Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 01:53
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
op wat voor manier bel jij?
en waarom bel je?
hoe lang bel je?
naar wie bel je?
bel je gewoon voor de lol, alleen voor serieuse dingen?
bel je veel met je gsm, of gewoon met je vaste lijn, bv thuis?
Voor de mensen die erg lang bellen, waarover gaan die gesprekken dan? over niks ofzo?
hoe zit het met de kosten, word dat door je ouders betaald of draai je er zelf voor op? spelen de kosten ook mee in de tijd waarin je belt?

dus met andere woorden, post hier je belgedrag
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2002, 06:33
Verwijderd
amen .


ik bel met passie
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 09:06
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik bel nooit, alleen als me vader me moet ophalen of dat ik naar huis toe kom of dat ik juist niet naar huis toe kom..

Verder heeeeeeeeeeeel af en toe met een oude vriendin bellen. Binnenkort ook weer een uurtje bellen..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 09:49
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Waarom bel je? Omdat ik zin heb om iemand ff te spreken, omdat ik me afvraag waar iemand blijft als ik iets afgesproken heb, om te vragen of iemand zin heeft om iets te gaan doen etc.
Hoe lang bel je? Nooit langer dan 10 minuten
Naar wie bel je? Naar iedereen die ik wil spreken, soms naar m'n werk, maar meestal gewoon naar leeftijdsgenoten
Bel je gewoon voor de lol, alleen voor serieuse dingen? Allebei
Bel je veel met je gsm, of gewoon met je vaste lijn, bv thuis? Ligt eraan waar ik ben, als ik thuis ben is het toch makkelijker om je ouders te laten betalen, of niet?
Voor de mensen die erg lang bellen, waarover gaan die gesprekken dan? over niks ofzo? N.v.t. Bel niet veel, ik sms meer
Hoe zit het met de kosten, word dat door je ouders betaald of draai je er zelf voor op? spelen de kosten ook mee in de tijd waarin je belt Ik moet alles wat ik mobiel bel zelf betalen, maar als ik af en toe de vaste lijn ens gebruik doen m'n ouders daar niet zo moeilijk over
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 10:36
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Waarom bel je? Bel ik dan? Hmm meestal niet; ik ben alleen als het heeeeel erg hard nodig is;
Hoe lang bel je? Hmm voicemail meestal 5 seconden omdat ik nooit berichten heb en anders 5 minuten als ik iets wil vragen
Naar wie bel je? Ehmm voicemail en tsja, verder heb ik al zeker 6 maanden niet meer gebeld denk ik
Bel je gewoon voor de lol, alleen voor serieuse dingen?
Serieuze dingen
Bel je veel met je gsm, of gewoon met je vaste lijn, bv thuis? Alleen thuis, want ik ben altijd thuis
Voor de mensen die erg lang bellen, waarover gaan die gesprekken dan? over niks ofzo? ...NVT
Hoe zit het met de kosten, word dat door je ouders betaald of draai je er zelf voor op? spelen de kosten ook mee in de tijd waarin je belt Hmm ik heb 1 keer zon kaart gekregen van 20 euro 2 jaar geleden; doe ik nog steeds mee; huislijn gebruik ik ook nooit
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 11:08
Verwijderd
op wat voor manier bel jij?
Soms met een headset (werk), soms met een gewone tel/mobiel.

en waarom bel je?
Omdat ik iets met mensen af wil spreken, omdat ik mijn mam wil spreken omdat ik niet weet hoe ik moet koken of hoe laat ik thuis kom, of omdat ik wil weten hoe het met mensen gaat.

hoe lang bel je?
Met de meeste mensen hooguit 5 min. Ik ben niet zo'n lange beller. Met m'n vriendin en een vriend van me bel ik wel heel lang.

naar wie bel je?
Vrienden, familie, bekenden, blabla

bel je gewoon voor de lol, alleen voor serieuse dingen?
lol. Serieuze dingen bespreek je niet over de telefoon.

bel je veel met je gsm, of gewoon met je vaste lijn, bv thuis?
Veel met gsm: op kamers heb ik geen vaste tel.

