Oud 13-12-2018, 17:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik had ruimte in een kamer van 12 vierkante meter. Dus eh wat nou geen ruimte.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2018, 18:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Tja handdoeken zijn wel wat harder ja, maar ik vind het eigenlijk verspilling van energie en geld zo'n ding.
Handdoeken horen juist wat harder te zijn! Hier valt het overigens wel mee, want het water is heel zacht, dus de handdoeken blijven ook zachter.

Je kleren slijten ook veel sneller van een droger. Hier hangt het 's zomers altijd buiten (heuj inpandig balkon).
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2018, 20:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik hang het ook het liefst buiten maar ik kan hier weinig lange dingen kwijt en beddengoed helaas helemaal niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2018, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Alles wat niet een spijkerbroek of een handdoek is
super logisch

Wij hebben wel een droger maar gebruiken 'm alleen voor handdoeken en beddengoed. We hangen de was op zolder op maar als daar het raam niet open staat, droogt er niks (of ja, dan duurt het een week of zo). En aangezien de pc op de zolder staat zitten we daar nog wel eens. Dan is het toch fijn om niet in de vrieskou (of bedompte vochtige lucht) te zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2018, 20:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik hang het ook het liefst buiten maar ik kan hier weinig lange dingen kwijt en beddengoed helaas helemaal niet.
Hangt bij mij allemaal mooi in het trappenhuis, super fijn want dan staat t ook nergens in de weg.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-12-2018, 20:55
Verwijderd
Bij mij staat het allemaal in mijn slaapkamer en het is in een ochtend/middag/avond/nacht droog.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2018, 20:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik woon in een appartement dus geen trap helaas maar in de studeerkamer kan het aan de deur hangen zonder dat je er last van hebt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2018, 23:16
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Hangt bij mij allemaal mooi in het trappenhuis, super fijn want dan staat t ook nergens in de weg.
Ja dat doe ik ook, echt ideaal! 'S avonds voor het slapen gaan hang ik het op en dan is het de volgende ochtend droog . De droger gebruik ik alleen wanneer ik de was teveel op heb laten lopen. Dan gaan de handdoeken, hemden en sokken enzo daar gauw in. Oja en voor beddengoed ofcourse! Ik heb nml wel 2 dekbedden maar gebruik er ook een voor op de bank (aanrader!) waardoor het beddengoed er dezelfde dag ook weer op moet.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2018, 23:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik hang het ook het liefst buiten maar ik kan hier weinig lange dingen kwijt en beddengoed helaas helemaal niet.
Wolter heeft hier waslijnen gespannen en dat is vet chill, want het beddengoed kan er ook gewoon aan
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2018, 15:47
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Poeder voor bijna alles, vloeibaar wolwas voor echt kwetsbare dingen.
Droger voor bijna alles, dan is het tenminste vrij van kattenharen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2018, 18:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En doen jullie het wasmiddel dan in de trommel of in het laatje?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2018, 19:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En doen jullie het wasmiddel dan in de trommel of in het laatje?
Ik doe het altijd in de la, want ik heb wel eens vlekken gehad door het wasmiddel gelijk in de trommel te doen. In de trommel betekent ook dat er zo'n plastic bol meegaat in de was, en dat maakt een hoop onnodige herrie
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-12-2018, 22:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een bovenlader, dus geen keuze
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2018, 22:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dan heb je toch alsnog zo'n vakje in het deksel om het in te doen of los in de trommel?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2018, 23:08
Verwijderd
Ik doe alles lekker in het laatje
Met citaat reageren
Oud 14-12-2018, 23:08
Verwijderd
Heerlijke topic deze <3
Met citaat reageren
Oud 15-12-2018, 00:04
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Ik doe de inhoud van een pak poeder in een afsluitbare diepvriesbak. Daarin zit een maatschepje om het in de juiste hoeveelheid het laatje te scheppen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2018, 01:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan heb je toch alsnog zo'n vakje in het deksel om het in te doen of los in de trommel?
Het maakt eigenlijk niet uit, want zodra je het deksel dicht doet, valt het erin. Maar voor de hoeveelheid (en de vorm) doe ik het wel altijd in de vakjes in het deksel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2018, 01:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
In doe de wasmiddel altijd in een bolletje erbij in. Ik weet nml nooit in welk vakje wat moet bij zo'n la
Met citaat reageren
Oud 15-12-2018, 13:07
Verwijderd
Ik gebruik geen wasbollen, want ik denk dat daardoor mijn kleding sneller beschadigt en slijt.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2018, 23:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Vloeibaar wasmiddel gaat in de la.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 11:30
Verwijderd
Hoe vaak wassen jullie handdoeken!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 11:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Na twee keer ermee gedoucht te hebben of eerder als ie niet fris meer ruikt. Handdoeken uit de keuken en wc en bij de wastafel om de dag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 11:56
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Dat vind ik echt belachelijk snel
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 12:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe vaak wassen jullie handdoeken!
