Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 16:15
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Is ooit iemand ermee meegeweest en wat vonden jullie ervan?

Wij moeten een sollicitatiebrief schrijven, iemand tips voor me?

En hoe vonden jullie je brugklaskamp?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 16:23
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
sollicitatiebrief? zit je school er niet om te springen dat er mensen meewillen dan?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Boogie schreef:
sollicitatiebrief? zit je school er niet om te springen dat er mensen meewillen dan?
Nou nee, iedereen wil een week geen school hebben, en lekker lolmaken op kamp...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:28
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Gothic schreef:


Nou nee, iedereen wil een week geen school hebben, en lekker lolmaken op kamp...
oja ok....(ik kan je niet helpen btw )
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:21
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Boogie schreef:


oja ok....(ik kan je niet helpen btw )
hmz
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:25
Verwijderd
Gewoon een leuke motivatie verzinnen, iets in de trant 'En ik hoooooou gewoon van kinderen, het lijkt me zoooo leuk om ervoor te zorgen dat ze niet overkomt'. Ehm, ja. Als je wilt dat je brief een beetje opvalt, moet je er maar gewoon eerlijk inzetten van 'Het lijkt me hartstikke leuk om een week vrij te zijn'. En mijn brugklaskamp? Heb ik dat wel gehad?

Zoja, het heeft niet veel indruk op me gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:29
Verwijderd
vertel wat je met ze wilt gaan doen....hoe origineler hoe beter
niet alleen maar domme bosspelletjes
'k heb nooit een brugklaskamp gehad.........
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:30
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
gewoon zeggen dat discipline je niet vreemd is, en dat je er naar streeft om die jeugd een leuke tijd te bezorgen.
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:32
Verwijderd
je best goed met kinderen kan opschieten je het leuk lijkt om hen te begeleiden met die activiteiten drvoor.
doe je een opleiding in die richting ?? zo ja vertel dat dan ook ffiez.
whuuhh verders week nie zo goei.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:33
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Nou.. Bij ons is het dus zo dat er 2 mensen (1 jongen en 1 meisje als het meezit ) leerling-mentor worden. Alleen die mensen mogen mee met kamp. En die moeten dus het hele jaar beetje gesprekjes aangaan met "hun leerlingen" en kijken of alles wel goed gaat. Bruggers gaan sneller naar zo'n leerling-mentor dan naar hun eigen mentor (minder leeftijdsverschil enzo..)

Dus.. Ik kan je niet helpen
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
je best goed met kinderen kan opschieten je het leuk lijkt om hen te begeleiden met die activiteiten drvoor.
doe je een opleiding in die richting ?? zo ja vertel dat dan ook ffiez.
whuuhh verders week nie zo goei.
Nou nee, niet echt een opleiding in die richting...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:12
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Ik vond mijn brugklaskamp niet zo geslaagd. Met 7 puberende meiden in een veel te klein tentje krijg je al gauw ruzie en het weer zat niet mee en we moesten zo'n 55 km fietsen met zooi meeslepend, niet leuk dus.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:19
Frida
Avatar van Frida
Frida is offline
Vermelden dat je wel een leuke tijd tegemoed wil gaan , met de kindertjes natuurlijk

euh dat je de kinderen op een creatieve wijze wil gaan stimuleren ( wat je gaat doen moet zo creatief en leuk mogelijk zijn enzo) , en uitkijkt naar het bouwen van een band met hen

Laat er missjien ook uit blijken dat je wel verantwoordelijkheidsgevoel hebt en de kinderen in tijden van nood wel kan te berispen
__________________
Tenminste houdbaar tot: zie bovenkant
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.