Oud 30-10-2017, 00:03
Girl.mnds
Girl.mnds is offline
Hallo allemaal,
Ik heb een beetje een probleem en ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Een tijdje geleden heb ik ruzie gekregen met mijn beste vriendin waar ik al bijna mijn hele leven mee bevriend ben geweest. De ruzie zelf maakt me niet zo veel uit want ze heeft me te veel pijn gedaan om het weer goed te willen hebben maar de manier waarop het is gegaan is gewoon echt heel rot. Nu stuurt ze al haar vriendinnen op mij af waardoor ik bijna niemand meer heb. Iedereen is ineens boos op mij omdat ik volgens mijn “beste vriendin” alles verkeerd heb gedaan enzovoort. Ik ga zelfs een niveau omlaag gewoon omdat ik mijn hoofd er niet bij kan houden en niet meer naar school durf. Ik vind het gewoon zo’n rot gevoel dat mijn “beste vriendin” mij zo erg kan breken zonder dat het haar iets boeit. Ik heb met haar en mijn mentor gepraat en daar is uitgekomen dat we geen contact meer mogen opzoeken maar omdat dat niet mag, kan ik niet mee met een meeting met mijn internetvriendinnen omdat zij mee gaat. Ik ben gewoon zo gebroken door haar en ik durf ook niet meer naar school. Weet iemand wat ik kan doen hiertegen?
Alvast bedankt! X

Laatst gewijzigd op 30-10-2017 om 06:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2017, 06:57
Ben Strik
Ben Strik is offline
Je kan wel naar zo'n meeting gaan om je minder gebroken te voelen. Als het beter is dat jullie even geen contact meer met elkaar opzoeken, waarom zou zij dan wel daar naartoe mogen en jij niet?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2017, 07:27
Girl.mnds
Girl.mnds is offline
Ja klopt maar mijn ouders willen niet dat ik erheen ga omdat zij ook gaat dus ja ik kan er niks aan veranderen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2017, 07:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja klopt maar mijn ouders willen niet dat ik erheen ga omdat zij ook gaat dus ja ik kan er niks aan veranderen
Misschien kan je een keer zelf iets organiseren waarbij je haar niet uitnodigt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik durf echt niet meer naar school
anoooniempje
9 05-04-2012 14:12
Algemene schoolzaken Ik voel me niet veilig op school!
naomikiryuu
9 08-03-2012 14:56
Psychologie Geef niet op
Columbia
3 06-10-2008 14:55
Psychologie Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel?
*Ster*
38 08-03-2005 12:27
Psychologie Ik zie het niet meer zitten...
°Mel°
4 25-04-2002 17:35
Psychologie Niet meer naar buiten durven
Dying Bride
10 05-01-2002 16:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.