Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2003, 18:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
tegen wie zeggen jullie allemaal "ik hou van je"? Alleen als je een relatie hebt? Of ook tegen je ouders, goede vrienden, oid? Hoe lang duurde het voordat je "ik hou van je" zei? En hoe reageerde je toen iemand het tegen jou zei?

Ik zeg "ik hou van je" als ik een relatie heb, die serieus is. Na een paar maanden, soms iets eerder. Ook tegen m'n ouders zeg ik het soms (vooral sinds de dood van m'n vader ben ik heel erg geneigd het steeds tegen m'n moeder te zeggen). Eén keer heb ik ook tegen een heel goede vriend gezegd dat ik van m hou (maar is wel een heeel goede vriend!) ik zeg trouwens ook altijd tegen m'n kat dat ik van m hou...

Mijn vader zei wel vrij vaak dattie van me hield, maar dan wist ik nooit zo goed hoe ik moest reageren. Ik vond t wel heel lief. Maar nu (sinds een jaar, ofzow) kan ik er wat beter op reageren. Gelukkig. Toen m'n vorige vriend voor t eerst "ik hou van je" zei, stond ik heel verbaasd te kijken. We waren pas heel kort samen! Nou ja. Tegen m'n huidige vriend heb ik nog nooit gezegd dat ik van m hou. We zijn nu bijna een maand samen. Ik krijg wel steeds de neiging om t te zeggen. dus t zit eraan te komen. Nou ja, ik ben benieuwd hoe t bij jullie zit.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2003, 19:04
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Eigenlijk zeg ik dat helemaal niet zo snel. Ik denk dat als je mij dat hoort zeggen dat je dan wel heel veel voor mij betekend.
Ik zeg het ook nooit tegen mijn ouders, maar die weten wel dat ik van ze hou.......denk ik

Sowieso zijn mensen het niet van mij gewend dat ik dat zou zeggen, dus als ik nu tegen een vriend zou zeggen van, ik hou van je. Dan zal die eerder denken dat ik een grapje zit te maken.
Ik zeg trouwens wel bij hele diepe gesprekken ofzo van; Jij bent echt een hele goeie vriend(in). Ik ben blij dat je bij me bent, of iets in die richting.

En ja.....in een relatie geldt dat ook allemaal eigenlijk. Pas op een moment dat ik zeker weet dat ik van iemand hou (wanneer dat is kan ik toch niet uitleggen) zeg ik dat ik van haar hou. Ik vind het op deze manier trouwens ook wel goed. Zo gaat de 'magie' van die woorden er tenminste niet af, als je begrijpt wat ik bedoel
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:20
Verwijderd
Ik zeg nooit tegen mn ouders dat ik van ze hou...Het zal diep van binnen wel zo zijn, maar ik voel me niet echt verbonden met ze!

Ik hou wel ontzettend veel van mn vriend (vandaag 8 maanden), en dat weet hij ook. We zeggen dan ook regelmatig, vooral als we weten dat we elkaar een aantal dagen / week niet zien, dat we van elkaar houden...En dat geeft toch een gerust gevoel!
Het was voor mij lastig om te zeggen, maar ik voelde me echt gelukkig toen hij zei dat ie ook van mij hield (de 1e keer dan)... *voelt zich weer helemaal gelukkig als ze daar aan denkt...*
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:22
Rian-x-
Rian-x- is offline
Ik zeg nooit ' ik hou van je'
Nog maar een paar keer gedaan, bij mn vorige vriend, maar dat was ook 'pas' na 5 maanden.. toen dacht ik dat we nog lang bij elkaar zouden blijven
__________________
Wie over zich laat lopen is een stoeptegel! *loesje*
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:22
Verwijderd
Zelden tot nooit, omdat ik er simpelweg geen reden toe heb.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:25
Bboy-FunkyChild
Avatar van Bboy-FunkyChild
Bboy-FunkyChild is offline
tegen iedereen, bij me sgatjuh verzin 'k wel wat anders
__________________
Gasten Willen Freestylen, Maar Je Weet Ik Ben Altijd Beter Dan Wat jij Kon... L@tr@Z
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:40
lieve
lieve is offline
Ik zeg wel vaak tegen m'n beste vriendinnen, dat ik ze graag zie zenne! Zij zijn de enige waar dat ik het eigenlijk vrij uit tegen zeg!
Tegen m'n vriend zal ik het nooit zo zeggen! Als er zo een nederlands liedje aan het spelen is en da komt erin... dan zal ik dat wel eens meezingen! Mor zo zeggen, ik weet niet hoe het komt mor da heb ik nog nooit gedaan!
Tegen m'n ouders hebbek da eigenlijk ouk nog nooit gezee!

