dat ontwikkeld zegmaar!

Kga ook niet achteruit hangen, maar gesproken heb ik hem niet meer sinds vrijdag, beetje jammer! Hopenlijk vanavond!
Ga ik me weer eens inzetten!...

En het zal wel naief van me zijn, maar ik moet ook xtje gewoon dorzetten in de liefde
Gewoon vrienden blijven en zie wat er gebeurd
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 09:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ikkeislief schreef op 26-03-2007 @ 08:44 :
En het zal wel naief van me zijn, maar ik moet ook xtje gewoon dorzetten in de liefde
Goed zo! Waren alle vrouwen maar zo makkelijk
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 26-03-2007 @ 10:27 :
Goed zo! Waren alle vrouwen maar zo makkelijk
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 12:38
Verwijderd
Ik snap dat soort jongens niet.. Als hij jullie dan zo graag allebei wil, waarom vertelt ie dan aan jou dat hij haar ook leuk vindt? Mij lijkt dat niet slim, maargoed..

Naja voor de rest.. als jij deze keer echt graag wil "doorzetten" dan kun je nog wel even afwachten. doe iig niet teveel moeite voor hem, maar doe gewoon zoals je altijd doet. En als het over een maandje nog steeds totaal geen duidelijkheid is dan moet jij die duidelijkheid gewoon scheppen door ermee te kappen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2007, 13:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 26-03-2007 @ 13:38 :
Ik snap dat soort jongens niet..
Ik snap dat soort jongens prima. Ze laat hem vrijwel letterlijk horen dat ze het wel best vindt zo. Hij heeft nu een semi-serieuze relatie en een backup muts voor als het misloopt. Ik snap de TS alleen niet, de meeste meiden passen ervoor 2e keus te zijn, daarom vertel je het nooit als je 2 meiden aan 't daten bent.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 26-03-2007 @ 14:41 :
Ik snap de TS alleen niet, de meeste meiden passen ervoor 2e keus te zijn, daarom vertel je het nooit als je 2 meiden aan 't daten bent.
Dat bedoel ik dus idd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ik hem leuk?
Verolo
3 28-03-2015 12:32
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten het echte systeem
grandmommy
8 21-12-2003 18:54
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31.