Oud 29-07-2019, 18:04
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Hahaha, en vind je dat leuk, speel je mee of niet?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Oud 29-07-2019, 18:05
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ja ik wil die rommel allemaal niet delen joh.

Haha nu hier is het alleen maar harder jagen en jaloezie en """"""""""""""spullen vergeten""""""""""""""""""""""
Mannen willen nudes.
Oud 29-07-2019, 18:20
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ohhhh wat vervelend Kikaa!
Het klinkt ook dat het uit de hand loopt met harde woorden... Verder klinkt het alsof jullie inderdaad nog steeds van elkaar houden en jullie er ook nog wel eens uit zouden kunnen komen samen.

Maar het kan ook zijn dat er dingen zijn gebeurd die het al kapot hebben gemaakt. Of die al onherstelbare schade hebben opgeleverd. Hoef je verder niet over uit te wijden, maar dat zouden voor mij wel dealbreakers zijn.

En tja, je hebt veel zorg gehad... maar wees eerlijk, had je het kunnen doen zonder die hulp? Het is ook logisch dat je hulp hebt gekregen? Hij was toen nu eenmaal al je partner.

Als je bij elkaar wil blijven, accepteer dat dan, accepteer dat hij laks is met zijn studie. Het continu hier op letten en vitten werkt ook averechts. Jij raakt gefrustreerd, hij raakt gefrustreerd etc. Studieschuld zou ik niet zo vang voor zijn, in principe heb je daar niks mee te maken zolang je geen huis koopt samen ofzo. Maar dat lijkt me nu sowieso met die twijfels niet echt aan de orde ook.
Ik had het niet zonder die zorg kunnen doen en ik weet ook dat hij er zélf voor gekozen heeft om toen met mij een relatie aan te gaan en er voor mij te zijn, maar toch! Het blijft een aspect dat in mijn achterhoofd rond blijft spoken, terwijl ik ook wel weet dat ik niet de rest van mijn leven mezelf aan dat stukje vast kan houden.

En dat is dus waar het wringt (en wat Ieke ook een beetje zegt..); ik wil toch een toekomst met hem opbouwen en daar hoort die eventuele studieschuld ook bij. Dus daar moet ik of mee dealen en accepteren dat het gevolgen heeft voor de stappen die we gaan maken, of ermee kappen.

Citaat:
Wat moeilijk kika! Vakantie geeft hopelijk wat lucht en maakt misschien het een en ander duidelijk, wat het ook wordt.

Verder denk ik dat je vooral voor jezelf moet bepalen wat je acceptabel vind. Met dan samen in hoeverre dit lakse met de studie zich ook doortrekt in andere delen van het leven en persoonlijkheid. Als hij hier geen verantwoordelijkheid in kan nemen, wat met andere grote vlakken van het leven? En hoe sta jij er dan in? Is dat iets wat je echt kan accepteren of zal het gerommel blijven geven? Gaat hij ook laks zijn in andere delen waar je misschien nog wat meer van hem afhankelijk bent?
Niemand is perfect en overal zijn wel dingen, maar het is wat mij betreft toch een soort balans. Het moet wel te behappen blijven voor jou, als het je teveel negatieve energie kost is het niet goed.


Knuffel!
En dit is het natuurlijk ook! Het is niet alleen zijn studie, maar het is op veel meer vlakken. Toen we in dit huis gingen wonen moest er best wel veel geklust worden en ook daar is hij - wat mij betreft- best wel heel erg laks in. Best wel veel dingen die ik op een gegeven moment maar gewoon zelf ben gaan doen in plaats van eindeloos op hem te wachten. En nou ja, dat is nog een klein voorbeeld.

We gaan eerst maar op vakantie en dan gaan we het wel zien. Ik vind dat ik hem ook nog gewoon een kans moet geven en dat ik hem op dit moment die kans ook niet geef, dus ook voor mij is er werk aan de winkel. We gaan het zien! Thanks voor de input van iedereen trouwens
Oud 29-07-2019, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, en vind je dat leuk, speel je mee of niet?
Haha nouja ik ben redelijk duidelijk over mijn intenties, ik praat niet over hun concurrenten, eentje vindt het wel lachen en is sowieso lekker sarcastisch, de ander is feministisch dus die is heel chill, en de ander is supergepassioneerd. En die laatste moet ik een beetje temperen, hoewel hij wel echt heel leuk is. Ik denk dat ik ze trouwens allemaal houd.
Oud 29-07-2019, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Mannen willen nudes.
Hihi deze post is zo cute.
Oud 29-07-2019, 19:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hihi deze post is zo cute.
Hoe dan.
Oud 29-07-2019, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ik had het niet zonder die zorg kunnen doen en ik weet ook dat hij er zélf voor gekozen heeft om toen met mij een relatie aan te gaan en er voor mij te zijn, maar toch! Het blijft een aspect dat in mijn achterhoofd rond blijft spoken, terwijl ik ook wel weet dat ik niet de rest van mijn leven mezelf aan dat stukje vast kan houden.