Greetz Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:46
** Lieve2002 **
Avatar van ** Lieve2002 **
** Lieve2002 ** is offline
Ik zeg het tegen menzen van wie ik egt hou....duzz me beste vrienden...etc.... Het zijn de zelfde mensen die ik ook knuffel....
Wanneer je egt van iemand houd.....??? ik denk dat je dat voelt....in je hart....

Kuzzie
Lieve
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:49
faith666
faith666 is offline
Misschien dat je je pas goed realiseerd dat je van mensen houd als je ze verloren bent.......ik heb het heel erg sinds ik mijn moeder verloren heb (ben wel blij dat ik het tegen haar gezegd heb....) en snoopy/mamo zei het ook al sinds haar vader dood is....
Tegen twee vrienden kan ik het ook zeggen, we hebben veel meegemaakt samen en de band die we hebben is daardoor ze sterk geworden...
tegen mij vriend zeg ik het ook....de eerste keer dat hij dat tegen mij zei vond ik het maar eng, had echt zoiets van wat???? we zijn nog maar een maandje ofzo samen.....!!!!!!!!!
Inmiddels vind ik het niet eng meer. en weet ik ook zker dat ik van m hou....
__________________
Such a shame, my defenses have become my own restrictions....
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:07
poesiefox
poesiefox is offline
Als je het echt van binnen voelt woelen, dan kun je dat toch niet meer binnen houden, of vergis ik me nou. Ik wilde het wel uitschreeuwen toen ik het me realiseerde! Het is heerlijk!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:31
Verwijderd
Tegen één meisje, mijn beste vriendin.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:40
Kinshi
Avatar van Kinshi
Kinshi is offline
Ik zeg het nooit, soms denk ik het wel.
__________________
Ik weet het ook allemaal niet. Het verschil met jou is dat ik het nooit heb geweten.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:48
Verwijderd
Ik heb het tot nu toe alleen tegen 1 meisje gezegd

Tegen familie zeg ik zoiets nooit. Als er iets aan de hand met mijn familie is, zien ze aan mijn gedrag wel dat het zo is (doe mijn zusje pijn en je doet mij pijn .. en dat wil je niet ).
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:53
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Eerst tegen mijn toenmalig vriendje en nu soms tegen een goede vriend(in). Hmm, helemaal niet tegen familie dus..
Je hoeft t niet te zeggen, je kunt t ook 'gewoon' laten blijken.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:00
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Tegen mezelf, omdat niemand anders het doet
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:36
Verwijderd
Tegen m'n familie niet zo vaak.. tegen m'n hond...en wanneer ik een vriendje heb en écht zeker weet dat ik van 'm hou.. dat duurt toch wel minstens 3 maanden.. ik denk er altijd eerst heel lang over na. Vaak merk ik dan op een gegeven moment dat ik elke keer de neiging heb om het te zeggen.

Maar ik verwar verliefdheid nooit met houden van, of andersom.
Ik heb het laatst ook tegen een goede vriend gezegd trouwens.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:50
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Tegen familie nooit. Tegen een hond wel eens gezegd ...

Ik kan er slecht op reageren. Eerste keer dat m'n vriend het zei, tja ik had al een vermoeden dat hij het zou gaan zeggen... kweet niet, merkte het op msn en toen daar en toen ie het zei schrok ik beetje, benauwd, eng, en toen kroop ik als een klein kind nog dichter in zijn armen, ik kon niets zeggen, hij dacht dat ik het niet gehoord had... Daarna heeft ie het nog een keer gezegd (was trouwens pas naar 4 maanden ofzo?) en toen keek ik hem 'lief' aan ofzo maar kon niets zeggen. Ik heb het later keer gezegd, was moeilijk, maar wel gezegd. Nu zeg ik het heel erg af en toe, als ik het echt heel erg (diep) voel, of als het 'moet' ofzo...

