Oud 21-12-2005, 12:04
langspeelplaat
langspeelplaat is offline
Gegroet forumtrolls,

een van jullie soortgenoten zit in de problemen,
en deze probleme zijn van wetenschappelijk-maatschappelijk-aard
zo hebben wij voor een werkstuk van het W-M-vak ANW een onderwerp nodig en een onderzoeksvraag.
Deze moet aan de hier volgende voorwaarden voldoen:

- Het onderwerp moet wetenschappelijk zijn
- Het onderwerp moet maatschappelijk zijn
- Het onderwerp moet te onderzoeken zijn voor 2 (zeer slimme) VWO-leerlingen uit de 5e klas


Ik hoop dat sympathiek als jullie zijn, jullie mij kunnen voorzien van een degelijke en goed doordacht onderwerp.

Snel, help mij, voordat de tirannen der educatie hun wrok op mij neer laten dalen...
__________________
first there was darkness, and then god created me
Advertentie
Oud 21-12-2005, 20:20
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Ik kan vast wel een stuk of 5 onderwerpen verzinnen, maar waarom zou ik?

Kan je dat zelf niet. Waarom zou ik mijn best doen, omdat jij te lui bent. Ook vind ik je post achterlijk geschreven, ik voel me allesbehalve een trol en ik ben niet bepaald sympathiek om het werk van een ander te doen.

Dus ik hoop dat niemand hier een suggestie doet en dat ze het je allemaal maar zelf laten uitzoeken. Met gerichte vragen over moeilijkheden wat je hebt bij een onderwerp kan je natuurlijk wel terecht.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Oud 21-12-2005, 21:17
tbh
2 (zeer slimme) VWO-leerlingen uit de 5e klas

HAHAHA, wat een zelfdunk ook weer. Als je jezelf zo slim beschouwt is het natuurlijk een eitje om een onderwerp te verzinnen, vooral voor zo'n simpel vak als ANW.

Kutmongolen
Oud 21-12-2005, 21:52
Verwijderd
Je zoekt het zelf maar uit, onze ANW site is wel relaxed ervoor :
http://anw.helenparkhurst.nl
Oud 22-12-2005, 11:44
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Wat doe je op 5-VWO als je nog geeneens een fatsoenlijk onderwerp kunt verzinnen.

Of je bent gewoon verschrikkelijk lui En zeer slim? Dachte het neit. Zeer slimme mensen die nog geeneens een onderwerp kunnen verzinnen dat voldoet aan een paar eisen. Dat kan ik als "domme" leerling op 4-HAVO nog

Oh ja en hier moet naar mijn mening een slotje op. Een forumbaas noemt ze namelijk al kutmongolen
Oud 22-12-2005, 13:36
langspeelplaat
langspeelplaat is offline
ja als je in 4 HAVO zit ben je inderdaad erg dom jah, maar het leek ons wel leuk om jullie toch een kans te geven om die aanzienlijk kleine hersentjes van jullie toch even te laten werken. Al dat putjes-scheppen wordt op den duur ook vast saai.

Maarja de kwaliteit van jullie grijze massa is in een dermate ontbindende staat dat dit aan jullie ontgaan is.
Oud 22-12-2005, 14:05
Mozart-pwns
Mozart-pwns is offline
Nu is het woord aan de meester der meesters...
Hij, aan wie jullie allen ondergeschikt zijn..
De Pélé onder de voetballers,
de Socrates onder de filosofen,
de Mao onder de dictators,
de Ferrari onde de auto's,
de Mozart onder de componisten..

Het moment is aangebroken dat Hij,
jullie goeroe, zich tot jullie zal wenden:

L.S.

Door middel van auditieve factoren is tot hem het verontrustende nieuws gekomen, dat u allen, de forumtrollen, onze zeergewaardeerde makker Langspeelplaat heeft beledigd.
Hij hoopt dat u allen eeuwig zult verschroeien, branden en oxideren, opdat aan jullie nooit en te nimmer de possibiliteit zich aandient om dergelijk pedant gezwets wederom tot uiting te brengen.

Tevens zal Hij, uw aller meester, zich tot zijn toehoorders wenden om hen duidelijk te maken, dat zij, de toehoorders, van een onderontwikkeld niveau zijn.
Hij hoopt dat u allen begrijpt dat Hij duizend malen genialer is dan ieder ander persoon dat zich tot dit forum heeft gewend.

Gegroet, mijn toehoorders.
Oud 22-12-2005, 17:11
SCS
Avatar van SCS
SCS is offline
Citaat:
langspeelplaat schreef op 22-12-2005 @ 14:36 :
ja als je in 4 HAVO zit ben je inderdaad erg dom jah, maar het leek ons wel leuk om jullie toch een kans te geven om die aanzienlijk kleine hersentjes van jullie toch even te laten werken. Al dat putjes-scheppen wordt op den duur ook vast saai.

Maarja de kwaliteit van jullie grijze massa is in een dermate ontbindende staat dat dit aan jullie ontgaan is.
En jij denkt nu nog serieus antwoord te krijgen ook?

Bedenk zelf lekker wat als je je zo superieur voelt.

SLOTJE S.V.P.
Oud 22-12-2005, 17:16
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
leeftijd: 14, en dan in 5 vwo, dan moet je toch zeker wel zo'n onderwerp kunnen verzinnen ja. Dit forum is niet om je huiswerk te voor je te maken
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-12-2005, 17:21
Verwijderd
Als je zelf toch zo elitair bent, dan kan je vast wel een onderwerp verzinnen. Dit topic lijkt me dan niet nodig.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken Anw Presentatie - Productie van Kleding --> Hulp AUB
wr_faya
4 21-01-2007 11:44
Huiswerkvragen: Exacte vakken [ANW] onderwerp spreekbeurt
danaa
11 31-10-2006 15:31
Huiswerkvragen: Exacte vakken Onderwerp Anw
bezoeke
2 16-03-2005 15:20
Huiswerkvragen: Exacte vakken [ANW] wie weet onderwerp voor PO over milieu?
mira_love
4 06-04-2004 09:28
Huiswerkvragen: Exacte vakken Onderwerp Presentatie anw
1babe
5 02-02-2003 14:26
Huiswerkvragen: Exacte vakken Iemand een idee voor een Anw presentatie?
*JOHAN*
2 10-02-2002 21:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.