Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2009, 14:22
meknow
meknow is offline
Hey mensen,
een vraagje aan jullie en vooral aan de meiden onder ons:
hoe kan je weten of een meisje je leuk vind of alleen vrienden wil blijven?
Ik bedoel: wat zijn een beetje de kenmerken? Wat zegt ze wel of niet en hoe gedraagt ze zich als ze bij je is?
Ik zit namelijk een beetje met dit probleem (voor diegene die mijn vorige topic niet hebben gelezen) maar volgens mij helpen jullie een hele hoop jongens ermee als er een beetje serieuze antwoorden worden gegeven...

Thanx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2009, 14:49
Verwijderd
Citaat:
hoe kan je weten of een meisje je leuk vind of alleen vrienden wil blijven?
Door het te vragen, zo kom je er achter. Anders blijf je gokken en weet je het nooit zeker.

Aanwijzingen van meisjes zijn ALTIJD voor misinterpretatie vatbaar en de wet van Murphy treedt in dit soort gevallen altijd op.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Door het te vragen, zo kom je er achter. Anders blijf je gokken en weet je het nooit zeker.

Aanwijzingen van meisjes zijn ALTIJD voor misinterpretatie vatbaar en de wet van Murphy treedt in dit soort gevallen altijd op.
Dit. Niet elk meisje gedraagt zich hetzelfde bij verliefdheid. Zij kan (SOMS ) onbedoeld het verkeerde signaal afgeven. Bovendien zie jij misschien wel 'hints' van haar kant die er eigenlijk niet zijn. Je kunt het natuurlijk ook te weten proberen te komen via haar vriendinnen (hoewel het aan haar vragen beter is).
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 22:27
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Het haar zelf vragen is inderdaad het beste. Meiden worden ook steeds losser in hun omgang met jongens en er wordt nogal eens geflirt zonder verdere bijbedoelingen. Vraag het haar dus gewoon, dan weet je het altijd zeker. Niet geschoten, altijd mis
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 15:28
yoniboy
yoniboy is offline
als ze veel naar je kijkt zou ze ook op jou kunnen zijn dat een meisje uit mijn klas ook (ik ben een jongen) maar ik vraag me af of ze op mij is
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 18:05
fazhionista
Avatar van fazhionista
fazhionista is offline
Ja, idd door het te vragen. En ook als ze veel naar je kijkt, en misschien zenuwachtig of verlegen word als je met haar praat, dat ze aan haar haar gaat frunikken, of je niet durft aan te kijken. Als je een keer met haar, en niet met vrienden erbij, hebt afgesproken (als ze wilt, is dat in ieder geval een goed teken!), en aan het einde een kus aan haar wilt geven, kan je het vast ook wel opmerken, of ze trekt zich terug of ze laat het gebeuren.
tja, succes !
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 21:55
Verwijderd
Ehhh, daar zijn niet echt vaste kenmerken voor. Tenminste, dan mis ik ze. Ik heb een vriendje, maar als we met z'n allen uitgaan, hang ik meer bij mijn beste vriend om de nek. Met hem flirt ik misschien wel meer als met mijn vriendje. Mensen komen me dan ook echt vragen of we met elkaar gaan. TOch is dat niet zo. En eigenlijk knuffel ik alle leuke jongens waarmee ik het goed kan vinden, soms krijgen ze een zoen, en seksgerelateerde flirtopmerkingen worden meer dan eens gemaakt.

Dus, antwoord op je vraag: Vraag het aan dat meisje.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 14:33
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
Gewoon vragen. Wees wel subtiel, anders schrik je haar misschien af.
Vertel haar wat jij voor haar voelt en of het wederzijds is.

Als het voor jou een negatief antwoord is, weet je wel meteen waar je aan toe bent.
__________________
The eyes of truth are always watching you...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 19:16
FunkyLyanneXx
Avatar van FunkyLyanneXx
FunkyLyanneXx is offline
Je kan ook vragen of ze een keer wil afspreken
Niet als date, gewoon gezellig
Als ze daar al nee tegen zegt weet je in ieder geval dat ze je níet leuk vind...
__________________
Happiness can be found, even in the darkest of times.
If one only remembers to turn on the light. - Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 18:49
~Ananas
~Ananas is offline
het klopt idd dat je als je het vraagt dat je het dan zeker weet
maar kijk, je kan ook niet zomaar vragen wat vind je van me
dan lijkt het misschien (niet bij iedereen natuurlijk) of je haar leuk vind ofzo
terwijl dat misschien helemaal niet zo is
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 19:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Bij mij geldt: Als je het niet aan me kunt merken, vind ik je niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 16:05
anoniemmeisje
anoniemmeisje is offline
Je kunt heel simpel wat dingen over je eigen leven vertellen. Later kun je vragen of ze die dingen nog weet. Een jongen die nog wist wat mijn vader voor beroep deed. Terwijl ik dat bijna een jaar geleden had verteld. Zoiets onthoud je normaal niet, toch? Als een meisje heel veel persoonlijke dingen onthoud, dan vind ze je leuk.
Dat is bij mij teminste zo.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 17:49
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Je kunt heel simpel wat dingen over je eigen leven vertellen. Later kun je vragen of ze die dingen nog weet. Een jongen die nog wist wat mijn vader voor beroep deed. Terwijl ik dat bijna een jaar geleden had verteld. Zoiets onthoud je normaal niet, toch? Als een meisje heel veel persoonlijke dingen onthoud, dan vind ze je leuk.
Dat is bij mij teminste zo.
dit klopt eigenlijk wel, dat maakt een beetje wat duidelijk qua interesse, maar dat maakt alles nog niet zeker, vragen blijft de nummer 1 oplossing om erachter te komen
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 01:19
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Allemaal heel leuk die ethisch correcte antwoorden maar als hij zo'n vraag een beetje verkeerd brengt is dat hoogstwaarschijnlijk sociale zelfmoord (vooral aangezien hij 16 is).

Vaak weet je instinctief wel of een meisje je leuk vindt als potentieel seks-/relatiemateriaal. Weet je dat niet dan kun je eens vragen of ze alleen met je ergens naartoe wil (drinken, feestje, lunch of zelfs de bioscoop als je een leuke film uitkiest), als ze vraagt of pietje en keesje en clara en anne ook komen dan weet je al hoe laat het is. Tijdens het afspraakje probeer je haar te zoenen, als je niet het juiste moment kan vinden of er doet zich geen gelegenheid voor dan ziet ze je waarschijnlijk als 'alleen vrienden'.

Natuurlijk kun je het ook vragen, dat kun je zelf (hopelijk/waarschijnlijk) het beste inschatten, maar meestal is dat een slecht idee.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhaal (toch nog verder gegaan)
vleermuismaatje
2 28-09-2005 18:35
Psychologie enquete
Judy2
69 16-05-2005 08:42
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08
Psychologie Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline
Rabbi Daniel
122 21-10-2003 20:45
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Verhalen & Gedichten [verhaal] CKV eindopdracht: Het regime van een scherpschutter.
Vlooienband
8 05-11-2002 11:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.