Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2016, 18:52
Verwijderd
Ik praat wel veel met een meisje die ik ken via whatsapp maar ik weet niet of ze me leuk vind... Hoe kan ik dat merken???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2016, 19:35
battlemischa
battlemischa is offline
Toen ik mijn vriendin(ex) via whatsapp kende wist ik meteen dat zij mij leuk vond, want zij stuurde hartjes naar mij en ik stuurde ook hartjes terug. Ik denk dat je er toch zelf achter moet komen, want elk meisje is anders. Maar ik denk dat je het toch echt wel kan merken. Ken je haar in het echt? Anders moet je meschien een keer met haar op Skype praten of een keer afspreken ofzo. Veel succes met
Met citaat reageren
Oud 23-08-2016, 19:58
Verwijderd
Naja we zitten bij elkaar in de klas en we willen sws al niet dat de rest weet dat we appen... Laatstaan dat we een relatie zouden krijgen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2016, 19:58
Verwijderd
Maar met hartjes praat ze niet veel...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2016, 21:37
bartus
bartus is offline
Ga gewoon eens op een iets hoger niveau praten, dus dat je 't hebt over dit soort dingen. Dan kom je er van zelf achter.

Anders gewoon doen durf of de waarheid
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 01:19
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Zorg dat jullie buiten whatsapp dingen gaan ondernemen. En dan duimworstelen en ander flirt-dingen toepassen.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 06:53
Verwijderd
Citaat:
Ga gewoon eens op een iets hoger niveau praten, dus dat je 't hebt over dit soort dingen. Dan kom je er van zelf achter.

Anders gewoon doen durf of de waarheid
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 06:54
Verwijderd
Dat is al wel eens langs gekomen dan hebben we ook wel eens gevraagd of we iemand leuk vonden toen ontkende ze het... Maar ze vind het leuk om dingen over d'r zelf te vertellen en ook leuk om dingen over mij te horen dus ik snap het niet echt meer...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 17:24
battlemischa
battlemischa is offline
Is het een verlegen meisje? anders durft zij het meschien niet te zeggen. Soms is het ook gewoon moeilijk om te weten of een meisje je leuk vindt. Zelfs toen ik verkering had met mijn ex toen twijfelde ik zelf soms ook of dat ze mij nog leuk vondt. (later bleek ze dus ook al een ander te hebben, dus mijn vermoedens waren juist) Meschien moet je gewoon een keer naar haar toe gaan en vragen of ze je leuk vindt. En niet of ze iemand leuk vindt, want als je vraagt of ze jou leuk vindt dan moet ze wel eerlijk antwoord geven. (ik weet niet of dat dat de beste optie is, meschien is het een beetje hard)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 17:36
Verwijderd
Zoals ze in de klas overkomt is ze biet echt verlegen... Ze vertelt tegen mij best open over haar zelf... Ze heeft ook wel eens gezegd dat t m niet ga worden maar daarnaast vind ze t volgens mij wel leuk om met me te praten. Dat is t probleem n beetje
Met citaat reageren
Oud 25-08-2016, 23:14
bartus
bartus is offline
Hoe een meisje OVERKOMT kan heel erg verschillen met hoe ze IN HET ECHT is.
Vaak proberen ze heel zelfverzekerd over te komen terwijl ze dit niet zijn bijvoorbeeld.
Ga gewoon eens met haar praten, nodig haar uit voor een date of weet ik veel maar doe iets en zorg dat ze kan merken dat jij haar leuk vind. Als je ht moment er goed voor vind zeg dan ik vind je leuk en kijk ff hoe ze reageert
Met citaat reageren
Oud 26-08-2016, 05:55
Verwijderd
Iemand van de klas zei zo tegen haar dat hij mij wel bij d'r vond passen... Dat zei ze tegen mij, en d'r reactie daarop was dat zal nooit gebeuren!! Dus ik laat het hier maar bij denk ik
Met citaat reageren
Oud 26-08-2016, 08:50
ZaadPlantje
Avatar van ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Iemand van de klas zei zo tegen haar dat hij mij wel bij d'r vond passen... Dat zei ze tegen mij, en d'r reactie daarop was dat zal nooit gebeuren!! Dus ik laat het hier maar bij denk ik

Zoiets is mij ook overkomen, 3 maanden later was het een heel ander verhaal, toen zag ze het wel zitten.(het is er nooit van gekomen, ik had het verkloot tbh)
Hahaha
Met citaat reageren
Oud 26-08-2016, 12:13
Verwijderd
Naja ik hou gwn contact en ik zie wel of het posetief voor mij afloopt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me niet meer leuk?
Riechedly
14 16-04-2016 10:15
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Liefde & Relatie Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder
Rufus
7 05-01-2003 16:03
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58
ARTistiek Onbewogen trillingen
tampaszta
9 11-07-2001 21:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.