Oud 10-04-2002, 12:57
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
ik vind dat in Nederland de toegansprijzen van de bioscoop veel te hoog is.

wie is het ermee eens en wie is het hiermee oneens?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2002, 12:59
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
oneens onze bios issut iets van +- 5 eurow
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 13:00
mickael
Avatar van mickael
mickael is offline
Eigen schuld dikke bult..

Wanneer mensen hun rommel zouden opruimen waren er minder Bioscoop employees nodig...

en dan daalt de prijs...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:37
Sithan
Sithan is offline
Nou wij runnen op een maandagavond anders met maar 3 personen een bios en dan is het nog onwijs duur...tis dat ik zelf nie hoef te betalen maar de bios is inderdaad veel te duur!
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:38
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
10 euro is toch niet zo duur? (hoewel het eerst wel Fl.12,50 was )
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:40
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
10 euro is toch niet zo duur? (hoewel het eerst wel Fl.12,50 was )
ik vind 22 gulden voor een filmpje kijken wel duur hoor
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:41
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:


ik vind 22 gulden voor een filmpje kijken wel duur hoor
idd ik ook, daarom ga ik ook zelden
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:44
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Bij ons is de bios ongeveer 11 euro, vind ik best duur.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:45
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
autodropje schreef:


idd ik ook, daarom ga ik ook zelden
betaal je nog 7 gulden voor een biertje , en 15 voor wat popcorn , en als je dan een sigaretje opsteekt word je eruit getrapt
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:46
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
het is hier (rotterdam) bij de pathé bioscoop nu 8 euro , terwijl het vorig jaar of 2 jaar geleden omgerekend 5,7 euro was.

Maar het is niet alleen de bioscoop ook de huur van videofilms wordt volgens mij steeds duurder, hier is het nu 4,5 euro voor een film die je dan 2 dagen mag houden.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:48
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Secreet schreef:
mjah tis duur...
WEL mocht ik eens de film aanzetten :D Dat was dope :D
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:48
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
sorry correctie--> laatste keer bios kostte €8,00 per persoon
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:49
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
mahja... ik vind het ook best wel prijzig...

haal ze wel lekker van het internet af
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:50
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:


betaal je nog 7 gulden voor een biertje , en 15 voor wat popcorn , en als je dan een sigaretje opsteekt word je eruit getrapt
met dat 1ste ben ik het eens, ik koop ook meestal drinken ergens buiten de bioscoop en dan neem ikdat gewoon mee. Maar dat laatste (het roken) is toch logisch, ik kan dus totaal niet tegen rooklucht, krijg er hoofdpijn van en het ruikt ook niet echt lekker, en dan zijn er ook nog mensen met astma enzo. Je kan toch wel 2 uur wachten met je sigaretje?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:51
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Breg schreef:


met dat 1ste ben ik het eens, ik koop ook meestal drinken ergens buiten de bioscoop en dan neem ikdat gewoon mee. Maar dat laatste (het roken) is toch logisch, ik kan dus totaal niet tegen rooklucht, krijg er hoofdpijn van en het ruikt ook niet echt lekker, en dan zijn er ook nog mensen met astma enzo. Je kan toch wel 2 uur wachten met je sigaretje?
Als ik fokking bijna een geeltje betaal voor de bioscoop moeten ze er maar voor zorgen dat ik daar alles kan doen wat ik wil, INCLUSIEF roken
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:52
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik ga ook bijna nooit naar de bioscoop ( idd te duur. )
Maar wij hebben ook een FILMHUIS. Daar draaien andere (minder bekende ) films, die dus ook stukken goedkoper zijn ( €5.- )
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:53
Verwijderd
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Ik ga ook bijna nooit naar de bioscoop ( idd te duur. )
Maar wij hebben ook een FILMHUIS. Daar draaien andere (minder bekende ) films, die dus ook stukken goedkoper zijn ( €5.- )
Ja, maar dat is helemaal in Almere Haven
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:53
de
de is offline
geen moeite mee...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2002, 14:54
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:


Als ik fokking bijna een geeltje betaal voor de bioscoop moeten ze er maar voor zorgen dat ik daar alles kan doen wat ik wil, INCLUSIEF roken
wat zijn we weer sociaal he?

ik ga toch ook niet met een grote hoed op voor je neus zitten zodat je niks ziet?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:56
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Breg schreef:


wat zijn we weer sociaal he?

ik ga toch ook niet met een grote hoed op voor je neus zitten zodat je niks ziet?
Ik bedoelde dat ze dan maar moeten zorgen dat er een rokers-gedeelte is ?
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:57
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
En trouwens, ik ben daar voor de laatste keer 2 jaar terug geweest ofzo, toen begonnen ze met popcorn te gooien en te schreeuwen ?
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:57
mickael
Avatar van mickael
mickael is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:


