Oud 22-07-2003, 21:22
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
wat heb jij ermee gedaan??? Mijn slaapkamer is dus niet bepaald groot EN het heeft ook nog een mooie schuine wand die al op 1 meter hoogte begint. Onder die want past dus helemaal niets. Geen hoger bed (ik heb een half-hoog slaper). Geen bureau, gene planken, geen kastje. NIETS!! Nu is mijn vraag. Heeft er iemand ook dit probleem en zo ja, hoe heb je het opgelost!

Creatieve ideeen zijn welkom!!


das dus m'n schuine wand... Hij loopt door tot de andere muur van m'n kamer.

Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 21:31.
Advertentie
Oud 22-07-2003, 21:27
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
bij m'n ouders heb ik dat, ik heb gewoon m'n bed er onder gezet, heb dan ook geen hoog bed. hij staat ook nog eens iets van 40 cm van de muur, zodat ik lekker aan twee kanten vrij heb
__________________
when i rock..
Oud 22-07-2003, 21:30
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
dankje.. waarom doet m'n plaatje het niet?

edit: sorry, vergeten dat html codes niet werken
Oud 22-07-2003, 21:31
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
zet je bed aan de andere kant en maar er een relaxte bank onder
__________________
For Pony
Oud 22-07-2003, 21:32
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
Parasiet schreef op 22-07-2003 @ 21:31:
zet je bed aan de andere kant en maar er een relaxte bank onder
d'r past geen bank in m'n kamer. veeel te klein.....
Oud 22-07-2003, 21:33
Verwijderd
Ik heb maar 1 klein rechte wand. En die loopt ook nog eens ongever zo
-------|DEUR|--------------
-------|

Eh jah ik heb een saaie kamer. beetje posters aan de wanden gehangen...m'n bed gewoon onder een schuine wand gezet...valt allemaal wel te overleven.
Oud 22-07-2003, 21:46
Verwijderd
Je kan er deuren tegenaan zetten dan heb je een kast.
Oud 22-07-2003, 21:46
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
Glow schreef op 22-07-2003 @ 21:33:
Ik heb maar 1 klein rechte wand. En die loopt ook nog eens ongever zo
-------|DEUR|--------------
-------|

Eh jah ik heb een saaie kamer. beetje posters aan de wanden gehangen...m'n bed gewoon onder een schuine wand gezet...valt allemaal wel te overleven.
wel als je een lag bed hebt
Maar ja, het valt idd wel te overleven maar ik wil wat meer plek hebben....
Oud 22-07-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 22-07-2003 @ 21:33:
Ik heb maar 1 klein rechte wand. En die loopt ook nog eens ongever zo
-------|DEUR|--------------
-------|

oja zo!
Oud 22-07-2003, 21:48
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
Noé schreef op 22-07-2003 @ 21:47:
oja zo!
haha, zo zat ik idd ook al.
Oud 22-07-2003, 21:49
Sweet Serenity
Avatar van Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
ik heb er een zithoekje van gecreeërd , ik heb er een poef (een soort zitzak maar dan mooier ), een klein boekenrekje, wat kaarsjes enzovoort gezet, en m'n cd-speler. het is best gezellig
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." - Einstein. Fantasie is belangrijker dan kennis.
Oud 22-07-2003, 21:52
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 22-07-2003 @ 21:49:
ik heb er een zithoekje van gecreeërd , ik heb er een poef (een soort zitzak maar dan mooier ), een klein boekenrekje, wat kaarsjes enzovoort gezet, en m'n cd-speler. het is best gezellig
ja, zat ik idd ook al aan te denken. Heb ook een poef
Oud 22-07-2003, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 22-07-2003 @ 21:47:
oja zo!


Goed. het is al redelijk laat hoor. En hoe leg ik dat dan weer uit :/

Nouja, het is gewoon fucked up
Oud 22-07-2003, 22:49
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
wit verfen , dan lijkt t groter...!
En anders van die vette britney posters enzo dr op, ik heb een abonnement op de Break-out genomen en nu heb ik best al wat coole posters!
Oud 22-07-2003, 22:53
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
in alle 2 mn kamers heb ik een schuine wand. De ene hangt vol met posters...nouja..vol...dr hangen een stel posters..de andere is nog helemaal leeg maar dat komt omdat k die kamer nog niet zo lang heb.
Oud 22-07-2003, 22:54
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 22-07-2003 @ 22:49:
wit verfen , dan lijkt t groter...!
En anders van die vette britney posters enzo dr op, ik heb een abonnement op de Break-out genomen en nu heb ik best al wat coole posters!
ha-ha?

