Oud 07-02-2007, 14:46
Raw
Raw is offline
Ey ey,

Het zit zo, mijn vriendin wilt geen relatie meer met mij omdat ze bang is dat we weer terugvallen in het oude patroon. Het oude patroon is dat we leuke dingen deden, maar we hadde vaker wat woordenwisselinkjes. Natuurlijk hoort dit niet, dat weet ik zelf ook. Maar het is niet alleen mijn schuld geweest.

Nou heb ik mij wat aangepast, en nu wil ik haar graag trug. Weet iemand hoe ik haar ervan kan overtuigen dat dat oude patroon (die woordenwisselinkjes etc.) weg zijn en dat we alleen nog maar een hele leuke tijd tegemoet gaan.

Ik wil geen reacties zoals van ga verder met je leven, want als dat ging dan vroeg ik hier niet om deze hulp. Het meisje is namelijk erg belangrijk voor me. Mijn ouders zijn gescheiden en ik vertelde vroeger altijd veel met me moeder maar die is dus nu weg, en nou heb ik dus erg veel met mijn vriendin gesproke over de dingen. Zij is dus echt een deel van de familie geworden, zo zag mijn familie haar ook.

Kunnen jullie mij helpen.. Het is wel een lastige vraag, maar ik ben erachter gekomen dat ik met woorden niet echt iets bereik. Heb het namelijk al vaker gezegd, maar toen was het zo 1,2,3 weer goed. En deze keer niet.

Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen, met een heel goed advies. Ik weet namelijk zelf niet hoe ik het nog kan doen. Misschien dat iemand met een vergelijkbare situatie mij advies kan geven.

Thnx!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2007, 14:54
Verwijderd
het enige wat je kan doen is bewijzen dat je veranderd bent...

je moet je wel afvragen waarom ze jou die kans niet geeft?

bovendien kan geen enkele relatie zonder woordenwisselingen, dus nooit meer ruzie lijkt me een zeer lastige opgave.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 15:10
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Raw schreef op 07-02-2007 @ 14:46 :
Ey ey,

Het zit zo, mijn vriendin wilt geen relatie meer met mij omdat ze bang is dat we weer terugvallen in het oude patroon. Het oude patroon is dat we leuke dingen deden, maar we hadde vaker wat woordenwisselinkjes. Natuurlijk hoort dit niet, dat weet ik zelf ook. Maar het is niet alleen mijn schuld geweest.

Nou heb ik mij wat aangepast, en nu wil ik haar graag trug. Weet iemand hoe ik haar ervan kan overtuigen dat dat oude patroon (die woordenwisselinkjes etc.) weg zijn en dat we alleen nog maar een hele leuke tijd tegemoet gaan.

Ik wil geen reacties zoals van ga verder met je leven, want als dat ging dan vroeg ik hier niet om deze hulp. Het meisje is namelijk erg belangrijk voor me. Mijn ouders zijn gescheiden en ik vertelde vroeger altijd veel met me moeder maar die is dus nu weg, en nou heb ik dus erg veel met mijn vriendin gesproke over de dingen. Zij is dus echt een deel van de familie geworden, zo zag mijn familie haar ook.

Kunnen jullie mij helpen.. Het is wel een lastige vraag, maar ik ben erachter gekomen dat ik met woorden niet echt iets bereik. Heb het namelijk al vaker gezegd, maar toen was het zo 1,2,3 weer goed. En deze keer niet.

Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen, met een heel goed advies. Ik weet namelijk zelf niet hoe ik het nog kan doen. Misschien dat iemand met een vergelijkbare situatie mij advies kan geven.