En dat is dus waar het wringt (en wat Ieke ook een beetje zegt..); ik wil toch een toekomst met hem opbouwen en daar hoort die eventuele studieschuld ook bij. Dus daar moet ik of mee dealen en accepteren dat het gevolgen heeft voor de stappen die we gaan maken, of ermee kappen.

En dit is het natuurlijk ook! Het is niet alleen zijn studie, maar het is op veel meer vlakken. Toen we in dit huis gingen wonen moest er best wel veel geklust worden en ook daar is hij - wat mij betreft- best wel heel erg laks in. Best wel veel dingen die ik op een gegeven moment maar gewoon zelf ben gaan doen in plaats van eindeloos op hem te wachten. En nou ja, dat is nog een klein voorbeeld.

We gaan eerst maar op vakantie en dan gaan we het wel zien. Ik vind dat ik hem ook nog gewoon een kans moet geven en dat ik hem op dit moment die kans ook niet geef, dus ook voor mij is er werk aan de winkel. We gaan het zien! Thanks voor de input van iedereen trouwens
Niet om onaardig te doen tegen jou of over jullie, maar meer vanuit het perspectief van de duivel, of nee, ook niet echt vanuit de duivel..., maar als ik er zo objectief naar kijk en jullie als poppetjes voor me zie:

Kan het zijn dat hij gewoon een beetje op is door de zorg die hij jou moest geven? Dat hij het met alle liefde wilde doen, misschien zelfs een heel zorgzaam type is (misschien neigend naar het helperssyndroom?), en nu dus geen energie van jou terug krijgt?

Ik keur dit niet goed, maar als het inderdaad helpers-syndroom is, dan kun je nooit genoeg energie geven aan zo'n persoon. Zij krijgen energie door het verschil in level, dus krijgen energie van iemand beter maken. Als dat dan klaar is, of deze persoon neemt weer het heft in eigen handen (wat kan voelen als weerstand tegen hen), komen zij in een intern conflict.
Kijk klussen moet natuurlijk gebeuren, maar als hij toen al tegen een burn-out aan zat, dan lukte hem dat misschien toen al niet meer. Dat hij wel wilde, maar niet kón, dat hij ineens niet meer kon geven wat hij zo graag wilde, tel daarbij op dat hij al moe werd van de zorg, en nu voelt hij zich ook nog eens gestresst, omdat jij zo sterk bent en is hij bang dat je hem gaat verlaten.

Dit is niet iets wat jij kan veranderen, dit moet hij eigenlijk veranderen. Ik denk dus ook dat hij niet alles vertelt, of durft te vertellen.

Zou dit kunnen? Als dit zo is, zouden jullie er in principe samen uit kunnen komen... Als hij niet in therapie wil hiervoor..., zou je hem kunnen voorstellen om dit samen te doen?
Oud 29-07-2019, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Hoe dan.
Mannen die zeuren om nudes.

Mijn nudes zijn niet digitaal beschikbaar.
Oud 29-07-2019, 19:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Mannen die zeuren om nudes.

Mijn nudes zijn niet digitaal beschikbaar.
Mannen die zeuren om nudes zijn stiekem kinderen die 24/7 achter de komput3r zitten en hun minecraft servertje 24/7 proberen te draaien, omdat ze geen geld hebben om voor een hosting te betalen die dat zelf allemaal regelen.

Laatst gewijzigd op 29-07-2019 om 19:57.
Oud 30-07-2019, 08:52
Verwijderd
Kika, heb je wel nog zin om er tijd en energie in te steken? Wij hebben wel eens een stevige crisis gehad en wat toen voor mij best een ding was, was de vraag of ik er nog energie in wilde steken. Dat wat je samen hebt kan bijzonder zijn, maar als je er geen energie meer in wil steken, houdt het sowieso op. Als je allebei enorm je best doet en het werkt dan niet, dan is dat vervelend, maar heb je het in ieder geval geprobeerd. Als maar één partij zijn of haar best doet, heb je het sowieso verloren. En is de laksigheid iets waar je je op termijn over heen kunt zetten of blijf je daar last van hebben? Want hij kan enorm zijn best gaan doen om dingen sneller op te pakken, maar een deel zal altijd laks blijven, want dat zit er in. Wil niet zeggen dat hij zijn best niet doet, maar het zal altijd een aandachtspunt blijven. Is dat iets waar je mee kunt leven of wordt je krankzinnig bij het idee?