kunt er idd weinig onder kwijt vaak.

kunt een bureau proberen (met de korte kant / zijkant tegen de schuine muur aan zeg maar, zodat je er verder geen last van hebt)

en om te versieren, wat leuke posters/fotos/etc ophangen. niet te veel, want dan komt het enorm op je af.
Oud 22-07-2003, 23:07
artnael
Avatar van artnael
artnael is offline
ik slaap dus (ook) op zolder en wij hebben schotten gemaakt, met een deur erin.. (4x).. daarachter kunnen we overbodige spullen/troep leggen.. daarnaast staat dus een normaal bed.... maar mijn "opbergplaats"is dus iets groter, maar kun je zelf ook voor zorgen..... dus iets groter dan 1 meter..

Wat mij ook leuk lijkt, om een rails te maken, op een hoogte van 1,20 of hoger (bijvoorbeeld) en daar leuke railsgordijntjes bij te maken....... zo zie je de hoek ook niet zo...., en je hebt iets heel grappigs in je kamer, nadeel is wel, dat je kamer zo wat kleiner lijkt.... of je zou bij op de schotten, spiegels moeten plakken...... dan lijkt je kamer groter...

m.v.g. greetzzz lala-bloemetje
Oud 22-07-2003, 23:37
Verwijderd
Idd iets van een opbergplaats, zoals lala-bloemetje...lijkt mij ook het handigst, voor iets anders is het vaak toch te klein ed. En zo'n opbergplaats is zo standaard, in elke doe-het-zelf-zaak waar ze een beetje verstand van zaken hebben, zullen ze je waarschijnlijk kunnen vertellen hoe dat moet ed. Als je vader/moeder/wie dan ook het al niet zelf weet.
Ads door Google
Oud 23-07-2003, 08:02
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
dankje, ik zal eens iets met schotten gaan proberen. DAt hebben we op de zolder ook maar het nadeel is dat m'n kamer o nog kleiner lijkt (is).
Oud 23-07-2003, 09:58
Verwijderd
ik heb mn muur paars met roze geverfd en er rancidposters op gehangen...

ik heb er aan de ene kant een half-hoogslaper met het voeteneind onder staan...en aan de andere kant een hoekbureau...

ik heb er ook nog een steunbalk aanzitten waardoor ik er al helemaal niks mee kan...
Oud 23-07-2003, 10:05
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
wel ik een een grote kamer die zo gaat: / \ aan de rechter schuine kant hebben we een kast op maat laten maken (opbergkast een hele grote) en aan de andere kant staat en bed en nog een klein kastje voor sportkledij.

Het is gek ik ga ook mijn kamer opnieuw verver enzo . omdat het veel schuiner loopt links ga ik da ecru laten ververen (dde muren) zodat die groter lijken en aan de andere kant Bordeaux, kasten doe ik omgekeerd om moeilijk te doen .
ik kan veel doen met mijn kamer omdat hij zog root is
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 23-07-2003, 12:51
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik heb er nix bijzonders mee gedaan.
Mn bureau staat er 'onder'.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Oud 23-07-2003, 13:16
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Mijn zus heeft dat ook, die heeft een heel laag bed en dat staat dr voor een deel onder, verder liggen dr wat kussens en staat dr een kastje onder.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 23-07-2003, 17:47
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
zet dr een plank voor en schotjes in, shuif systeem en voila een handy kastje.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 23-07-2003, 18:05
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
weet je meid
ik had twee schuine wanden
ik werd zo pissig van op het laatst
ik ben midden in de kamer gaan liggen, op mijn rug
heb me eens flink afgetrokken met de foto van Jon erbij
nou ik kreeg een paal zo groot
het dak werd abrupt opengespleten
nu heb ik rechtopstaande muren
nadeel is
tregent wel een beetje in
maar ja
als jou deze oplossing aantrekkelijk lijkt
maken we een afspraak
en dan kom ik even langs met mijn bonenstaak
Advertentie
Oud 23-07-2003, 18:16
Verwijderd
Ik heb er posters tegenaan gehangen. Lekker origineel, maar is wel een goede oplossing
Oud 23-07-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Evelientjuh schreef op 23-07-2003 @ 08:02:
dankje, ik zal eens iets met schotten gaan proberen. DAt hebben we op de zolder ook maar het nadeel is dat m'n kamer o nog kleiner lijkt (is).
Voordeel is wel dat je misschien een andere kast weg kunt doen en in dat opzicht dus juist weer meer ruimte krijgt. En dan nog ruimte die je echt kunt gebruiken ook.
Oud 23-07-2003, 19:04
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
jup, ik heb die 1meter (voordat t schuin wordt) als een hele rij kasten met kleren dus... op de schuine wand zelf zit van alles opgeplakt, werkschame, verkeersborden, kerstverlichting weet ik veel wat..... kheb dr absoluut geen last van
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 23-07-2003, 19:05
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
black angel schreef op 23-07-2003 @ 19:04:
jup, ik heb die 1meter (voordat t schuin wordt) als een hele rij kasten met kleren dus... op de schuine wand zelf zit van alles opgeplakt, werkschame, verkeersborden, kerstverlichting weet ik veel wat..... kheb dr absoluut geen last van
p.s. de kasten zitten in de muur, dus kost geen ruimte....
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 23-07-2003, 19:06
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Ik heb er een soort vlag wtjwel.. van Di-rect tegen aan gehangen
Moet je alleen de puntjes vastmaken, en dan niet helemaal strak, ziet dr wel leuk uit.