Verder heb ik het geloof ik 1x tegen een goede vriend gezegd, maar dat weet ik niet meer zeker ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 23:43
Verwijderd
heh, tegen me kat

oftewel, tegen niemand
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2003, 23:44
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
heh, tegen me kat

oftewel, tegen niemand
Dat is goed, poezen krijgen graag te horen dat je van ze houdt.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 00:31
Verwijderd
allemachtig wat lomp je kunt toch wel ik hou van je zeggen (en te horen krijgen) zonder zo moeilijk te gaan doen ik zeg het alleen tegen mn meisje maar ik word heus niet nerveus er van het zijn maar woorden
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 06:11
load_harmony
load_harmony is offline
houden van is eigenlijk iets raars, maar ik heb wel een stel vrienden waar ik écht van hou!!! Dat heb ik zo ook wel eens gemeld, maar ik ga echt niet na elke 'hoi' ik hou van je erachteraan dreunen. Ik hou ook van mijn gezin, maar dat zeg ik ze ook niet of zo...

weet je, een goede vriend van mij zet altijd onder elk mailtje, en na elke knuffel 'ik hou van je' daardoor ga ik alleen maar aan mezelf twijfelen. ik weet niet of ik van hem hou, en ik erger me zwaar aan dat ge-'ik hou van je'.
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 09:23
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
tegen wie zeggen jullie allemaal "ik hou van je"? Alleen als je een relatie hebt? Of ook tegen je ouders, goede vrienden, oid? Hoe lang duurde het voordat je "ik hou van je" zei? En hoe reageerde je toen iemand het tegen jou zei?

Ik zeg "ik hou van je" als ik een relatie heb, die serieus is. Na een paar maanden, soms iets eerder. Ook tegen m'n ouders zeg ik het soms (vooral sinds de dood van m'n vader ben ik heel erg geneigd het steeds tegen m'n moeder te zeggen). Eén keer heb ik ook tegen een heel goede vriend gezegd dat ik van m hou (maar is wel een heeel goede vriend!) ik zeg trouwens ook altijd tegen m'n kat dat ik van m hou...

Mijn vader zei wel vrij vaak dattie van me hield, maar dan wist ik nooit zo goed hoe ik moest reageren. Ik vond t wel heel lief. Maar nu (sinds een jaar, ofzow) kan ik er wat beter op reageren. Gelukkig. Toen m'n vorige vriend voor t eerst "ik hou van je" zei, stond ik heel verbaasd te kijken. We waren pas heel kort samen! Nou ja. Tegen m'n huidige vriend heb ik nog nooit gezegd dat ik van m hou. We zijn nu bijna een maand samen. Ik krijg wel steeds de neiging om t te zeggen. dus t zit eraan te komen. Nou ja, ik ben benieuwd hoe t bij jullie zit.
Vroeger zei ik heel snel 'ik hou van je'... nu is dat zeker veel minder. ik zeg het nu alleen tegen mijn moeder (dat vind ik heel logisch), mijn zusje, mijn twee beste vrienden, een heel goede vriendin van mij en natuurlijk mn vriendjuh.
bij mn vriendje duurde het wat langer voordat ik dat zei. hij zegt het eigenlijk ook nooit.. ook niet tegen vrienden of familie of iemand.. maar hij zei het eerst, maar omdat hij wist dat ik dat vroeger best wel snel zei heb ik het eerst niet teruggezegd om hem te laten zien dat ik het niet zomaar zeg. ik heb hem dat ook uitgelegd naderhand en hij was er wel blij mee.

jij zei dat je vooral sinds de dood van je vader heel erg geneigd bent het tegen je moeder te zeggen, maar het komt een beetje op mij over alsof je dat niet normaal vind. ik vid dit heel normaal. ten eerste om tegen je ouders/of een van hun te zeggen dat je van hem/haar houdt en ten tweede helemaal als een van je ouders is overleden.