Als ik fokking bijna een geeltje betaal voor de bioscoop moeten ze er maar voor zorgen dat ik daar alles kan doen wat ik wil, INCLUSIEF roken
Das goed moeten ze een oude bioscoop ergens weer opendoen Cinema Parisien hier in de stad bijvoorbeeld, alle rokers erin. En dan hopen dat iemand een peuk laat vallen op de vloerbedekking hebben ze in ieder geval geen verwarming meer nodig.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:59
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:


Ik bedoelde dat ze dan maar moeten zorgen dat er een rokers-gedeelte is ?
oke, ´k had je een beetje fout begrepen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:00
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
mickael schreef:
Das goed moeten ze een oude bioscoop ergens weer opendoen Cinema Parisien hier in de stad bijvoorbeeld, alle rokers erin. En dan hopen dat iemand een peuk laat vallen op de vloerbedekking hebben ze in ieder geval geen verwarming meer nodig.
:/

heb je wel eens van het woord ASBAK gehoord ?
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:03
mickael
Avatar van mickael
mickael is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:


:/

heb je wel eens van het woord ASBAK gehoord ?
Ja ik wel, bepaalde rokers niet..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2002, 15:03
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
mickael schreef:
Ja ik wel, bepaalde rokers niet..
Maar daar heb ik niets mee te maken, of wel soms ?
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:10
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
mickael schreef:
Eigen schuld dikke bult..

Wanneer mensen hun rommel zouden opruimen waren er minder Bioscoop employees nodig...

en dan daalt de prijs...
Ja, daar gaat ZO veel geld in zitten. Goed we nemen Pathe in Utrecht. Grote zaal, zaterdagavond, lekker druk.

458 stoelen * 7 euro 7,70 = 3526,60 euro inkomsten. Het kost twee mensen een uur om de rotzooi op te ruimen (ERG ruim genomen) en ze verdienen 10 euro/uur: 20 euro. 3526,60 - 20 = 3506,6 euro. M.a.w. 0,56% van de inkomsten die avond worden aan het opruimen besteed.

En ik heb nog nieteens de inkomsten die ze aan de verkoop van die rotzooi opstrijken meegenomen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:11
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
mickael schreef:
Ja ik wel, bepaalde rokers niet..
Je kunt in een dergelijke ruimte gewoon niet roken. Dat kan prima in de pauze, neem aan dat je een 1,5 uur zonder kunt?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:31
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
mickael schreef:
Das goed moeten ze een oude bioscoop ergens weer opendoen Cinema Parisien hier in de stad bijvoorbeeld, alle rokers erin. En dan hopen dat iemand een peuk laat vallen op de vloerbedekking hebben ze in ieder geval geen verwarming meer nodig.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:33
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Chimera schreef:


Ja, daar gaat ZO veel geld in zitten. Goed we nemen Pathe in Utrecht. Grote zaal, zaterdagavond, lekker druk.

458 stoelen * 7 euro 7,70 = 3526,60 euro inkomsten. Het kost twee mensen een uur om de rotzooi op te ruimen (ERG ruim genomen) en ze verdienen 10 euro/uur: 20 euro. 3526,60 - 20 = 3506,6 euro. M.a.w. 0,56% van de inkomsten die avond worden aan het opruimen besteed.

En ik heb nog nieteens de inkomsten die ze aan de verkoop van die rotzooi opstrijken meegenomen.

En dan heb je ook nog de uitgaven aan die films, uitgaven electriciteit(niet onderschatten), uitgaven aan het pand
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:34
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
ja kvind het wel erg duur... maar een video huren hier vind ik helemaal schandalig veel, 4 euro! kga zelden naar de bios en haal niet echt heel vaak een video.. of laat het een ander halen
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:39
mickael
Avatar van mickael
mickael is offline
Citaat:
Chimera schreef:


Je kunt in een dergelijke ruimte gewoon niet roken. Dat kan prima in de pauze, neem aan dat je een 1,5 uur zonder kunt?
Dit was een reactie op bikini-ding... zelf walg ik van roken... daarom moet je t als ik werk ook niet in de bioscoop flikken.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:44
Dutchy15
Dutchy15 is offline
En ja, bioscoop is wel redelijk duur ja, €8 euro in Hilversum, en dan koop je wat ofzo, dan is dat weer €3 of €4, zit je zo op de 15 euro voor een kort avondje, ik vind dat de prijs wel omlaag moet en dat dat ook mogelijk is, alleen niemand die zich daarmee bezighoudt in dit land. Vroeger was het nog 10 gulden ofzo:/
En dan heb je ook nog last van irritante mensen die er niet uitgekickt worden, maar ze controleren wel of je al 16bent of niet
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:



En dan heb je ook nog de uitgaven aan die films, uitgaven electriciteit(niet onderschatten), uitgaven aan het pand


Begrijpend lezen is moeilijk he? Het ging erom dat Mickael zei dat de prijzen zouden dalen als mensen hun rotzooi op zouden ruimen. En dat is natuurlijk onzin.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
mickael schreef:
Dit was een reactie op bikini-ding... zelf walg ik van roken... daarom moet je t als ik werk ook niet in de bioscoop flikken.
Vaag. Het was ook een reactie Bikini-brain, waarom ik 'em als reactie op jouw reply heb gezet is me een raadsel
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:27
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
nee, mag nog duurder; en dat alle sonder t motto

"als je meer vraagt blijven die mafkezen eindelijk ns buiten die elke flim lopen te verzieken"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2002, 17:29
Verwijderd
oneens

5-7 euro is toch een redelijke prijs?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:18
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Chimera schreef:

CORRECTIE.....