Thnx!
Nee manneke, dat is niet de reden dat je vriendin geen relatie meer met je wil. De echte reden is dat ze je niet meer zo leuk vind als voorheen. Als excuus worden dan die woordenwisselinkjes gegeven, zoals jij dat zo mooi noemt. Give it up. Zoek een ander meisje en houd dit meisje aan als beste vriendin ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 15:34
Raw
Raw is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 07-02-2007 @ 15:10 :
Nee manneke, dat is niet de reden dat je vriendin geen relatie meer met je wil. De echte reden is dat ze je niet meer zo leuk vind als voorheen. Als excuus worden dan die woordenwisselinkjes gegeven, zoals jij dat zo mooi noemt. Give it up. Zoek een ander meisje en houd dit meisje aan als beste vriendin ofzo.
nope dat is 't niet.. het werd haar gewoon allemaal teveel al die ruzies etc. Het gaat niet erom dat ze me niet leuk vind.. Wil je zeggen dat jij een relatie waar veel ruzies etc inzitte en veel dingen mis zijn en je vind diegene wel nog steeds leuk.. dat je door blijft gaan met de relatie? Nou ik toch niet
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 15:46
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
ik heb de laatste tijd ook vaker woordenwisselingen met mijn vriend, maar ik hou van hem. De liefde weegt echt duizend meer dan het gedoe van de woordenwisselingen. Het is een fase van wat vaker en wat minder vaak maar die woordenwisselingen blijven. En je moet niet willen veranderen want het ligt net zo goed aan haar.

Als zij het niet er voor over heeft dan houdt ze denk ik niet genoeg van je, hoe kut het ook klinkt.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 15:59
Raw
Raw is offline
Citaat:
Dvine schreef op 07-02-2007 @ 15:46 :
ik heb de laatste tijd ook vaker woordenwisselingen met mijn vriend, maar ik hou van hem. De liefde weegt echt duizend meer dan het gedoe van de woordenwisselingen. Het is een fase van wat vaker en wat minder vaak maar die woordenwisselingen blijven. En je moet niet willen veranderen want het ligt net zo goed aan haar.

Als zij het niet er voor over heeft dan houdt ze denk ik niet genoeg van je, hoe kut het ook klinkt.
dat doet ze wel, maar 't loopt keer op keer verkeerd uit.. ook mede door een meisje wat verliefd op me was is 't verkeerd gelopen.. die bleef me lastig vallen via sms/bel/msn wat ik er ook van zei..

Maar nou heb ik al die dingen eens weggeveegd, en tis lastig om weer opnieuw te beginnen ook omdat er zoveel is gebeurt.. Maar toch moet ik me kunnen bewijzen dat het nu wel goed gaat..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 16:21
Raw
Raw is offline
2x zelfde bericht.. *edit*
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 18:18
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Raw schreef op 07-02-2007 @ 15:34 :
nope dat is 't niet.. het werd haar gewoon allemaal teveel al die ruzies etc. Het gaat niet erom dat ze me niet leuk vind.. Wil je zeggen dat jij een relatie waar veel ruzies etc inzitte en veel dingen mis zijn en je vind diegene wel nog steeds leuk.. dat je door blijft gaan met de relatie? Nou ik toch niet
Nou je moet het wel heel erg bont maken wil een meisje het uit maken omdat je teveel woordenwisselingen hebt met zijn tweeën. Daarnaast treden die kleine woordenwisselingen vaak op wanneer de een de ander niet meer zo leuk vind en zich aan allemaal dingen begint te ergeren waar dat voorheen niet zo was. En denk eens na. Je spreekt jezelf compleet tegen. Je beweert in je reactie op mij niet in een relatie te gaan zitten met veel ruzie's doch pleit wanhopig voor een plan om een meisje terug te krijgen waarmee je een relatie vol ruziës kende. Welke garantie bestaat dat dit de 2e keer niet weer zo zou uitpakken is onduidelijk behalve dat jij beweert je aangepast te hebben. Daarmee misken je echter de kern van het probleem, die er in besloten ligt dat zij jou niet meer zo leuk vind. Jij zegt dan; nee hoor, ik heb het haar zelf gevraagd en ze zegt dat dat het niet is, ze zegt dat het gaat om de ruzies. Echter, enkel in specifieke omstandigheden zijn woordenwisselingen (dus niet ruzies over vreemdgaan en dergelijke) met je vriendin een serieus probleem, namelijk als ze niet meer zo leuk vind als voorheen.