Wij hebben wel eens in een crisis gezeten en wat voor mij toen echt een enorme eye opener was, was dat ik zelf heel erg ervoer dat ik me afvroeg of ik er nog wel zin in had om er aan te werken. NIet eens of ik met Jos verder wilde, maar of ik al dat werk wilde doen om te zorgen dat we er uit kwamen. Als dat antwoord al nee was geweest, was ik er uit gestapt. NIet omdat ik niet meer van Jos hield, of omdat ik eht zat was, maar ik ben de enige die mijn leven tof kan maken en op de rit kan houden. En al heeft Jos nog zoveel voor mij gedaan, ik ben degene die mijn leven moet leiden en alleen ik heb controle over hoe ik dat in vul.
Ik ben ook heel lang iemand geweest om voor te zorgen (niet op de manier en in de mate waarin jij dat nodig had) en dat heeft Jos ook altijd goed gedaan. Maar het heeft ons echt een hele tijd gekost voor we gelijkwaardig waren en de een niet meer voor de ander hoefde te zorgen. Succes er mee Kika, dit soort dingen zijn moeilijk!
Oud 30-07-2019, 12:04
Verwijderd
Citaat:

Toen we in dit huis gingen wonen moest er best wel veel geklust worden en ook daar is hij - wat mij betreft- best wel heel erg laks in. Best wel veel dingen die ik op een gegeven moment maar gewoon zelf ben gaan doen in plaats van eindeloos op hem te wachten.
Ik begrijp dat jij fysiek wat beperkingen hebt, maar waarom is het logisch dat hij veel klusjes zou doen? Ik vind het best normaal dat je zelf dingen doet in plaats van te wachten op de ander. Ik vind dat zelfs een normale en aan te raden grondhouding als je wilt dat iets gebeurt. Niet te lang wachten op de ander maar het zelf doen. Er zit vast een heel verhaal achter maar zoals ik bovenstaande alinea lees, vind ik het vreemd dat je je hier zo aan stoort.



Citaat:
Kijk klussen moet natuurlijk gebeuren
Waarom? Waarom moet dat? Of beter gezegd, waarom moet haar vriend dat doen? Als man met twee linkerhanden en een gruwelijke hekel aan klussen vind ik dat niet zo vanzelfsprekend.


Laat uiteraard onverlet dat het handig is als men er over communiceert, van beide zijden.
Oud 30-07-2019, 12:17
Verwijderd
Ertur, ik neem even aan dat sommige dingen in het huis moeten gebeuren, omdat iets relevants stuk is. Niet een lampje ophangen in een ruimte waar iemand echt 2 keer per week komt. Verder begrijp ik dat Kika een tijd fysiek (op medische gronden) niet in staat was om zelf dingen te doen. Je kan natuurlijk iemand vragen om het te repareren of te klussen, maar iémand moet dat doen.

Ik ken de situatie niet precies en ik zou net zoals jij reageren, maar in sommige relaties, mn in relaties waarin iemand fysiek of geestelijk sterker is, ligt de verhouding nu eenmaal zo, onterecht of terecht.

En dat laatste keur ik niet goed, want je kent mijn situatie ook, maar het helpt me wel om hier, zonder medelijden te hebben met kika of haar vriend, van een afstand naar te kijken.
Oud 30-07-2019, 12:23
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ertur, ik neem even aan dat sommige dingen in het huis moeten gebeuren, omdat iets relevants stuk is. Niet een lampje ophangen in een ruimte waar iemand echt 2 keer per week komt. Verder begrijp ik dat Kika een tijd fysiek (op medische gronden) niet in staat was om zelf dingen te doen. Je kan natuurlijk iemand vragen om het te repareren of te klussen, maar iémand moet dat doen.

Ik ken de situatie niet precies en ik zou net zoals jij reageren, maar in sommige relaties, mn in relaties waarin iemand fysiek of geestelijk sterker is, ligt de verhouding nu eenmaal zo, onterecht of terecht.