Voor de mensen die erg lang bellen, waarover gaan die
gesprekken dan? over niks ofzo?
Over wat we de afgelopen dag/dagen gedaan hebben. Over hoe het gaat, over wat ons bezig houdt, enz.

hoe zit het met de kosten, word dat door je ouders betaald of draai je er zelf voor op? spelen de kosten ook mee in de tijd waarin je belt?
Ik draai voor de mobiele kosten zelf op. De kosten spelen mee in de tijd waarin ik bel. Als ik mobiel bel, bel ik bondiger.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:36
Klaine Je
Klaine Je is offline
op wat voor manier bel jij?
met mn eigen telefoon heb eigen huistelefoon..eigen nummer enzo, errug relaxed

waarom bel je?
soms om iets te vragen over huiswerk, of andere dingen, maar meestal gewoon om lekker te lullen

hoe lang bel je?
hangt ervanaf met wie, met vrienden/vriendinnen meestal een halfuur, met mijn vriend een uur tot anderhalf

naar wie bel je?
vrienden of mn vriend

bel je gewoon voor de lol, alleen voor serieuse dingen?
beiden

bel je veel met je gsm, of gewoon met je vaste lijn, bv thuis? bijna altijd vaste lijn, bijna nooit met mijn gsm

Voor de mensen die erg lang bellen, waarover gaan die gesprekken dan?
over van alles

hoe zit het met de kosten, word dat door je ouders betaald of draai je er zelf voor op? spelen de kosten ook mee in de tijd waarin je belt?
allemaal wordt het door mijn ouders betaald
__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:41
Mara
Mara is offline
Ik bel haast nooit, als ik bel meestal niet langer als een minuut omdat ik alleen maar bel omdat ik wat moet weten.

Alhoewel ik een keer met iemand gebeld heb die ik al een half jaar niet meer had gezien en wat toen 1.15 uur duurde (is mijn record..)

...khad geen zin om al die vragen te beantwoorden... sorry hoor
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:41
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
Lid gepost op 14-04-2002 @ 02:53

