Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 13:08
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Je jeugd schijnt de perfecte periode te zijn om te genieten van het leven. Je helemaal uitleven zodat je later als gefrustreerde midlifer niet al die verloren jaren in hoeft te halen waardoor je kinderen zich voor je schamen als ma in dr hotpants de deur uitgaat.
Nou vinden de meeste mensen het nodig om hun jeugd dan maar eens goed uit te persen. Dit komt in feite neer op het zo jong mogelijk beginnen met uitgaan, swingend alle clubs af gaan en vooral niet vergeten in elke tent minstens 3 sexueel getinte ervaringen te beleven...oke flirten mag ook.
Daar sta je dan met je breezer in je ene hand, sigaret in je andere hand en met je onderlichaam tegen de eerste de beste persoon van het andere geslacht aanrijend. En ach...we moeten vooral experimenteren dus een keer met iemand van het zelfde geslacht tekeer gaan hoort er ook bij.
Je ouders die je in de kleine uurtjes binnen horen strompelen hebben het inpraten allang opgegeven en proberen maar eens de popi-jopi aanpak. Maar de banden zijn reeds verzwakt. Langzaam aan zal ook het plezier afzwakken, je ziel stompt af, en je lichaam raakt uitgeput. Voor de rest van je leven zal "genieten" nooit meer ULTIEM zijn.

Dit is zo'n beetje het standaard wilde-jaren-pakket...hoever zijn jullie er doorheen?
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2002, 13:13
mickael
Avatar van mickael
mickael is offline
Ben niet van plan ooit te stoppen met genieten.. het genieten zal wel andere vormen aannemen, maar het zal wel blijven dat weet ik zeker.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 13:27
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Als je goed bezig bent kun je heel je leven blijven genieten en op allerlei manieren.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 13:29
PimpDude86
Avatar van PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Als je goed bezig ...

ja...DAN wel, maar zal het zuipfestijn de zintuigen niet slechts verzwakken en het genieten beperken?

ow lekker interessant zegggggggggggg, ik lijk wel een bril
__________________
Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 13:42
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:



ja...DAN wel, maar zal het zuipfestijn de zintuigen niet slechts verzwakken en het genieten beperken?

ow lekker interessant zegggggggggggg, ik lijk wel een bril
Ja als je alleen op die manier "geniet" misschien. Maar da's juist wat ik niet bedoel....je kunt op allerlei manieren van 't leven genieten. Sneu als je dat alleen kan d.m.v. zuipen etc.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 13:52
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Als je goed bezig bent kun je heel je leven blijven genieten en op allerlei manieren.
hulde voor bubbeltjes!
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:13
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
jeugdig genieten is puur genotzucht, hedonisme, wat voor het overgrote deel bepaald wordt door hormonen en niet door ratio.

en nee, ik zit nog vollop in die fase
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:16
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
ik ben niet van plan om voorlopig uit die fase te komen hoor!
denk dat dat echt wel gebeurd als je kinderen krijgt, en familie opricht, een grote baan krijgt, gewoon meer belangrijke dingen hebt om te doen...rekeningen enzo dan ga je niet elke avond bier zuipen...ja, en als je getrouwd bent flirt je ook al meteen veel minder!
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:18
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
ik begin net
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:09
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Ik geniet nu nog niet echt, in de toekomst zeker wel, ik denk dat ik eerst echt gelukkig moet worden.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:17
miro
Avatar van miro
miro is offline
Wie zegt dat je moet genieten dmv: zuipen, dansen enz.? Er zijn zat mensen die genieten van het leven zonder te een wild feestbeest te zijn. Je bepaalt denk ik voor jezelf hoe en wanneer je geniet. En als je nu niet geniet van je leven, doe je echt iets fout en moet je er achter komen hoe je wel weer kunt genieten.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:03
ExeCute
Avatar van ExeCute
ExeCute is offline
Je dient altijd te genieten van je leven en dat probeer ik dan ook ( misschien iets te weinig) maar genieten is niets meer dan jezelf bevredigen in je behoeftes we kunnen helaas neit aan al onze behoeftes voldoen in het leven dus kun je het beter sprijden over al je levensjaren dan er nu even tegenaan te gaan want dat is gewoon een verkeerde instelling
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:44
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ben bang dat ik nooit aan die standaard voldaan heb, en ben blij dat ik dat hoogst waarschijnlijk ook nooit zal doen
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 09:04
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Ik heb vrijwel nooit genoten. Ben meer bezig met het ongeluk te vermijden.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 09:34
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
genieten....biertje drinken in de zon ofzo?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
ik begin net van m'n wilde jaren af te raken
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:10
L Boksha
Avatar van L Boksha
L Boksha is offline
Ik geniet... Op mijn manier. Dat houdt in dat ik bier ook echt lekker vind Ik ben ook niet echt zo'n uitgaanstype (niet met de gelegenheid in dit stadje... )
__________________
完璧な物語だ!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:13
Verwijderd
Ik ben daar steeds meer mee bezig ofzo
Meer doen wat ik wil en niets om geven wat de rest vind of denkt van me als we in de pauze raar doen ofzo.

doen wat je wil
Doen wat in je op komt.
Dan geniet je
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-04-2002, 20:15
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Ik hou niet van breezers en ik rook niet.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie De psyche als direct exponent van de bron van het leven
Arjan Dokelaar
2 29-11-2008 08:19
Verhalen & Gedichten verloren van het leven
knak
3 04-04-2003 20:26
Psychologie genieten van het leven?
zonnetje86
9 02-01-2003 13:12
Psychologie Betoog: Het nut van het leven?
Verwijderd
18 18-07-2002 03:04
Levensbeschouwing & Filosofie Antwoord op de vraag zin van het leven
jbtq
5 08-07-2002 12:00
ARTistiek de zin van het leven (versie 1)
stroopwafel
5 22-01-2002 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.