Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2011, 14:38
skaka01
skaka01 is offline
beste mense ik zit met een probleem en weet niet wat ik moet geloven
ik had gister tehoren gekregen van de ene arts dat ik lies breuk hed en vervolgens was het opgezette lymfeklier. heb medicijnen gekregen en ben naar huis gestuurt..
maar later op de avond is mijn voorhuid opgezwollen, alleen aan de ene kant.
ben op internet gaan kijken en mensen met dezelfde klachten kregen als antworde dat ze herpes hebben. ik heb op google herpes ingetoets en vervolgens op afbeeldingen maar op al die foto's zag ik buldjes in de vorm van puistjes zitten op de voorhuid maar zo ziet het er bij mij gelukkig duidelijk niet uit! het is gewoon opgezet lijkt of er vocht in zit.

ik dacht mischien omdat de klier opgezet is dat het mijn bloed toevoer blokkerd ofzo?>>
wie ow wie kan me uit deze nachtmerrie helpen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2011, 22:04
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
lymfeklieren zetten vaak op in reactie op een infectie. Zo kunnen bijvoorbeeld als je verkouden bent de lymfeklieren in je nek opzetten. De lymfeklier in je lies is dus waarschijnlijk het gevolg van een ontsteking aan je voorhuid, ook al had je de lymfeklier eerder dan de verschijnselen aan je voorhuid.
Wat betreft de herpes: als je geen blaasjes hebt op/rond je penis en je je niet hebt laten bevredigen door een dame met een koortslip, heb je écht geen herpes.
Geen zorgen maken dus over herpes, maar wél even terug gaan naar je huisarts ivm de ontstoken voorhuid.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Kan je een soa krijgen als je vriendin je zonder condoom pijpt?
LRS.
16 29-05-2010 21:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.