--------------------------------------------------------------------------------
op wat voor manier bel jij? eh...leuk?
en waarom bel je? omdat ik met mensen wil praten, lijkt me logisch
hoe lang bel je? 10 minuten tot een uur
naar wie bel je? vrienden, familie, oppas, enz.
bel je gewoon voor de lol, alleen voor serieuse dingen? allebei
bel je veel met je gsm, of gewoon met je vaste lijn, bv thuis? vaste lijn meer dan gsm, want gsm kosten betaal ik zelf
Voor de mensen die erg lang bellen, waarover gaan die gesprekken dan? over niks ofzo? meestal als ik mn vrienden bel over niets
hoe zit het met de kosten, word dat door je ouders betaald of draai je er zelf voor op? kijk de vraag voor de vraag hiervoor spelen de kosten ook mee in de tijd waarin je belt? nee
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:47
Verwijderd
Ik heb ongeveer drie maanden lang elke dag (op één of twee uitzonderingen na) gebeld met m'n beste vriendin, altijd 's avonds, regelmatig meerdere malen per dag, in totaal eigenlijk altijd wel rond een uurtje...gewoon van vast naar mobiel, we zien de rekening niet eens, dus..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:37
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
op wat voor manier bel jij?
Ik begrijp de vraag niet...
en waarom bel je?
Omdat ik daar dan zin ik heb
hoe lang bel je?
meestal lang, dus tussen de 15 min en 90 minuten
naar wie bel je?
vriendinnen
bel je gewoon voor de lol, alleen voor serieuse dingen?
het begint vaak met iets nuttigs maar dan blijven we doorkleppen over onnuttige dingen..
bel je veel met je gsm, of gewoon met je vaste lijn, bv thuis?
meestal vaste telefoon
Voor de mensen die erg lang bellen, waarover gaan die gesprekken dan? over niks ofzo?
zoals ik al zei begint het met iets nuttigs en daarna, ja gewoon om lekker te kletsen. Voel me daarna helemaal happy!
hoe zit het met de kosten, word dat door je ouders betaald of draai je er zelf voor op? spelen de kosten ook mee in de tijd waarin je belt?
mijn ouders betalen, de laatste tijd ( nu wel kabel hebben) bel ik veel minder en doe ik het vaker over messenger al vind ik beller leuker..
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
op wat voor manier bel jij?
Ehmz..
en waarom bel je?
Omdat ik me verveel, omdat ik iets moet weten, omdat ik diegene mis, omdat ik iets af wil spreken, omdat ik te laat ergens voor ben.
hoe lang bel je?
Hangt van de persoon af, maar nooit korter dan een half uur.
naar wie bel je?
Naar Renske, naar Joost, naar Elise, naar Erik, naar Philip, naar Mitch, naar Laura, naar *whiehie*, naar Arno, naar.. iedereen wel.
bel je gewoon voor de lol, alleen voor serieuse dingen?
Meestal voor de lol, af en toe om iets door te geven/serieus zijn.
bel je veel met je gsm, of gewoon met je vaste lijn, bv thuis?
Toen m'n telefoon nog niet kwijt was *trauma* belde ik redelijk veel daarmee ja, nu dus alleen vaste lijn.. maar om de een of andere reden bel ik met voorkeur naar een mobiel. *en UP gaat de rekening*
Voor de mensen die erg lang bellen, waarover gaan die gesprekken dan? over niks ofzo?
Ehmz, over mensen, roddelen, over je dag, over de wereld, over hoe het gaat, over wat we gaan doen.. maar meestal over niks. Met Renske heb ik het vooral over onze telefoongesprekken. *grin*
hoe zit het met de kosten, word dat door je ouders betaald of draai je er zelf voor op? spelen de kosten ook mee in de tijd waarin je belt?
Erg makkelijk, ik heb WEL een eigen nummer, maar ik betaal niets. Zelfs m'n beltegoed werd meestal door mijn ouders betaald.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:56
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
op wat voor manier bel jij?
met een telefoon?

en waarom bel je?
gewoon, gezellig. en soms om iets belangrijks, maar meestal gewoon omdat ik toch nix beters te doen heb.

hoe lang bel je?
ligt eraan naar wie... soms 10 minuutjes, soms 2 uur...

naar wie bel je?
vrienden.

bel je gewoon voor de lol, alleen voor serieuse dingen?
meestal voor de lol dus.

bel je veel met je gsm, of gewoon met je vaste lijn, bv thuis?
meestal thuis.

Voor de mensen die erg lang bellen, waarover gaan die gesprekken dan? over niks ofzo?
nergens over. even de laatste aflevring van GTST bespreken bijv.

hoe zit het met de kosten, word dat door je ouders betaald of draai je er zelf voor op? spelen de kosten ook mee in de tijd waarin je belt?
die betalen mijn ouders... nog wel... ik weet niet precies wat er gebeurt als ze hier lezen dat ik zo af en toe 2 uurtjes aan de telefoon hang om over een of andere soap te praten...
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Talon schreef:
op wat voor manier bel jij?
en waarom bel je?
hoe lang bel je?
naar wie bel je?
bel je gewoon voor de lol, alleen voor serieuse dingen?
bel je veel met je gsm, of gewoon met je vaste lijn, bv thuis?
Voor de mensen die erg lang bellen, waarover gaan die gesprekken dan? over niks ofzo?
hoe zit het met de kosten, word dat door je ouders betaald of draai je er zelf voor op? spelen de kosten ook mee in de tijd waarin je belt?

dus met andere woorden, post hier je belgedrag
ik bel verlegen
omdat ik iemand moet spreken bel ik.
vrienden en familie
om dingen af te spreken, dingen voor school te vragen...
bijna altijd vaste telefoon, gsm is te duur + batterij valt dan altijd uit
ik betaal m'n gsm zelf, vaste telefoon is van 't gezin
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.