Zaterdag avond en een zaal met 458 stoelen...
aangezien in de openingsweken 90 % van het kaartje naar de verhuurder van de film gaat zijn de kosten dus
0,1 * 7 euro 70 * 458 = ...
En dan is het begrijpelijk dat de prijzen aan de bar zo hoog zijn nietwaar..

Zo beter?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sithan schreef:

*hoop geschreeuw*
Je caps-lock blijft steken. Verder heb je met je relaas (of liever; geraas) m'n betoog dat de prijzen niet afhankelijk zijn van de hoeveelheid troep die mensen achterlaten nog steeds niet onderuitgehaald.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:24
Verwijderd
vind ik ook
7 euro vind ik gewoon best veel.
films huren trouwens ook wel, 9 piek was het eerst (euro weet ik niet precies)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:38
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Chimera schreef:




Begrijpend lezen is moeilijk he? Het ging erom dat Mickael zei dat de prijzen zouden dalen als mensen hun rotzooi op zouden ruimen. En dat is natuurlijk onzin.
Daar heb ik het toch niet over!

Duh, tuurlijk is dat onzin, maar daar heb ik het dus niet over, ja begrijpend lezen is zeker moeilijk he
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:40
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Chimera schreef:


Je caps-lock blijft steken. Verder heb je met je relaas (of liever; geraas) m'n betoog dat de prijzen niet afhankelijk zijn van de hoeveelheid troep die mensen achterlaten nog steeds niet onderuitgehaald.
je kan in dit topic beter met een beschouwing komen ipv een betoog, aangezien je mening wordt gevraagd en je hoeft niet iemand te overtuigen aangezien ieder zijn mening hierover heeft...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:44
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
nou euh, zoek dan een goeiekope cinema, toch?

*bij ons in het dorp: 4€
*in de city (kinepolis en aanverwanten): 6.30€ (ofzo, nogniet naartoe geweest in euro-tijdperk)
*de studio's (ook in de city, maar niet zo commerciëel)
maandag: 4€
andere dagen: 5€
sneak (donderdag):3€

wij gaan meestal naar de sneak
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:48
Verwijderd
best wel duur ja..maar met de guldens was het op het laatst ook nog best duur, 36 gulden voor met z'n 2-en...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:09
Verwijderd
mwah.. valt wel mee.. is afhankelijk van waar en wanneer je gaat.. in de vakanties en weekend issut wel duur.. maar gwoon doordeweek valt het best mee (€4,50 in helmond gloof ik..)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:12
cup a soup
cup a soup is offline
ja zekerz ja! maar ze merken dat toch idereen gewoon nog gaat, dus die prijzen zullen nog wel blijven stijgen. als ut €9 kost met eten enzo, dan moet ik daar 3 uur voor werken ofzo, dan zeg ik mzzls, ik huur em wel voor €2 lekker belangrijk, ik kan wel wachten hoor

maaree... dusss ut is ckers te duur, maar zal wel moeten, omdat zaal duur is
__________________
cup a soup is wel dom, maar niet slim
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:43
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
italianboy schreef:
nee, mag nog duurder; en dat alle sonder t motto

"als je meer vraagt blijven die mafkezen eindelijk ns buiten die elke flim lopen te verzieken"
ja, maar dan kan ik (die gewoon lekker rustig een leuke film wil kijken) ook weg, want ik ga nu elke maand minstens 1x naar de bios. Maar als het nog duurder wordt kan ik het ook niet meer betalen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:50
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
het is duur wanneer je het er niet voor over heb...
__________________
««...*Ilon@*...»»
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:00
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik ben blij dat ik in het Belgen land ga , daar is het een stukkie goedkoper dan in NL. Maw jah, in NL is het te duur op de meeste plaatsen vind ik.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:11
@pie
@pie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Ik ben blij dat ik in het Belgen land ga , daar is het een stukkie goedkoper dan in NL. Maw jah, in NL is het te duur op de meeste plaatsen vind ik.
mijn god wat een prijzen noemen ze hierboven...

ik ben btw regelmatig bezoeker van metropolis in antwerpen
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Winnaar verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder
leiv
10 18-05-2007 19:45
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder
Verwijderd
0 12-04-2007 17:37
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Lichaam & Gezondheid "Roken" - Wat vind je er nu echt van?
lapzwansruud
464 22-08-2004 21:32
Verhalen & Gedichten verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd...
Carlie
5 30-12-2003 12:56
Werk, Geld & Recht Wat merk jij van de euro?
akiwerlich
13 26-02-2003 01:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.