Eerst had ik mn bed aan de andere kant gezet, en toen op mn andere muur, waar het scheiding tussen schuin en recht was zegmaar, een lange plank opgehangen. En daar kaarsjes en fotolijsies op gzet... ook wel leuk hoor..
__________________
Always look at the bright side op Life!
Oud 23-07-2003, 19:34
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Dat heb ik ook, maar ik heb een lager bed dan jij er tegenaan staan. Bij de Ikea heb ik 3 stokken gekocht met aan de uiteinden een leuk stalen vorm:



Ook heb ik er doorzichtige stof gekocht (organza??) in de kleuren licht groen en wit. (op de foto lijkt de kleur groen anders) Het wit zit boven het groene omdat de stof anders te erg doorschijnt en dat vind ik niet mooi. Je ziet het wit wel terug aan het voeteneinde van mijn bed, waar het witte stof naar beneden valt.

__________________
(geen signature)
Oud 23-07-2003, 19:37
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
Denise84 schreef op 23-07-2003 @ 19:34:
Dat heb ik ook, maar ik heb een lager bed dan jij er tegenaan staan. Bij de Ikea heb ik 3 stokken gekocht met aan de uiteinden een leuk stalen vorm:

[afbeelding]

Ook heb ik er doorzichtige stof gekocht (organza??) in de kleuren licht groen en wit. (op de foto lijkt de kleur groen anders) Het wit zit boven het groene omdat de stof anders te erg doorschijnt en dat vind ik niet mooi. Je ziet het wit wel terug aan het voeteneinde van mijn bed, waar het witte stof naar beneden valt.