ik ben ook wel opgegroeid met het feit dat er bij ons in de familie veel van dat soort dingen worden gezegd, maar dat komt ten eerste vanuit het standpunt van toch wel beide ouders en ten tweede ook wel omdat ik en mijn moeder en zusje al heel veel hebben meegemaakt en je beseft je dat je eigenlijk alleen elkaar hebt en het is belangrijk om tegen de ander te zeggen dat je om elkaar geeft en dat je er altijd voor die ander zal zijn.. dat vind ik tenminste..

naja, ik hoop dat dit antwoord een beetje is wat je bedoelde.. kus en het is niet raar om van iemand te houden hoor. als je niet weet wat je moet antwoorden antwoord je gewoon toch niet? je moet het pas zeggen als je er zeker van bent en er aan toe bent om dat te zeggen...
succes en heel veel plezier met je vriendje.
kus

Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 09:29.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 10:12
Verwijderd
Ik zeg tegen mn ouders dat ik van hen hou, en ook tegen een aantal goede vrienden en vriendinnen. Dat komt er niet zo snel uit, maar in bepaalde situaties, als iemand het moeilijk heeft of iets dergelijks..

Verder heb ik het tegen 2 exen gezegd, bij de een echt menend, bij de ander meende ik het ook wel maar was het eigenlijk te snel.. hij zei het heel snel en toen schrok ik toch ook wel maar zei het toch maar terug.. Mja, was beetje vaag..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 10:39
Verwijderd
ik zeg t wel eens tegen mn vrienden...van: ik hou van je broer!
maar tegen familie of een meisje heb ik t nog nooit gezegd
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:07
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Dat is goed, poezen krijgen graag te horen dat je van ze houdt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2003, 12:25
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ik zeg het niet zo vlug. eigenlijk nog maar tegen 1 iemand gezegd. en ik zeg het niet veel.

andere liefdesbetuigingen doe ik met: "ik zie je graag" oid
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 13:08
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Kijk eens wat ik gevonden heb in de stoffige database van scholieren.com? http://forum.scholieren.com/showthre...&threadid=9790
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 13:13
Verwijderd
tegen m'n beste vriendin op een 'blije' manier, en soms ook op een ernstige manier, als het 'nodig is'
tegen m'n zus, als het 'nodig' is
tegen m'n ouders, als zij zeggen dat ze van me houden, dan antwoord ik wel 'ik ook van jou', ze zeggen het overigens niet extreem vaak
tegen m'n vriend, ik ben er vrij voorzichtig in maar ik denk dat ik het ongeveer eens per week zeg (vergezeld van 100 keer 'ik vind jou lief' per dag, 100 keer 'mmm jij goed', 100 keer 'jij bent leuk', enzovoort niet precies 100, dat is bij wijze van spreken)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:23
Crimson Death
Crimson Death is offline
Ik zeg nooit "ik hou van jou" meer tenzij het sarcastisch is
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:33
Verwijderd
Tegen mijn vriend en verder niemand.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:35
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ik doe liever geen afbreuk aan het begrip 'houden van'. Het is het hoogste superlatief van liefde, en dat dient met respect behandelt te worden.
Illustratie van een moment waarop ik het zou zeggen: relatie van 3-4 jaar, minimaal twee jaar samenwonen, de wens om eventueel te trouwen, etcetera. Pas als ik dat soort dingen zou hebben, zou ik écht van iemand kunnen houden in de puurste zin des woords.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:44
mitchuhl
Avatar van mitchuhl
mitchuhl is offline
Eigenlijk zeg ik alleen tegen mijn vriendin dat ik van haar hou. Niet tegen mijn ouders juist omdat ik dat nog nooit gezegd heb en ze toch niet weten hoe ze erop moeten reageren... maar ze weten wel dat ik van ze hou denk ik.

Bij mn vriendin probeer ik het toch niet te snel te zeggen omdat ze het dan misschien niet gelooft of omdat ik dan niet zeker weet dat het wederzijds is. Gelukkig is mijn huidige vriendin de eerste geweest die het gezegd heeft en toen heb ik ook gelijk al terug kunnen zeggen dat ik ook van haar hou.