En dat laatste keur ik niet goed, want je kent mijn situatie ook, maar het helpt me wel om hier, zonder medelijden te hebben met kika of haar vriend, van een afstand naar te kijken.
Hear hear.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 05-08-2019, 13:17
Verwijderd
Ik ben zo walgelijk verliefd en ik mis 'm zo en ik heb miljoenen vlinders en ik zit gewoon te janken op de bank
Oud 05-08-2019, 13:40
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik ben zo walgelijk verliefd en ik mis 'm zo en ik heb miljoenen vlinders en ik zit gewoon te janken op de bank
Mehhhhhhh knuffel voor jou, liefje. <3
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 05-08-2019, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo walgelijk verliefd en ik mis 'm zo en ik heb miljoenen vlinders en ik zit gewoon te janken op de bank
(k)
Oud 05-08-2019, 13:52
Verwijderd
Kusje voor Bas.
Oud 05-08-2019, 14:52
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik ben zo walgelijk verliefd en ik mis 'm zo en ik heb miljoenen vlinders en ik zit gewoon te janken op de bank
Aaaww 😘
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-08-2019, 14:52
Verwijderd
Niet kwoten aub.
Oud 05-08-2019, 14:54
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Oh my Bas, wat een knapperd heb je aan de haak geslagen!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-08-2019, 14:56
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Bas is oud geworden.
Oud 05-08-2019, 14:58
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Bas ziet er lekker uit
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-08-2019, 14:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Mooie foto.
Oud 05-08-2019, 15:04
Verwijderd
Het is ook helemaal wederzijds, dat maakt het nog erger.
Oud 05-08-2019, 15:04
Verwijderd
Ik zit momenteel extreem lekker in mijn vel en word heel blij van andere verliefde mensen ipv zuur of verbitterd Ik hoop dat ik dat tot en met de kerst wel vol kan houden

Lief en mooi deadlock!
Oud 05-08-2019, 15:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ahw Bas, wel een toffe foto, blijdschap straalt daar vanaf
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-08-2019, 15:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is ook wel echt leuk Bas!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-08-2019, 15:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ahhh Bas
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-08-2019, 16:14
Verwijderd
Bas wat een prachtige foto! Zittie in de Joe Es Ee?
Oud 05-08-2019, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Het is ook helemaal wederzijds, dat maakt het nog erger.
Veeeeel snappen en appen!

En ja, jullie twee zien er erg gelukkig uit samen!
Oud 05-08-2019, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Bas wat een prachtige foto! Zittie in de Joe Es Ee?
Ja
Oud 05-08-2019, 19:34
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Cute couple!
Oud 05-08-2019, 19:42
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Lekker stel <3
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 05-08-2019, 19:57
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Bas is oud geworden.
Nee man, Bas is jong geworden

PS leuke foto
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 05-08-2019, 19:58
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Als de basisschool je hele leven duurde, dan zou de juffrouw waarschijnlijk een gesprekje hebben met mijn ouders waarin ze zegt dat NfS prima leert, maar dat hij op sociaal gebied misschien nog niet helemaal klaar is voor groep 30
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 05-08-2019, 20:08
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Nee man, Bas is jong geworden

PS leuke foto
Okey, Bas is 21 from now on.
Oud 05-08-2019, 20:09
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Als de basisschool je hele leven duurde, dan zou de juffrouw waarschijnlijk een gesprekje hebben met mijn ouders waarin ze zegt dat NfS prima leert, maar dat hij op sociaal gebied misschien nog niet helemaal klaar is voor groep 30
Bah, moet er niet aandenken.
Oud 05-08-2019, 20:16
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Mooie foto!
Oud 05-08-2019, 20:19
Verwijderd
Oud 05-08-2019, 20:26
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Je was daar op conferentie toch? Binnenkort weer een mogelijkheid?
Oud 05-08-2019, 20:36
Verwijderd
Misschien moet ik maar met O&N.
Oud 05-08-2019, 20:52
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Oud 05-08-2019, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Als de basisschool je hele leven duurde, dan zou de juffrouw waarschijnlijk een gesprekje hebben met mijn ouders waarin ze zegt dat NfS prima leert, maar dat hij op sociaal gebied misschien nog niet helemaal klaar is voor groep 30
Oh god mag ik deze lenen
Oud 05-08-2019, 22:03
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Foto gemist
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 05-08-2019, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Foto gemist
FB Messenger
Oud 05-08-2019, 22:29
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
das pech
Oud 05-08-2019, 22:51
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
FB Messenger
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 05-08-2019, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik maar met O&N.
Oud 06-08-2019, 20:29
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Oh god mag ik deze lenen
Natuurlijk, ga je gang
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 07-08-2019, 20:53
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wij gaan heel overdreven klef samen paardrijden op het strand morgenochtend omdat we een jaar samen zijn.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.