Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2016, 21:23
Kate0112
Kate0112 is offline
Hee, ik zit met een probleem en ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik zit op karate en ik vindt iemand daarvan leuk en ik ben laatst met hem terug gegaan achter op de fiets en hij heeft nu ook mijn nummer en appte me dit weekend ook steeds. Niet dat dat erg is hahah maar hij is 21 en ik 16, maar hij drinkt ook best veel zo kreeg ik bijvoorbeeld een foto van een glas drank en hij gaat ook elk weekend stappen en drinkt dan ook heel veel en hij rookt ook heel veel. Ik ben daar zelf helemaal niet zo van van het drinken en roken l. En me ouders zeggen ook dat ik niks met hem moet nemen omdat dat toch niks wordt enzo en ik zit er best mee want ik vindt hem wel echt leuk en hij flirt ook met me maar ik wil niet zomaar iemand zijn en ik weet niet of ik nu wel of niet wat met hem zou willen omdat ik bang ben dat het niet gaat werken...
Wat zouden jullie doen? Advies?

Alvast bedanktxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2016, 22:07
patrick1495
patrick1495 is offline
als je iets tegen het roken en drinken hebt zou ik niet direct nee zeggen maar gewoon kijken hoe extreem die ermee omgaat, bedoel elk weekend valt mee maar als die dagenlijks (veel) drinkt/rookt is dat miss een ander verhaal.

of miss erover praten of die zo altijd wilt doorgaan met dat drinken/roken.

ik persoonlijk houd er ook niet van maar je kan mensen niet dwingen te veranderen, erover praten kan natuurlijk wel



-Patrick
Met citaat reageren
Oud 15-06-2016, 22:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Leer hem eens beter kennen. Spreek eens af buiten de training om. Dan heb je kans om hem en zijn bedoelingen beter te doorgronden zonder dat je daarvoor gelijk een relatie hoeft te hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 05:27
Kate0112
Kate0112 is offline
Bedankt voor de reacties! ik wil hem niet veranderen ofzo maar ik weet dat ze zus is overleden in een auto ongeluk dus ik zat te denken of het daar misschien aan lag maar idk. Hij drinkt volgens mij doordeweeks ook nog wel wat, maar ik zal wel kijken wat het wordt!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 07:31
feniks
feniks is offline
Je wil hem niet veranderen, maar hij heeft wat dingetjes die jou niet aanstaan.
Vraag is dan, vindt hij jou leuk genoeg om te minderen met drinken en roken? Zou hij dat voor je doen?
Zo niet, lijkt het me geen goede keuze. Zo ja, dan vindt hij jou blijkbaar leuk genoeg om een paar stappen in jouw richting te doen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 09:59
Kate0112
Kate0112 is offline
Citaat:
Je wil hem niet veranderen, maar hij heeft wat dingetjes die jou niet aanstaan.
Vraag is dan, vindt hij jou leuk genoeg om te minderen met drinken en roken? Zou hij dat voor je doen?
Zo niet, lijkt het me geen goede keuze. Zo ja, dan vindt hij jou blijkbaar leuk genoeg om een paar stappen in jouw richting te doen.
Ja dat is denk ik de beste oplossing, want hij hoeft er niet helemaal mee te stoppen maar iets minder zou wel fijn zijn. Maar bedankt en we zullen zien wat het gaat worden
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 12:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jullie hebben nog nooit iets samen gedaan en kennen elkaar amper een je verwacht al van hem dat hij allerlei dingen voor je doet en laat die niets met jou te maken hebben? Dat wordt wat...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 13:31
Kate0112
Kate0112 is offline
Citaat:
Jullie hebben nog nooit iets samen gedaan en kennen elkaar amper een je verwacht al van hem dat hij allerlei dingen voor je doet en laat die niets met jou te maken hebben? Dat wordt wat...
Dat is niet waar we kennen elkaar al 10 jaar en we sporten 3x in de week samen en praten daarna sws altijd en ik spreek hem sinds kort ook helemaal buiten sport en hij heeft me laats savonds ook thuis gebracht nadat wel met de hele karate groep uit zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 20:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Okay dat wist ik niet.
Neemt niet weg: vind jij hem ook zo leuk of alleen als hij allerlei dingen voor jou verandert?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wel of niet een volgende afspraak?
Hyacinth
9 19-01-2010 17:29
Liefde & Relatie Wel.. of niet doen?
May90
30 22-07-2009 17:52
Liefde & Relatie wel of niet verliefd om mij?
DomoBig
29 30-01-2006 22:57
Seksualiteit Ik weet niet wat ik wil...
Zweefvliegtuig
33 16-10-2003 09:07
Verhalen & Gedichten geheime liefde
joosje
10 29-06-2003 18:02
Lichaam & Gezondheid beschermd of niet???
monta
1 29-05-2002 22:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.