(Monique mocht je meelezen: Ik hou van je !!! )
__________________
¤¤¤ - Monique I Love You ! - ¤¤¤ - Dont hurt cowz - ¤¤¤
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:53
PlasTuut
Avatar van PlasTuut
PlasTuut is offline
eigenlijk zeg ik het alleen tegen mn vriendje en tegen hele goede vrienden.....tegen mn ouders eigenlijk niet, ik ga ervan uit dat ze dat wel weten
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:58
Verwijderd
Wat mij zo erg opvalt is het feit dat eigenlijk bijna niemand het tegen zijn ouders zegt. Als ik eerlijk ben vind ik dat toch wel een beetje vreemd. Ik bedoel: je houdt toch van je ouders? (behalve als ze iets heel erg hebben gedaan, dan kan ik begrijpen dat je niet meer of veel minder van ze houdt.. heb ik zelf namelijk grotendeels bij mn pa) waarom wordt het zo als vanzelfsprekend gezien dat je ouders dat wel weten? Denk je niet dat zij het misschien wel fijn vinden om te horen dat hun zoon/dochter van hen houdt?
Ik zie het ook als een soort bevestiging van: ik ben er voor je en ik zal er altijd voor je zijn als je me nodig hebt. Je betekent heel erg veel voor me, etc.

Naja, hoe kijken jullie daar tegenaan?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:26
xcorienx
Avatar van xcorienx
xcorienx is offline
Ik zeg vrij snel 'ik houd van je', ik zeg het tegen m'n ouders, broer, goede vrienden en uiteraard m'n lief, maar dat houdt niet in dat ik het niet meen.
Ik sluit gemakkelijk vriendschappen en vertrouw mensen [te] snel, maar ik kan mensen erg moeilijk loslaten, hoewel ze me nog zo gebruiken of bedonderen, ik ben nogal volhardend (ja, dit is meer psychologie, dus ik houd al op).
__________________
kuku kristiina helena jonas sussu maris alo max riia leila kristjan liina sixtus karu
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:48
Verwijderd
goede vrienden
en als ik een vriendin heb duurt dat heeeeel lang
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-03-2003, 20:56
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Hmmm... heeeeeeeeeeeel weinig.

Ik zeg veel vaker: "Je bent lief" dan "Ik hou van je."
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 02:45
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
tegen m'n vriendin.

en tegen vrienden, maar da's meer onzinnig/lollig bedoeld,. na 'n sarcastische opmerking oid: 'maar ik hou wel van je hoor', of na 't krijgen van 'n opmerking: 'ja, ik hou ook van jou hoor'.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 08:05
Verwijderd
Ik zeg het tegen mijn vriend en tegen mijn beste vriendin. Maar dat vind ik 2 verschillende 'houden van'.

Ik zei het als eerste tegen mijn vriend. We zeiden eerst altijd Love You, dat vond ik in het begin al erg lief, maar op een gegeven moment wilde ik gewoon Ik hou van je zeggen en dat heb ik toen gedaan. En gelukkig zei hij het ook terug.

Tegen mijn beste vriendin zeg ik het ook, maar dan op een andere manier, vriendschappelijk bedoeld. Eerst zeiden we het nooit, we wisten het gewoon dat we van elkaar hielden, tot haar vader een hartaanval kreeg en ik het gewoon gezegd heb. Sindsdien zijn we ook een stuk closer geworden.

Tegen mijn ouders heb ik het ook nooit gezegd. Ja vroeger toen ik klein was zei ik het wel vaak, maar de laatste 10 jaar ofzo heb ik het nooit meer gezegd. Ik zou eigenlijk niet weten waarom, ik denk meer omdat ik het niet durf ofzo. Of dat ik niet weet hoe ze reageren. Toen mijn vader een lichte hersenbloeding kreeg wilde ik het bijna zeggen, maar ik kreeg het er gewoon niet uit...

