Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2002, 21:34
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Dat vind ik eigenlijk heeeeeeerlijk! Als ik dan bliksem hoor of zie, of sneeuwduinen of wat dan ook zie, dan vind ik dat prachtig. Oh ja gewoon slecht weer vind ik weer niets aan. En onweer is echt onovertroffen!
Of nog zoiets... met keiharde wind op een boot, dan ga ik ook buiten staan, gewoon om de wind om me heen te voelen. Al vlieg je bijna van boord van het slingeren van de boot of door de wind. Gewoon heerlijk!

Ben ik nou de enige die als het echt stormt de neiging heeft om met de kop in de wind, ongeacht de regen, onweer, sneeuw of kou???
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2002, 21:38
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
onweer is kei eng
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 21:39
eden6
eden6 is offline
Storm vind ik wel leuk (als het maar niet te lang duurt). Onweer vind ik vre-se-lijk! Wat ik trouwens ook wel leuk vind is als je in een tent ligt en het dan onwijs gaat hozen!

Maar verder houd ik niet van noodweer. Ik ben meer een voorstander van zon. Je maakt mij - bvs - gelukkiger met een hittegolf.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 21:43
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Maar verder houd ik niet van noodweer. Ik ben meer een voorstander van zon. Je maakt mij - bvs - gelukkiger met een hittegolf.
Ehhhm een hittegolf is een ware kwelling als je 't mij vraagt. Geef mij maar iets van maximaal 25 graden. Dan vind ik het wel best. Of er moet een zwembad en/of veel schaduw in de buurt zijn, dan mag het wel hoger.
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 13:47
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
ja, je bent de enige denk ik, khou der niet zo van (geen schrik ofzo, maar kheb 't liever rustiger )
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 18:32
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
onweer is eng, storm is leuk
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 18:33
de
de is offline
het is minder als je zoals ik, met noodweer altijd op een zeilboot staat
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 21:17
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Kupu schreef:
Dat vind ik eigenlijk heeeeeeerlijk! Als ik dan bliksem hoor of zie, of sneeuwduinen of wat dan ook zie, dan vind ik dat prachtig. Oh ja gewoon slecht weer vind ik weer niets aan. En onweer is echt onovertroffen!
Of nog zoiets... met keiharde wind op een boot, dan ga ik ook buiten staan, gewoon om de wind om me heen te voelen. Al vlieg je bijna van boord van het slingeren van de boot of door de wind. Gewoon heerlijk!

Ben ik nou de enige die als het echt stormt de neiging heeft om met de kop in de wind, ongeacht de regen, onweer, sneeuw of kou???
IK OOOOOOOOOK!!!!!!!!!!!!

Zelfde ken ik ook, van op een boot buiten gaan staan bij noodweer!

Onweer met sneeuw is vooral prachtig, gecombineerd.
De keiharde, doffe onweersklappen, gedempt door de sneeuw...

Met een harde sneeuwbui gaan skieen, 's ochtends vroeg, als je bijna niets ziet en bijna van de piste valt door het slechte zicht. De sneeuw waait in je ogen en je gezicht bevriest bijna. Je skis zie je niet door de diepe sneeuw.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 05:50
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
hmja.. 1 van me hobbys het weer volgen en fotograferen en bekijken en luisteren, en dan voorral nood weer (onweer)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 10:33
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Regen en onweer enzo vind ik opzich niet erg, als ik maar binnen zit. sneeuw ook.
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 10:39
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:


IK OOOOOOOOOK!!!!!!!!!!!!



Met een harde sneeuwbui gaan skieen, 's ochtends vroeg, als je bijna niets ziet en bijna van de piste valt door het slechte zicht. De sneeuw waait in je ogen en je gezicht bevriest bijna. Je skis zie je niet door de diepe sneeuw.
ben je niet helemaal wijs ofzo? vreselijk kut als het sneeuwt terwijl je skiet, bah wat een hel! *denkt trug aan afgelopen skivakantie brrrr*
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 00:22
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
ik wil een zomerse regenbui...
warm... en toch verkoelend!
heerlijk!
samen met iemand in me armen geslagen...
luisteren naar het getik van de regen op alles, en het voelen langs je glijden...
__________________
««...*Ilon@*...»»
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 01:39
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
al het slechte weer vind ik wel
vooral als ik dan lekker warm binnen zit, of in de auto.
en dan zie ik allemaal van die verkleumde mensen langskomen ploeteren op de fiets of lopend
en dat is mooi man!

wat ik ook wel mooi vind, is met onweer dat echt de hele lucht bijna zwart is, en dan lekker harde donder
en dan gaan pitten
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Voorbeelden van noodweer(excess)
Bamboestokje
4 02-03-2015 13:05
Werk, Geld & Recht aangeklaagd terwijl zij schuldig is.
Milouw
24 09-03-2010 17:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Doodschieten overvaller was noodweer'
theVegetarian
56 13-12-2005 12:44
Algemene schoolzaken geweld tegen criminaliteit
hmvreemd
9 10-12-2003 13:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hevig noodweer in Zutphen en Warnsveld
Rabbi Daniel
13 03-06-2003 20:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.