Een neiging van vrouwen (en mannen!) met een hoge graad van romantische interesse en liefde in hun partner is het wegrationaliseren van tekortkomingen. Nu kan je allebij van het type zijn dat graag beargumenteert en gelijk heeft, hetgeen veel (kleine)ruzies kan creeëren. Dit belet echter niet dat men korte tijd later elkaar weer met verliefde blik in de armen valt, omdat men elkaar nog steeds heel erg leuk vind. Jij bent gewoon fucked en snapt niet dat je ex enkel een handige smoes aandraagt om te zeggen 'i dont like you anymore raw'. Als ze je nog vet geweldig vond tilde ze er gewoonweg minder zwaar aan.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 18:29
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
Raw schreef op 07-02-2007 @ 14:46 :

maar we hadde vaker wat woordenwisselinkjes. Natuurlijk hoort dit niet, dat weet ik zelf ook. Maar het is niet alleen mijn schuld geweest.
alleen al om dit zinnetje zou ik je dumpen, vind je het gek dat je woordwisselingen hebt.
__________________
psssttt <3<3
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 18:32
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Raw schreef op 07-02-2007 @ 15:59 :
dat doet ze wel, maar 't loopt keer op keer verkeerd uit.. ook mede door een meisje wat verliefd op me was is 't verkeerd gelopen.. die bleef me lastig vallen via sms/bel/msn wat ik er ook van zei..

Maar nou heb ik al die dingen eens weggeveegd, en tis lastig om weer opnieuw te beginnen ook omdat er zoveel is gebeurt.. Maar toch moet ik me kunnen bewijzen dat het nu wel goed gaat..
maar het is gewoon dat ze jou moet geloven.. Alleen ik weet niet of ze dat nu nog wel doet. Het kan zijn dat ze heel erg onzeker is erover.

Laat haar dit zien, of stuur haar een brief.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 08:56
Brunnette
Avatar van Brunnette
Brunnette is offline
Citaat:
Dvine schreef op 07-02-2007 @ 15:46 :
ik heb de laatste tijd ook vaker woordenwisselingen met mijn vriend, maar ik hou van hem. De liefde weegt echt duizend meer dan het gedoe van de woordenwisselingen. Het is een fase van wat vaker en wat minder vaak maar die woordenwisselingen blijven. En je moet niet willen veranderen want het ligt net zo goed aan haar.

Als zij het niet er voor over heeft dan houdt ze denk ik niet genoeg van je, hoe kut het ook klinkt.
helemaal mee eens!
__________________
leef het leven dat je leeft. Ik blij dat ik jou leven niet leef!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 10:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het lijkt alsof zij het niet meer wil proberen, terwijl jij aangeeft veranderd te zijn. Blijkbaar vindt zij de verandering niet genoeg en wil ze niet meer verder en als dat zo is, dan kan jij niet anders dan accepteren. In een relatie moeten er twee zijn die met elkaar verder willen en ervoor willen vechten. Verdwijnt er één van, dan heeft het geen zin meer.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 14:22
wushuman
wushuman is offline
Nu ik je verhaal een beetje lees dacht ik: 'is zij jou wel waard
als ze het uitmaakt door enkele woordenwisselingen?'

Discussie in een relatie is gezond.

Waarom ga je niet gewoon op zoek naar een nieuw meisje?
Dat is namelijk sneller geregeld dan iets goedmaken met een
meisje waarmee de relatie al "kapot" is.

Als je dan toch wilt veranderen, verander dan je mentaliteit
van 'dit meisje is belangrijk voor me' in: 'er zijn genoeg meisjes
die ik kan krijgen'.

En als ze onzeker is.... tja...onzekere vrouwen heb je niets aan

Laatst gewijzigd op 16-02-2007 om 14:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Dringend hulp nodig bij HBO schoolproject
Mitchvanoort
1 07-10-2016 20:31
Software & Hardware Dringend hulp nodig monitor!
koospcloos
2 06-08-2011 19:42
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Muziek dringend hulp nodig
gekkedoozzz
56 14-01-2004 18:05
Algemene schoolzaken heel dringend hulp nodig
rubidoll
9 03-05-2002 19:06
Software & Hardware DRINGEND hulp nodig voor KAZAA
miep
16 28-01-2002 12:37
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Dringend hulp nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
9 28-06-2001 12:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.