Ik zeg eigenlijk nooit echt snel houden van tegen een jongen. Ik heb het tegen 2 jongens gezegd, waarvan de 2e mijn huidige vriend is. Ik heb nu ongeveer 3 maanden met hem en het voelt gewoon goed om het te zeggen. Ik hou gewoon onwijs veel van hem.


Citaat:
mitchuhl schreef op 10-03-2003 @ 15:44:
(Monique mocht je meelezen: Ik hou van je !!! )
Michael, ik hou ook van jou !!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:38
Elisaaa
Elisaaa is offline
eigenlijk alleen tegen mijn vriendje. Ook niet echt tegen mijn ouders.

In Amerika... daar roepen ze "I love you!" tegen alles en iedereen. Vooral in die series
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-03-2003 @ 15:58:
Wat mij zo erg opvalt is het feit dat eigenlijk bijna niemand het tegen zijn ouders zegt. Als ik eerlijk ben vind ik dat toch wel een beetje vreemd. Ik bedoel: je houdt toch van je ouders? (behalve als ze iets heel erg hebben gedaan, dan kan ik begrijpen dat je niet meer of veel minder van ze houdt.. heb ik zelf namelijk grotendeels bij mn pa) waarom wordt het zo als vanzelfsprekend gezien dat je ouders dat wel weten? Denk je niet dat zij het misschien wel fijn vinden om te horen dat hun zoon/dochter van hen houdt?
Ik zie het ook als een soort bevestiging van: ik ben er voor je en ik zal er altijd voor je zijn als je me nodig hebt. Je betekent heel erg veel voor me, etc.

Naja, hoe kijken jullie daar tegenaan?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb tot nu toe alleen tegen mijn huidige vriend gezegd dat ik van hem hou. Zulke dingen zeg ik gewoon niet snel. Kijk, als iemand (een ex-vriendje) me vroeg:"Hou je nog een beetje van me?", dan mompelde ik wel iets dat leek op "ja", maar dat was niet gemeend. Ik zeg het pas uit mezelf als ik 100% achter die woorden sta.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:18
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik heb dit ook alleen maar tegen mijn huidige vriend gezegt..
hij is mijn 1e echt serieuze vriend
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:33
Era
Era is offline
ik zeg het zelden omdat het me alleen pijn doet. Ik ben ook van mening dat je houden van iemand moet laten blijken, deze woorden worden te vaak nutteloos gebruikt.
__________________
We zijn niet verdwaald...We weten alleen niet waar we zijn...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:36
Verwijderd
mn beste vriendin.

ow ja en een luver in amerika. hij heeft zelfs ooit geleerd 'ik hou van je' te zeggen.


maargoed. is meer 'vriendschappelijk'
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 23:24
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
nog nooit uit mijn strot kunnen krijgen geloof ik
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 23:46
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Ik gebruik het eigenlijk altijd a;s "grapje"..
Zoals eerder al gezegd is in deze topic..
Maar echt Ik hou van je, daar ben ik voorzichtig mee..
Zelfs met mijn vriendin..
Gelukkig denken we beide er hetzelfde over..
__________________
bla
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 00:24
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
heb 't trouwens ook een aantal keer tegen m'n beste vriend gezegd... heb ik een hechte band mee
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 00:53
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 12-03-2003 @ 01:24:
heb 't trouwens ook een aantal keer tegen m'n beste vriend gezegd... heb ik een hechte band mee
NOw that's just plain cute.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 01:59
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 12-03-2003 @ 01:53:
NOw that's just plain cute.
:$
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 'Ik hou van je'
Puhlease.
33 10-03-2013 23:32
Liefde & Relatie De eerste keer dat je vriend(in) 'Ik hou van je' zei
Verwijderd
96 23-06-2006 12:16
Liefde & Relatie Wanneer zeg je ik hou van je?
:P
37 29-01-2004 15:37
Liefde & Relatie na 1 dag.."ik hou van je..??"
simple plan
50 28-05-2003 11:40
Psychologie kutwijf trut ik hou van je
de doornvogel
21 08-10-2002 14:17
Verhalen & Gedichten ik hou van je...
Secreet
6 15-04-2002 12:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.