Ik gebruik handdoeken gerust een week, maar heb er wel altijd minstens twee tegelijk in gebruik. Voor mijn lijf, voor mijn haar en als ik 's avonds douche ook nog één op mijn kussen
Mijn vriend gooit wel regelmatig een handdoek op de grond, omdat ie z'n voeten wil afdrogen/ niet in het water wil staan, en daarna gaat die handdoek wel gelijk in de was. Handdoeken en theedoeken in de keuken doen we vooral op gevoel, de handdoek in de wc gaat mee met elke handdoekenwas.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Hoe vaak wassen jullie handdoeken!
Eén handdoek gaat meestal twee of drie douches mee.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 13:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Weekje denk ik? Mits goed opgehangen & laten drogen, anders wordt het al snel wat muf.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 13:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik gebruik een handdoek voor mijn haar de hele week, voor mijn lijf 1x. Handdoek die hangt voor handen en na het tandenpoetsen 1x per week en de theedoeken in de keuken ook.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 14:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn handdoek voor douchen gaat een week mee, haardrooghanddoek ook. Gastendoekje voor tandenpoetsen en gezicht 's ochtends een dag of 4. Keukendoeken 3 tot 7 dagen (ligt eraan hoeveel er uitgebreid gekookt/afgewassen/gebakken is).
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 14:43
Verwijderd
Ik was uhhhh vaker.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 15:01
Verwijderd
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 16:37
Verwijderd
Lol ik echt niet
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 17:57
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik wil met de kleine beetjes die ik kan rekening houden met het milieu, dus ik hang ze uit en gebruik ze enkele keren. In de keuken om je handen aan te drogen, vervang ik wekelijks. Ik wil niet te vaak wassen en handdoeken met kleding meewassen is voor mij geen optie
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 19:20
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik was handdoeken echt na elk gebruik Het past meestal ook gewoon bij de wasmachine in, dus het is ook niet dat ik er echt extra wasbeurten voor draai. Maar het zou best vaker gebruikt kunnen worden
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 21:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik draai gewoon één keer per week een was met handdoeken en ondergoed.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 21:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Serieus het is toch niet alsof je je op handdoek kakt als je jezelf gewassen afdroogt
Is het omdat je het vies vindt of omdat je het zo mee kreeg van thuis?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 22:02
Verwijderd
Ik heb dat van Jos overgenomen. Hij wast zijn handdoeken na een keer afdrogen en vond het toen we gingen samenwonen niet nodig om het anders te gaan doen. Misschien toch maar weer eens aankaarten, ik vind het namelijk ook flauwekul, eigenlijk. Dank, forum, voor deze reminder!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 22:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik draai gewoon één keer per week een was met handdoeken en ondergoed.
Handdoeken en ondergoed in één was?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 22:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, waarom niet? Allebei 60 graden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 22:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Hoeveel graden moet je geld wit wassen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 22:46
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 22:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Serieus het is toch niet alsof je je op handdoek kakt als je jezelf gewassen afdroogt
Is het omdat je het vies vindt of omdat je het zo mee kreeg van thuis?
Nou nee, maar ik laat ze sws niet in onze douche hangen omdat die heel ranzig is en ze passen gewoon bij de wasmachine in.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2018, 23:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, waarom niet? Allebei 60 graden.
Mijn ondergoed mag maar op 40
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 11:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
handdoeken met kleding meewassen is voor mij geen optie
Wolter naamzoek, zie! Zo raar ben ik dus niet!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 12:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Mijn ondergoed mag maar op 40
Ik heb meerendeel gewoon katoenen ondergoed, dat kan prima op 60 graden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 13:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Serieus het is toch niet alsof je je op handdoek kakt als je jezelf gewassen afdroogt
Is het omdat je het vies vindt of omdat je het zo mee kreeg van thuis?
Meegekregen van thuis! Bij ons was het normaal om alles na 1 gebruik niet meer te gebruiken. Glazen, borden, handdoeken.

Maar water en zeep of niet, ik vind het zelf ook niet zo fris om de handdoek door mijn naad te halen en daarna weer voor mijn bek te gebruiken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 13:27
Verwijderd
Dan heb je je naad niet goed gewassen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 14:50
Verwijderd
Bij mij ook van huis meegekregen, qua handdoeken dan, kopjes en bestek enzo wel vaker gebruiken. Ik gebruik twee handdoeken, eentje voor mijn haar en eentje voor mijn lijf, die voor mijn haar gebruik wel eens vaker, maar voor mijn lijf gaat na 1x in de was. Onzin misschien... Misschien verander ik het, misschien niet. Maar ik loop geregeld uren lang met alleen die handdoek om mijn middel half naakt door het huis, dus dan gebruik ik hem heus voor meerdere dingen!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 14:55
Verwijderd
oja mijn ondergoed gaat ook op 60, ook al staat er 40 op. Ik koop gewoon vaker ondergoed, en dat is heus niet alleen maar katoen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 14:56
Verwijderd
De helft wordt toch geregeld kapot gescheurd huhuhuhuhuhuhhuhuhuhuh
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.