[afbeelding]
Ziet er echt leuk uit!! Thnx
Oud 23-07-2003, 19:38
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 23-07-2003 @ 18:05:
weet je meid
ik had twee schuine wanden
ik werd zo pissig van op het laatst
ik ben midden in de kamer gaan liggen, op mijn rug
heb me eens flink afgetrokken met de foto van Jon erbij
nou ik kreeg een paal zo groot
het dak werd abrupt opengespleten
nu heb ik rechtopstaande muren
nadeel is
tregent wel een beetje in
maar ja
als jou deze oplossing aantrekkelijk lijkt
maken we een afspraak
en dan kom ik even langs met mijn bonenstaak
Neej... Lijkt me niet zo'n strak plan...
Oud 23-07-2003, 19:41
soske
Avatar van soske
soske is offline
ik heb een houten plank tegen het rechte gedeelte aan. Onder het schuine gedeelte dus. Kan je dingen opzetten, zoals je stereo-installatie of een paar leuke knuffels. Eronder kun je een klein kastje kwijt ofzo.
__________________
Een goede Nederlandse vertaling voor 'airbag' is 'botsballon'.
Oud 23-07-2003, 20:25
platvoetje
Avatar van platvoetje
platvoetje is offline
ik zou er zo'n doorzichtige lap stof hangen in de soort kleur die je kamer is, maakt het heel gezellig, ik heb er één aan mijn (dan wel rechte) plafond hangen, maar maakt heel gezellige sfeer.
Dat idee van allemaal foto's opplakken is ook grappig, je kunt ook kaarten ofzow neerhangen.
Wat misschien ook heel grappig is, is om er dingen figuren op tye plakken, (dat hebben wij thuis gedaan op de wc-deur, vol met bloemetjes, omdat die echt heeel saaaai was..) we hebben raamstickerverf gepakt (kweet niet fo je dat kent), dat krijg je wel bij hobbyzaken, dat is soort dunne verf in tubetjes, daarmee kun je dan heleboek bloemetjes maken of andere leuke figuurtjes in allerlei kleurtjes, die laat je dan opdrogen en die kun je dan van het plastic folie afhalen waar je ze op hebt getekend en op je muur plakken... Bij ons ziet het er echt heel gaaf uit. Kweet niet of je snapt hoe het werkt maar is echt heel leuk.
Misschien kun je ook je bed iets meer opschuiven en dan het gat tussen je bed en de schuine muur iets groter maken en er een heleboel kussens ingooien + de poef ofzow...
Wat misschien ook leuk is om op de schuine muur spiegels te plakken geeft ook grappig effect.. denk ik
__________________
****If assholes could fly, this place would be an airplane****| How many times do I have tu flush, before you go away???
Oud 23-07-2003, 21:14
roman
Avatar van roman
roman is offline
dakkapel erop timmeren
__________________
check this riff, its fucking tasty
Ads door Google
Oud 23-07-2003, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Denise84 schreef op 23-07-2003 @ 19:34:
Dat heb ik ook, maar ik heb een lager bed dan jij er tegenaan staan. Bij de Ikea heb ik 3 stokken gekocht met aan de uiteinden een leuk stalen vorm:

[afbeelding]

Ook heb ik er doorzichtige stof gekocht (organza??) in de kleuren licht groen en wit. (op de foto lijkt de kleur groen anders) Het wit zit boven het groene omdat de stof anders te erg doorschijnt en dat vind ik niet mooi. Je ziet het wit wel terug aan het voeteneinde van mijn bed, waar het witte stof naar beneden valt.

[afbeelding]
Creatief
Oud 24-07-2003, 08:26
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
roman schreef op 23-07-2003 @ 21:14:
dakkapel erop timmeren
dat wilde we idd ook doen maar je mag maar een dakkapel zetten tot ongeveer 25 cm van de rand. DAn houd je dus nog steeds 2 hoeken waar je niets in kunt zetten omdat die schuin zijn...
Oud 24-07-2003, 12:38
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Mijn zusje en broertje hebben een schuine wand.


Je kunt tegen die schuine wand een rij kastjes zetten. Voor kleding of andere spullen. Dan kun je bv. je grote kledingkast gelijk weghalen.

Dan heb je dus een (verborgen) ruimte daarachter gecreeerd. Bij ons liggen daar slaapzakken en andere dingen die je bijna nooit nodig hebt.



Ja je kunt ook je bed in het hoekje zetten, maar ik zou dan elke ochtend m'n hoofd stoten
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 24-07-2003, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 24-07-2003 @ 12:38:

Ja je kunt ook je bed in het hoekje zetten, maar ik zou dan elke ochtend m'n hoofd stoten
Andersom in je bed gaan liggen, dan kun je alleen je tenen stoten.
Oud 24-07-2003, 15:10
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
je kan er misschien wel hele lage kastjes onderzetten waarje dan voor een gzellig gezicht wat mooie kussens oplegt (ideetje van de ikeagids).
of je hangt de wand helemaal vol met foto's en posters enzow.
je kan er ook gewoon een heleboel kussens onderdumpen en er een zithoek van maken.

ik heb zelf ook een schuine wand maar daar heb ik geen last van want mijn bed zit zowat tegen het plafond (hoogslaper van twee meter hoog door m'n pa gemaakt )
en voor de rest heb ik genoeg rechte wanden.
ik heb trouwens wel veel dingen opgehangen aan de schuine wand: vlinders, dreamcatcher, foto's, geinig lampje enzo.
je kan misschien ook aan elke kant van de muur een snoer met kerstverlichting naar beneden laten gaan, het geeft geen ruimte ofzow maar staat wel zo gezellig.
__________________
*aangenaam......*
Oud 24-07-2003, 16:09
Verwijderd
Ik had het vroeger ook.

Mijn bed stond dertegen aan, en ik had der posters opgeplakt, van de bsb enzo. Was wel vervelend, want die bleven niet goed plakken op dat muurgedoe, dus die vielen steeds naar benee, als ik sliep enzo. Schrok me iedere keer dood van die dingen



okee nutteloze post maar whatever
Oud 24-07-2003, 21:40
Evelientjuh
Avatar van Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 24-07-2003 @ 16:09:
Ik had het vroeger ook.

Mijn bed stond dertegen aan, en ik had der posters opgeplakt, van de bsb enzo. Was wel vervelend, want die bleven niet goed plakken op dat muurgedoe, dus die vielen steeds naar benee, als ik sliep enzo. Schrok me iedere keer dood van die dingen



okee nutteloze post maar whatever
Idd nutteloos maar wel lollig om te lezen
Oud 25-07-2003, 17:44
Verwijderd
kheb ook 1 schuine wand. gewoon leuke posters erop hangen, of iets creatiefs doen met je bed en een kleed *lees: fröbel er een hemelbed van*

mn zus heeft ook een schuine wand en heeft er een gordijn voorgehangen, waar haar bed achter staat. ook leuk.

*nou heb k gelukkig onder die schuine wand wel 40 cm rechte wand, dus ik heb meer mogelijkheden*
Oud 25-07-2003, 19:29
BBEM
BBEM is offline
ik heb me bed eronder geplaats en ook nog een aantal kastjes precies op maat gemaakt zodat deze er ook onder kunnen.
__________________
/ 4AGE POWER \
Oud 15-08-2011, 02:32
__Sjaantjuh
Avatar van __Sjaantjuh
__Sjaantjuh is offline
ik heb ook een schuine wand in me kamer, van plafon tot 1 meter boven de vloer.
ik heb zelf ook geen idee wat ik er mee moet, maar zat me vandaag nog te bedenken wat ik er mee zou kunnen doen .. ik heb wel een probleem ik kan niks met me kamer qua kleuren.. ik heb bijv, een bronskleurig 2 pers bed- Roze muur-eik kleurige kleding kast- Blauw bureau een eiken nacht kastje. ik heb zo veel kleur verschil dat is gewoon echt lelijk..... Zucht!! .. maar wat moet ik er mee kan iemand mij misschien leuke ideeën geven en btw heb ook geen idee waar en hoe ik me 2 pers bed neer moet zetten

een hele waslijst
hoop dat iemand mij kan helpen en tegelijkertijd de topic schrijver er mee kan helpen

Greetzzz!
Oud 15-08-2011, 03:01
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik betwijfel of de TS er acht jaar na dato nog veel aan heeft.
Oud 15-08-2011, 04:37
Panterstring
Avatar van Panterstring
Panterstring is offline
Citaat:
weet je meid
ik had twee schuine wanden
ik werd zo pissig van op het laatst
ik ben midden in de kamer gaan liggen, op mijn rug
heb me eens flink afgetrokken met de foto van Jon erbij
nou ik kreeg een paal zo groot
het dak werd abrupt opengespleten
nu heb ik rechtopstaande muren
nadeel is
tregent wel een beetje in
maar ja
als jou deze oplossing aantrekkelijk lijkt
maken we een afspraak
en dan kom ik even langs met mijn bonenstaak
Fail.
Oud 15-08-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
ik heb ook een schuine wand in me kamer, van plafon tot 1 meter boven de vloer.
ik heb zelf ook geen idee wat ik er mee moet, maar zat me vandaag nog te bedenken wat ik er mee zou kunnen doen .. ik heb wel een probleem ik kan niks met me kamer qua kleuren.. ik heb bijv, een bronskleurig 2 pers bed- Roze muur-eik kleurige kleding kast- Blauw bureau een eiken nacht kastje. ik heb zo veel kleur verschil dat is gewoon echt lelijk..... Zucht!! .. maar wat moet ik er mee kan iemand mij misschien leuke ideeën geven en btw heb ook geen idee waar en hoe ik me 2 pers bed neer moet zetten

een hele waslijst
hoop dat iemand mij kan helpen en tegelijkertijd de topic schrijver er mee kan helpen

Greetzzz!
Open maar een nieuw topic als je echt tips wil, want dit stamt uit 2003.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Nieuwe kamer
jeroeno
12 15-05-2013 16:19
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 09:54
Lifestyle Inrichting!
Marlous
47 12-08-2004 16:54
Lifestyle hoe woon jij?
substantial
167 28-11-2003 13:07
ARTistiek het Huis met de Bewoners
Woodstock
8 13-10-2001 14:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.